SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 01:09:56 ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Als je die link in Google images plaatst, dan kom je bij veel leukere plaatjes uit. Puppy's die anaal genomen worden, honden die van een huis worden gegooid, een vrouw dat naakt in een paard kruipt en wat al niet meer.
Open een topic daaroverquote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Als je die link in Google images plaatst, dan kom je bij veel leukere plaatjes uit. Puppy's die anaal genomen worden, honden die van een huis worden gegooid, een vrouw dat naakt in een paard kruipt en wat al niet meer.
Zonder plaatje kan ik immers moeilijk verduidelijken wat er bedoeld wordt, hé. Ik heb het plaatje bewust niet in [img]-tags geplaatst. Ik wil alleen meer informatie of er nog iets aan opsporing van deze gasten gedaan is.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Dat heb je wel. Je wijzigde je post toen het plaatje niet verscheen (je verwijderde img-tags). En daarna wijzigde je nogmaals met de mededeling "kopieren en plakken in adresbalk").quote:Op zondag 24 juni 2012 01:18 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Zonder plaatje kan ik immers moeilijk verduidelijken wat er bedoeld wordt, hé. Ik heb het plaatje bewust niet in [img]-tags geplaatst. Ik wil alleen meer informatie of er nog iets aan opsporing van deze gasten gedaan is.
That's it.
Ja, ik bedacht mij daarna dat anderen dit liever niet wilden zien, daarom. Sherlock.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Je wijzigde je post toen het plaatje niet verscheen (je verwijderde img-tags). En daarna wijzigde je nogmaals met de mededeling "kopieren en plakken in adresbalk").
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:21 schreef galaxy366 het volgende:
Weet je wat, de mensheid mag van mij helemaal dood gaan.
Lang leve de hondheidquote:Op zondag 24 juni 2012 01:21 schreef galaxy366 het volgende:
Weet je wat, de mensheid mag van mij helemaal dood gaan.
Waarom worden de zwakkere kinderen gepest? Waarom schieten we elkaar dood voor een stukje papier? Vragen vragen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:20 schreef Snowbells het volgende:
Fucking dierenmishandelaars![]()
. Vraag me altijd af wat die de lol er van in zien om dieren pijn te doen..
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef Dimens het volgende:
Als je er niet tegen kunt, moet je niet op 4chan komen.
Bah.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom worden de zwakkere kinderen gepest? Waarom schieten we elkaar dood voor een stukje papier? Vragen vragen.
0:19 begint orginele filmpje.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:31 schreef galaxy366 het volgende:
Dit is een .gif
Heeft iemand ook de originele video? Misschien in het nieuws?
Ik ook. Dieren zijn zo weerloos.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:34 schreef Snowbells het volgende:
Toch vind ik het altijd erger als er wat met dieren gebeurd dan met de mens.
Met stalen buis verkracht, gezicht verbrand met kokend water, sigaretten op haar armen uitgedrukt. Die?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Kent iemand hier ook dat verhaal van dat Japanse meisje die werd ontvoerd, heel veel mishandelingen etc, uiteindelijk dood gevonden?
quote:
Ja! Nagels eraf getrokken, uiteindelijk kon ze niet meer naar de wc of uberhaupt lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 01:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met stalen buis verkracht, gezicht verbrand met kokend water, sigaretten op haar armen uitgedrukt. Die?
Maar die worden (meestal) ook wel beschermt, een hond is in dit geval behoorlijk weerloosquote:Op zondag 24 juni 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof sommige mensen niet weerloos zijn.
babby's 1st trollquote:
Die geluiden die dat hondje maakt.quote:
Kom op zegquote:Op zondag 24 juni 2012 01:39 schreef galaxy366 het volgende:
[..]
Ben al gek tegen die 2 geworden. GAM3HAZARD
gifje is al heel oudquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Die Japanners die dat meisje molesteerden hebben geloof ik maar 5 jaar gevangenis ofzo gehad
quote:Three of the boys served less than 8 years, the leader was originally sentenced to 17 years in prison, but after his appeal, instead of lowering his sentence, judge Ryūji Yanase bumped his sentence to 20 years. The same judge also increased the sentenced for two bore boys who appealed. One didn’t so his sentence stayed as was. Either way, they’re all in their late 30′s and all out of jail.
Beide erg.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:50 schreef ZodiaX het volgende:
Menselijke sterfgevallen, hersenen over het wegdek uitgespreid, een kerel die door een formule 1 wagen overreden wordt, dat kan ik allemaal zien zonder emotie.
Maar blijf van dieren af!
executie-rusland-schokkendquote:
Nopequote:Op zondag 24 juni 2012 01:55 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij ken ik die al.. zak over hoofd?
doet me denken aan die duim 'truc'quote:
natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 02:00 schreef Snowbells het volgende:
Ja? Zoals het op dat plaatje van de link staat ziet 't er wel zo uit.
nee is 100% echtquote:Op zondag 24 juni 2012 02:00 schreef Snowbells het volgende:
Ja? Zoals het op dat plaatje van de link staat ziet 't er wel zo uit.
ik heb ook al een reactie gegevenquote:Op zondag 24 juni 2012 01:39 schreef galaxy366 het volgende:
[..]
Ben al gek tegen die 2 geworden. GAM3HAZARD
Die PI bij deze post.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:13 schreef Topiek het volgende:
Godverdomme wat ben je dan ziek in je hoofd,
Als je die filmpjes maar vaak genoeg bekijkt, dan doen ze je niet zoveel meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik durf juist niet naar die site te gaan, bang voor plaatjes etc.
Het is niet dat ik die verhalen graag lees maar het intrigeert me hoe mensen zo erg kunnen zijn
Dan gaan we samen!quote:Op zondag 24 juni 2012 02:22 schreef benx het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, erg dit. Straks nog mijn ip traced voor zieke chit
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's te vinden van de man die zo'n 3 weken geleden in Zoetermeer voor de trein is gesprongen? Is bekende van mij.
Of pleeg geen zelfmoord, en zoek hulp. Ik vind zelfmoord plegen arrogant, want er zijn ook vast mensen die wél van je houden, en die wél om je geven. Om dan als het even tegen zit voor de trein te springen, vind ik arrogant.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:27 schreef Dimens het volgende:
Sowieso treinspringers. Vergas jezelf dan i.p.v. al die onschuldige mensen er ook mee te confronteren.
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:28 schreef Snowbells het volgende:
Eens met hierboven. Ik vind het egoistisch.
Egoistisch, dat woord zocht ik, kwam er even niet opquote:Op zondag 24 juni 2012 02:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Of pleeg geen zelfmoord, en zoek hulp. Ik vind zelfmoord plegen arrogant, want er zijn ook vast mensen die wél van je houden, en die wél om je geven. Om dan als het even tegen zit voor de trein te springen, vind ik arrogant.
Het slagingspercentage is bij de NS hoger dan waar dan ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:27 schreef Dimens het volgende:
Sowieso treinspringers. Vergas jezelf dan i.p.v. al die onschuldige mensen er ook mee te confronteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |