Toen werden ze al geil van een onbedekte enkel.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:33 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen psycholoog, maar iedereen wordt wel ergens geil/opgewonden van, en het is een illusie om te denken dat iedereen geil wordt van louter boobs en billen.
We leven niet meer in de jaren 50.
Dat lijkt me nogal een open deur.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:40 schreef Mishu het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat je gewend bent geraakt aan het geweld van toen. Misschien zit er wel heel veel woede in je. Je kan daar ook over gaan praten, maar als jij om rare redenen niet naar de GGZ wilt dan houd het op. Dan gebeurt er ook niks.
Enig advies van mij is om NOOIT, maar dan ook NOOIT wurg en stikfantasien in het echt uit te voeren zonder instemming van die ander, dus vrouwen gaan verkrachten enzo. Zoek dan hulp of ga naar een seksclub maar als je een seksueel roofdier wordt dat vind ik niks en puur slecht.
Denk ik ook. En die krijgen na afloop niet last van allerlei dwangmatige handelingen (vanwege schuldgevoelens). In plaats van conditionering zou ik TS eerder aanraden om zijn pestverleden te verwerken, zichzelf te leren accepteren en misschien een manier te vinden om meer positieve contacten op te doen met andere mensen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:27 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat mensen die van SM houden dat vooral doen voor de lol en het spel en dat deze mensen ook nog wel van gewone seks kunnen houden. Dat is dus een klein verschil met TS.
Zucht, is het niet nogal ver gezocht om een pestverleden te linken aan een wat kinky seksgedachten.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ik ook. En die krijgen na afloop niet last van allerlei dwangmatige handelingen (vanwege schuldgevoelens). In plaats van conditionering zou ik TS eerder aanraden om zijn pestverleden te verwerken, zichzelf te leren accepteren en misschien een manier te vinden om meer positieve contacten op te doen met andere mensen.
Alles heeft wel degelijk een reden/oorzaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Zucht, is het niet nogal ver gezocht om een pestverleden te linken aan een wat kinky seksgedachten.
Niet alles hoeft een reden te hebben.
Ik denk ook dat dit mogelijkerwijs met elkaar samenhangt.quote:Op zondag 24 juni 2012 06:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, maar weet je dit zeker?
Ja, maar is conditionering dan ook niet een goed idee?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ik ook. En die krijgen na afloop niet last van allerlei dwangmatige handelingen (vanwege schuldgevoelens). In plaats van conditionering zou ik TS eerder aanraden om zijn pestverleden te verwerken, zichzelf te leren accepteren en misschien een manier te vinden om meer positieve contacten op te doen met andere mensen.
Ja, maar als ik de oorzaak vertel dan ga je me waarschijnlijk toch niet geloven. Dit alles begon namelijk toen het voelde alsof er een soort onzichtbaar iets mijn buik in ging ofzo, een heel vreemd gevoel.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles heeft wel degelijk een reden/oorzaak.
Maar zelfs al heeft het er niks mee te maken, kan het weinig kwaad om dat op de een of andere manier nog te verwerken, toch?
Nee, de naam die je het beestje geeft maakt g een flikker uit..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef Decisions het volgende:
Mijn vraag is, als ik boeddhist wordt zou dat het kunnen oplossen?
Wat bedoel je met dat eerste?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, de naam die je het beestje geeft maakt g een flikker uit..
Maar je zou kunnen proberen om te mediteren ja.
Al noem je jezelf boedhist of niet... Dat maakt niet uit, het gaat erom hoe je leeft en hoe je denkt.quote:
Als jij dat voelde, dan was dat zo. De vraag is waar dat gevoel vandaan kwam.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:15 schreef Decisions het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de oorzaak vertel dan ga je me waarschijnlijk toch niet geloven. Dit alles begon namelijk toen het voelde alsof er een soort onzichtbaar iets mijn buik in ging ofzo, een heel vreemd gevoel.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al noem je jezelf boedhist of niet... Dat maakt niet uit, het gaat erom hoe je leeft en hoe je denkt.
Dat!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zieke fantasieën maken je nog geen slecht mens. Als je er echter problemen mee hebt, is het misschien handig om na te gaan waarom je je fantasieën zo geil vindt. Als dat met je pestverleden te maken heeft, kun je met iemand over je pestverleden praten. Ook al wordt je niet meer gepest, had kan altijd nog sporen nalaten op je gedachten.
Misschien hoeft TS wel helemaal niet van zijn fantasieen af, maar hoeft hij hooguit iemand te vinden die er in mee wil gaan of bijpassende fantasieen heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow TS, goede eerste stap om dit online te delen. Wat voor zieke fantasieen je ook hebt, je kunt je gelukkig wel indenken dat ze fout zijn om uit te proberen. De wil om te veranderen is er dus al, en dat is sowieso positief. Nu heb je dus alleen nog iemand nodig die je kan helpen de goede stappen te zetten om te veranderen, en waarmee je hier over kunt praten. Ik denk dat het een goed idee is om daarvoor naar een professional te gaan. Succes er mee man.
Zinnen beginnend met 'misschien' geven altijd bijzondere inzichten.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien hoeft TS wel helemaal niet van zijn fantasieen af, maar hoeft hij hooguit iemand te vinden die er in mee wil gaan of bijpassende fantasieen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |