Ze doet het wel even goed na.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme zeg
vooral dat deel met "wat is deze"FOK!kertjes
oh en waar hij inzoomt op die tett0n
Heeft niets met 'FOK!kertjes' te maken hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef gogosweden het volgende:
Wel grappig hoe die vrouw reageertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme zeg
oh en waar hij inzoomt op die tett0n
Dit is exact wat mij ook meteen opviel, vermoedelijk van te voren gefilmd en post productie toegevoegd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat er vanuit allemaal punten wordt gefilmd door camera's die er duidelijk niet horen te zijn. Zoals de shot van de vampier die door een zijraam naar binnen kijk, de shot van de vampier die op de auto staat (duidelijk gefilmd door een in de hand genomen camera), de shots van de zijkant terwijl ze rijden met een groot licht op de auto die van binnen niet ziet. Waar staat de cameraman als die agent wordt aangevallen (voor de auto?).. Felle lampen in de auto zelf die op de passagiers schijnen (inc het slachtoffer, maar die vindt het blijkbaar normaal). En enkele shots van de rijdende auto met alleen de chauffeur erin..
is dit echt? Mijn maag draait al om als ik er naar kijk zo zeg. Nooit, maar dan ook nooit van mn levenquote:
Lul niet zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:52 schreef wuuht het volgende:
het is echt super slecht gedaan je ziet duidelijk dat die brug achtergrond en man allemaal erop geplakt is
quote:
Ook niet echt relevant voor dit topic, vind je wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:52 schreef wuuht het volgende:
het is echt super slecht gedaan je ziet duidelijk dat die brug achtergrond en man allemaal erop geplakt is
Ik kom hier op de 9gag frontpage te bekijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef Wootism het volgende:
De volgende TT zou moeten worden: "Waar we komen voor ons plezier!" of zo
hoezoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef Wootism het volgende:
De volgende TT zou moeten worden: "Waar we komen voor ons plezier!" of zo
Omdat sommige mensen dat niet lijken te begrijpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |