hm... dat bevorderd je eetlust ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hij sleepte laatst wel een spreeuw mee naar binnen![]()
Ik ben te lui om iets te koken of in elkaar te flansen.
En de bovenburen hebben weer eens luidruchtig seks![]()
Blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hij sleepte laatst wel een spreeuw mee naar binnen![]()
Ik ben te lui om iets te koken of in elkaar te flansen.
En de bovenburen hebben weer eens luidruchtig seks![]()
Ja het is echt irritant, als ze eenmaal beginnen duurt het ook urenquote:
Dat is kutwerkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef marbasnarf het volgende:
hm... bouwmarkt waar ik mn verf heb laten mengen is morgen dicht... wordt dus geen verven morgen. dan maar behangen in de gang boven!
krabben is kut... daarom ga ik er ook overheen behangen met donker bruin behangquote:
Het behangen ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
krabben is kut... daarom ga ik er ook overheen behangen met donker bruin behang
de nacht duurt lang zatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mezelf eens richting de zaak bewegen, en dan zorgen dat we weer in Biddinghuizen geraken.. Ik hoop echt om nog op ijd klaar te zijn en nog even iemand te gaan feliciteren in de stad vannacht.. Maar dat zal wel weer niet..
Nee, maar ik ben nog bezig tot 04:00 als ik pech heb...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de nacht duurt lang zatfeestje is toch niet om 23 uur afgelopen?
nah dat kan ik opzich wel... tis meer dak die lijm zo vies vind, heb echt maar 3 banen behang nodig maar wel een hele bak met van die smurriequote:
oh.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog bezig tot 04:00 als ik pech heb...
Lijm snuivenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah dat kan ik opzich wel... tis meer dak die lijm zo vies vind, heb echt maar 3 banen behang nodig maar wel een hele bak met van die smurrie
Of via Facebook, want ik heb d'r nummer niet geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.mja dan wordt t haasten denk ik.. of feliciteren via sms (al is dat minder leuk)
kan ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of via Facebook, want ik heb d'r nummer niet geloof ik
Maar goed, adios
of niet... laveloos in n hoekjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
des te sneller lijkt het behangen te gaan!
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
Je kunt er ook als een gek mee gaan papiermachéen
Alles laten stuken en spuitpleister erover klaar.quote:
Hadik met het bouwen voor carnaval ook een hekel aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...
Ik vind dat dus echt leuk om te doen hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...
Ik ben in te hurenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadik met het bouwen voor carnaval ook een hekel aan
k vond t wel leuk... maar mn handen lagen open door t kippengaas en had een extreme deadline en t moest ook nog therapeutisch verantwoord zijn enzo...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt leuk om te doen hè
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga noooooooooooooit trouwen:
Omdat dit.
Hahaha ' kunst is nooit af', goeie welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
i
[..]
k vond t wel leuk... maar mn handen lagen open door t kippengaas en had een extreme deadline en t moest ook nog therapeutisch verantwoord zijn enzo...
dus was te laat, t was niet helemaal geverft enzo en toen zei ik dat kunst nooit af was.. had ik toch mn punten...
Iets over seks met je buren toch?quote:
"die witte moet gaan trouwen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga noooooooooooooit trouwen:
Omdat dit.
Duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"die witte moet gaan trouwen"
ghehe zijn allemaal even wit
Je kunt ook zwart van binnen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"die witte moet gaan trouwen"
ghehe zijn allemaal even wit
Ja ok, gelukkig doen ze het niet op de dag zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte
Die tekst
Ja, daarna had ik nog iets gepost over de snackbar...weird.quote:
Raar inderdaad, wat heb je gegeten bij de snackbar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, gelukkig doen ze het niet op de dag zelf
[..]
Ja, daarna had ik nog iets gepost over de snackbar...weird.
Nog niets, ik ga zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar inderdaad, wat heb je gegeten bij de snackbar?
Buren al klaar?quote:
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze even pauze houden
Pfff ja, zij hebben dat wel nodig. Ze zal wel een droge keel krijgen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoor
als je bovenop zit (als vrouw) kun je best een hamburger naar binnen werken..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoor
Wie weet smeert hij haar keel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ja, zij hebben dat wel nodig. Ze zal wel een droge keel krijgen...
Ja dat lukt best dan. Zelfde kan als man als doggystyle doetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je bovenop zit (als vrouw) kun je best een hamburger naar binnen werken..
Als man zijnde ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd.. snap niet dat ze pauze nodig hebben... amateursquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lukt best dan. Zelfde kan als man als doggystyle doet
Nou ik zal ze die tip niet meegeven want dan is het echt non-stopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Niet goed dan want er komt te veel lawaai uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |