Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het printen.
[ afbeelding ]
Boekje van Gijp neem ik ook mee op vakantie. 2x 4 uur vliegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Boekje van Zlatan misschien ook wel halen, Gijp wil ik ook nog wel even lezen
Goed dat je niet ging stelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het echt nietEerste helft niet gekeken.
Na al die aandacht vraag ik me wel af wat er nou in staatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er ook mensen die het boek over Genee willen lezen?
Waarschijnlijk al z'n avonturen in de parenclub.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na al die aandacht vraag ik me wel af wat er nou in staat
Misschien wel ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er ook mensen die het boek over Genee willen lezen?
Komt ook een boek van CR7, dat lijkt me eigenlijk wel een interessant boek, hoe de schrijver met hem omgaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Misschien wel ja!
Eerst maar is de boeken :
Gijp
Ik, Zlatan
En misschien ook die van Messi
Dan maar is kijken wat er in die wijsneus staat
Je middenveld is te verdedigend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe 3de teamHeb omdat Menez en Cabaye erg goedkoop waren nog 40k over van het budget voor dit team, iemand nog een tip?
Up Benzema met een +10 kaart erbij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe 3de teamHeb omdat Menez en Cabaye erg goedkoop waren nog 40k over van het budget voor dit team, iemand nog een tip?
Wist niet dat hij automatisch ging embedden hierquote:
1 | http://vimeo.com/44442939 |
Daar gaat het meestal bij zo'n boek om, zeker als hij gemaakt is door Zlatan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt ook een boek van CR7, dat lijkt me eigenlijk wel een interessant boek, hoe de schrijver met hem omgaat.
Ik Zlatan is echt een kutboek, 200 paginas vertellen hoe tof Zlatan is
2 oorspronkelijk CAM's en een CM, ik dacht dat het wel meeviel?quote:
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het printen.
[ afbeelding ]
Nee SIF Menez is ongeveer de enige die sowieso blijft staan, wat een baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Up Benzema met een +10 kaart erbij?
Belhandaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 oorspronkelijk CAM's en een CM, ik dacht dat het wel meeviel?
Niet met 2 vleugels die beiden met verkeerde been aan de buitenkant staan. Voor voorzetten zou het idd niet veel zin hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.
IF Gameiro is trouwens een hele goeie, daar krijg je geen spijt van, geloof me.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.
Daarom de printer op school/werk misbruikenquote:
Die ga ik misschien nog wel proberen in de spits om te vergelijken een keer. Maar heeft iedereen hier zo slechte ervaringen met Sif Menez? Ik vind hem echt heel chill rond het strafschopgebiedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Gameiro is trouwens een hele goeie, daar krijg je geen spijt van, geloof me.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom de printer op school/werk misbruiken
Die Fransen hebben na vorige pot in de kleedkamer een potje gevochten. Nasri zal ook wel meegedaan hebben (had iemand op de grond geduwd?)quote:
Waarom nietquote:
Gekke Fransenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Fransen hebben na vorige pot in de kleedkamer een potje gevochten. Nasri zal ook wel meegedaan hebben (had iemand op de grond geduwd?)
5 cent per paginaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij moet later wel uitkeringstrekker wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pauper ben je gewoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet
Die dingen spugen er zo'n boek in een minuut ofzo uit
Lees jij die krengen in het engelsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet
Die dingen spugen er zo'n boek in een minuut ofzo uit
Hij is fucking goed, maar gewoon niet echt een spits en al helemaal niet in dit systeem imo. Heb hem zelf als wide CAM en dat is zijn beste positie imo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die ga ik misschien nog wel proberen in de spits om te vergelijken een keer. Maar heeft iedereen hier zo slechte ervaringen met Sif Menez? Ik vind hem echt heel chill rond het strafschopgebied
haha iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij hem is dat ook gratis
Net zoals alles dat hij heeft gratis is
Het is dat je geen hoofdprijs per maand krijgt, voor de rest bevalt het idee van uitkering trekken me welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet later wel uitkeringstrekker worden
En dan zeiken over moslims.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is dat je geen hoofdprijs per maand krijgt, voor de rest bevalt het idee van uitkering trekken me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |