Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
Niet eens in een woonerf in de stad?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
Deze is niet zwaar hoor. Dit is de lichtste motor die er is. Het is maar een 250 CC dus een opgevoerde grasmaaier noem ik m al. Maar hard rijden, dat kan die wel, mede omdat die maar zo licht is, ook qua gewicht (170 KG)
Soort bowlen met kinderen als kegels.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef sig000 het volgende:
Met die snelheid ga je er waarschijnlijk overheen.
Ik bedoelde meer, woonerf, drempel, kinderen: " hee daar vliegt een motor over ons heen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort bowlen met kinderen als kegels.
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
A6 van Lelystad naar Almerequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Daar mag je compleet gaan en iedereen van zijn sokken rijdenquote:
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoor
woehahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Oh nee, daar zouden we deze crises niet meteen meer mee beginnen.
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hier
Jij snapt mquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef sig000 het volgende:
Mijn laatste staat te koop zie ik na wat google.![]()
http://www.speurders.nl/o(...)zione-109640891.html
Met die Guzzi reed ik zonder vermoeid te worden in iets meer dan anderhalf uur naar Reichshof in Duitsland, da's 250 Km.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |