Ik doe mijn bestquote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat antwoord weet je zelf het beste idd
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Dat weet ik tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De melk stond niet voor niets tussen aanhalingstekens hè!
Of nagellakquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Goedzoquote:
Ja maar is niet zo goedquote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Ook met smaakje?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik tochSojamelk is echt nasty.
Ze doen het allemaalllllquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Jaquote:
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.quote:
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.quote:
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakkenquote:
quote:De meeste katten zijn dol op melk. Toch is niet alle melk goed voor ze. Koemelk bevat namelijk lactose, wat niet goed is voor de spijsvertering van de meeste katten. WHISKAS® Cat Milk is een gezond alternatief, speciaal ontwikkeld door voedingsdeskundigen. Omdat het veel minder lactose bevat dan koemelk, zal je kat geen spijsverteringsproblemen krijgen van WHISKAS® Cat Milk.
Alle gezonde voedingsstoffen zoals calcium, vezels en eiwitten alsook de heerlijke smaak van melk hebben we natuurlijk wel in onze kattenmelk bewaard.
WHISKAS® Cat Milk is per stuk of per 3 verkrijgbaar in een 200ml fles.
WHISKAS® Cat Milk is er voor kittens en katten vanaf 6 weken.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.
Er zitten aardige oude katten tussen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakken
[..]
Hoe oud zijn ze dan nu?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zitten aardige oude katten tussen hoor
Geen idee nog nooit op. Soja wel omdat ik vleesvervangers gebruikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.
Stuur terug als ik die pad kus wordt het een prins die veel knapper dan jou is.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding stuurt mij net een foto.
Van een coloradopad.
Hij haat mij
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken. Eerst even snel een paraplu ophalen bij m'n ouders
Hehehequote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs bij de sectie kun je dan nog shinen!
Ja ik ook, brandt fucking hard op je tongquote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel eens geproefd, per ongeluk natuurlijk, maar er is niets drinkbaars aan
Niet gedronkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kunnen jullie per ongeluk nagellak hebben gedronken?
Pad zoenen? Dan kan ik net zo goed jou zoenen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur terug als ik die pad kus wordt het een prins die veel knapper dan jou is.
Proeven is anders.. Over je nagels likken ofzo XDquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee geproefd, als je nagels nog niet droog zijn bijvoorbeeld ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Say whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet gedronkenmaar soms voel ik met mn tong of het al droog is.
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ach zo! Ik dacht al, "per ongeluk" het flesje aan je mond zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Proeven is anders.. Over je nagels likken ofzo XD
Waarheid dit!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als mijn prins een pad of kikker is, blijf ik liever alleenKikkers
Op mn nagelsquote:
Soms kwaak ik wel een beetje.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ookquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pad zoenen? Dan kan ik net zo goed jou zoenen.
Aan beide geen behoefte. Nu niet, nooit niet!
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op mn nagelsals het niet meer nat is, maar nog wel sterk naar nagellak 'smaakt' dan weet je dat het nog superzacht is.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ook
Dat kan ik nog wel handelen, als je maar niet groen en slijmerig bent.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders maak je vingerafdrukken zeker.
Preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op mn nagelsals het niet meer nat is, maar nog wel sterk naar nagellak 'smaakt' dan weet je dat het nog superzacht is.
Koop een woordenboek!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je geluk hebt dan schijt die pad gif af en wordt je nog high ook
Hehe ik doe dat eigenlijk altijd.quote:
Padden likkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel handelen, als je maar niet groen en slijmerig bent.
Ja, toadlicking heet dat geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt wel van die paddo kikkers waarvan je gaat hallucineren
Wat begrijp je niet wat er staat?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koop een woordenboek!
Oh en een schoolboek, vak Nederlands.
En probeer het dan nog een keer
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Padden likken![]()
Beste space trip ooit uit mijn leven gehad erdoor
Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlandsquote:
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaanquote:
Leer het mijquote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Dat zie ik nu ook. Oh well carequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlands
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!
Je bent een schatje, een rare maar wel een schatje!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Je kan toch alles met 1 hand doen? Doe ik wel iig. Ik ben ook linksquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Gadverdammequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
Wel met vloeibare eyeliner toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkiesquote:
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over naquote:
Waar was dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Waar haal jij uit dat ik stoned wasquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over na
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Mexicoquote:
Proefde het niet echtquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekKenservies
Zijn er foto's van het likmoment?quote:
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzoquote:
Neequote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer padden vangen met een vriend in Amerika, we dachten dat we daar ook van konden trippen maar daar moest ik gewoon van nekken
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer padden vangen met een vriend in Amerika, we dachten dat we daar ook van konden trippen maar daar moest ik gewoon van nekken
De worm opetenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzo
Gatverquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzo
Daarna wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik stoned was
Ik wil daar naar toequote:
Nee, 24uur tripquote:
Drugs smokkelen en dan opgepakt worden?quote:
Nee opdrinken om de worm weg te spoelenquote:
Mensen die denken dat stoned en trippen hetzelfde isquote:
Dit dusquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die denken dat stoned en trippen hetzelfde is
Ik ga op trip naar Mexicoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drugs smokkelen en dan opgepakt worden?
Ik durfde niet, vrienden van mij hadden wel de worm opgegeten.quote:
Wel voedzaam die worm. Veel viezer dan sprinkhaan kan het niet zijnquote:
Dat zou ik ook niet durven denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durfde niet, vrienden van mij hadden wel de worm opgegeten.
Rightquote:
Ja maar een sprinkhaan bestaat uit niets vergeleken met zo'n worm. Ik voel dat beest al uit elkaar knappen in mijn mond, gatverdamme.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel voedzaam die worm. Veel viezer dan sprinkhaan kan het niet zijn
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven gaan we binnenkort bieren? Ik zat eerst te denken aan as vrijdag ivm uitslag maar misschien is dat kort dag voor mensen. Zal ik event starten op FB?
ER MOET GEZOPEN WORDEN JA!!
Ik vind het bestquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven gaan we binnenkort bieren? Ik zat eerst te denken aan as vrijdag ivm uitslag maar misschien is dat kort dag voor mensen. Zal ik event starten op FB?
ER MOET GEZOPEN WORDEN JA!!
Okay!quote:
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bentquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven denk ik
[..]
Right
[..]
Ja maar een sprinkhaan bestaat uit niets vergeleken met zo'n worm. Ik voel dat beest al uit elkaar knappen in mijn mond, gatverdamme.
Nee dank jequote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bent
Ik denk niet dat het in dit geval gaat werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bent
Vast welquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in dit geval gaat werken
Hap, slik, weg. Zo moeilijk is het nietquote:
Ik wil theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Heb je al naar buiten gekeken?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KOM HIER DAN VERDOMME DAN ZET IK THEE VOOR JE
quote:
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".quote:Ff summary:
Avondje voetbal kijken.... Genoeg alcohol.... Uitgaan.. Kroeg....
Met zijn 3en over.... Beetje spanning, relaxed sfeertje....
2e man gaat naar de wc, ik zeg tegen haar dat ik haar wel interessant vind...
Maat komt terug... Meisje weg... Ik zeg tegen maat dat ik haar wel leuk vind en hij zegt dat ik er wel voor moet gaan (Hij vond haar ook leuk dus ik vroeg het maar even)
Toen kwam ze terug.... Niet veel later waren we aan het zoenen.... En het sfeertje bleef heel relaxed...
Haar naar huis gefietst... Voor der deur ook nog een tijdje stilgestaan....
Sindsdien 1 sms gestuurd 1 terug.... en toen gevraagd om iets te drinken, daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".
Ga danquote:
firefly3 dat is lang geledenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
flakes?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik in Amsterdam zou wonenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Heb je het nou tegen mij of Huppelquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelfquote:
Ik heb wel een auto!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Nou dan kan je wel hierheen brommen tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto!!
Ik heb Pietertje
Goed, met jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
firefly3 dat is lang geleden![]()
Hoe is het?
Pietertje rijdt niet op water!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dan kan je wel hierheen brommen toch
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesquote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into youquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pietertje rijdt niet op water!
Geen idee waar "hier" is en ik moet morgen naar Zoetermeer crossen dus ff benzine sparen
Maar de kans is wel dat dat is gebeurdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into you
Waar woon je dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomen
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Neuh, geen kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de kans is wel dat dat is gebeurd
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
1st dates heb ik al niet johquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.
Detailsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelf
Oh daar!quote:
Mietje.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar!
Maar nee, ik kom toch maar niet thee halen bij je
Ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.quote:
Met OV gaat het ook primaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isen een auto heb ik al helemaal niet nee
geen wonder dat het je niet lukt als je zo doetquote:
Strijken en verder nietsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1st dates heb ik al niet joh
Huppel zei dat ik maar eerst eens 5 sms'jes heen en weer zou moeten sturen alvoor ik iemand vraag om af te spreken.
Jaja, was het 2e smsje maarja.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |