Slimme jongenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je nu je zonnebril nodig hebt schat.
-Mama, snap dat dan. Nu kan ik overal naar kijken zonder dat het opvalt!
Oh ja is ook zo.
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17quote:
Jij bent 32?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17
Ja.quote:
Ik pak er even een rekenmachine bijquote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Kan je zelf rekenen of is je volgende vraag "hoe oud was je toen je je zoon kreeg?"
Oei, pas maar op, want voor dat je het weet denk je dat dat een goed idee is en dat kost je weer euro's.quote:
17 + 10 maanden -> zoon 14 + 2 maanden = 32quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Kan je zelf rekenen of is je volgende vraag "hoe oud was je toen je je zoon kreeg?"
Alle goede ideeën kosten toch euro'squote:Op zondag 24 juni 2012 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, pas maar op, want voor dat je het weet denk je dat dat een goed idee is en dat kost je weer euro's.
Ben je zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17 + 10 maanden -> zoon 14 + 2 maanden = 32
17?
Klopt toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je zo dom of doe je maar alsof?
Not reallyquote:
Naar de hoeren is een goed idee, helder inzicht krijg ik hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle goede ideeën kosten toch euro's
Ik denk dat ik zelf wel beter weet hoe oud ik was toen ik mijn zoon kreeg hoorquote:
En dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar de hoeren is een goed idee, helder inzicht krijg ik hier.
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodigquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik gok ook maar watquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf wel beter weet hoe oud ik was toen ik mijn zoon kreeg hoor
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodig
Dat wat goed ging?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat
Ik hoop voor je dat het toen allemaal een beetje goed ging..
Kost wel geld toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, dat is geen goed idee en heb jij helemaal niet nodig
Dat dan weer welquote:
Nouja... Hoe je zwanger werd... Vriendje... Ouders.. Hoe er gesteund werd met het hele gebeuren zegmaar.quote:
Als het maar niet de hoeren zijn die we op de wallen zagenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die waren best wel nasty jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het maar niet de hoeren zijn die we op de wallen zagen
Oh dat, not reallyquote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Hoe je zwanger werd... Vriendje... Ouders.. Hoe er gesteund werd met het hele gebeuren zegmaar.
Aan de andere kant verschaft dit ook weer inzichten in het horloge dat ik wil kopen.quote:
Hai WTquote:
Gewoon niet gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
Tis zondag, niet naar de sportschool gaan gewoon
quote:
Nee helaas, en het is ook niet echt lekker weer buiten om even een paar rondjes te rennen ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |