Whehehehequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had ook iets lopen bij de AH, maar dan zou m'n vriendje m'n leidinggevende worden.. Laten we dat maar niet doen
Je hoofd loopt overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even alles in mijn agenda schrijven wat ik komende weken ga doen. tis zoveel
awwwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
Trouwens, Zorro liep net met zo'n klein verfrollertje in zijn bekkie rond
Had hij weer uit mijn verfkist gehaald, niks is veilig met dat beest
Nou heeft hij nieuwe witte stippen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
oh, do me, do me!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Trouwens voor wie de calo's van vanavond weer kwijt wil, ik heb info waarvan je maaginhoud met sneltreinvaart weer naar buiten komt.
Ik ookquote:
Was een schonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou heeft hij nieuwe witte stippen?
Via welk gat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Trouwens voor wie de calo's van vanavond weer kwijt wil, ik heb info waarvan je maaginhoud met sneltreinvaart weer naar buiten komt.
Ahwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
Neeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Mahtin Morero wordt zo even KABOEM doodgeschoten op NL 3
Vertel!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Even nog een stukje kipworst. Raak toch alles kwijt op kort termijn.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
M'n rijstkokert is opgehaald in Sedgefield en is nu in Tamworth.
Geen idee waar het ligt, maar oh wat klinkt dat heerlijk brits
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even nog een stukje kipworst. Raak toch alles kwijt op kort termijn.
http://goo.gl/maps/XH5Pquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
M'n rijstkokert is opgehaald in Sedgefield en is nu in Tamworth.
Geen idee waar het ligt, maar oh wat klinkt dat heerlijk brits
Haha wel hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, Ik scroll nu door je emotionele dr Who rollercoaster op Tumblr and I can't help but laugh a little![]()
Herkenbaar is het wel though
Not shocked.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Oh ik heb het gedaan.
Mijn reactie: ''Oh''
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Oh ik heb het gedaan.
Mijn reactie: ''Oh''
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
Jeetje.
Er zijn er gewoon twee.
Eentje beter belicht en eentje na een warme zomerdag.
En ze scheldt ook nog.
Maar Lutte, ben jij 18+ ?!!!!!
Hele ladingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met confetti? met confetti? oh please met confetti!
[ afbeelding ]
Gelaarsde kat ogen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met confetti? met confetti? oh please met confetti!
[ afbeelding ]
Heb je die spoiler foto gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, 6 kilo lichter van het kotsen..
Maarem, goh... interessant
Als een hert naar naderende koplampen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heel gebiologeerd zitten kijken.
Ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een hert naar naderende koplampen?
Nou, IK NIET!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Kally het volgende:
Nu weet ik zeker dat Lutte echt nog heerlijk onschuldig is![]()
![]()
Anatomie HEEEquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Kally het volgende:
Nu weet ik zeker dat Lutte echt nog heerlijk onschuldig is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:08 schreef Lutte het volgende:
Pat spreekt me aan in het Duits, dikke turn on alles.
TATATATATATTATATATATATATATTATATAquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef Lutte het volgende:
hahaha die was voor Zwab maar nou staat het er echt heel stom hahaha
Vergelijkbaar jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef Lutte het volgende:
Maar inderdaad, Kal heeft gelijk. En aangezien ik dus wel al kindernamen heb wordt dat adopteren, of anders een extra cavia.
En dan sturen we ze naar de afsluitdijk om ons te verdedigen tegen the Othersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, gewoon bastaardkinderen verwekken.
ja ja, ik keur welquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan sturen we ze naar de afsluitdijk om ons te verdedigen tegen the Others
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan sturen we ze naar de afsluitdijk om ons te verdedigen tegen the Others
Wanneer krijg je een eigen laptop voor de studie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Lutte het volgende:
Nou Kal, door de eerste ronde is ie wel gekomen he?
EN NEE MIJN QUOTE DOET HET NIET
Jaaa, het is echt een lieverdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Lutte het volgende:
Nou Kal, door de eerste ronde is ie wel gekomen he?
EN NEE MIJN QUOTE DOET HET NIET
Blijft die hangen, heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Er staat dat ik een pm heb, maar als ik kijk dan is er geen pmmmmmmm
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Er staat dat ik een pm heb, maar als ik kijk dan is er geen pmmmmmmm
Toch onpraktisch want niet voor jezelfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
René dat is dezeBroer heeft zijn eigen en mn ouders gebruiken hem toch amper. En als, dan gaat school voor.
Vet tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik met m'n hakken gaan doen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
oh dat is wel tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik moet maar eens nieuwe schoenen halen, het paar dat ik draag is twee maanden geleden overleden, vlakgesleten zolen, gescheurde zolen, binnenkant helemaal stukgelopen zelfs, her en der openingen. En dit zijn leren bergschoenen van een half jaar oud of zo
Weet ikquote:
Nou en? Ik zou pas echt voor vette nieuwe kleding gaan als je op je streefgewicht bent, oke nieuwe schoenen is wel belangrijk, maar me er nu verder nog geen zorgen om makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Het vervelende is dat die krengen zo lekker lopen, maar dat ze nauwelijks modieus zijn te noemen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou pas echt voor vette nieuwe kleding gaan als je op je streefgewicht bent, oke nieuwe schoenen is wel belangrijk, maar me er nu verder nog geen zorgen om maken
Ja snap ik, dat hoef je straks niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Ik draag eigenlijk alleen nog maar schoenen die over m'n enkels heen gaan, loopt veel prettiger mits strak ingesnoerd.
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat hoef je straks niet meer
Die foto in V&A?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik verheug me nog het meeste op motorrijlessen als ik wat lichter ben![]()
Heb ook al helemaal bedacht welke motor ik uiteindelijk wil gaan rijden etc
Merk het aan mijn collega, deed ook altijd laarsjes enzo die strak zaten, had last van haar knieën, nu loopt ze op pumpsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht
Ik ben benieuwd hoe merkbaar het verschil gaat zijn in septemberquote:
Ik zag het van de week al aan je gezichtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe merkbaar het verschil gaat zijn in september![]()
Ik ben nu lichter dan ik in 4 jaar ben geweest of zo
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:42 schreef Renesite het volgende:
Slaapze slapers!
Heb net dokter bibber gedaan
wtfoksquote:
Geen betere tijd voor Amnesia dan 03:00quote:Op zondag 24 juni 2012 03:06 schreef Zeroku het volgende:
Ben nu aan het twijfelen of ik zo Amnesia moet gaan doen.
Fucking hell, ik doe het nooit meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:06 schreef Zeroku het volgende:
Ben nu aan het twijfelen of ik zo Amnesia moet gaan doen.
Wilde jij nou een zundapp?quote:
Ik heb een Zundapp, maar als motor zit je dan vast aan een museumstuk uit 1938 of een 125cc opgevoere brommert. Dus ik wil een ouwe Honda Goldwing.quote:
Waaaaat. Welke heb je? Pics?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een Zundapp, maar als motor zit je dan vast aan een museumstuk uit 1938 of een 125cc opgevoere brommert. Dus ik wil een ouwe Honda Goldwing.
Hehehquote:Op zondag 24 juni 2012 03:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fucking hell, ik doe het nooit meer.
Ah, die is wel sjiek ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
En dan opknappen tot iets in deze geest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is erg leuk spul, heb er erg veel lol op gehad, maar met 80km/h max terwijl je dat stiekem niet mag, en overal rollerbanken ontwijken gaat de lol er snel afquote:Op zondag 24 juni 2012 03:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, ik was het vergeten.
Maar die is mooi, ik wil er ook zo eentje.
yep, dat is wel een voordeel inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is erg leuk spul, heb er erg veel lol op gehad, maar met 80km/h max terwijl je dat stiekem niet mag, en overal rollerbanken ontwijken gaat de lol er snel af![]()
Met een motor kan je lekker ver weg rijden
Doe Amnesia, als je dat zat bent slaap je toch niet meer en kan je lekker Bioshock gaan spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 03:20 schreef Zeroku het volgende:
Oeh over een paar minuten ook Bioshock 2 klaar op Steam. Keuze wordt moeilijker.
tja het is the year of the archer.quote:
NOPEquote:Ram:
zelfvertrouwen, moed, ongeduldigheid, impulsiviteit, arrogantie, enthousiasme, initiatief nemend, leiderschap, kracht, geprikkeldheid, recht voor zijn raap.
quote:
Haha ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 04:24 schreef DeZwabber het volgende:
Leuk, minder diepgang dan nr. 10 tot nu toe, beetje ongemakkelijk in het begin alhoewel het nog steeds erg goed is. Hij wordt wel steeds beter, maar David Tennant blijft voor mij persoonlijk de beste
Was dat een Star Wars reference?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ok.
Maar his lack of eyebrow is disturbing.
Haai poedel, ik ga zo maar eens flink schoonmaken en alles aan spulletjes her inrichten, weet niet of ik dat ene ladekastje kan behoudenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Haai poedel, ik ga zo maar eens flink schoonmaken en alles aan spulletjes her inrichten, weet niet of ik dat ene ladekastje kan behouden
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
René ziet er uit alsof 'ie een kilo hasj heeft weggepaft
Ja met die nieuwe gordijnen, die vallen iets dieper de kamer in en om nou alles naast elkaar te proppen is ook zo watquote:
Helmgras?quote:
Neequote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is je ook stiekem om die uitdaging te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dwarsfluit grijsquote:
Ik ookquote:
Als ze er morgen niet meer hangen weet je wie ze gegapt heef!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef Kally het volgende:
Oh en die gordijnen hebben letterlijk een shine
Ik wikkel er me met alle plezier in. Ze komen goed terecht!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Lutte het volgende:
Als ze er morgen niet meer hangen weet je wie ze gegapt heef!
Voor jou best een strak plan eigenlijk, gordijnen als dekbed gebruiken. Zijn vaak ook stukken mooier!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wikkel er me met alle plezier in. Ze komen goed terecht!
PM MIJ OOK EVEN!, met alle voor informatie, gewoon, voor de roddel!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
De rel rondom dat feestje woensdag gaat nog ff door trouwens![]()
Wat heb jij volgend weekend te doenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stap altijd bij Rene in de auto. Uitstekend chauffeur. Kost je soms een hert, of een slap paaltje on the side. Maar wat boeit het.
Joequote:Op zondag 24 juni 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
PM MIJ OOK EVEN!, met alle voor informatie, gewoon, voor de roddel!
Oh pm gaarnequote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet meer hangen weet je wie ze gegapt heef!
De rel rondom dat feestje woensdag gaat nog ff door trouwens![]()
Ha, je zat nog koud geen minuut in mijn auto of ik zat al bijna tegen een andere auto aanquote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stap altijd bij Rene in de auto. Uitstekend chauffeur. Kost je soms een hert, of een slap paaltje on the side. Maar wat boeit het.
Hey Bosquote:
"Wat moet je hierquote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef Kally het volgende:
Ik denk trouwens dat ik ook vet zak als ik nu theorie moet doen, lijkt totaal niet meer op hoe ik het deed
Overal op antwoorden, met het verkeer meegaanquote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Wat moet je hier
-remmen
-gas loslaten
-niets
WTF zo werkt dat niet!!!!
Voorbeeld:quote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Overal op antwoorden, met het verkeer meegaan
Ja, mocht hij op oranje springen heb je tijd zat om in te schatten of je moet remmen of nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Een bocht, lege weg, stoplichten die al op groen staan in de verte, met 10 seconden ben je bij die stoplichten
'Wat moet u doen:
- gas lostlaten
- remmen
- niets
Ik: gas loslaten, grote kans dat hij straks op rood komt doordat hij nú op groen staat.
Is: niks, weg is leeg en er lijkt niets aan de hand.
WAAAT?
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef Renesite het volgende:
Oke, ik rijd wél gewoon door. Maar ik heb geleerd te anticiperen tijdens rijles - moet toch zo'n politiek correct verhaal ophangen?
Remmen is uberhaupt niet goed, je moet ten alle tijde gas loslaten - is beter voor het milieu GODVERDOMME
Tuurlijk... maar politiek correct. Opeens moeten remmen is slecht voor het milieu. Daarnaast: groen betekend niet dat er niets aankomt heb ik geleerd. Je hebt soms een ambulance of een politie achtervolging!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, mocht hij op oranje springen heb je tijd zat om in te schatten of je moet remmen of niet
Ja vertel mij watquote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk... maar politiek correct. Opeens moeten remmen is slecht voor het milieu. Daarnaast: groen betekend niet dat er niets aankomt heb ik geleerd. Je hebt soms een ambulance of een politie achtervolging!
quote:
Ja maar Martin begrijpt mij wel en ik kan goed autorijden en en en en en en en!!!!quote:
Ik weiger ook in een rotzooi te zitten volgende week hoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:01 schreef Kally het volgende:
Ik ga denk ik nog even een stukje sauzen, wil de gang achter ook meenemen in het grijs
Er is dus altijd een back-up plan!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar Martin begrijpt mij wel en ik kan goed autorijden en en en en en en en!!!!
Dan blijf jij lekker in de auto wachtenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weiger ook in een rotzooi te zitten volgende week hoor!
Het is hier altijd chaosquote:
Ach, als ik hier kom is de slaapkamer in ieder geval altijd onderweg brandschoon te worden. Dat is redelijk belangrijk uiteraard.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is hier altijd chaos
Ik ben eigenlijk altijd bezig
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
Oh Benny als je ff wilt ontspannen, we hebben nog wel een filmpje voor je.
Klootzak.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
Schoon is het wel, allen rommelig, maar ja er wordt geleefdquote:Op zondag 24 juni 2012 15:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, als ik hier kom is de slaapkamer in ieder geval altijd onderweg brandschoon te worden. Dat is redelijk belangrijk uiteraard.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
Kom maar op...quote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |