Hihi, ja dat was ook best wel grappig, ik zat nog beduusd op de bank en hij stond al de keukenkastjes uit te soppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:59 schreef Sethiwe het volgende:
Happyme balen![]()
lot en bellelena wat gezellig dat jullie zo gelijk op gaan, nu hoop ik dat jullie samen door mogen naar Z&G.
Bellelena moest wel lachen om nesteldrang van je vriend.
Fieder je moet ook lekker broeden ipv alles mee te lezen
Fijn dat je je beter voelde vandaag, hopelijk komt die misselijkheid toch weer snel terug, maar dan met een goed doelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef bellelena het volgende:
Wat lief dat je het vraagtIk heb tot nu toe elke dag een beetje bijgehouden en vandaag was een vrij rustige dag. Niet misselijk geweest vandaag, wel een beetje buikpijn gehad en wat last van afscheiding.
En hoe is het bij jou vandaag?
Nee hoor, is prima zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef bellelena het volgende:
Och meis toch, kan het me zo voorstellenIk hoop echt heel erg mee dat het wegblijft, nu en voor altijd! Ik heb je trouwens in de OP gezet, als je daar liever niet wilt of met een andere datum, dan kan ik het nog aanpassen.
Alle 'symptomen' kunnen echt nog overal van komen...
Vandaag precies een week geleden dat ik mijn positieve ovulatie test had en 's avonds ook krampen heb gevoeld. Maar ik weet niet zeker of toen werkelijk mijn ovulatie was of pas 17 of 18 juni, dus met een slag om de arm dan zit ik een dag of 5-7 dpo. Het wordt wel echt steeds spannender vanaf nu!
Babbel wat vervelendquote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef Babbel1 het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen... Pfff, het lijkt wel of m'n ongesteld alweer voorbij is na één dag?Ik snap er helemaal niets van en ik weet ook niet of ik 'm nu ook officieel moet tellen. Het was wel echt bloed, maar ik ben nooit maar één dag ongesteld... Dit is echt niet zo leuk... Ik ben nu ongeveer 6,5 week geleden voor het laatst echt goed ongesteld geweest, met 2x bruinverlies en 1x bloedverlies..
Iemand die dit herkent? Is deze onregelmatige menstruatie reden om langs de dokter te gaan om te kijken of alles wel goed zit of is dit echt te snel en moet ik eerst afwachten?
Ik heb geen idee, wat kan ik doen behalve wachten? Ik wil het wel met de huisarts bespreken maar die stuurt me waarschijnlijk toch weer naar huis met de boodschap over een half jaar terug te komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Fieder het volgende:
Lot, verdorie wat n gedoe! Wat ben je nu van plan? (er zit dus duidelijk wel een patroon in)
Ja klopt. Van de 5 maanden heb ik misschien in totaal 3-4 weken geen bruinverlies gehad. Ik ga er nog even over nadenken. Bedankt iigquote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Fieder het volgende:
En als je nou aangeeft dat je er in het dagelijks leven hinder van ondervindt? Bijv met vrijen?
Als jij de meerderheid van de dagen zo rond moet lopen is dat geen pretje. Het kost natuurlijk tijd om te stabiliseren maar dit is wel vervelend wachten.
Heeft je huisarts dat eerder gedaan L0t? Als je constant bloed (ok bruin) verliest, lijkt me dat geen goed teken, zeker als het je zo dwars zit (wat ik me goed voor kan stellenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat kan ik doen behalve wachten? Ik wil het wel met de huisarts bespreken maar die stuurt me waarschijnlijk toch weer naar huis met de boodschap over een half jaar terug te komen.
Ben nu bijna 5 maanden met de pil gestopt, nog niet zo lang dus. Ik ben al eens eerder geweest omdat het zo lang aanhield en toen heeft ze even gekeken naar m'n baarmoederhals. Die zag er rustig uit, alleen wel wat bloederig (joh). Ze heeft toen een kweekje gedaan om te kijken of ik geen bacteriële infectie heb maar dit was negatief. Moest maar terugkomen als ik na een jaar niet zwanger was. Ze kon ook niet echt een reden voor het bruinverlies noemen, behalve dan ontpillen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft je huisarts dat eerder gedaan L0t? Als je constant bloed (ok bruin) verliest, lijkt me dat geen goed teken, zeker als het je zo dwars zit (wat ik me goed voor kan stellen).
Wanneer ben je met de pil gestopt? Ik geloof wel dat ze je na stoppen met de pil vrij snel nog naar huis sturen, maar als dat al even geleden is zou ik gewoon naar de huisarts gaanWeet niet hoe lang je je temperatuur al bijhoudt, maar als dat ook niet echt duidelijk een eisprong aantoont, zou ik zeker even langsgaan. Nee heb je, ja kun je krijgen
Ah, fijn dat je bent doorverwezen!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef L0t.. het volgende:
Hoop het.
Nou ik ben net bij de huisarts geweest. Ik heb een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen voor een inwendige echo om te laten kijken naar mijn baarmoederslijmvlies en kijken of er geen vleesboom zit (dit verwacht ik overigens niet want het bloedverlies is niet heel heftig).
Zou binnen 3 dagen een afspraak thuisgestuurd moeten krijgen. Als het goed is zou ik binnen 2 weken terecht kunnen. Ben in ieder geval blij dat er naar gekeken wordt, dat is al een hele geruststelling.
Dankjewelquote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je bent doorverwezen!
En heel goed dat je toch naar de huisarts bent gegaanIk ben het wat dat betreft wel eens met Suikertante
Kan daar heel goed mee te maken hebben.. Hormonen zijn echt rot dingenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie na jullie eisprong ook last van een merkbare toenname in vermoeidheid? Ik zit te denken, maar dit is iets wat bij mij steeds terugkomt.
Ik voel me zo'n 1 a 2 dagen na mijn eisprong echt supervermoeid. En het is echt irritant
Oh, daar wou ik ook nog op reageren: vermoeidheid niet, maar ik heb wel altijd kramp een dag of 3 na de eisprong... ik denk dat iedereen zo wat heeft. Er is natuurlijk een schommeling in je hormonen geweest op dat punt, dus dat je daar achteraf wat van merkt is niet zo vreemd lijkt me.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie na jullie eisprong ook last van een merkbare toenname in vermoeidheid? Ik zit te denken, maar dit is iets wat bij mij steeds terugkomt.
Ik voel me zo'n 1 a 2 dagen na mijn eisprong echt supervermoeid. En het is echt irritant
Nope, nog niet. Volgende week maandag bloedprikken en dan kan ik 17 juli pas terechtquote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, daar wou ik ook nog op reageren: vermoeidheid niet, maar ik heb wel altijd kramp een dag of 3 na de eisprong... ik denk dat iedereen zo wat heeft. Er is natuurlijk een schommeling in je hormonen geweest op dat punt, dus dat je daar achteraf wat van merkt is niet zo vreemd lijkt me.
Had jij je eigen arts al gesproken?
Ik voel me ineens zo'n zwever als iedereen me succes wenst met m'n bijzondere capsules, haha! Niets voor mij, maar ben die rare cyclus zo zat.. Ik heb het eigenlijk mijn hele leven al. Voordat ik aan de pil ging (8 jaar geleden) sloeg ik weleens 2 maanden over, het was dat ik zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn, daardoor was een stuk minder spannendquote:Op maandag 25 juni 2012 19:50 schreef L0t.. het volgende:
Pff aurum, wat een lange zit zo![]()
Babbel, hopelijk werkt voor jou die teunisbloemolie! Welke ovulatietesten heb je gekocht?
Ik slik nu behalve foliumzuur niks meer, weet ik ook zeker dat het daar niet aan ligtOké alleen vitamine B-complex, maar dat slik ik al lang voor een gezonde huid en mooi haar (wordt je urine mooi neongeel van
).
Ach welnee, het is toch het proberen waard! Volgens mij wordt teunisbloemolie ook best wel vaak gebruikt. Die ovulatietesten van de Kruidvat zijn wel echt reteduur, 5 voor 10,95 zag ikquote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik voel me ineens zo'n zwever als iedereen me succes wenst met m'n bijzondere capsules, haha! Niets voor mij, maar ben die rare cyclus zo zat.. Ik heb het eigenlijk mijn hele leven al. Voordat ik aan de pil ging (8 jaar geleden) sloeg ik weleens 2 maanden over, het was dat ik zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn, daardoor was een stuk minder spannendIk heb de ovulatietesten van de Kruidvat gekocht, die waren het goedkoopst
Ik zal 'm straks even opzoeken, dan pm ik je!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef Babbel1 het volgende:
Ik vond t ook flink aan de prijs! Zeker als je niet precies weet wanneer je zo'n test moet doen door een onregelmatige cyclus, dan kan het aantal flink oplopen.. Kortingscode is altijd welkom
Ja snap ik, nu komt er eindelijk actie in de tent. Je hebt het afgelopen jaar je geduld in ieder geval al flink kunnen trainen..quote:Op maandag 25 juni 2012 20:06 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je een doorverwijzing hebt L0t! Zou weer wat rust moeten geven
Mjaah, het is een lange zit maar ja, het afgelopen jaar is er ook niks gebeurd. Dan wacht ik liever nu op de arts in de hoop dat ze wat vinden en het geixt kan worden.
Dat niemandsland van een paar maanden geleden vond ik een stuk vervelender!
Uiteindelijk alleen ovulatietesten van het ziekenhuis meegekregen, echo was nog niet echt nodig.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef bellelena het volgende:
LadyblackZo fijn om jou af en toe ook weer in dit topic te zien! Ik las in het andere topic dat je morgen een echo krijgt, alvast veel succes!
Ik hoop zo dat dit het helemaal gaat worden voor je! Misschien heb je over 3 weken wel een positieve testquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uiteindelijk alleen ovulatietesten van het ziekenhuis meegekregen, echo was nog niet echt nodig.
Ze willen nu dat ik vrijdag voor een echo kom om te kijken of er al iets groeit, daarna moet ik 2x per dag ovulatietesten gaan doen en bellen zodra die positief isKan dus ineens heel snel gaan!
En aurum, irritant he dat je dan weer een maand kan wachten... hopelijk vinden ze inderdaad iets wat 'gefixt' kan worden. Dat wachten terwijl je nog niet weet waarop is inderdaad het ergste...
Heel herkenbaar! Ik ga van positief naar negatief en dat wisselt dan zo'n 20 keer per dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef bellelena het volgende:
Mja, allerlei dingen 'vage' dingen die eigenlijk overal van kunnen komen of waar ik misschien gewoon extra op let en het nu voel terwijl het er altijd al is, zoals gek gerommel/steekjes in mijn buik en die misselijkheid blijft ook elke keer de kop op steken (kan ook van de zenuwen komen natuurlijk). Maar gisteren dacht ik opeens: Ik voel wel van alles en hoop nu heel hard dat het raak is, maar wat nou als het helemaal niets is...?! En sindsdien voel ik me er nogal van in de war en staat het huilen me nader dan het lachen. Ik durf eigenlijk nergens meer op te hopen, ik wil mezelf niet voor de gek houden. Beetje verdrietige bui vandaag denk ik
Klopt, dat stofje zit ook in de Etos zwanger worden-vitamines, maar dan heet het 'agnus castus'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Suikertante het volgende:
@Babbel1 Ik heb ook iets gelezen over Monnikspeper, dat zou hetzelfde effect hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef bellelena het volgende:
Mja, allerlei dingen 'vage' dingen die eigenlijk overal van kunnen komen of waar ik misschien gewoon extra op let en het nu voel terwijl het er altijd al is, zoals gek gerommel/steekjes in mijn buik en die misselijkheid blijft ook elke keer de kop op steken (kan ook van de zenuwen komen natuurlijk). Maar gisteren dacht ik opeens: Ik voel wel van alles en hoop nu heel hard dat het raak is, maar wat nou als het helemaal niets is...?! En sindsdien voel ik me er nogal van in de war en staat het huilen me nader dan het lachen. Ik durf eigenlijk nergens meer op te hopen, ik wil mezelf niet voor de gek houden. Beetje verdrietige bui vandaag denk ik
Ja, dat heb ik ook voorbij zien komen, net als tarwekiemolie. Waar teunisbloemolie de menstratie helpt, zou tarwekiemolie ervoor zorgen dat de innesteling vergemakkelijkt wordt... Nja, eerst maar eens dit slikken, ik vind het al heel wat dat ik nu dagelijks bij m'n ontbijt twee pillen naar binnen werk (ook nog foliumzuur natuurlijk).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Suikertante het volgende:
@Babbel1 Ik heb ook iets gelezen over Monnikspeper, dat zou hetzelfde effect hebben.
Ja, tuurlijk! Ik post niet heel veel, heel druk met werk, maar ook wel een beetje bewust om de spanningsboog niet al te erg op te rekken, zeg maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Fieder het volgende:
Babbel ben benieuwd wat die olie gaat doen, hou je ons op de hoogte?
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef bellelena het volgende:
Vulpenballetje: Ik kruip denk ik even mee onder een steen![]()
quote:Nu bij Sensitest: 10 procent korting op ovulatietesten en zwangerschapstesten met actiecode WARM10!
Nu 10 procent korting op ovulatietesten en zwangerschapstesten van alle grote merken zoals CLEARBLUE, PREDICTOR, SENSIBABY, MEDISMART en natuurlijk ons huismerk SENSITEST. Wil je graag zwanger worden, dan vind je bij Sensitest een uitgebreid assortiment producten die je helpen om zwanger te worden. Bovendien krijg je nu tijdelijk 10 procent korting met actiecode WARM10. Bestel je producten en vul de actiecode in bij het winkelmandje. De korting wordt dan direct berekend. Deze actie loopt tot en met 8 juli 2012.
Wat een handig ding! Nog nooit van gehoord joh. Mss wel iets voor de volgende ronde als het nu niet raak is. Goeie tipquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:11 schreef Skoap het volgende:
Deze werkte trouwens bij mij echt prima... en is 1x aanschaffen en dan heel vaak gebruiken..
Maar ja, niet iedereen vindt hem fijn:
http://www.medi-marketing(...)=view&id=2&Itemid=32
al gebruikte ik hem destijds om juist niet zwanger te worden... zo'n 1.5 jaar geleden.. En ik geen zin meer had om de pil te slikken.
Goeie tip, ik zie daar ook wel wat in voor als...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:11 schreef Skoap het volgende:
Deze werkte trouwens bij mij echt prima... en is 1x aanschaffen en dan heel vaak gebruiken..
Maar ja, niet iedereen vindt hem fijn:
http://www.medi-marketing(...)=view&id=2&Itemid=32
al gebruikte ik hem destijds om juist niet zwanger te worden... zo'n 1.5 jaar geleden.. En ik geen zin meer had om de pil te slikken.
ehm, de rontgenfoto is toch alleen van je hoofd? Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef Lijnloos het volgende:
ja, da;s waar.. maar in de ochtend is het enige moment dat ik "kan"... ik ga die zut niet mee naar mijn werk nemen en daar op dat ene toiletje dat we hebben doen.Ik vind het wel een handig ding... Effe volgende week afwachten en anders ga ik hem gewoon bestellen!
Wel grappig, mijn nieuwe tandarts wil graag een foto laten maken, preventief zeg maar, eens in de zoveel jaar. En dat dan als ik volgende week moet komen voor tandsteen wegbikken. Gelukkig kon ik de afspraak zo plannen dat ik net over mijn NOD zit, dus zeker zou moeten kunnen weten of ik wel of niet zwanger ben...
Mijn vriend werkt als röntgenlaborant en volgens hem is dat geen probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef Lijnloos het volgende:
ja, da;s waar.. maar in de ochtend is het enige moment dat ik "kan"... ik ga die zut niet mee naar mijn werk nemen en daar op dat ene toiletje dat we hebben doen.Ik vind het wel een handig ding... Effe volgende week afwachten en anders ga ik hem gewoon bestellen!
Wel grappig, mijn nieuwe tandarts wil graag een foto laten maken, preventief zeg maar, eens in de zoveel jaar. En dat dan als ik volgende week moet komen voor tandsteen wegbikken. Gelukkig kon ik de afspraak zo plannen dat ik net over mijn NOD zit, dus zeker zou moeten kunnen weten of ik wel of niet zwanger ben...
Yessss!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Bij mijn tandarts staat het ook dat je moet aangeven wanneer er kans is dat je zwanger bent wegens rontgen. En ik zou het ook niet durven denk ik, ook al kan het misschien geen kwaad, tenzij het hoogst noodzakelijk is. Als het preventief is kan het vast wel wachten.
Jongens, volgens mij krijg ik een eisprong binnenkort! Ik had weer veeeeel afscheiding, ging testen en er komt een duidelijk streepje. Nog niet positief maar het zit er niet ver vanaf. 3,5 week na de eerste dag van mijn vorige menstruatie, dat is echt super snel!!![]()
Edit: Bij nader inzien is hij toch wel positief volgens mij. Wow, ik ben zo blij!
Ik weet het niet, ik weet niet tot wanneer ik het kan volhoudenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:34 schreef bellelena het volgende:
L0t: Weet nog niet zo goed wanneer ik wil en vooral durf te testenJij? Mijn lief is in ieder geval de 2e jarig, op zich kan dat wel een leuke datum zijn hier. Maar of ik dan dus al durf? Uitgaande van mijn ovulatie uiterlijk de 18e, zou ik dan wel de 2e mijn nod hebben.
Nou we gaan het zien eind deze week, ik ga dan toch liever voor samen door naar Z&Gquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef bellelena het volgende:
Nou L0t, zul je precies zien dat jij twee strepen hebt dadelijk en ik niet... Vaak is het juist als je het minst verwacht, stiekem toch raak en als je van alles lijkt te voelen, blijkt je lichaam je gruwelijk in de steek te hebben gelaten.... Ik heb dus nog veel hoop voor je hoor L0t! De meeste vrouwen krijg pas echt symptomen na de NOD en streepjes, want dan gaan die hormonen pas echt goed door je lichaam natuurlijk
Goed bezig! En dat in deze hittequote:Net buiten geweest, rondje gelopen en jongleer kegels gekocht![]()
Dus ik heb een goede work-out vandaag (kegels gooien en weer oprapen en dat zo'n 1000x achter elkaar
). Helpt in ieder geval wel als afleiding!
Ik weet 't eigenlijk nog niet zo goed... Vanochtend was 't nog steeds helderrood, maar de in loop van de dag was 't maar weinig...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel iedereen, heb zojuist nog een test gedaan en hij springt er uit dus die eisprong komt wel goed! Er ligt vast een legertje klaar in ieder geval!
Lot en Bellelena, ik duim dat jullie eind deze week 2 streepjes krijgen en dat we elkaar over 2 weken weer zien in Z&G!
Suikertante, frustrerend zo he? Blehh, maar misschien krijg je zo ineens 2 streepjes! Wie weet
Babbel, was het nou een echte menstruatie?
Happeme, ik ben ook benieuwd of je nog getest hebt!
Goeie deal!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Shandaly het volgende:
Ow, tip: TV-series waarin net de aflevering aan de beurt is waarin de hoofdpersoon een übercute baby baart zijn niet zo handig om te kijken op een dag dat je ongesteld bent geworden. Wie huilt er nou bij Bones?!
We wachten gewoon de juli-streepjesregen af, en dan volg ik jullie over een maandje ofzo.... deal?
Spannend!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:55 schreef _wolk82_ het volgende:
Shandaly: balen zeg, maar wel een mooie cyclus.
Bellelena en lot ook hier wordt voor jullie geduimd.
Hier nog geen symptomen wat eigenlijk voor mij heel vreemd is, meestal voel ik een ruime week voor mijn nod al van alles.
Kijk, dát vind ik dan weer hoopvol klinkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:08 schreef _wolk82_ het volgende:
Balen suikertante.
Lot dat klinkt hoopvol.
Gisteravond liep ik buiten en moest in een keer stoppen omdat ik verschrikkelijk steken in mijn lies had, duurde een paar seconde en toen was het weg. Verder de laatste twee dagen erg moe en 's avonds een beetje last van brandend maagzuur.
Deze laatste twee heb ik wel vaker dus zegt niets, maar die steken heb ik nog niet eerder gehad.
Hahaha, als ik je dagboek zo lees klink je aardig hormonaal dus het kan zo maar raak zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:38 schreef Lijnloos het volgende:
Spannend dames, maaar ook erg jammer voor waar er maar 1 streepje ontstond
Frummsltje, volgens mij mag ik je onderhand wel feliciteren met jullie trouwen!ben benieuwd of jullie nou nog stiekum met zijn 3-en zijn getrouwd
Ik denk dat het hier niet raak is (al een week zere tetten)want ik heb echt een humeur om op te schieten, maar dat komt voor een groot deel doordat mijn man al een week nauwelijks thuis is en nu al sinds vamochtend als een zak aardappelen op de bank hangt en ik wederom de hele tijd achter Minke aan kan vangrn, huishpuden doen, ontbijt fixxen etc... Straks richting verjaardag, hoop dat ik mijn ogen open kan hpuden, want moeeeeeeee!
/eindeliefdagboek
En t helpt niet als je m gewoon even vraagt een handje mee te helpen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:38 schreef Lijnloos het volgende:
Spannend dames, maaar ook erg jammer voor waar er maar 1 streepje ontstond
Frummsltje, volgens mij mag ik je onderhand wel feliciteren met jullie trouwen!ben benieuwd of jullie nou nog stiekum met zijn 3-en zijn getrouwd
Ik denk dat het hier niet raak is (al een week zere tetten)want ik heb echt een humeur om op te schieten, maar dat komt voor een groot deel doordat mijn man al een week nauwelijks thuis is en nu al sinds vamochtend als een zak aardappelen op de bank hangt en ik wederom de hele tijd achter Minke aan kan vangrn, huishpuden doen, ontbijt fixxen etc... Straks richting verjaardag, hoop dat ik mijn ogen open kan hpuden, want moeeeeeeee!
/eindeliefdagboek
Eergisteren de laatste genomen en heb nu 3 druppels bruin spulquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik hoop dat je gewoon te vroeg was bellelena, was er echt van overtuigd dat jij weer een tweede streepje krijgt! Nog een paar dagen geduld dus
Sparkling, ik duim!![]()
Lijnloos, ik sluit me aan bij Happyme, klinkt best wel hormonaal.
Chanty, hoe is het bij jou? Al een menstruatie na de primolut?
Spannend! Ik hoop dat je een mooie eisprong gaat krijgen, je hebt er lang op moeten wachten!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eergisteren de laatste genomen en heb nu 3 druppels bruin spul
Maar goed, de gyn zei dat er een bloeding KAN optreden, dat hoeft niet eens. Belangrijkste is dat mijn lichaam op het verkeerde been gezet wordt en denkt dat het een menstruatie heeft gehad. Maar met de pil duurde het ook altijd drie dagen voordat er bloed kwam, dus misschien komt de rode zee nogMaandag mag in ieder geval starten met de chlomid en de maandag erop echo
Zo spannend en dan gaat het alleen nog maar om eitjes
I know, ik moet het hem ook gewoon vragen, maar soms zou het zo fijn zijn als ie uit zichzelf dan effe wat doet. Maar goed, een paar minuten na mijn voroge post lag ik in dromenland ib de stoel alwaar ik een driekwartier heb bijgetankt en de rest van de dag erg gezellig verliep!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
En t helpt niet als je m gewoon even vraagt een handje mee te helpen?
Niet mijn zaak natuurlijk, maar herken in dit stukje veel terug van mijn ouders. Als mijn moeder het dan zat is en ontploft, roept mijn pa altijd geirriteerd dat ze dan toch gewoon even kan vragen en hij niet alles kan ruiken. Dus ik vraag mijn man altijd gewoon, hoewel die eigenlijk heel veel uit zichzelf doet, maar als... vragen helpt vaak
Ladies, waar blijven de streepjes?
Mannen en vrouwen schijnen nogal anders te denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:41 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I know, ik moet het hem ook gewoon vragen, maar soms zou het zo fijn zijn als ie uit zichzelf dan effe wat doet. Maar goed, een paar minuten na mijn voroge post lag ik in dromenland ib de stoel alwaar ik een driekwartier heb bijgetankt en de rest van de dag erg gezellig verliep!![]()
Hormonaal verwacht ik niet echt, had ik vorige zwangerschap weinig last van (sterker nog, was de enige op obze bruiloft ongeveer die niet heeft gejankt... Hele groep in tranen want zo mooi, en ik kon alleen maar lachenhormonen deden het niet of zo)
Chanty, spannend joh! Ik hoop dat er voor jou deze ronde springende eithes zijn die vervolgens besprongen worden!
Nee Fieder, jij mag hier het komende jaar niet meer thuishoren!! Heb je vandaag ook nog bloedverlies gehad of is het bij gisteravond gebleven? Dikke knuffel!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:08 schreef Fieder het volgende:
Lijnloos jammer. Dat je denkt dat t niet gelukt is en van je vent. Fijn dat t na je dutje beter ging.
Chanty wat vreselijk spannend! Ik hoop op een prachtig ei! Hoe gaat dat nou verder? Kun je dan zelf klussen of gaan ze dat ei/ eitjes dan weghalen en bevruchten (hoe noem je dat?)
Lot ow wat jammer! En dan ook nog naar je schoonouders![]()
Hier sinds gister helder rood bloedverlies. Erg weinig maar het voelt niet goed.Denk dat ik hier in wohts voorlopig nog wel even bezig blijf.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:52 schreef Lijnloos het volgende:
En ja hoor, de chagrijnige bui en moeheid zijn verklaart... Feest! NOT!!!![]()
Freaking veels te vroeg ook nog! *gaat opzoek naar nieuwe ronde en dit keer echt met temperaturen en sticks!
Klinkt goed! Hoeveel dpo zit je nu?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik blijf naar het toilet lopen, moet elk uur plassen, krijg mijn broek niet meer dicht omdat mijn buik opgezet is, en ben ook met vlagen misselijk.
Zegt nog niets, maar heb toch een beetje hoop.
Fijn dat de tabletten hun werk hebben gedaan! Op naar een eisprongquote:Op zondag 1 juli 2012 21:22 schreef Chanty het volgende:
Wolk klinkt hoopgevend zeg
Hier is het grote bloedbad losgebarstenWel apart om na zo lange tijd weer bloed te verliezen. Je vergeet toch erg snel hoe dat was.
Je mag mijnus wel hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Ik wil ook ongesteheld![]()
Maar als dat niet kan, doe dan maar gewoon heel veel streepjes bij iedereen
Whehehe iddquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty hopelijk vergeet je het de komende maanden weer snel
Ik denk dat jij het moet gaan doen deze maandquote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Chanty!Op naar de eisprong en hopen dat je niet te heftig gaat reageren op de Clomid!
Bellelena, Lot, Lijnloos, wat jammer!
Het wil niet opschieten met de streepjes deze keer he?
Ik heb de afgelopen maanden continu bloedverlies gehad (bruinverlies, oud bloed dus). Ik kreeg tussendoor wel echte menstruaties maar ik kon toch niet echt wijs worden uit m'n cyclus dus heb ook elke dag een ovulatietest gedaan en kreeg dus totaal onverwacht 2 weken geleden ineens wel een eisprongquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Babbel1 het volgende:
Afwachten, Wolk, spannend!
Hier gisteravond voor de verandering weer wat bloed, vanmorgen ook, maar daarna weer weg... Had voor de zekerheid nog een test gedaan, maar die gaf ook maar 1 streepje aan. Ik snap er weinig van. Steeds 1 dag ongesteld om de week ofzo heb ik nog nooit gehad...
Ik hoop zo dat mijn lijf gewoon een beetje raar doet, maar dat er wel een ei springt. We klussen er vrolijk op los (haha), dus het kan altijd.. Ik heb wel ovulatietesten gekocht, maar ik heb geen idee wanneer ik nou regelmatig zo'n test moet gaan doen met deze onregelmatigheid... Zijn er meiden die dit ook hebben gehad? Hebben jullie op een gegeven moment besloten om maar gewoon dagelijks zo'n ovulatietest te gaan doen? Dat heb ik namelijk een beetje... maar dat kan een dure toestand worden als dit maanden aanhoudt...
Ik gebruik 'My Days' op m'n telefoon. Ik vind het handig, omdat ik heel makkelijk even aanklik wanneer ik ongesteld ben, wanneer het stopt, etc. Je hebt zo een overzicht van je cyclus. Hij rekent ook uit wat mijn gemiddelde cyclus is, wat op zich ook fijn is (al is t maar om te zien dat ik steeds meer gemiddeld word).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Shandaly het volgende:
Ow spannend Spark! En Wolk mag zelfs nog eerder testen!
Ik heb zojuist de fertility-friend-app gedownload... misschien toch wel handig om met zoiets eens wat statistiekjes op te zetten. Morgenochtend maar eens eerste keer tempen. (Ow, moet dat ding nog bij Lars van z'n kamer jatten...) Twijfel nog of ik deze periode ook al aan de ovutesten wil beginnen of dat ik daar toch nog een maandje mee wacht...
Iemand ervaring met deze (of een soortgelijke app/site)?
Yep, klinkt als een naderende eisprong! Morgen zal 'ie dan waarschijnlijk heel duidelijk zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nog een vraagje over die ovulatietesten: Zolang het steepje niet even dik is als de controlestreep, is er nog geen sprake van een ovulatie. Maar als het streepje erop lijkt, betekent dat dan wel dat de ovulatie ook in zicht is? Ik had er net namelijk één die er echt wel in de buurt kwam..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
zojuist gebeld voor de uitslag en ik heb eisprong gehad
De waarde was 56.3 wat op een schaal van 20 tot 60 wat erg goed is ofzo
Nu maar afwachten op de afspraak. Lief zijn zwemmertjes zijn goed, baarmoedershizzle is goed, ik heb eisprong, maar zwanger worden ho maar.
Ben benieuwd waar de dok mee gaat komenWant ik weet het ff niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Had je ook al een zwangerschapstest gedaan? Want Ovu-testen willen bij zwangerschap ook nog wel eens positief lijken schijnt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik gebruik 'My Days' op m'n telefoon. Ik vind het handig, omdat ik heel makkelijk even aanklik wanneer ik ongesteld ben, wanneer het stopt, etc. Je hebt zo een overzicht van je cyclus. Hij rekent ook uit wat mijn gemiddelde cyclus is, wat op zich ook fijn is (al is t maar om te zien dat ik steeds meer gemiddeld word).
Ik heb nu al een paar dagen bloedverlies, niet heel veel, maar het duurt nu al een paar dagen, dus het lijkt al meer op gewoon ongesteld zijn...
Nog een vraagje over die ovulatietesten: Zolang het steepje niet even dik is als de controlestreep, is er nog geen sprake van een ovulatie. Maar als het streepje erop lijkt, betekent dat dan wel dat de ovulatie ook in zicht is? Ik had er net namelijk één die er echt wel in de buurt kwam..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat nodig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./wachtoponbevlekteontvangenis
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Wel fijn dat alles gewoon goed is, maar nu weet je natuurlijk nog niks....quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
Nu maar afwachten op de afspraak. Lief zijn zwemmertjes zijn goed, baarmoedershizzle is goed, ik heb eisprong, maar zwanger worden ho maar.
Nou dat is in ieder geval positief! Je hebt er verder niks aan maar tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
Enige wat ik idd kan verzinnen is samenlevingstest. Da's het enige wat nog niet gedaan is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wel fijn dat alles gewoon goed is, maar nu weet je natuurlijk nog niks....
Dat is weer het "nadeel" er aan... Ben benieuwd wat ze nu evt nog verder gaan onderzoeken.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:52 schreef Frummeltje86 het volgende:
Het lijkt er wel op....Ik heb nog nooit gezien dat er een tweede streepje staat...
Je zet de link naar je foto tussen het volgende in: [img] foto [/img]quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik heb nog nooit een foto gelinkt hier haha. Hoe doe ik dat?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef Shandaly het volgende:
Hehe.. wat zijn we toch snel en behulpzaam als we zo nieuwsgierig zijn he?
Ik heb alleen een keer een dag later een indroogstreepje gehad bij een van mijn testen. Dus als je dit effect al vrij snel na het testen hebt met een middagplasje... Yay! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef Frummeltje86 het volgende:
Is met een middagplasje trouwens deze!
Zooooo leuk!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Morgen inderdaad even met ochtendurine doen. Hopelijk is 'ie dan wat duidelijker.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ging net heel droog mijn man (!) bellen. Eh, schat, kun je even weglopen? Loopt ie naar de wc. Ik zeg: 'ik denk dat ik een tweede streepje zie...' Stilte...
Jaaaa! Dat besef ik me nu ook ineens!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef bellelena het volgende:
OMG FRUMMEL!!! Dat is een tweede streep!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!! (Jemig ik schiet gewoon vol hier)
En wat Lijnloos schrijft: Toch stiekem als mama getrouwd
Zeg dat! Er is gewoon geen enkele twijfel met die dingen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Fieder het volgende:
Whaaaaa Frummel dat is echt wel een streep hoor!!! Zeker geen indroogstreep. Kruidvat zijn bij mij als ze negatief zijn gewoon wit![]()
![]()
![]()
Ah joh, die streep staat er gewoon hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dank jullie wel, meiden! Ik durf het nog niet helemaal te geloven. Eerst maar eens kijken of die streep er morgen ook nog staat op een tweede test.
Manlief gelooft het ook nog niet
Niet om de boeman te zijn, maar helaas kunnen ze wel negatief testen... (ervaringsdeskundige, meerdere keren zelfsquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zeg dat! Er is gewoon geen enkele twijfel met die dingen...
Spier en spierwit bleef ie toen.. Zelfs al hield ik hem op 500 verschillende manieren bij een lamp
Dank voor je uitleg!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Niet om de boeman te zijn, maar helaas kunnen ze wel negatief testen... (ervaringsdeskundige, meerdere keren zelfs) échter, hier zie je duidelijk dat de hele breedte van het streepje kleurt en dat is echt HCG
bij vals positief heb je een soort ophoping aan 1 kant van de breedte, echt een pennenstreep...
Frummel, gefeliciteerd
Wacht even een paar dagen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:41 schreef Frummeltje86 het volgende:
En nu staat er geen streepje. Ik snap het niet meer...
Hier ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:29 schreef Suikertante het volgende:
Oh Frummeltje ik duim zo hard voor je!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |