quote:Een beetje geavanceerde TomTom levert je straks een boete van 1500 euro op in Frankrijk.
En als ze dat wel doen is je vakantie misschien 2 keer zo duur?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon er op laten staan; controleren ze toch niet.
Het is België niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef error_404 het volgende:
Soberizo je navigatie meenemen; die Fransozen hebben er een handje van om zeer schaars borden te plaatsen. Zolang je op de route zit, heb je volgens hen geen borden nodig. Lullige is dat je niet weet wanneer je nog op de route zit, of er vanaf bent.
Flitspalen info kun je er vanaf halen; dat is een aparte module naast de kaarteninfo.
Dat risico zou ik niet nemenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon er op laten staan; controleren ze toch niet.
Nog nooit verder dan België geweest ofzo...? Verder mijn post niet helemaal goed gelezen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is België niet.
Je kunt toch zeker wel kaart lezen?
Neem een goede wegenkaart mee, die raakt de verbinding met de sateliet ook niet kwijt.
Geen borden in Frankrijk? Waarschijnlijk stonden ze verstopt achter een bord met Simca-reclame.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef error_404 het volgende:
Soberizo je navigatie meenemen; die Fransozen hebben er een handje van om zeer schaars borden te plaatsen. Zolang je op de route zit, heb je volgens hen geen borden nodig. Lullige is dat je niet weet wanneer je nog op de route zit, of er vanaf bent.
Flitspalen info kun je er vanaf halen; dat is een aparte module naast de kaarteninfo.
Bekeuringen pas vanaf 1 november.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:29 schreef dester_martijn het volgende:
En denk om twee alcohol tester in je auto, is ook verplicht vanaf 1 juli.
Ja, ik ben vaak genoeg in Frankrijk geweest en de bebording is daar beter dan in België. Verder geef ik een oplossing. Neem een kaart mee, krijg je ook geen boete.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nog nooit verder dan België geweest ofzo...? Verder mijn post niet helemaal goed gelezen?
Ja, leuk, maar hij heeft een Navigon.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef cambriagmx het volgende:
http://nl.support.tomtom.(...)d/5567/?locale=nl_NL
Nieuwe update: de service TomTom Flitsers wordt in Frankrijk de service Gevarenzones
TomTom heeft overleg gehad met het Franse ministerie van verkeersveiligheid om helderheid te krijgen over nieuwe en toekomstige wetgeving. Als gevolg hiervan introduceert TomTom de service Gevarenzones, die volledig voldoet aan de huidige wetgeving. Deze service is voor compatibele producten gratis te downloaden.
Nou doen we die toch...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |