Dit. De ex komt erg gefrustreerd over maar wat is de voorgeschiedenis. We horen alleen het verhaal van TS en die komt op mij nu ook niet echt bepaald lekker over hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Is het hele verhaal al bekend dan ?
Dit zijn altijd leuke inkoppertjes natuurlijk maar ik heb nog geen verhaal gehoord.
Misschien als jullie nog een kindje nemen samen, komen jullie nader tot elkaarquote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
onbehandeld PTSS, drugsverslaving, agressie, dealen, woont in een caravan.
heeeeeeeeeeeeeel grappigquote:Op zondag 24 juni 2012 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien als jullie nog een kindje nemen samen, komen jullie nader tot elkaar
Was dat bad-boy-image onderdeel van de aantrekkingskracht dan? Ik bedoel: wat moet je sowieso dan met zo'n vent? En er dan nog zwanger van worden ook. Is wel een beetje het ongeluk opzoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:02 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
nee die zijn - voor zover ik weet - niet plotseling ontstaan
En er zijn geen instanties die je dan kunnen helpen?quote:
Lastig allemaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Daar moest hij niets van hebben.....zorgmijder
Dat is wat TS heeft gekozen(?)quote:Op zondag 24 juni 2012 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Haha ja, 'het leven heeft verrassingen'.
Mooie manier om te zeggen dat je kind het aardig verneukt heeft met een gekke ex, een ongepland kind en een alleenstaand ouderschap onder supervisie van BJZ.
Ik zou er mee naar de politie gaan. Geef hem een straatverbod ofzo. Binnenkort gaat hij je nog stalkenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:12 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Dit vond ik vanochtend in m'n inbox:
"Je bent niets waard, nooit geweest en je zult het nooit zijn. Je bent een goedkope slet, vunzigheid, afvallig en een stuk ongeluk, je doet mensen alleen maar verdriet en pijn aan, jouw leven is niets waard, stront heeft de waarde van goud vergeleken met jou en je weet het zelf ook! Wordt het niet eens tijd dat je die gedachte niet verder onderdrukt???
Hoop dat je balkon hoog genoeg is! Spring maar! Iedereen zal er vrolijk van worden!"
Heerlijk, zo'n ex-vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |