SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
have funquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik snapte wat je bedoelde hoor rhu
ik ben stappen
chocolade pinda die heb ikquote:
Je weet waar ik woon!quote:
ik heb al 4 flesjes Duvel opquote:
Taxi of OVquote:
Is wel zo handig inderdaad.quote:
Niet handig (want overstappen van OV in taxi) wel goedkoper.quote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet handig (want overstappen van OV in taxi) wel goedkoper.
Hopelijk ga je niet op de fiets, want morgen gaat in het water vallen!quote:Op zondag 24 juni 2012 01:09 schreef Daalder82 het volgende:
Weltrusten van deze lurker! Morgen rustig dagje voor mij, op bezoek bij mijn oma.
Kan ik meteen kijken of ik (of de fiets) nog steeds kan zwemmenquote:Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk ga je niet op de fiets, want morgen gaat in het water vallen!
Moet je helium in je banden pompen, dan blijft ie drijven!quote:Op zondag 24 juni 2012 01:16 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Kan ik meteen kijken of ik (of de fiets) nog steeds kan zwemmen.
heb ik al gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 10:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
hai nectarine en condoom automaat
nectarine, kijk naar johnny english reborn
die is veeeeeet grappig hahhaa
je komt mij ontbijt op bed brengen? Wat liefquote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef automatic_ het volgende:
Geldautomaat is mijn naam!![]()
Ik ben onderweg om broodjes hoor
ik niet!! Heb zo een tuinfeestquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet!! Heb zo een tuinfeesthoe moet dat nou weer
Maak er een beachparty vanquote:Op zondag 24 juni 2012 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet!! Heb zo een tuinfeesthoe moet dat nou weer
het heeft al een themaquote:
Voor de middag regen, dan is het droog zijn de voorspellingenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het heeft al een thema
Bah ik had echt zin in een zomers tuin feest
mijn outfit lag al klaar
Dat hoop ik ook. Anders moeten we binnen zittenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgende week op de meet mag het ook wel lekker weer zijn.
stil jijquote:
Dat zou wel heel fijn zijn jaquote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgende week op de meet mag het ook wel lekker weer zijn.
oeh nice! Dan hoef ik misschien niet opzoek naar een andere outfitquote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor de middag regen, dan is het droog zijn de voorspellingen
Of het waar is...
Oeh nicequote:
Dat is wel erg lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
oeh nice er zitten zoveel frambozen aan mijn frambozenplant dat hij helemaal door hangtdat word zo plukken
I don't get it?quote:
Het werkt al halfquote:Op zondag 24 juni 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga toch niet oeh havermoutpap zeggen als iets leuk is
kom maar halen!quote:
Vrijdag ben ik op de UvTquote:Op zondag 24 juni 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar halen!
je bent nu toch al aangekleed
kun je in 1 moeite door
dan zijn ze al op denk ikquote:
Die zit hier niet hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
voor Bengel
ik dacht dit vind je vast wel grappig
www.cbsnews.com/2300-504784_162-10011624-7.html?tag=img/
Big Deal...quote:Op zondag 24 juni 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
pfff leren
daar heb je niks aan
ja dan haal je misschien een diploma big deal
als je mij nou ontbijt komt brengen mag je misschien vaker langs komen, daar heb je veel meer aan![]()
Doe datquote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan ga ik mijn eigen boterhammetjes maar eens smeren
Uhuh! Ik zie het!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk heel zielig nu! dat je het even weet!
Dat is ook een beetje overdrevenquote:
ik heb mezelf helemaal in mijn dekentje gewikkeldquote:
dreven ze maar over...die wolkenquote:
doe er een strik om en je bent een cadeautjequote:Op zondag 24 juni 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mezelf helemaal in mijn dekentje gewikkeld
Pics.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk heel zielig nu! dat je het even weet!
quote:
goed idee!!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe er een strik om en je bent een cadeautje
Ik heb erover gedacht maar ik wil maar voor één bandje dus dat is een beetje overdreven hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan er nog mensen naar Parkpop? Ik niet, als dit weer zo blijft
Ik denk dat ik weer ga gamen
Welke dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb erover gedacht maar ik wil maar voor één bandje dus dat is een beetje overdreven haha
ow daar heb je wel tijd voor! Je bent een cock vagina tease!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb erover gedacht maar ik wil maar voor één bandje dus dat is een beetje overdreven haha
goeiemorgen!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Hoi allemaal
Ik denk ik mijn nest niet uit ga komen vandaag
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is een beetje stil hier....is het daar ook zo'n rotweer?
Ja hier is het ook slecht weer. Ik blijf mooi in bed liggen vandaagquote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
en ik heb zo een tuinfeestje
ga ik zo helemaal mijn haar doen om daarna door de regen te moeten fietsen
bij jou ook slecht dan?
ik heb geen rijbewijs en geen autoquote:Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja hier is het ook slecht weer. Ik blijf mooi in bed liggen vandaag
Kun je niet met de auto?
Luiwammes!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja hier is het ook slecht weer. Ik blijf mooi in bed liggen vandaag
Kun je niet met de auto?
Hahaha. Ik dacht daar begin van de week aan ;-)quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow daar heb je wel tijd voor! Je bent een cock vagina tease!
waarom?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Ik dacht daar begin van de week aan ;-)
Huh? Wie denkt dat nog meer dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
ik ben dus niet de enige die dit vind
quote:
Ja, het viel mij meteen op haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik ben meestal wel redelijk bijtijds wakker in het weekend. Zo komt er visite, maar ik heb zin om wat leuks te gaan doen ofzo. Alleen het is k*tweer, dus dat wordt lastig.
Het is idd echt lekker weer om op de bank of in bed te hangen en een leuke film te gaan kijken..
Vanavond thuis nog maar even doen dan..
nou in ieder geval jij zelf blijkbaar!quote:
Ik ben soms wel een tease ja...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou in ieder geval jij zelf blijkbaar!of dacht je 'ik ben zeker geen vagina tease!'
Dierentuin is ook met regen leukquote:Op zondag 24 juni 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik ben meestal wel redelijk bijtijds wakker in het weekend. Zo komt er visite, maar ik heb zin om wat leuks te gaan doen ofzo. Alleen het is k*tweer, dus dat wordt lastig.
Het is idd echt lekker weer om op de bank of in bed te hangen en een leuke film te gaan kijken..
Vanavond thuis nog maar even doen dan..
Hahaha dan ben je het dus ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben soms wel een tease ja...
Ik kreeg via whatsapp ook al een berichtje dat ik dat ben![]()
Jij stuurde het?quote:
Jij mag noooooooit meer raden.quote:
Jajaquote:
Haha dacht ik alquote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jij mag noooooooit meer raden.
En auto weet heel goed waarom haha
Ga jij nu maar met narrator whatsappenquote:
Hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij nu maar met narrator whatsappen
Mij mag ook welquote:
Ze wil niet meer whatsappenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij nu maar met narrator whatsappen
Sorry, ik kan maar met één man datenquote:
Ruzie?quote:
Wat een kreng ben ik hequote:
Mmm narra dumpen en met mij gaan datenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, ik kan maar met één man daten
Ja? Want hij is stiekem best wel leuk... Of dat moet de volgende keer opeens anders zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm narra dumpen en met mij gaan datenik ben veel leuker
dan ga ik hem wel datenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ego streling?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijn misschien?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
Wil er iemand een beschuitje met mij eten
Die is niet vrouwelijkquote:
quote:
Gewoon proberenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Want hij is stiekem best wel leuk... Of dat moet de volgende keer opeens anders zijn
Zo dat is dan ook weer opgelostquote:
Nee de waarheidquote:
Jij hebt al een lief! En jij probeerde auto daarstraks ook al te kapenquote:
Dan ga ik maar proberen of hij bij de tweede "date" ook zo leuk is. Goed?quote:
Ze probeert ons uit elkaar te drijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jij hebt al een lief! En jij probeerde auto daarstraks ook al te kapen
ja maar auto maakt de afgelopen 3 jaar of zo al niks waar, die houdt het altijd bij teasenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Jij hebt al een lief! En jij probeerde auto daarstraks ook al te kapen
wat dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb het idee dat ik een hele hoop gemist heb
Jij wil er een voor elke dag van de weekquote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar auto maakt de afgelopen 3 jaar of zo al niks waar, die houdt het altijd bij teasen
owja ik heb al een lief... maar ik wil ook wel 2 liefjes hoor
of 3
Ja dat is goedquote:Op zondag 24 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga ik maar proberen of hij bij de tweede "date" ook zo leuk is. Goed?
op zijn minst!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil er een voor elke dag van de week
Dit is geen dating-topicquote:
Hey jij bent de volgende als Narra is geweest ben jij aan de beurtquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Stuur maar een dm pienin dit topic hosselen mag niet!
Oh ok dan is het goed hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar auto maakt de afgelopen 3 jaar of zo al niks waar, die houdt het altijd bij teasen
owja ik heb al een lief... maar ik wil ook wel 2 liefjes hoor
of 3
waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee maar die moet je dan maar gewoon veranderen, maar alles op zijn tijdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oh ok dan is het goed hoor.dan wil best met je daten. Kun je wel leven met het feit dat mijn Nick irritant is?
Jij gaat anders nooit in op mijn hossel pogingenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet?
hosselen is part of life
Misschien zijn ze niet duidelijk genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat anders nooit in op mijn hossel pogingen
whaha ik heb nog nooit een hosselpoging van je gemerkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat anders nooit in op mijn hossel pogingen
Zie mijn postquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik heb nog nooit een hosselpoging van je gemerkt?
Je hebt DMquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent valt er wel wat te regelenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar die moet je dan maar gewoon veranderen, maar alles op zijn tijd![]()
kom maar uit proberen of ik leuk genoeg benquote:Op zondag 24 juni 2012 13:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent valt er wel wat te regelen
Hoezo open uitnodigingquote:Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar uit proberen of ik leuk genoeg ben
Nogal zeg, voel me bijna buitengeslotenquote:
Ben gisteren redelijk verbrand inderdaad, m'n nek tenminste..quote:Op zondag 24 juni 2012 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het viel mij meteen op haha.
Ik ben blij dat het gisteren beter weer was
Ik voel mijzelf aan de kant gezetquote:Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal zeg, voel me bijna buitengesloten
Ik kan wel subtiel zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik heb nog nooit een hosselpoging van je gemerkt?
Ja, ik in mijn gezicht, haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben gisteren redelijk verbrand inderdaad, m'n nek tenminste..
Het is dat we beiden geen tijd hebben vanmiddag anders wist ik het wel hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar uit proberen of ik leuk genoeg ben
ow goshquote:Op zondag 24 juni 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer je van de 'oeh nice' af te helpen
kom maar met auto mee als ze sushi komt etenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is dat we beiden geen tijd hebben vanmiddag anders wist ik het wel hoor
Zal ik je komen troosten?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik voel mijzelf aan de kant gezet
Dat is veeeeeeeeel erger![]()
Ik wil best thuisblijven hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is dat we beiden geen tijd hebben vanmiddag anders wist ik het wel hoor
Auto komt hier heenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar met auto mee als ze sushi komt eten
Nogal, en je bent niet de enigequote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik mis weer het digitaal geflirt zie ik
Hi Solquote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
Middag
nee hoor, zo'n ervaring moet je juist delenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Auto komt hier heen
Stiekem probeer je via mij gewoon auto te hosselen voor oa je sushi ervaring
dislike knop niet goed genoeg?quote:
schat, geef mn drinken eens aanquote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik heb het ook gemist. En waarom zou hosselen in dit topic niet mogen, is toch alleen maar leukquote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
Middag
Guys, get a roomquote:
Ja op facebook heb je een dislike knopquote:
Ik zal je bakkie wel vullenquote:
Ik verwacht nog een verslag!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
Middag
dit is toch geen flirten?quote:
Eh... nee. Op Facebook heb je een tijd een spambericht gehad dat - als je dat activeert - rotzooi op je pc installeert én er voor zorgt dat je op facebook een dislike-knop hebt die alleen jijzelf kunt zienquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op facebook heb je een dislike knop
Inderdaad dat is mogelijk er voor al gebeurdquote:
je krijgt nu een liveverslagquote:Op zondag 24 juni 2012 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een verslag!
Oooo en ik ben zo lekker aan het treuzelen hier
Liggen we al inquote:
Je moet ze hier op de bank zien zitten...quote:
Maar het werkt welquote:Op zondag 24 juni 2012 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eh... nee. Op Facebook heb je een tijd een spambericht gehad dat - als je dat activeert - rotzooi op je pc installeert én er voor zorgt dat je op facebook een dislike-knop hebt die alleen jijzelf kunt zien
Je bent de enige die het kan zien Tijnquote:
whuut? jij woont in een huis vol fokkers?quote:
Dat is wel jammer inderdaad.quote:
Ooo, dan weet ik genoegquote:
We hebben weer een nieuw mens leren kennen... wel net buiten de doelgroep van dit topic, geloof ikquote:
Het is gezellig. Vooral hier naast me op de bankquote:
Gisteren? Nuquote:
Oh?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuw mens leren kennen... wel net buiten de doelgroep van dit topic, geloof ik.
Allemaal bejaarden?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuw mens leren kennen... wel net buiten de doelgroep van dit topic, geloof ik.
Nee. Ik val zelf keurig in de doelgroep.quote:
Gelukkig maar!quote:
Mwah, zal toch wel meevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net te jong toch?quote:
Jaquote:
ooh dan is het goed. Vraag je ook wel even toestemming aan auto? anders mag ik niet daten hoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, zo'n ervaring moet je juist delen
en met jou en auto heb ik nog 4 liefjes te kort om de week te vullen ruimte zat dus
Niks mis meequote:
Wanneer ben je legaal hier?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Maar ik word hier volledig geaccepteerd
Intellect is goed genoegquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Iedereen van 25+ of als je automatic_, douche-eendje of IHaveAmnesia heetquote:
Gelukkig val ik in de eerste categoriequote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen van 25+ of als je automatic_ of IHaveAmnesia heet
Maar met die laatste naam weet je toch niet meer hoe oud je bent, dus kan die persoon net zo goed 25 zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
okequote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ooh dan is het goed. Vraag je ook wel even toestemming aan auto? anders mag ik niet daten hoor!
hoe oud is die dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aangepast! Ik dacht dat jij al 25 was, maar dat ben je bijnaquote:
Wij zijn allemaal van 1987, haha.quote:
5juli ben ik legaal hierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aangepast! Ik dacht dat jij al 25 was, maar dat ben je bijna
IHA is ook bijna jarig.
Ik mag hier officieel ook niet komenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Och gerum... Dat betekent dat je uit bed bent...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef NaRRaToR het volgende:
Zo maar even de macbook gepakt het gaat even te snel hier voor met de telefoon
Ik kan natuurlijk niet iedereen een vrijbrief geven hè...?quote:
Kantje-boordquote:
ik moest mijn laptop pakken ja... lig nu weer in bed met Wicky de Vikingquote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och gerum... Dat betekent dat je uit bed bent...
Oh God... Waar begin ik aan...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moest mijn laptop pakken ja... lig nu weer in bed met Wicky de Viking
je krijgt hier geen PM/DM's dat je op moet rottenquote:
Voor mij toch wel? <3quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet iedereen een vrijbrief geven hè...?
wrijf het er maar inquote:
Dan post je toch gewoon via mijn accountquote:
Niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt hier geen PM/DM's dat je op moet rotten
Uit welk jaar ben je dan? Want dat is wel belangrijk..quote:
Die kunnen naar het 40+ forum?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef Pien85 het volgende:
Wat doen we eigenlijk met mensen die de 35 gepasseerd zijn?
Waar krijg je dat wel dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt hier geen PM/DM's dat je op moet rotten
Ik heb haar al toegang gegeven hoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan post je toch gewoon via mijn account
hahahaha... hmmmm sushiquote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
jullie zijn gemeen
91quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben je dan? Want dat is wel belangrijk..
Wil je foto's ?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
jullie zijn gemeen
Als je als 25- hier mag komen dan mag je ook wel als 36 jarige naar 40+quote:
Ouwe lulquote:
Dat moet gevierd wordenquote:
Hebben die geen Midlifecrisis-SC?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef Pien85 het volgende:
Wat doen we eigenlijk met mensen die de 35 gepasseerd zijn?
Wie weet, moet ik eerst even goed over nadenken hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
alsof jij mij wat kunt weigeren... winkwinknudgenudge
gaat ze ook als bord?quote:
hell yes!!!quote:
toedelsquote:
Doegquote:
De groeten!quote:
Dat ken ik inderdaad niet.quote:
quote:
mannen denken maar op 1 manier.............quote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie weet, moet ik eerst even goed over nadenken hoor![]()
met hun hoofdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
mannen denken maar op 1 manier.............
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik had niks moeten zeggen nu ga je er met mijn idee vandoor
zo worstvormig hequote:
Hehe, dat dacht ik al!quote:
Maar toch lastig te weerstaanquote:
laat ik even verstandig zijn en niks zeggenquote:
doen danquote:
Niks tegen eenogigen he?quote:
Lang niet altijdquote:
That's a first!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat ik even verstandig zijn en niks zeggen
Oh nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
mannen denken maar op 1 manier.............
quote:
Dat zal bestquote:
Daar sta ik bovenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hahahaha gevalletje gebrek aan zelfkennis?
Val je dus harderquote:
Leren doe je met vallen en opstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |