Hihi, ja dat was ook best wel grappig, ik zat nog beduusd op de bank en hij stond al de keukenkastjes uit te soppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:59 schreef Sethiwe het volgende:
Happyme balen![]()
lot en bellelena wat gezellig dat jullie zo gelijk op gaan, nu hoop ik dat jullie samen door mogen naar Z&G.
Bellelena moest wel lachen om nesteldrang van je vriend.
Fieder je moet ook lekker broeden ipv alles mee te lezen
Fijn dat je je beter voelde vandaag, hopelijk komt die misselijkheid toch weer snel terug, maar dan met een goed doelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef bellelena het volgende:
Wat lief dat je het vraagtIk heb tot nu toe elke dag een beetje bijgehouden en vandaag was een vrij rustige dag. Niet misselijk geweest vandaag, wel een beetje buikpijn gehad en wat last van afscheiding.
En hoe is het bij jou vandaag?
Nee hoor, is prima zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef bellelena het volgende:
Och meis toch, kan het me zo voorstellenIk hoop echt heel erg mee dat het wegblijft, nu en voor altijd! Ik heb je trouwens in de OP gezet, als je daar liever niet wilt of met een andere datum, dan kan ik het nog aanpassen.
Alle 'symptomen' kunnen echt nog overal van komen...
Vandaag precies een week geleden dat ik mijn positieve ovulatie test had en 's avonds ook krampen heb gevoeld. Maar ik weet niet zeker of toen werkelijk mijn ovulatie was of pas 17 of 18 juni, dus met een slag om de arm dan zit ik een dag of 5-7 dpo. Het wordt wel echt steeds spannender vanaf nu!
Babbel wat vervelendquote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef Babbel1 het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen... Pfff, het lijkt wel of m'n ongesteld alweer voorbij is na één dag?Ik snap er helemaal niets van en ik weet ook niet of ik 'm nu ook officieel moet tellen. Het was wel echt bloed, maar ik ben nooit maar één dag ongesteld... Dit is echt niet zo leuk... Ik ben nu ongeveer 6,5 week geleden voor het laatst echt goed ongesteld geweest, met 2x bruinverlies en 1x bloedverlies..
Iemand die dit herkent? Is deze onregelmatige menstruatie reden om langs de dokter te gaan om te kijken of alles wel goed zit of is dit echt te snel en moet ik eerst afwachten?
Ik heb geen idee, wat kan ik doen behalve wachten? Ik wil het wel met de huisarts bespreken maar die stuurt me waarschijnlijk toch weer naar huis met de boodschap over een half jaar terug te komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Fieder het volgende:
Lot, verdorie wat n gedoe! Wat ben je nu van plan? (er zit dus duidelijk wel een patroon in)
Ja klopt. Van de 5 maanden heb ik misschien in totaal 3-4 weken geen bruinverlies gehad. Ik ga er nog even over nadenken. Bedankt iigquote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Fieder het volgende:
En als je nou aangeeft dat je er in het dagelijks leven hinder van ondervindt? Bijv met vrijen?
Als jij de meerderheid van de dagen zo rond moet lopen is dat geen pretje. Het kost natuurlijk tijd om te stabiliseren maar dit is wel vervelend wachten.
Heeft je huisarts dat eerder gedaan L0t? Als je constant bloed (ok bruin) verliest, lijkt me dat geen goed teken, zeker als het je zo dwars zit (wat ik me goed voor kan stellenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat kan ik doen behalve wachten? Ik wil het wel met de huisarts bespreken maar die stuurt me waarschijnlijk toch weer naar huis met de boodschap over een half jaar terug te komen.
Ben nu bijna 5 maanden met de pil gestopt, nog niet zo lang dus. Ik ben al eens eerder geweest omdat het zo lang aanhield en toen heeft ze even gekeken naar m'n baarmoederhals. Die zag er rustig uit, alleen wel wat bloederig (joh). Ze heeft toen een kweekje gedaan om te kijken of ik geen bacteriële infectie heb maar dit was negatief. Moest maar terugkomen als ik na een jaar niet zwanger was. Ze kon ook niet echt een reden voor het bruinverlies noemen, behalve dan ontpillen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft je huisarts dat eerder gedaan L0t? Als je constant bloed (ok bruin) verliest, lijkt me dat geen goed teken, zeker als het je zo dwars zit (wat ik me goed voor kan stellen).
Wanneer ben je met de pil gestopt? Ik geloof wel dat ze je na stoppen met de pil vrij snel nog naar huis sturen, maar als dat al even geleden is zou ik gewoon naar de huisarts gaanWeet niet hoe lang je je temperatuur al bijhoudt, maar als dat ook niet echt duidelijk een eisprong aantoont, zou ik zeker even langsgaan. Nee heb je, ja kun je krijgen
Ah, fijn dat je bent doorverwezen!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef L0t.. het volgende:
Hoop het.
Nou ik ben net bij de huisarts geweest. Ik heb een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen voor een inwendige echo om te laten kijken naar mijn baarmoederslijmvlies en kijken of er geen vleesboom zit (dit verwacht ik overigens niet want het bloedverlies is niet heel heftig).
Zou binnen 3 dagen een afspraak thuisgestuurd moeten krijgen. Als het goed is zou ik binnen 2 weken terecht kunnen. Ben in ieder geval blij dat er naar gekeken wordt, dat is al een hele geruststelling.
Dankjewelquote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je bent doorverwezen!
En heel goed dat je toch naar de huisarts bent gegaanIk ben het wat dat betreft wel eens met Suikertante
Kan daar heel goed mee te maken hebben.. Hormonen zijn echt rot dingenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie na jullie eisprong ook last van een merkbare toenname in vermoeidheid? Ik zit te denken, maar dit is iets wat bij mij steeds terugkomt.
Ik voel me zo'n 1 a 2 dagen na mijn eisprong echt supervermoeid. En het is echt irritant
Oh, daar wou ik ook nog op reageren: vermoeidheid niet, maar ik heb wel altijd kramp een dag of 3 na de eisprong... ik denk dat iedereen zo wat heeft. Er is natuurlijk een schommeling in je hormonen geweest op dat punt, dus dat je daar achteraf wat van merkt is niet zo vreemd lijkt me.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie na jullie eisprong ook last van een merkbare toenname in vermoeidheid? Ik zit te denken, maar dit is iets wat bij mij steeds terugkomt.
Ik voel me zo'n 1 a 2 dagen na mijn eisprong echt supervermoeid. En het is echt irritant
Nope, nog niet. Volgende week maandag bloedprikken en dan kan ik 17 juli pas terechtquote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, daar wou ik ook nog op reageren: vermoeidheid niet, maar ik heb wel altijd kramp een dag of 3 na de eisprong... ik denk dat iedereen zo wat heeft. Er is natuurlijk een schommeling in je hormonen geweest op dat punt, dus dat je daar achteraf wat van merkt is niet zo vreemd lijkt me.
Had jij je eigen arts al gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |