quote:
Ohw echt>Wat voor?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dank u, ben er heel blij mee. Binnenkort weer een nieuwe
Ik heb ook een klein gekleurd roosje op me pols die ik lelijk vind.quote:
Doe Steve 'O op je rugquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein gekleurd roosje op me pols die ik lelijk vind.
Die ga ik laten veranderen en ga maandag langs bij de gast die m'n rug ook getatoeëerd heeft om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Dus ik weet nog niet wat het gaat worden, haha
+1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Er matched iets niet... misschien een zwarte riem en schoenen....
Dat overhemd had ik niet ingestopt.quote:
Watte?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Er matched iets niet... misschien een zwarte riem en schoenen....
match the ~ overeenkomen (ww.), overeenkomen met (ww.)quote:
O, Matcht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Edskimo het volgende:
[..]
match the ~ overeenkomen (ww.), overeenkomen met (ww.)
EN: fit in (ww.)NL: passen, bijpassen, inpassen, erin passen, erbij passen, passen in
Leuke combi tussen vrijetijds en netjesquote:
Ik vind wel vet op zich. Brilletje erbij op en chicks diggen je style zwaar. 100%quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef Keustermans het volgende:
Hmm, was ik ook aan het denken ja, dit geeft nogal een jaren 50 schooljongetjes-look
Nee meen het, nerdstijl kan zwaar in je voordeel werken. Weet je wat voor chicks daar op vallen?quote:
Nee, ik vroeg het aan Keustermansquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Omdat een man een andere man kleding advies geeft ben je ineens gay?
Ik concludeer niets, ik vraag alleen maar!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
zodoende, waaruit concludeer je dat ie gay is?
iedereen die schattig is, is gay?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik concludeer niets, ik vraag alleen maar!Hij ziet er namelijk wel schattig uit..
Nee, ook dat heb ik niet gezegd. Ik vroeg het me gewoon af. Sorry hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
iedereen die schattig is, is gay?
Oké, ik ga daar even eerlijk antwoord op geven. Al werd je wel boos, zou ik het wel jammer vinden, maar zou me niet dwars zitten, hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef Keustermans het volgende:
Eventjes gewoon een vraagje, ik ben niet kwaad hoor![]()
Waarom zie ik er gay uit? IK krijg dit verwijt ook van van andere mensen en het wordt redelijk storend![]()
Just a question
Ja, nja.. al ben je bi/trans/homo/hetero.. Het zal mij echt niets uitmaken.. Maar over het algemeen zijn toch homoseksuelen meer met kleding/mode/fashion bezig dan heteroseksuelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Keustermans het volgende:
Bedankt, Ik zal het als een compliment zien dan.
Ben je een boerin ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja, nja.. al ben je bi/trans/homo/hetero.. Het zal mij echt niets uitmaken.. Maar over het algemeen zijn toch homoseksuelen meer met kleding/mode/fashion bezig dan heteroseksuelen.
Altijd lekker ordinair.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel.. in echt is topje dus echt neon geel, maar zie je minder op foto
Altijd lekker ordinair.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie je aan die outfit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar wel een standaard meisje.
Ik vind de kledingstukken mooi, maar niet als combi. Maar het is wel leuk zomersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke kleur en goeie tetten, 8.6quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Exactly, het boeit me echt geen reet of paarsgestippelde rooskleurige pluche regenlaarzen nu 'in' zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je een boerin ofzo?
Sowieso is goed eruit zien anders dan veel bezig zijn met fashion want fashion boeit mij geen tering maar ik wil er wel goed uitzien.
Wordt hier alleen maar heter van. En het is al zo warm.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, vooral het broekje met engelse motief.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwen zoals Atta gaat mij iets te snel, what about having a cup of tea someday with me?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere tieten Meloewa.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Die tijgerprint?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Atta, show je patta's aan Meloewa.
Miss wil ze dan wel
dankjewel, ben der ook zuinig op.quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Trouwen zoals Atta gaat mij iets te snel, what about having a cup of tea someday with me?
ik ben al getrouwdquote:
Ja diequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die tijgerprint?
Ik doe die pas aan op de bruiloft
GODSKANONNEN wat een jopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Fuckmylife.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dankjewel, ben der ook zuinig op.
[..]
haha
[..]
ik ben al getrouwd
Strakke neon gele see-through top is best wel ordinairquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt alles ordinair, is niet ordinair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Strakke neon gele see-through top is best wel ordinair
Staat je verder leuk, maar je bent 1 stap verwijdert van dit :Zo zo, wel een grote stap dan. Bij mij kun je lang niet zien wat je bij haar ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar oké jouw mening![]()
Doei!
tettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Strakke neon gele see-through top is best wel ordinair
Staat je verder leuk, maar je bent 1 stap verwijdert van dit :Eens. Ik zou 'm dan combineren met een lange broek in plaats van een shortje om het geheel wat te compenseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hoezo verder is er geen inkijk of iets, dat doorschijnend wat hier gedacht wordt dat is allemaal semi. Je ziet niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eens. Ik zou 'm dan combineren met een lange broek in plaats van een shortje om het geheel wat te compenseren.
bijzonder hequote:
dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar wel een standaard meisje.
Dit ja. Broekje is leuk, vind alleen die ketting zo ordi.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik vind de kledingstukken mooi, maar niet als combi. Maar het is wel leuk zomers
Die ketting is heiligquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit ja. Broekje is leuk, vind alleen die ketting zo ordi.
Ja maar er zitten van die "diamanten" op ofzo? Dat vind ik ordi.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die ketting is heiligis een kruisje.
Ohja is een klein kruisje met een soort van steentjes (diamantjes) maar in iedergeval in echt wel wat mooier. ziet er beetje duf uit zo. Valt wel mee, maar mag je vinden hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar er zitten van die "diamanten" op ofzo? Dat vind ik ordi.
lekker stevigquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die ketting is heiligis een kruisje.
Niemand 'fokt' hier dan ook met Meloewa, er wordt kritiek gegeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
Niet fokken met meloewa, ik hou van haar.
Ja oké ik weet het.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef tliciouz het volgende:
Kan mij het nou wat schelen of het heilig is of niet, ik vind hem gewoon niet mooi.
Goede tan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoah, eerder een tikkeltje 'kreeft' volgens mij.quote:
Nee lijkt maar , zo ben wel bleker in real. Maar zeker niet roodquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, eerder een tikkeltje 'kreeft' volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |