ik gok op het eerste, maar grappig is het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef Weka het volgende:
Is dit een grap met conclusie of is dit een vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Expression op 23-06-2012 21:22:55 ]Run rabbit, run.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
Wat voor meisjes kom jij tegen dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef Oceanview het volgende:
Elk meisje zegt ieuw nee iets met verlegen ofzo.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Wat voor meisjes kom jij tegen dan?
POT!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Klinkt als iets wat ik gezegd zou kunnen hebben.
lesbo, \o/ maar zover ben jij nog niet in je ontwikkelingquote:
nee, een reptielquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Sanddr het volgende:
Ik heb haar mijn piemel laten zien en ze riep heel hard "ieuwwww". Is mijn zusje lesbisch?
Lesbo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
lesbo, \o/ maar zover ben jij nog niet in je ontwikkeling
jou moeders geaardheidquote:
nou hihi dat hebben wij tweeen gister haar even goed van verholpen he? boh, ze moest wel schreeuwen maar een stomp in der maag hield der wel stilquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan garanderen dat Sanddr's zusje geen pot is.
Stop, ik kan wel tegen een grapje maar dit gaat toch echt te ver.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nou hihi dat hebben wij tweeen gister haar even goed van verholpen he? boh, ze moest wel schreeuwen maar een stomp in der maag hield der wel stil
Dat, en die tuinbroek die ik in d'r mond gepropt heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
nou hihi dat hebben wij tweeen gister haar even goed van verholpen he? boh, ze moest wel schreeuwen maar een stomp in der maag hield der wel stil
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Expression het volgende:
[..]
Stop, ik kan wel tegen een grapje maar dit gaat toch echt te ver.
bohh, ja da was me een avond wel zeg, heb jij de filmpjes al geupload?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat, en die tuinbroek die ik in d'r mond gepropt heb.
Fixedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef okiokinl het volgende:
TS en ik gaan weinig vriendinnetjes krijgen..
En dat terwijl ze piemel het liefst meteen in de mond nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef Oceanview het volgende:
Elk meisje zegt ieuw nee iets met verlegen ofzo.
geherfixedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
TS en AlbertheijnFietsrijder gaan weinig vriendinnetjes krijgen..
Fixed
heb al een vriendinnetjequote:
Nee, ik mocht de camera niet meenemen, d'r moeder zou het doen, maar die is nu al de hele dag hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:50 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
bohh, ja da was me een avond wel zeg, heb jij de filmpjes al geupload?
khanderker wijfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, ik mocht de camera niet meenemen, d'r moeder zou het doen, maar die is nu al de hele dag hier.
Dit werkt wel ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tik op d'r kont en zeggen, gore slet! wordt ze niet nat -> pot.
pics of het is niet echt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
heb al een vriendinnetjebedenk een nieuwe strike
Wat is dat laatste dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:09 schreef BlueMage het volgende:
Hallo wat is het probleem?
[ afbeelding ]
Heb je liever dit:
[ afbeelding ]
?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef Expression het volgende:
Ik ken nog zo'n grapjen.
Hoe noem je een crematorium voor lesbiennes?en als ze word begraven is dat in potgrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |