Dit.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef OnweersComplex het volgende:
Uiteraard, maar ik zou nieuwe zetten. Smaakt wat beter.
Jij over 2 minuten.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:50 schreef Sosha het volgende:
Ik heb mijn koffie te lang laten staan en nu is ie koud. Kan ik 'm in de magnetron zetten? Iemand ervaring mee?
Zwarte koffie is 99% water nuke'en kan dus gewoon. Met melk en suiker zal de smaak iets anders worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:50 schreef Sosha het volgende:
Ik heb mijn koffie te lang laten staan en nu is ie koud. Kan ik 'm in de magnetron zetten? Iemand ervaring mee?
TS vraagt of je lekker bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand verwees me naar dit topic. Waar is de brand!
Dit heb ik ook een keer gedaan. Was goed te vreten moet ik zeggen. De frietjes waren dan weer een minder succesquote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef sinepedraap het volgende:
Een vriend van mij nam een keer een big mac naar huis om in de koelkast te doen en later deed die het in de magnetron dus het zal met koffie ook wel kunnen gr gr
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb mezelf nooit geproefd
Probeer dan gelijk:quote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef AppleOcean het volgende:
lekker ijs erin, chocolade ofzo.
koffie + chocoladeijs = gouden combi
ik ben 13 dus drink ik nog nietquote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Probeer dan gelijk:
Koffie + bol vanille ijs + 2 delen Kaluha of Tia Maria
Moet goed zijn![]()
Ristretto?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ik drink mijn koffie als een eckte baas, dus zonder melk en water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |