waarom pakken ze mij dan? De missing link..quote:
Nee want de politie had niks gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 11:41 schreef sinepedraap het volgende:
Je reageert anders wel aardig rustig over dit hele gebeuren. En zij werden daarna allemaal opgepakt en zo?
En ze pakte je portemonnee met geweld? Of jij gaf het aan ze incl. je legitimatiebewijzen pinpassen etc?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee want de politie had niks gezienwat een kutstad
wel een superavond gehad!
jep, werd op de grond gegooid, maar portemonnee gooiden ze terug na de beroving en daarna kwam de politiequote:Op zondag 24 juni 2012 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En ze pakte je portemonnee met geweld? Of jij gaf het aan ze incl. je legitimatiebewijzen pinpassen etc?
En er hangen geen camera's daar in de straat van holly?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
jep, werd op de grond gegooid, maar portemonnee gooiden ze terug na de beroving en daarna kwam de politie
weet ik niet, maar zijn gewoon zielige mongolenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En er hangen geen camera's daar in de straat van holly?
rotterdamquote:Op zondag 24 juni 2012 11:45 schreef Robophatt het volgende:
RotterdamEnige stad in m'n leven waar ik ooit bedreigd ben.
Bom erop. Wonen toch alleen maar paupersquote:Op zondag 24 juni 2012 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
Beste oplossing: groot hek rondom Rotterdam. Beetje een Escape from LA scenario
Nee joh dat zie je verkeerd, het was geen bedreiging maar een belofte.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:45 schreef Robophatt het volgende:
quote:
portefeuillequote:Op zondag 24 juni 2012 11:59 schreef Ghettofredje het volgende:
Wat rot haan!!
En in holly zelf was het nog zo gezellig!
Heb je wel je portefeuille etc nog?
Echt niet in kleine dorpjes belt men elkaar als er bontkraagjes gesignaleerd zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mensen die bang zijn voor steden in Nederland![]()
In elke stad of elk dorp heb je wel zulke mensen of iemand met een vuurwapen.
Ja maar in Rotterdam zijn dat soort figuren net even wat talrijker.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mensen die bang zijn voor steden in Nederland![]()
In elke stad of elk dorp heb je wel zulke mensen of iemand met een vuurwapen.
Maar dat heb je nou eenmaal in grote steden.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar in Rotterdam zijn dat soort figuren net even wat talrijker.
Lol maar dat is zo klein dat ze elkaar allemaal kennen en dus geen ruimte voor zulke figuren meestal.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt niet in kleine dorpjes belt men elkaar als er bontkraagjes gesignaleerd zijn
ahahha zyn dat de schokkende dinge in frieslandquote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hier in Hurdegaryp anders had vorige week wel een belhamel, een schavuit 'vergeten' een zak drop af te rekenen.
Zijn moeder had alle boodschappen afgerekend, maar wist niet dat haar kleine zoon stiekem een zak drop had gepakt bij de Poeisz en dus zonder af te rekenen naar buiten was gelopen.
Gelukkig kwam de moeder erachter en subiet is zij wederom naar de supermarkt gesneld, na haar zoon een ferme draai om de oren te hebben gegeven, en heeft de 1,78 euro alsnog betaald aan de kassa.
En zo, beste mensen, is de rust hier in het mooie dorp toch weer wedergekeerd.
Nou dan zijn ze hem niet nagekomen, ook niet echt iets om trots op te zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 11:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee joh dat zie je verkeerd, het was geen bedreiging maar een belofte.
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:45 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Rotterdam is eigenlijk nog een grotere faal dan de krottenwijken in Kinshasa, Congo.![]()
Als ik mocht kiezen woonde ik dan toch nog liever in Kinshasa, daar is het tenminste nog lekker weer en heb je mooie meiden.
Ligt ook echt aan de lokale politici zelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat ligt aan de stad. Rotterdam is een kutstad, overbevolkt door laageletterd tuig.
Idd. Ik ben in vele steden bedreigd.quote:
bedreigd k nog nooit wel vaak ruzie enzo maar dat hoort erbijquote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Ik ben in vele steden bedreigd.
Ja tog kk skeerquote:Op zondag 24 juni 2012 17:41 schreef amenth het volgende:
[..]
bedreigd k nog nooit wel vaak ruzie enzo maar dat hoort erbij
Ja zal voortaan harder m'n best doen om overal bedreigd te worden.quote:
Ik heb zo'n beetje de hele wereld afgereisd en ben een keer van mijn paspoort en pinpas en 300 pesos beroofd door de Mexicaanse politie in Chiapas, een keer kapot geslagen door een Oekraïense veiligheidsagent en in eigen land heeft een vriendin van me ooit 50 euro uit mijn jaszak gestolen. En een keer bonje met de ME in Den Haag die perse mijn Ausweiss wilde zien, terwijl ze daartoe geen recht hadden, ik overtrad immers geen enkele wet. Maar goed politie en ME zijn hoe zeg ik dat netjes ... 'minder-alfabeet'.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Ik ben in vele steden bedreigd.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Coca_Cola het volgende:
Uitgaan in Rotterdam.
Pauperstad.
Amsterdam
Jij bent echt nog nooit verder dan Frankrijk gekomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele wereld afgereisd en ben een keer van mijn paspoort en pinpas en 300 pesos beroofd door de Mexicaanse politie in Chiapas, een keer kapot geslagen door een Oekraïense veiligheidsagent en in eigen land heeft een vriendin van me ooit 50 euro uit mijn jaszak gestolen. En een keer bonje met de ME in Den Haag die perse mijn Ausweiss wilde zien, terwijl ze daartoe geen recht hadden, ik overtrad immers geen enkele wet. Maar goed politie en ME zijn hoe zeg ik dat netjes ... 'minder-alfabeet'.
Verder nooit ergens beroofd, geslagen of wat dan ook. Fryslan is uiteraard zeer veilig, Friezen stelen niet en slaan geen mensen, maar ik kom geregeld buiten onze republiek en ook daar maak ik zelden ellende mee eigenlijk.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent echt nog nooit verder dan Frankrijk gekomen.
Volgende maand ben ik weer een paar weekjes weg.quote:
Want alles buiten Rotterdam is een gehucht, right.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:55 schreef Expression het volgende:
Haten op Rotterdam
Blijf lekker in je kutdorp dan, kun je je lekker vermaken met op de tractor rijden en zulks.
Ach, doe geen moeite. Zij weten niet hoe het is om ergens te leven waar de boel niet is geïnfesteerd met bontkraag dragende kansjongeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Want alles buiten Rotterdam is een gehucht, right.
Nee, je moet daarvoor naar Brazilie achter de andere Portugezen aanquote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgende maand ben ik weer een paar weekjes weg.![]()
Ik heb in februari werk gezocht in Portugal, maar daar is geen werk.
Amsterdam is het andere uiterste van Rotterdam. Ik moet niets hebben van yuppies die nul verbondenheid hebben met een stad en vervolgens de ervaren ingezetenen verdringen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Coca_Cola het volgende:
Uitgaan in Rotterdam.
Pauperstad.
Amsterdam
Die lange zwarte jas vooralquote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef Henno het volgende:
Ik ben nu zo'n 15 jaar bijna dagelijks in Rotterdam geweest voor school werk en/of uitgaan, en ik ben welgeteld 1 keer bedreigd door een mocro en een neger dat "ze me gingen prikken" omdat ik geen cocaïne van ze wilde kopen. Waren een kop kleiner en ik had minstens 6 dubbele whisky's in m'n mik, dus was het toenen doorlopen... blijkbaar hoop blufpoker geweest, want daar bleef het bij (ook geen mes gezien).
Voor de rest nooit wat, het zal wel met m'n norse kop, baardje en lange zwarte jas te maken hebben ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |