quote:
Staat je goed, komt je mooie figuur heel goed in uitquote:
Toffe broek!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet voortaan wel meer op m'n gevoel af gaan in plaats van blind vertrouwen op wat weer online zegt
Ja maar dat is geen leuk woordquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Nezhi het volgende:
Ty, is eigenlijk geen blouse, maar een flanneljas met schapenwol erin
Blouse = damesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen leuk woordMaar het is dus wel een eckte
edit: blouse klinkt ook raar voor mannen
Wel echt benauwd de hele dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het regende en waaide hier. Het is pas een uurtje knap weer.typisch lente.
Love the bag! Een echte?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet voortaan wel meer op m'n gevoel af gaan in plaats van blind vertrouwen op wat weer online zegt
Dankje! Het is eigenlijk een jeggingquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:28 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Toffe broek!
En ik wou dat ik op zulke hoge hakken kon lopen, ik hou het niet vol
Simpel is een understatement voor mij vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke comboquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helden styloquote:
don't like the shoes, voor de restquote:
en A-J: leuk! (zoals altijdquote:
Niet warm?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef Chefk0k het volgende:
Lekker zonnig weer. :]
[ link | afbeelding ]
quote:
Bahquote:
quote:
Dank.quote:
quote:
ook dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef VeerEli het volgende:
Thanks allemaal![]()
Dit is de tattoo:
[ afbeelding ]
Doe het dan in kleur, zo zien we er weinig vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef VeerEli het volgende:
Thanks allemaal![]()
Dit is de tattoo:
[ afbeelding ]
Hij is niet ingekleurd, shenkie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe het dan in kleur, zo zien we er weinig van
Haha, hij is zwart-wit inderdaad..quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe het dan in kleur, zo zien we er weinig van
Ik heb ooit eens bij een blouse van die bretels gehad. Nooit aangehad, vind het ook niet echt staan. Bij vrouwen daarentegen vind ik hetquote:
Is dat een spijkerstof blouse? Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef Chefk0k het volgende:
Lekker zonnig weer. :]
[ link | afbeelding ]
quote:
Ohw echt>Wat voor?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dank u, ben er heel blij mee. Binnenkort weer een nieuwe
Ik heb ook een klein gekleurd roosje op me pols die ik lelijk vind.quote:
Doe Steve 'O op je rugquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein gekleurd roosje op me pols die ik lelijk vind.
Die ga ik laten veranderen en ga maandag langs bij de gast die m'n rug ook getatoeëerd heeft om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Dus ik weet nog niet wat het gaat worden, haha
+1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Er matched iets niet... misschien een zwarte riem en schoenen....
Dat overhemd had ik niet ingestopt.quote:
Watte?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Er matched iets niet... misschien een zwarte riem en schoenen....
match the ~ overeenkomen (ww.), overeenkomen met (ww.)quote:
O, Matcht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Edskimo het volgende:
[..]
match the ~ overeenkomen (ww.), overeenkomen met (ww.)
EN: fit in (ww.)NL: passen, bijpassen, inpassen, erin passen, erbij passen, passen in
Leuke combi tussen vrijetijds en netjesquote:
Ik vind wel vet op zich. Brilletje erbij op en chicks diggen je style zwaar. 100%quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef Keustermans het volgende:
Hmm, was ik ook aan het denken ja, dit geeft nogal een jaren 50 schooljongetjes-look
Nee meen het, nerdstijl kan zwaar in je voordeel werken. Weet je wat voor chicks daar op vallen?quote:
Nee, ik vroeg het aan Keustermansquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Omdat een man een andere man kleding advies geeft ben je ineens gay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |