Ja, want ik ben ook weer vroeg wakker. Fml!quote:
Ik ook, moet morgen een waterbak bouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ook weer vroeg wakker. Fml!
Voor wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, moet morgen een waterbak bouwen
Nee totaal nietquote:
Heb vandaag gewoon een superdag gehad met dank aan 3 vriendenquote:
Mooizo, mag ook wel een keer als je al zo lang zo gammel bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb vandaag gewoon een superdag gehad met dank aan 3 vrienden
Ja donderdag uitslagquote:Op zondag 24 juni 2012 01:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooizo, mag ook wel een keer als je al zo lang zo gammel bent.
Dinsdag onderzoek gehad, het mag nog wel langer durenquote:
Goed tochquote:Op zondag 24 juni 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 5 kwartier huiswerk gedaan.
Liefst niet alleen!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Het is echt van dat weer om in bed te blijven liggen
Ik neem aan dat jij niet mee rentquote:Op zondag 24 juni 2012 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is voor de survivalrun hier in het dorp
Goed excuus!quote:
How come?quote:
Sterkte!quote:
Waarom ben je dan bang?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik ben niet eens bang voor de tandarts, dat is het erge!
Hmm, waarom nu opeens wel dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik ben niet eens bang voor de tandarts, dat is het erge!
quote:
Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.quote:
Sowieso zijn die prijzen bij de tandarts belachelijk hoog. Of hij nou weinig doet of nietquote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.
[ afbeelding ]
Ik was altijd iemand met weinig tandzorgen, en een tandartsverzekering kost bijna altijd meer dan dat het oplevert. De echte zware operaties die flink geld kosten worden altijd maar zeer summier gedekt en de normale kosten zijn in een jaar hoger dan dat de controlebeurten zijn. Nu zet ik elke maand 300 euro opzij voor dit soort gezeik dus ik kan het "hebben" maar het blijft gewoon pijnlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn die prijzen bij de tandarts belachelijk hoog. Of hij nou weinig doet of niet![]()
Waarom geen verzekering ervoor dan?
Ik snap jequote:Op zondag 24 juni 2012 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was altijd iemand met weinig tandzorgen, en een tandartsverzekering kost bijna altijd meer dan dat het oplevert. De echte zware operaties die flink geld kosten worden altijd maar zeer summier gedekt en de normale kosten zijn in een jaar hoger dan dat de controlebeurten zijn. Nu zet ik elke maand 300 euro opzij voor dit soort gezeik dus ik kan het "hebben" maar het blijft gewoon pijnlijk.
Het vervelende is dat mijn oude tandarts altijd mijn gebit binnen 2 minuten goedkeurde maar laatste keren heb ik dus een nieuwe tandarts en die heeft zo'n bril:quote:
Wat is dat voor ventquote:Op zondag 24 juni 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het vervelende is dat mijn oude tandarts altijd mijn gebit binnen 2 minuten goedkeurde maar laatste keren heb ik dus een nieuwe tandarts en die heeft zo'n bril:
[ afbeelding ]
en detecteerde opeens 2 rotte plekken van binnenuit met de rontgenfoto (kassa!) die je niet kon zien van buiten dus moest hij lekker hakken en boren en zagen naja prima natuurlijk, toen was ik net voor mijn verjaardag gegaan zodat het nog op de verzekering getrokken kon worden.
Deze tandarts heeft wel van die eigenaardige trekjes overigens. Hij stretched een soort opengeknipte ballon in je muil zodat je enorm gaat kwijlen en je voelt als een downie (zal hem een fijn gevoel van macht geven denk ik) en hij spuit je plat met verdoving omdat "voor het geval dat ik per ongeluk in je tandvlees boor" en hij zet een soort wig tussen je tanden zodat hij erbij kan maar de pijn voelde je door je schedel totaan je ogen. Brr. Daardoor staan twee tanden nog steeds verder uit elkaar sindsdien.
Die vent heeft echt mazzel dat ik niet bang ben voor de tandarts.
Vast, maar ik ben graag heel lui.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is dat voor ventkun je geen andere zoeken?
Net zoals: "hé, zal ik je tanden even goed schoonmaken" als een soort vriendelijk aanbod klinkt maar in de verkoop gewoon "bijverkoop" wordt genoemd.quote:Klinkt als geldklopperij trouwens, hier heb je alvast een verdovingje moet gewoon goed boren dude
Hehe ja dan schiet het niet op! Ik heb op zich wel een goede maar die zit wel een eindje bij het CS vandaanquote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vast, maar ik ben graag heel lui.
[..]
Net zoals: "hé, zal ik je tanden even goed schoonmaken" als een soort vriendelijk aanbod klinkt maar in de verkoop gewoon "bijverkoop" wordt genoemd.
Röntgenplaatjes al eens laten maken?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef kree het volgende:
Ben al 2 jaar niet meer naar de tandarts geweest.
Hmmm heb nergens last van en nooit gaatjes gehad ook.
Maar nu ga ik ook een beetje bang worden om te gaan.
Ik woon dan ook niet in de buurt van enig CS. Tenminste, niet fietsbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ja dan schiet het niet op! Ik heb op zich wel een goede maar die zit wel een eindje bij het CS vandaan
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net ruim een kwartier lopen naar mijn auto. Dus ik nam mijn hondje maar mee, 2 vliegen, 1 klap enz.
Loop ik over een heel lang pad naast het water. Geen kruisingen op het pad ook.
Stond ik opeens heus wel tussen 2 kikkers in
Die werkt alleen bij kleine kuthondjes en kattenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?
Volgens mij is het attack and kill... ehhquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?
Heel goed! Maar dat bekt fonetisch volslagen kut. En helaas vind ik de vorm belangrijker dan de inhoud, joh!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het attack and kill... ehh
Nog nooitquote:Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Röntgenplaatjes al eens laten maken?
Mja vooral op korte termijn... Een avondje met iets met weinig inhoud kan best fijn zijn, maar als het langer duurt...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heel goed! Maar dat bekt fonetisch volslagen kut. En helaas vind ik de vorm belangrijker dan de inhoud, joh!
Hoe oud is zoonlief?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je nu je zonnebril nodig hebt schat.
-Mama, snap dat dan. Nu kan ik overal naar kijken zonder dat het opvalt!
Oh ja is ook zo.
Slimme jongenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je nu je zonnebril nodig hebt schat.
-Mama, snap dat dan. Nu kan ik overal naar kijken zonder dat het opvalt!
Oh ja is ook zo.
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17quote:
Jij bent 32?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17
Ja.quote:
Ik pak er even een rekenmachine bijquote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Kan je zelf rekenen of is je volgende vraag "hoe oud was je toen je je zoon kreeg?"
Oei, pas maar op, want voor dat je het weet denk je dat dat een goed idee is en dat kost je weer euro's.quote:
17 + 10 maanden -> zoon 14 + 2 maanden = 32quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Kan je zelf rekenen of is je volgende vraag "hoe oud was je toen je je zoon kreeg?"
Alle goede ideeën kosten toch euro'squote:Op zondag 24 juni 2012 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, pas maar op, want voor dat je het weet denk je dat dat een goed idee is en dat kost je weer euro's.
Ben je zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17 + 10 maanden -> zoon 14 + 2 maanden = 32
17?
Klopt toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je zo dom of doe je maar alsof?
Not reallyquote:
Naar de hoeren is een goed idee, helder inzicht krijg ik hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle goede ideeën kosten toch euro's
Ik denk dat ik zelf wel beter weet hoe oud ik was toen ik mijn zoon kreeg hoorquote:
En dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar de hoeren is een goed idee, helder inzicht krijg ik hier.
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodigquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik gok ook maar watquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf wel beter weet hoe oud ik was toen ik mijn zoon kreeg hoor
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodig
Dat wat goed ging?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat
Ik hoop voor je dat het toen allemaal een beetje goed ging..
Kost wel geld toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodig
Dat dan weer welquote:
Nouja... Hoe je zwanger werd... Vriendje... Ouders.. Hoe er gesteund werd met het hele gebeuren zegmaar.quote:
Als het maar niet de hoeren zijn die we op de wallen zagenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die waren best wel nasty jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het maar niet de hoeren zijn die we op de wallen zagen
Oh dat, not reallyquote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Hoe je zwanger werd... Vriendje... Ouders.. Hoe er gesteund werd met het hele gebeuren zegmaar.
Aan de andere kant verschaft dit ook weer inzichten in het horloge dat ik wil kopen.quote:
Hai WTquote:
Gewoon niet gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
Tis zondag, niet naar de sportschool gaan gewoon
quote:
Nee helaas, en het is ook niet echt lekker weer buiten om even een paar rondjes te rennen ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?
Ja het weer motiveert niet echt tot actiequote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem, ik wil graag een wandklok kopen maar het regent enzo dus echt geen zin om naar buiten te gaan maarja anders wordt het weer zaterdag.
Lekker zo'n strakke spandex broek aan joh! Het voordeel is als je dan lekker gaat hardlopen dat het zweet wegvalt tegen de regendruppels. En dan thuisgekomen lekker de douche in kruipen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Ik heb volgende week de hele week geen tijd, dus wil eigenlijk wel echt gaan.
[..]
Nee helaas, en het is ook niet echt lekker weer buiten om even een paar rondjes te rennen ofzo.
Ach, het meeste valt ernaast.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het weer motiveert niet echt tot actie
Of lekker op de bank te zitten met een boek of filmquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Het is van dat weer om in huis te rommelen
Of een verslagje voor je werk in elkaar draaien. Of natuurlijk beetje rondFOK!ken.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of lekker op de bank te zitten met een boek of film
Ja, vandaag dusquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je tijd maken en gaan naar de sportschool
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n strakke spandex broek aan joh! Het voordeel is als je dan lekker gaat hardlopen dat het zweet wegvalt tegen de regendruppels. En dan thuisgekomen lekker de douche in kruipen.
het is weer om vandaag in je bed te blijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Het is van dat weer om in huis te rommelen
En dat ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of lekker op de bank te zitten met een boek of film
Jij kunt in mijn hoofd kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een verslagje voor je werk in elkaar draaien. Of natuurlijk beetje rondFOK!ken.
Ik stond vandaag extra vroeg op omdat ik gewoon echt niets meer in mijn bed te zoeken had.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is weer om vandaag in je bed te blijven
Met films en warme chocolademelkquote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is weer om vandaag in je bed te blijven
Daam je schiep!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ah godver, ik heb gisteren de Wolter Kroes dag in Krommenie gemist
quote:
Ja fuk man, mis ik toch weer voor een jaar alle Wolter Kroes knallersquote:
oke hoelaat ben je erquote:
Ik las 'schaam je diep', ik lees eigenlijk nietquote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moest dit gewoon 3x lezen voor ik hem snapte
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja fuk man, mis ik toch weer voor een jaar alle Wolter Kroes knallers
[..]
oke hoelaat ben je er
Ik dacht: Huh wat schiep? En wat is een daam? Is dat een typfout ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las 'schaam je diep', ik lees eigenlijk niet
[..]![]()
Oke een romcom dusquote:
Hmm, lees jij echt zo woord per woord?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: Huh wat schiep? En wat is een daam? Is dat een typfout ofzoEn toen: Ohhhhhhhhh
Gezelligquote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid en hele leuke mensen, dat wij daar gisteren godverdomme zomaar 4x langs gereden zijn zonder te stoppen
Schijnbaarquote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, lees jij echt zo woord per woord?
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: Huh wat schiep? En wat is een daam? Is dat een typfout ofzoEn toen: Ohhhhhhhhh
Sojamelk?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg poes, kom is gauw een schoteltje melk halen hier.
Dat kanquote:
Ogen uit je kop nu?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid en hele leuke mensen, dat wij daar gisteren godverdomme zomaar 4x langs gereden zijn zonder te stoppen
quote:
sarcasme, herken hetquote:
mmm daar heb je een punt.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Sojamelk?
[..]
Dat kanvaak vind ik de 'com' niet zo grappig maar waarom ook niet
Ik was niet sarcastisch?quote:
nee ik wel dipshitquote:
jij kan zoveel zeggenquote:
Kan ik ook aan jou vragenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee ik wel dipshit
jezus ben jij echt nou zo simpel
Dat antwoord weet je zelf het beste iddquote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij kan zoveel zeggen
het is maar de vraag of ik wel luister of lees
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat antwoord weet je zelf het beste idd
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Dat weet ik tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De melk stond niet voor niets tussen aanhalingstekens hè!
Of nagellakquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Goedzoquote:
Ja maar is niet zo goedquote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Ook met smaakje?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik tochSojamelk is echt nasty.
Ze doen het allemaalllllquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Jaquote:
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.quote:
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.quote:
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakkenquote:
quote:De meeste katten zijn dol op melk. Toch is niet alle melk goed voor ze. Koemelk bevat namelijk lactose, wat niet goed is voor de spijsvertering van de meeste katten. WHISKAS® Cat Milk is een gezond alternatief, speciaal ontwikkeld door voedingsdeskundigen. Omdat het veel minder lactose bevat dan koemelk, zal je kat geen spijsverteringsproblemen krijgen van WHISKAS® Cat Milk.
Alle gezonde voedingsstoffen zoals calcium, vezels en eiwitten alsook de heerlijke smaak van melk hebben we natuurlijk wel in onze kattenmelk bewaard.
WHISKAS® Cat Milk is per stuk of per 3 verkrijgbaar in een 200ml fles.
WHISKAS® Cat Milk is er voor kittens en katten vanaf 6 weken.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.
Er zitten aardige oude katten tussen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakken
[..]
Hoe oud zijn ze dan nu?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zitten aardige oude katten tussen hoor
Geen idee nog nooit op. Soja wel omdat ik vleesvervangers gebruikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.
Stuur terug als ik die pad kus wordt het een prins die veel knapper dan jou is.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding stuurt mij net een foto.
Van een coloradopad.
Hij haat mij
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken. Eerst even snel een paraplu ophalen bij m'n ouders
Hehehequote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs bij de sectie kun je dan nog shinen!
Ja ik ook, brandt fucking hard op je tongquote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel eens geproefd, per ongeluk natuurlijk, maar er is niets drinkbaars aan
Niet gedronkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kunnen jullie per ongeluk nagellak hebben gedronken?
Pad zoenen? Dan kan ik net zo goed jou zoenen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur terug als ik die pad kus wordt het een prins die veel knapper dan jou is.
Proeven is anders.. Over je nagels likken ofzo XDquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee geproefd, als je nagels nog niet droog zijn bijvoorbeeld ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Say whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet gedronkenmaar soms voel ik met mn tong of het al droog is.
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ach zo! Ik dacht al, "per ongeluk" het flesje aan je mond zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Proeven is anders.. Over je nagels likken ofzo XD
Waarheid dit!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als mijn prins een pad of kikker is, blijf ik liever alleenKikkers
Op mn nagelsquote:
Soms kwaak ik wel een beetje.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ookquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pad zoenen? Dan kan ik net zo goed jou zoenen.
Aan beide geen behoefte. Nu niet, nooit niet!
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op mn nagelsals het niet meer nat is, maar nog wel sterk naar nagellak 'smaakt' dan weet je dat het nog superzacht is.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ook
Dat kan ik nog wel handelen, als je maar niet groen en slijmerig bent.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders maak je vingerafdrukken zeker.
Preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op mn nagelsals het niet meer nat is, maar nog wel sterk naar nagellak 'smaakt' dan weet je dat het nog superzacht is.
Koop een woordenboek!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ook
Hehe ik doe dat eigenlijk altijd.quote:
Padden likkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel handelen, als je maar niet groen en slijmerig bent.
Ja, toadlicking heet dat geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt wel van die paddo kikkers waarvan je gaat hallucineren
Wat begrijp je niet wat er staat?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koop een woordenboek!
Oh en een schoolboek, vak Nederlands.
En probeer het dan nog een keer
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Padden likken![]()
Beste space trip ooit uit mijn leven gehad erdoor
Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlandsquote:
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaanquote:
Leer het mijquote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Dat zie ik nu ook. Oh well carequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlands
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!
Je bent een schatje, een rare maar wel een schatje!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Je kan toch alles met 1 hand doen? Doe ik wel iig. Ik ben ook linksquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Gadverdammequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
Wel met vloeibare eyeliner toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkiesquote:
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over naquote:
Waar was dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Waar haal jij uit dat ik stoned wasquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over na
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Mexicoquote:
Proefde het niet echtquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekKenservies
Zijn er foto's van het likmoment?quote:
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzoquote:
Neequote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer padden vangen met een vriend in Amerika, we dachten dat we daar ook van konden trippen maar daar moest ik gewoon van nekken
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer padden vangen met een vriend in Amerika, we dachten dat we daar ook van konden trippen maar daar moest ik gewoon van nekken
De worm opetenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzo
Gatverquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzo
Daarna wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik stoned was
Ik wil daar naar toequote:
Nee, 24uur tripquote:
Drugs smokkelen en dan opgepakt worden?quote:
Nee opdrinken om de worm weg te spoelenquote:
Mensen die denken dat stoned en trippen hetzelfde isquote:
Dit dusquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die denken dat stoned en trippen hetzelfde is
Ik ga op trip naar Mexicoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drugs smokkelen en dan opgepakt worden?
Ik durfde niet, vrienden van mij hadden wel de worm opgegeten.quote:
Wel voedzaam die worm. Veel viezer dan sprinkhaan kan het niet zijnquote:
Dat zou ik ook niet durven denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durfde niet, vrienden van mij hadden wel de worm opgegeten.
Rightquote:
Ja maar een sprinkhaan bestaat uit niets vergeleken met zo'n worm. Ik voel dat beest al uit elkaar knappen in mijn mond, gatverdamme.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel voedzaam die worm. Veel viezer dan sprinkhaan kan het niet zijn
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven gaan we binnenkort bieren? Ik zat eerst te denken aan as vrijdag ivm uitslag maar misschien is dat kort dag voor mensen. Zal ik event starten op FB?
ER MOET GEZOPEN WORDEN JA!!
Ik vind het bestquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven gaan we binnenkort bieren? Ik zat eerst te denken aan as vrijdag ivm uitslag maar misschien is dat kort dag voor mensen. Zal ik event starten op FB?
ER MOET GEZOPEN WORDEN JA!!
Okay!quote:
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bentquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven denk ik
[..]
Right
[..]
Ja maar een sprinkhaan bestaat uit niets vergeleken met zo'n worm. Ik voel dat beest al uit elkaar knappen in mijn mond, gatverdamme.
Nee dank jequote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bent
Ik denk niet dat het in dit geval gaat werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bent
Vast welquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in dit geval gaat werken
Hap, slik, weg. Zo moeilijk is het nietquote:
Ik wil theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Heb je al naar buiten gekeken?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KOM HIER DAN VERDOMME DAN ZET IK THEE VOOR JE
quote:
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".quote:Ff summary:
Avondje voetbal kijken.... Genoeg alcohol.... Uitgaan.. Kroeg....
Met zijn 3en over.... Beetje spanning, relaxed sfeertje....
2e man gaat naar de wc, ik zeg tegen haar dat ik haar wel interessant vind...
Maat komt terug... Meisje weg... Ik zeg tegen maat dat ik haar wel leuk vind en hij zegt dat ik er wel voor moet gaan (Hij vond haar ook leuk dus ik vroeg het maar even)
Toen kwam ze terug.... Niet veel later waren we aan het zoenen.... En het sfeertje bleef heel relaxed...
Haar naar huis gefietst... Voor der deur ook nog een tijdje stilgestaan....
Sindsdien 1 sms gestuurd 1 terug.... en toen gevraagd om iets te drinken, daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".
Ga danquote:
firefly3 dat is lang geledenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
flakes?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik in Amsterdam zou wonenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Heb je het nou tegen mij of Huppelquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelfquote:
Ik heb wel een auto!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Nou dan kan je wel hierheen brommen tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto!!
Ik heb Pietertje
Goed, met jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
firefly3 dat is lang geleden![]()
Hoe is het?
Pietertje rijdt niet op water!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dan kan je wel hierheen brommen toch
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesquote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into youquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pietertje rijdt niet op water!
Geen idee waar "hier" is en ik moet morgen naar Zoetermeer crossen dus ff benzine sparen
Maar de kans is wel dat dat is gebeurdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into you
Waar woon je dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomen
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Neuh, geen kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de kans is wel dat dat is gebeurd
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
1st dates heb ik al niet johquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.
Detailsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelf
Oh daar!quote:
Mietje.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar!
Maar nee, ik kom toch maar niet thee halen bij je
Ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.quote:
Met OV gaat het ook primaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isen een auto heb ik al helemaal niet nee
geen wonder dat het je niet lukt als je zo doetquote:
Strijken en verder nietsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1st dates heb ik al niet joh
Huppel zei dat ik maar eerst eens 5 sms'jes heen en weer zou moeten sturen alvoor ik iemand vraag om af te spreken.
Jaja, was het 2e smsje maarja.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.
Tssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |