SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 01:09:56 ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Als je die link in Google images plaatst, dan kom je bij veel leukere plaatjes uit. Puppy's die anaal genomen worden, honden die van een huis worden gegooid, een vrouw dat naakt in een paard kruipt en wat al niet meer.
Open een topic daaroverquote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Als je die link in Google images plaatst, dan kom je bij veel leukere plaatjes uit. Puppy's die anaal genomen worden, honden die van een huis worden gegooid, een vrouw dat naakt in een paard kruipt en wat al niet meer.
Zonder plaatje kan ik immers moeilijk verduidelijken wat er bedoeld wordt, hé. Ik heb het plaatje bewust niet in [img]-tags geplaatst. Ik wil alleen meer informatie of er nog iets aan opsporing van deze gasten gedaan is.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
Dat heb je wel. Je wijzigde je post toen het plaatje niet verscheen (je verwijderde img-tags). En daarna wijzigde je nogmaals met de mededeling "kopieren en plakken in adresbalk").quote:Op zondag 24 juni 2012 01:18 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Zonder plaatje kan ik immers moeilijk verduidelijken wat er bedoeld wordt, hé. Ik heb het plaatje bewust niet in [img]-tags geplaatst. Ik wil alleen meer informatie of er nog iets aan opsporing van deze gasten gedaan is.
That's it.
Ja, ik bedacht mij daarna dat anderen dit liever niet wilden zien, daarom. Sherlock.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Je wijzigde je post toen het plaatje niet verscheen (je verwijderde img-tags). En daarna wijzigde je nogmaals met de mededeling "kopieren en plakken in adresbalk").
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:21 schreef galaxy366 het volgende:
Weet je wat, de mensheid mag van mij helemaal dood gaan.
Lang leve de hondheidquote:Op zondag 24 juni 2012 01:21 schreef galaxy366 het volgende:
Weet je wat, de mensheid mag van mij helemaal dood gaan.
Waarom worden de zwakkere kinderen gepest? Waarom schieten we elkaar dood voor een stukje papier? Vragen vragen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:20 schreef Snowbells het volgende:
Fucking dierenmishandelaars![]()
. Vraag me altijd af wat die de lol er van in zien om dieren pijn te doen..
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef Dimens het volgende:
Als je er niet tegen kunt, moet je niet op 4chan komen.
Bah.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom worden de zwakkere kinderen gepest? Waarom schieten we elkaar dood voor een stukje papier? Vragen vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |