Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het printen.
[ afbeelding ]
Boekje van Gijp neem ik ook mee op vakantie. 2x 4 uur vliegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Boekje van Zlatan misschien ook wel halen, Gijp wil ik ook nog wel even lezen
Goed dat je niet ging stelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het echt nietEerste helft niet gekeken.
Na al die aandacht vraag ik me wel af wat er nou in staatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er ook mensen die het boek over Genee willen lezen?
Waarschijnlijk al z'n avonturen in de parenclub.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na al die aandacht vraag ik me wel af wat er nou in staat
Misschien wel ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er ook mensen die het boek over Genee willen lezen?
Komt ook een boek van CR7, dat lijkt me eigenlijk wel een interessant boek, hoe de schrijver met hem omgaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Misschien wel ja!
Eerst maar is de boeken :
Gijp
Ik, Zlatan
En misschien ook die van Messi
Dan maar is kijken wat er in die wijsneus staat
Je middenveld is te verdedigend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe 3de teamHeb omdat Menez en Cabaye erg goedkoop waren nog 40k over van het budget voor dit team, iemand nog een tip?
Up Benzema met een +10 kaart erbij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe 3de teamHeb omdat Menez en Cabaye erg goedkoop waren nog 40k over van het budget voor dit team, iemand nog een tip?
Wist niet dat hij automatisch ging embedden hierquote:
1 | http://vimeo.com/44442939 |
Daar gaat het meestal bij zo'n boek om, zeker als hij gemaakt is door Zlatan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt ook een boek van CR7, dat lijkt me eigenlijk wel een interessant boek, hoe de schrijver met hem omgaat.
Ik Zlatan is echt een kutboek, 200 paginas vertellen hoe tof Zlatan is
2 oorspronkelijk CAM's en een CM, ik dacht dat het wel meeviel?quote:
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het printen.
[ afbeelding ]
Nee SIF Menez is ongeveer de enige die sowieso blijft staan, wat een baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Up Benzema met een +10 kaart erbij?
Belhandaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 oorspronkelijk CAM's en een CM, ik dacht dat het wel meeviel?
Niet met 2 vleugels die beiden met verkeerde been aan de buitenkant staan. Voor voorzetten zou het idd niet veel zin hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.
IF Gameiro is trouwens een hele goeie, daar krijg je geen spijt van, geloof me.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Alleen Menez als spits in dit systeem is echt kut.
Daarom de printer op school/werk misbruikenquote:
Die ga ik misschien nog wel proberen in de spits om te vergelijken een keer. Maar heeft iedereen hier zo slechte ervaringen met Sif Menez? Ik vind hem echt heel chill rond het strafschopgebiedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Gameiro is trouwens een hele goeie, daar krijg je geen spijt van, geloof me.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom de printer op school/werk misbruiken
Die Fransen hebben na vorige pot in de kleedkamer een potje gevochten. Nasri zal ook wel meegedaan hebben (had iemand op de grond geduwd?)quote:
Waarom nietquote:
Gekke Fransenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Fransen hebben na vorige pot in de kleedkamer een potje gevochten. Nasri zal ook wel meegedaan hebben (had iemand op de grond geduwd?)
5 cent per paginaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij moet later wel uitkeringstrekker wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pauper ben je gewoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet
Die dingen spugen er zo'n boek in een minuut ofzo uit
Lees jij die krengen in het engelsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet
Die dingen spugen er zo'n boek in een minuut ofzo uit
Hij is fucking goed, maar gewoon niet echt een spits en al helemaal niet in dit systeem imo. Heb hem zelf als wide CAM en dat is zijn beste positie imo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die ga ik misschien nog wel proberen in de spits om te vergelijken een keer. Maar heeft iedereen hier zo slechte ervaringen met Sif Menez? Ik vind hem echt heel chill rond het strafschopgebied
haha iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij hem is dat ook gratis
Net zoals alles dat hij heeft gratis is
Het is dat je geen hoofdprijs per maand krijgt, voor de rest bevalt het idee van uitkering trekken me welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet later wel uitkeringstrekker worden
En dan zeiken over moslims.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is dat je geen hoofdprijs per maand krijgt, voor de rest bevalt het idee van uitkering trekken me wel
Nee, maar 10 meter naast de betaalde printer staat zo'n hok waar docenten gratis kunnen printenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar 10 meter naast de betaalde printer staat zo'n hok waar docenten gratis kunnen printen
Het wordt steeds triesterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar 10 meter naast de betaalde printer staat zo'n hok waar docenten gratis kunnen printen
Oke, naja ik houd het in me achterhoofdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is fucking goed, maar gewoon niet echt een spits en al helemaal niet in dit systeem imo. Heb hem zelf als wide CAM en dat is zijn beste positie imo.
Diefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij ons kunnen ze dat trouwens niet meer, alles wordt bijgehouden omdat er misbruikt van gemaakt werd/papier verspillingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon alles jatten jwz niemand die je iets kwaad doet 14.gifquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon goed gebruik maken van je omgeving, waarom betalen als het gratis kan
Omdat andere mensen er ook hun best voor hebben gedaan iets te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
Ik weet waar GJE op school zit. Zal ik overmorgen even bellen?
Wie zegt dat ik het gebruik dat hokquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
Ik weet waar GJE op school zit. Zal ik overmorgen even bellen?
TOTY Giroud zou wel goed kunnen werken. Zou iig iemand nemen die wel een bal kan koppen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, naja ik houd het in me achterhoofdGa iig nog wat wedstrijden met hem spelen en daarna even evalueren
Maar wie zou jij in dit team aanbevelen als spits dan?
Je gebruikt sowieso gratis printjes daar kan hij al voor bellenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het gebruik dat hok
Jij deed voor alsof jij dat deed zonder het expliciet zo te noemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het gebruik dat hok
Hoe bedoel je gratis printjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je gebruikt sowieso gratis printjes daar kan hij al voor bellen
Ik ken geen Bakker de groot en Bossebollenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb nog veel boeken die ik wil lezen, maar weet gewoon niet wanneer
En voor de brabanders onder ons :
kennen jullie bakker de Groot , en dan die bossenbollen(of hoe schrijf je dat?)
Niet lekker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ken geen Bakker de groot en Bossebollen![]()
What..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Na 2 happen allebei weggegooid
Ja diequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.bosschebollen.nl/pages/start.php deze?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.bosschebollen.nl/pages/start.php deze?
jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb nog veel boeken die ik wil lezen, maar weet gewoon niet wanneer
En voor de brabanders onder ons :
kennen jullie bakker de Groot , en dan die bossenbollen(of hoe schrijf je dat?)
Zijn genieten he?quote:
Er zijn kinderen in Afrika die...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Na 2 happen allebei weggegooid
Wel lekker voor 1 of 2 keer per jaar, maar die krengen zijn zo fucking machtig. Wel altijd geniaal hoe druk het daar is..vooral laatste uur voor sluitingstijd.quote:
Mijn paspoort is het daar niet mee eens. Geboorte-certificaat ook niet trouwens.quote:
Ja ofniet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel lekker voor 1 of 2 keer per jaar, maar die krengen zijn zo fucking machtig. Wel altijd geniaal hoe druk het daar is..vooral laatste uur voor sluitingstijd.
Je mot gewoon al die mensen uti de rij koppen ja tog geef je ze gewooon een zakkie snoep daarnaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ofniet.
45 minuten in de rij gestaan vandaag
Dat zou ik er niet voor over hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ofniet.
45 minuten in de rij gestaan vandaag
Misschien ben je wel familie van Marcie of Roy.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn paspoort is het daar niet mee eens. Geboorte-certificaat ook niet trouwens.
Tim zit nu echt zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ben je wel familie van Marcie of Roy.
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ben je wel familie van Marcie of Roy.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Elk jaar stuur ik mijn oude kleren + wat geld naar Afrikaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn kinderen in Afrika die...
...nvm.
Poker. Hond. Waarom vraag je het dan. Ondankbare slet. Ik zal nog eens op je posts reageren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
8 goals in 19 wedstrijden. Nog niet bijzonder dus. Wel 15 assists ofzo. Fungeert meer als valse spits achter Zlatan. Die heeft 26 goals in 19 wedstrijden.
[..]
Ik vind hem fantastisch. Verdedigend draagt hij zijn steentje bij door z'n pace en aanvallend is 'ie helemaal idioot goed. Heerlijke dribbel, epische versnelling.Zelfs in 3-5-2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Serieus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Elk jaar stuur ik mijn oude kleren + wat geld naar Afrika
Waarom zou ik dat doen?quote:
Jij bent echt onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vertrouw die goede doelen niet..
Krijg altijd het idee dat ze zelf 20% ofzo in hun zak houden
Heb wel aussies en bomberjacks en die meuk hangen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een MoH gozertje voor me.
lolquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb wel aussies en bomberjacks en die meuk hangen ja
Als je ziet hoeveel die directeuren per jaar aan geld pakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt onuitstaanbaar.Zoveel naïviteit.
Omdat alle brabanders de O als een A uitspreken. Zo'n halve A. Top Oss wordt dan Tâp Âs.quote:
Echt ongekend ja. Alles wat hij ergens leest of hoort neemt hij over als eigen mening of zelfs als waarheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt onuitstaanbaar.Zoveel naïviteit.
Je hebt grote goede doelen, maar ook veel lokale projecten. Zou je eens naar moeten kijken, die doen zeker wel goed werk zonder dat geld blijft plakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel die directeuren per jaar aan geld pakken
En je fietst zeker elke pauze naar de AH voor een Energdrink (Euroshopper)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb wel aussies en bomberjacks en die meuk hangen ja
HAHAHAquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
En je fietst zeker elke pauze naar de AH voor een Energdrink (Euroshopper)
Spijker. Kop.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ongekend ja. Alles wat hij ergens leest of hoort neemt hij over als eigen mening of zelfs als waarheid
Huhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat alle brabanders de O als een A uitspreken. Zo'n halve A. Top Oss wordt dan Tâp Âs.
Nee man, energydrank is niet zo chill.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
En je fietst zeker elke pauze naar de AH voor een Energdrink (Euroshopper)
OHH DIHHH DEZE MANNNNNNquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, energydrank is niet zo chill.
En anders laat ik wel voor me halen, zelf halen is
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Poker. Hond. Waarom vraag je het dan. Ondankbare slet. Ik zal nog eens op je posts reageren.haha wtf moet ikz eggen dan, oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gewoon benieuwd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat alle brabanders de O als een A uitspreken. Zo'n halve A. Top Oss wordt dan Tâp Âs.
Dit is voldoende. Afrekenen kan bij kassa 3. Handtekeningen na 16:00.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wtf moet ikz eggen dan, oke?Was gewoon benieuwd
Da kende nie make! Maar ik heb geen Brabants accent..godzijdank. Alleen heel ver weg is iets van een zachtere G te constateren, maar dat is amper te horen. Praise the lordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, energydrank is niet zo chill.
En anders laat ik wel voor me halen, zelf halen is
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is voldoende. Afrekenen kan bij kassa 3. Handtekeningen na 16:00. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb familie in Limburg. Die spreken mijn naam uit als 'Jâsse.'Ja Limburg ja. Niet Brabant dus. Kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb familie in Limburg. Die spreken mijn naam uit als 'Jâsse.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 pot natquote:
Waarom zou ik gaan fietsen als ik ook rustig kan blijven zitten op schoolquote:
de echte red bull is ijskoud gewoon lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik ook rustig kan blijven zitten op school
Energydrankjes zijn af en toe wel lekker enzo, maar als je ziet hoeveel menig VMBO'er wegtankt aan die troep, word ik er onpasselijk van
Ik vind het ook raar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef StijnDa het volgende:
Hoeveel buitenspelers brengen ze nog voordat ze Mata laten spelen?
Lezen. Het is wat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
de echte red bull is ijskoud gewoon lekker
Volgens mij ben je echt zo'n dikkerd en een nurdje xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
harhar die dikke van American History Xquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt zo'n dikkerd en een gamertje xD
Niet voetballen, nooit eten/drinken halen alles van computers weten.
Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet elke post van jou grondig leest. Soms is door de kansloze opmerkingen, incapabele breinscheten en naïeve stukken proza die je tekstje sieren, het kaf niet meer van het koren te scheiden. Sorry.quote:
In de pauze opgesloten in de mediatheekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik nepzooi drink?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zeg ook de echte, die nepzooi is smerig
Die haal ik gewoon op schoolquote:
Ik ben niet dik in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet voetballen en geen eten/drinken halenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |