Leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag m'n nieuwe schoenen aan
Close the deal gewoon.quote:
Whaha, ja, dat gebeurd vaker....quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen ik jouw foto zag dacht ik als eerst: tettennnnnn.
Maar staat leuk!
Witte blouse bij wat grotere boobies is altijd een witvoetjequote:
quote:
Staat je goed, komt je mooie figuur heel goed in uitquote:
Toffe broek!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet voortaan wel meer op m'n gevoel af gaan in plaats van blind vertrouwen op wat weer online zegt
Ja maar dat is geen leuk woordquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Nezhi het volgende:
Ty, is eigenlijk geen blouse, maar een flanneljas met schapenwol erin
Blouse = damesquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen leuk woordMaar het is dus wel een eckte
edit: blouse klinkt ook raar voor mannen
Wel echt benauwd de hele dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het regende en waaide hier. Het is pas een uurtje knap weer.typisch lente.
Love the bag! Een echte?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet voortaan wel meer op m'n gevoel af gaan in plaats van blind vertrouwen op wat weer online zegt
Dankje! Het is eigenlijk een jeggingquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:28 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Toffe broek!
En ik wou dat ik op zulke hoge hakken kon lopen, ik hou het niet vol
Simpel is een understatement voor mij vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke comboquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |