Is het mogelijk dat je het sms gesprek hier plaatst?quote:
Nee, al verwijderd namelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je het sms gesprek hier plaatst?
Ja, het doet me een beetje denken aan sommige vrouwen die ik ken. Eerste date gehad, leuk leuk gezellig en vervolgens horen ze niets meer van hem. Dan komen ze aanzetten met analyses over hoe hij is afgeschrikt door haar onafhankelijkheid blabla, ze hadden dit moeten doet of dat moeten doen. Ik geloof daar niet zo in hoor. Als iemand je leuk vindt zal hij of zij moeite voor je doen, doen ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het doet me een beetje denken aan sommige vrouwen die ik ken. Eerste date gehad, leuk leuk gezellig en vervolgens horen ze niets meer van hem. Dan komen ze aanzetten met analyses over hoe hij is afgeschrikt door haar onafhankelijkheid blabla, ze hadden dit moeten doet of dat moeten doen. Ik geloof daar niet zo in hoor. Als iemand je leuk vindt zal hij of zij moeite voor je doen, doen ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
Mijn analyse is meer... Dat ik niet geloof dat van alle vrouwen die wel zin hebben om een avond met me te zoenen, geen zin hebben om een keer iets samen te gaan drinken.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het doet me een beetje denken aan sommige vrouwen die ik ken. Eerste date gehad, leuk leuk gezellig en vervolgens horen ze niets meer van hem. Dan komen ze aanzetten met analyses over hoe hij is afgeschrikt door haar onafhankelijkheid blabla, ze hadden dit moeten doet of dat moeten doen. Ik geloof daar niet zo in hoor. Als iemand je leuk vindt zal hij of zij moeite voor je doen, doen ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
Dat dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan je wel even helpen analyseren?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
En vooral het analyseren vind ik zo'n drama.
"Ja maar hij zei dit en toen keek hij er zo bij, dat is dan toch positief?"
Meisjes plagen zoentjes vragenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je wel even helpen analyseren?
Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Dateding heeft me al een kikkerknuffel gegeven en stuurt me net ook een foto van een pad (ja want dat is geen kikker, wel net zo eng tho).
Wat moet ik daar van denken?
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Dateding heeft me al een kikkerknuffel gegeven en stuurt me net ook een foto van een pad (ja want dat is geen kikker, wel net zo eng tho).
Ik vind het maar gemeenquote:
Denken vrouwen echt dat mannen op ze afknappen als ze te "onafhankelijk" zijn??quote:Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wat goed te maken?quote:
quote:
quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wat goed te maken?
Het klopt, analyseren van haar reacties heeft geen zin. Ze kan positief reageren en hem alsnog niet leuk vinden. Ze kan zelfs zoenen en diegene niet echt leuk vinden.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
En vooral het analyseren vind ik zo'n drama.
"Ja maar hij zei dit en toen keek hij er zo bij, dat is dan toch positief?"
Nou danquote:
Zoenen is lekker en leuk. Als ik er zin in heb en er is een leuk iemand in de buurt die er ook zo over denkt, prima dan gebeurt het ook wel. Maar als de avond voorbij is, is het ook voorbij, tenzij ik hem echt heel leuk vind.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn analyse is meer... Dat ik niet geloof dat van alle vrouwen die wel zin hebben om een avond met me te zoenen, geen zin hebben om een keer iets samen te gaan drinken.
Daarom zeg ik dus ook dat ik daar niet in geloof.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus.
Nadeel: als je maar vaak genoeg niks of weinig meer hoort ga je vanzelf aan jezelf twijfelen
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus.
Nadeel: als je maar vaak genoeg niks of weinig meer hoort ga je vanzelf aan jezelf twijfelen
Hahahaha. Hij vindt het leuk om je te plagen, hij vindt je leukquote:Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe moet je dat weten na 1 avond?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoenen is lekker en leuk. Als ik er zin in heb en er is een leuk iemand in de buurt die er ook zo over denkt, prima dan gebeurt het ook wel. Maar als de avond voorbij is, is het ook voorbij, tenzij ik hem echt heel leuk vind.
Yeahquote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
[..]
Hahahaha. Hij vindt het leuk om je te plagen, hij vindt je leuk
Ik vind je ook leuk, je hebt mooie borstenquote:
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denken vrouwen echt dat mannen op ze afknappen als ze te "onafhankelijk" zijn??
heeee en tegen mij had je het over bijtenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoenen is lekker en leuk. Als ik er zin in heb en er is een leuk iemand in de buurt die er ook zo over denkt, prima dan gebeurt het ook wel. Maar als de avond voorbij is, is het ook voorbij, tenzij ik hem echt heel leuk vind.
Geen idee. Met sommige mensen heb je meteen iets 'magisch' en met anderen totaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe moet je dat weten na 1 avond?
Ja maar jou bijt ik nog wel een keertjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heeee en tegen mij had je het over bijten
Hoeveel % van de mannen die jij ooit eens een avond hebt geoend had iets ''magisch'' ?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen idee. Met sommige mensen heb je meteen iets 'magisch' en met anderen totaal niet.
Vreemd, supermooie vrouwen vind ik alleen maar fisiek aantrekkelijker. Maar misschien ligt het aan mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaNou geloof ik ook wel dat sommige supermooie vrouwen sommige mannen afschrikken.
Maar in dit geval ging het om een doodnormaal meisje dus het ging werkelijk nergens over
ik bijt terug hequote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jou bijt ik nog wel een keertje
Denk eerder dat het aan het feit ligt dat de bloedmooie vrouwen jou ook niet zien zittenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd, supermooie vrouwen vind ik alleen maar fisiek aantrekkelijker. Maar misschien ligt het aan mij.
Pfff ik heb het maar bij één iemand gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mannen die jij ooit eens een avond hebt geoend had iets ''magisch'' ?
Kloptquote:
Dus als je een meisje wilt daten ben je eigenlijk tamelijk kansloos als je dat meisje kent van 1 avond uitgaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ik heb het maar bij één iemand gehadmaar dat kan aan mij liggen hoor
![]()
Was je van plan om voor de seks te gaan met haar of droop je af?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mannen die jij ooit eens een avond hebt geoend had iets ''magisch'' ?
Ik liet haar los om te gaan slapen, want dat wou ze.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was je van plan om voor de seks te gaan met haar of droop je af?
Heloef gaat neukenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik heb de Facebook geregeld van een leuk meisje waar ik gisteren mee achter de bar stond. U mag nu allemaal applaudiseren. En ik ga godverdomme nooit meer naar dat tering Defqon. Tot zover de mededelingen. Dank u wel.
Misschien was het wel een hint of je mee kwam, maar begreep je het niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik liet haar los om te gaan slapen, want dat wou ze.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik heb de Facebook geregeld van een leuk meisje waar ik gisteren mee achter de bar stond. U mag nu allemaal applaudiseren. En ik ga godverdomme nooit meer naar dat tering Defqon. Tot zover de mededelingen. Dank u wel.
Nee dat zeg ik nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als je een meisje wilt daten ben je eigenlijk tamelijk kansloos als je dat meisje kent van 1 avond uitgaan?
Ze hebben me wel zien staan, zeker toen ik nog jonger was. Alleen dat was in de tijd dat ik nog niet door had dat ze met me aan het flirten waren. Zelfs tegenwoordig twijfel ik daar aan, het gebeurt tegenwoordig dan ook niet zoveel, maar dat komt ook omdat ik tegenwoordig veel minder vrouwen ontmoetquote:Op zondag 24 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het aan het feit ligt dat de bloedmooie vrouwen jou ook niet zien zitten
Weet ik veel, ik ben nog maagd joh, moet ik dan mezelf een beetje bij haar thuis gaan uitnodigen?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hint of je mee kwam, maar begreep je het niet?
Dan had ze echt wel aan hen gevraagd of hij binnen kwam voor weet ik veel watquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hint of je mee kwam, maar begreep je het niet?
Ehh jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog maagd joh, moet ik dan mezelf een beetje bij haar thuis gaan uitnodigen?
Hoe dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]*applaus*
[..]
Nee dat zeg ik niet![]()
Ik heb een keer echt een zo'n klik gehad maar ik heb ook wel gedate na zo'n avondje.
Trouwens, bij mij gaat het meestal anders
Goed bezig!! Blijf gaan op deze manier en dan weer een stapje hoger.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Het is nog best lastig hosselen als je ondertussen 6 bier, 2 baco en 1 cola moet pakken.quote:
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog maagd joh, moet ik dan mezelf een beetje bij haar thuis gaan uitnodigen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind je ook leuk, je hebt mooie borsten
Je hebt toch een keer pauze?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog best lastig hosselen als je ondertussen 6 bier, 2 baco en 1 cola moet pakken.
Vrouwen moeten dan ook duidelijker zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.
Dit is een goed voorbeeld!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze echt wel aan hen gevraagd of hij binnen kwam voor weet ik veel wat
Geen idee hoe ze was, sommige dingen zijn zeer subtiel. Al is de kans klein, wie weet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze echt wel aan hen gevraagd of hij binnen kwam voor weet ik veel wat
Ik twijfel niet aan die sensoren van mezelf.. Maargoed, ik hoef ook niet zo nodig een ONS daar ging het niet overquote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.
Kom jij ook borrelen in Amsterdam de eerste vrijdag van juli?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jou bijt ik nog wel een keertje
Heldquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Mannen moeten leidenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten dan ook duidelijker zijn.
Ik heb het niet over een ONS. Vaak gaat het zo dat als je seks hebt met iemand dat je er ook een relatie mee kunt beginnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan die sensoren van mezelf.. Maargoed, ik hoef ook niet zo nodig een ONS daar ging het niet over
Dat is waar een vrouw over het algemeen geen gevoelens voor kunnen krijgen als iemand naar signalen zoekt.quote:
Dat is een goede optie ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet in de letterlijke zin zoals je denkt waarschijnlijk. Het begrip kan vrij breed toegepast worden.quote:
Maar een man moet daar wel gevoelens voor kunnen krijgen en naar signalen zoeken, iets wat mannen sowieso minder goed kunnen dan vrouwen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is waar een vrouw over het algemeen geen gevoelens voor kunnen krijgen als iemand naar signalen zoekt.
Je hebt gelijk, die bazin van een of andere kroeg waar ik gisteren was die was wel duidelijk toen ze naar mijn kont keek en over mijn arm heen wrijfde.quote:
Van mij weet je dat wel toch.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag mij serieus vaak af wat voor mensen hier zitten, wat voor eisen zij stellen aan een vrouw en of sommige nou echt zo heel erg wereldvreemd zijn
Je hoeft niet persé meteen gevoelens te krijgen of naar signalen te zoeken. Je kunt ook gewoon sociaal zijn en seksueel zijn en later pas kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een man moet daar wel gevoelens voor kunnen krijgen en naar signalen zoeken, iets wat mannen sowieso minder goed kunnen dan vrouwen.
Waarom vraag je het dan niet gewoon?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag mij serieus vaak af wat voor mensen hier zitten, wat voor eisen zij stellen aan een vrouw en of sommige nou echt zo heel erg wereldvreemd zijn
Ik heb het eerder over de 'mannen'quote:
Ja twee keer een half uur.quote:
Eco toilet pakken de volgende keer, best stil in die dingenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja twee keer een half uur.
Alleen echt praten lukt niet met die herrie.
Nou dan ben ik benieuwd wat je bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet in de letterlijke zin zoals je denkt waarschijnlijk. Het begrip kan vrij breed toegepast worden.
Wreefquote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die bazin van een of andere kroeg waar ik gisteren was die was wel duidelijk toen ze naar mijn kont keek en over mijn arm heen wrijfde.
Je oordeelt te veel. Je plaatste net ook een foto van 2 vrouwen die apart gekleed waren. Laat ze lekker.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het eerder over de 'mannen'
Ik mis veel signalen. Dat helpt ook niet echtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé meteen gevoelens te krijgen of naar signalen te zoeken. Je kunt ook gewoon sociaal zijn en seksueel zijn en later pas kijken wat er gebeurd.
Maar vertel eens Miauw, hoe gaat dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet![]()
Ik heb een keer echt een zo'n klik gehad maar ik heb ook wel gedate na zo'n avondje.
Trouwens, bij mij gaat het meestal anders
Wij moeten niks.quote:
Joh lees hier wat topics mee en dan is mijn oordeel niet te veel hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je oordeelt te veel. Je plaatste net ook een foto van 2 vrouwen die apart gekleed waren. Laat ze lekker.
Vergelijk jezelf niet zo met anderen joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh lees hier wat topics mee en dan is mijn oordeel niet te veel hoor
Ik zoen niet eerst met ze om daarna pas met ze te daten, over het algemeen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar vertel eens Miauw, hoe gaat dat?
Ik vergelijk helemaal niksquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf niet zo met anderen joh.
Kan wel, wil niet.quote:
Met leiden bedoel ik dus dat mannen hun eigen intentie moeten laten blijken door te doen wat er op dat moment in hun hoofd op komt en hierdoor de interactie leiden in principe. Zodra de man de snelheid bepaald en zij volgt, voelt ze zich eerder aangetrokken. Ze kan hem dan niet als een poppetje besturen. Zodra zij leidt (dus hij reageert op toestemming van haar om zich als x te gedragen) is hij niet echt een "man" en is het eerder onaantrekkelijk).quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan ben ik benieuwd wat je bedoelt![]()
Concreet.
[..]
Wreef
En als ze dat nu doet omdat ze niet durft?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik denk dan maar zo: Zo'n vrouw die zo passief -doet-, hoef ik ook niet.
Waarom vraag je je dat af eigenlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks
Alleen ik vraag mij het serieus af wat voor eisen jullie stellen
Tsja, in dat geval wordt het wel moeilijk voor mequote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met leiden bedoel ik dus dat mannen hun eigen intentie moeten laten blijken door te doen wat er op dat moment in hun hoofd op komt en hierdoor de interactie leiden in principe. Zodra de man de snelheid bepaald en zij volgt, voelt ze zich eerder aangetrokken. Ze kan hem dan niet als een poppetje besturen. Zodra zij leidt (dus hij reageert op toestemming van haar om zich als x te gedragen) is hij niet echt een "man" en is het eerder onaantrekkelijk).
Dan -is- ze passief en -doet- ze niet alleen maarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze dat nu doet omdat ze niet durft?
Dan maak je het jezelf wel heel lastig.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik denk dan maar zo: Zo'n vrouw die zo passief -doet-, hoef ik ook niet.
Dat hangt helemaal van de persoon af denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met leiden bedoel ik dus dat mannen hun eigen intentie moeten laten blijken door te doen wat er op dat moment in hun hoofd op komt en hierdoor de interactie leiden in principe. Zodra de man de snelheid bepaald en zij volgt, voelt ze zich eerder aangetrokken. Ze kan hem dan niet als een poppetje besturen. Zodra zij leidt (dus hij reageert op toestemming van haar om zich als x te gedragen) is hij niet echt een "man" en is het eerder onaantrekkelijk).
Ik denk eerlijk gezegd dat een relatie met zo iemand met mij -niet- gaat werken. In dat geval kun je er beter niet eens aan beginnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak je het jezelf wel heel lastig.
Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh lees hier wat topics mee en dan is mijn oordeel niet te veel hoor
Ik laat verder iedereen in zijn waarde maar sommige mensen moet gewoon echt hun eisen omlaag stellenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoelt
Ik vind Steven's opmerking totaal geen verrassing. Veel mannen die hier posten, postten ook al in de tijd dat dit nog het avnzmg topic wasquote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoelt
Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel als je vaak genoeg in het koude water springt. Het auto-correct zichzelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mis veel signalen. Dat helpt ook niet echt
Dit snap ik dan weer niet. Ik heb totaal niet de indruk dat die mannen waar jij het geloof ik over hebt, te hoge eisen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik laat verder iedereen in zijn waarde maar sommige mensen moet gewoon echt hun eisen omlaag stellen
En ik dan?quote:
Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje luktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet. Ik heb totaal niet de indruk dat die mannen waar jij het geloof ik over hebt, te hoge eisen hebben
Date rapequote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai! Magnetronkoffie, das toch niet lekker?
Kusje terugquote:
Dat komt omdat je 1:niet lang genoeg mee leest en 2: nooit vraagtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje lukt
Ik lees langer mee dan je denktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je 1:niet lang genoeg mee leest en 2: nooit vraagt
De man-vrouw rol blijft hetzelfde al is de seksuele interactie precies het omgedraaide. Je kan als man zijnde ook gewoon vastgebonden worden terwijl je nog steeds dezelfde man-vrouw polarisatie hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de persoon af denk ik![]()
Als ik nou een ontzettend dominant iemand was geweest had ik hem woest antrekkelijk gevonden als ik hem over mijn schouder mocht gooien richting de slaapkamer.
Wat is avnzmg?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind Steven's opmerking totaal geen verrassing. Veel mannen die hier posten, postten ook al in de tijd dat dit nog het avnzmg topic was
Het lijkt voor mij alsof je stiekem ook mij bedoelt met deze post.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje lukt
Nja, ik denk dat ik wat dit aan gaat, een bijzonder trage leerling benquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel als je vaak genoeg in het koude water springt. Het auto-correct zichzelf.
Hoi ik ben tijnbreinquote:
Nee, leiden is ook vrijheid geven.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.
Ze proberen niet vaak genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rapequote:
Voel je je aangesproken dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij alsof je stiekem ook mij bedoelt met deze post.
Dat traag reageren heeft iedereen last van, alleen reageer je steeds sneller. Gewoon vaak vrouwen ontmoeten, dan wordt je zeer scherp. Een maat van me die ziet ook veel dingen niet en laat teveel weglopen, puur door tekort aan ervaring.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat ik wat dit aan gaat, een bijzonder trage leerling ben
Ik "zie" het of veelste traag, waarna ik ook te traag terug reageer...of ik zie het totaal niet.
Vaak zie ik wel dat er iets gebeurt maar weet ik niet wat
Hoi ik ben Lutte, en ik zit ook op FOK!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi ik ben tijnbreinen ik zit op Fok! en jij?
TS flirt met jouquote:
Welkom hier, wat brengt jou hier in dit topic?quote:
Ehm, in welke in? Ik heb de indruk dat je op mij doelt, maar ik vind niet dat het op mij van toepassing is.quote:
Als ik het over jou persoonlijk had dan had ik je naam wel genoemd hoor, zo direct en eerlijk ben ik nou ook wel weerquote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, in welke in? Ik heb de indruk dat je op mij doelt, maar ik vind niet dat het op mij van toepassing is.
Ah cool, ik ben geadvanceerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt ook overigens de interactie leiden terwijl zij het initiatief neemt om te zoenen. Dit is wel geadvanceerd spul overigens.
Ik zal dus gewoon veel vrouwen moeten ontmoeten en heel vaak op m'n bek moeten vallen. Gaat wel een hele investering worden hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat traag reageren heeft iedereen last van, alleen reageer je steeds sneller. Gewoon vaak vrouwen ontmoeten, dan wordt je zeer scherp. Een maat van me die ziet ook veel dingen niet en laat teveel weglopen, puur door tekort aan ervaring.
Nouja persoonlijk - onder andere.. omdat je het over ''sommige users'' had geloof ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik het over jou persoonlijk had dan had ik je naam wel genoemd hoor, zo direct en eerlijk ben ik nou ook wel weer
We zijn allebei beginnersquote:
Ik kwam ff een kusje geven aan heloef. En dankjewel!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom hier, wat brengt jou hier in dit topic?
Ja ik heb het over mensen in het algemeen in dit topicquote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja persoonlijk - onder andere.. omdat je het over ''sommige users'' had geloof ik.
Gezelligquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kwam ff een kusje geven aan heloef. En dankjewel!
Damnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
hoor net dat ik dinsdag een begrafenis heb, mn nicht is donderdag overleden en wordt begraven op haar verjaardag... zo triest
Yep, er zit niets anders op. Alsof je leert schaatsen en telkens valt op het begin. Je staat steeds langer op het ijs = de interacties worden steeds langer. Daarna kan je een rondje draaien = haar telefoonnummer vragen etc.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal dus gewoon veel vrouwen moeten ontmoeten en heel vaak op m'n bek moeten vallen. Gaat wel een hele investering worden hoor
Oh naar. Gecondoleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
hoor net dat ik dinsdag een begrafenis heb, mn nicht is donderdag overleden en wordt begraven op haar verjaardag... zo triest
Gecondoleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk helemaal niet meer zoveel na. Het is eerder alsof ik een leeghoofd ben en de signalen die ik binnen krijg niet goed begrijpquote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij moeten jullie allemaal niet zoveel nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |