hm... dat bevorderd je eetlust ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hij sleepte laatst wel een spreeuw mee naar binnen![]()
Ik ben te lui om iets te koken of in elkaar te flansen.
En de bovenburen hebben weer eens luidruchtig seks![]()
Blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
Hij sleepte laatst wel een spreeuw mee naar binnen![]()
Ik ben te lui om iets te koken of in elkaar te flansen.
En de bovenburen hebben weer eens luidruchtig seks![]()
Ja het is echt irritant, als ze eenmaal beginnen duurt het ook urenquote:
Dat is kutwerkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef marbasnarf het volgende:
hm... bouwmarkt waar ik mn verf heb laten mengen is morgen dicht... wordt dus geen verven morgen. dan maar behangen in de gang boven!
krabben is kut... daarom ga ik er ook overheen behangen met donker bruin behangquote:
Het behangen ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
krabben is kut... daarom ga ik er ook overheen behangen met donker bruin behang
de nacht duurt lang zatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mezelf eens richting de zaak bewegen, en dan zorgen dat we weer in Biddinghuizen geraken.. Ik hoop echt om nog op ijd klaar te zijn en nog even iemand te gaan feliciteren in de stad vannacht.. Maar dat zal wel weer niet..
Nee, maar ik ben nog bezig tot 04:00 als ik pech heb...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de nacht duurt lang zatfeestje is toch niet om 23 uur afgelopen?
nah dat kan ik opzich wel... tis meer dak die lijm zo vies vind, heb echt maar 3 banen behang nodig maar wel een hele bak met van die smurriequote:
oh.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog bezig tot 04:00 als ik pech heb...
Lijm snuivenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah dat kan ik opzich wel... tis meer dak die lijm zo vies vind, heb echt maar 3 banen behang nodig maar wel een hele bak met van die smurrie
Of via Facebook, want ik heb d'r nummer niet geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.mja dan wordt t haasten denk ik.. of feliciteren via sms (al is dat minder leuk)
kan ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of via Facebook, want ik heb d'r nummer niet geloof ik
Maar goed, adios
of niet... laveloos in n hoekjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
des te sneller lijkt het behangen te gaan!
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
Je kunt er ook als een gek mee gaan papiermachéen
Alles laten stuken en spuitpleister erover klaar.quote:
Hadik met het bouwen voor carnaval ook een hekel aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...
Ik vind dat dus echt leuk om te doen hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trauma's aan mn verplichte papiermache-kippengaas project op t hro...
Ik ben in te hurenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadik met het bouwen voor carnaval ook een hekel aan
k vond t wel leuk... maar mn handen lagen open door t kippengaas en had een extreme deadline en t moest ook nog therapeutisch verantwoord zijn enzo...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt leuk om te doen hè
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga noooooooooooooit trouwen:
Omdat dit.
Hahaha ' kunst is nooit af', goeie welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
i
[..]
k vond t wel leuk... maar mn handen lagen open door t kippengaas en had een extreme deadline en t moest ook nog therapeutisch verantwoord zijn enzo...
dus was te laat, t was niet helemaal geverft enzo en toen zei ik dat kunst nooit af was.. had ik toch mn punten...
Iets over seks met je buren toch?quote:
"die witte moet gaan trouwen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga noooooooooooooit trouwen:
Omdat dit.
Duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"die witte moet gaan trouwen"
ghehe zijn allemaal even wit
Je kunt ook zwart van binnen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"die witte moet gaan trouwen"
ghehe zijn allemaal even wit
Ja ok, gelukkig doen ze het niet op de dag zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte
Die tekst
Ja, daarna had ik nog iets gepost over de snackbar...weird.quote:
Raar inderdaad, wat heb je gegeten bij de snackbar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, gelukkig doen ze het niet op de dag zelf
[..]
Ja, daarna had ik nog iets gepost over de snackbar...weird.
Nog niets, ik ga zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raar inderdaad, wat heb je gegeten bij de snackbar?
Buren al klaar?quote:
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze even pauze houden
Pfff ja, zij hebben dat wel nodig. Ze zal wel een droge keel krijgen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoor
als je bovenop zit (als vrouw) kun je best een hamburger naar binnen werken..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha je moet ook eten/drinken en naar de wc tussendoor
Wie weet smeert hij haar keel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ja, zij hebben dat wel nodig. Ze zal wel een droge keel krijgen...
Ja dat lukt best dan. Zelfde kan als man als doggystyle doetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je bovenop zit (als vrouw) kun je best een hamburger naar binnen werken..
Als man zijnde ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd.. snap niet dat ze pauze nodig hebben... amateursquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lukt best dan. Zelfde kan als man als doggystyle doet
Nou ik zal ze die tip niet meegeven want dan is het echt non-stopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Niet goed dan want er komt te veel lawaai uitquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem voor de verandering eens een friet-ei
Een goed gesmeerde keel hoort niet te piepen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zal ze die tip niet meegeven want dan is het echt non-stop
[..]
Niet goed dan want er komt te veel lawaai uit
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ff mn kledingkast opruimen, wil van de week een nieuwe hebben, dus ff kijken wat ik nodig hebzon zin om alles leuk te maken! moet ook nog muur in slaapkamer grijs verven .. druk druk.. wordt vast mooi!
danku!! * zet keihard guus meeuwis cd aan *quote:
Da's een soort bitterbal met daarin een gekookt ei, in stukjes. Die gaan wij volgende week anders wel samen eten!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is dat?Denk niet dat ze dat hebben bij de FEBO.
Oh dit doet me denken aan de eierbal, of hoe het ook heetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's een soort bitterbal met daarin een gekookt ei, in stukjes. Die gaan wij volgende week anders wel samen eten!
dat klintk echt als een nieuw avontuur van suske en wiske ... ben nu echt weg...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dit doet me denken aan de eierbal, of hoe het ook heet*flashbacks*
Er is zelfs een topic over![]()
Het gefrituurde-ei
Oeh, wat eten we vanavond?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi hoi!
Jawel, ik ben gewoon aan het koken!
(heel simpel dan)
Tjuusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klintk echt als een nieuw avontuur van suske en wiske ... ben nu echt weg...
Die zoemde dan ook nog!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klintk echt als een nieuw avontuur van suske en wiske ... ben nu echt weg...
Maar dat is het wel. Alleen zie ik daar een paar pics die niet overeenkomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dit doet me denken aan de eierbal, of hoe het ook heet*flashbacks*
Er is zelfs een topic over![]()
Het gefrituurde-ei
Misschien moet ze maar iets in haar mond hebben dan. Gagbalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zal ze die tip niet meegeven want dan is het echt non-stop
[..]
Niet goed dan want er komt te veel lawaai uit
Doe ze dan eens voor hoe het moetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd.. snap niet dat ze pauze nodig hebben... amateurs
Hahaha jaquote:
Haha je bent niet zo'n kok?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hamburgers met voorgesneden groente. Morgen waag ik me aan *kuch* macaroni!
Nee, meestal kook iets heel simpels want kook voor mezelf.quote:
Simpel is toch vaak het lekkerstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, meestal kook iets heel simpels want kook voor mezelf.
Een enkele keer doe ik wel wat meer m'n best
Maar aan de andere kant, ik kook vrijwel elke dag!
Netjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, meestal kook iets heel simpels want kook voor mezelf.
Een enkele keer doe ik wel wat meer m'n best
Maar aan de andere kant, ik kook vrijwel elke dag!
-Miauw- kan dat vertellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Watertornado, wat betekent dat snikker dinges onder je usericon eigenlijk?
Tja, dat weet ik niet.quote:En waarom wil ik steeds windtornado zeggen?
Is dat plaatje boven jouw post niet een sterk genoege hint?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Komt het niet uit een verhaaltje ofzo?
Iets met een heks?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat plaatje boven jouw post niet een sterk genoege hint?
Heksen on een brug?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met een heks?
Vechtende heksen!![]()
Of het heksen zijn, dat lijkt me niet. Maar Sina Snikna Knikker de Knikna is de linker in ieder geval.quote:
Maar ken je het?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het aan Google gevraagd. Zie, toch een heks van een vrouw
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Of het heksen zijn, dat lijkt me niet. Maar Sina Snikna Knikker de Knikna is de linker in ieder geval.
Ik heb het volgens mij wel eens op de kleuterschool gehoordquote:
Dan weet jij vast ook wel wie kon schrokken, grote brokken een koe en een kalf, een heel paard en een half en nog meer, maar nog steeds niet kon slapen van de honger!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel eens op de kleuterschool gehoord![]()
Het komt me in ieder geval bekend voor.
Holle bolle gijsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel wie kon schrokken, grote brokken een koe en een kalf, een heel paard en een half en nog meer, maar nog steeds niet kon slapen van de honger!
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel wie kon schrokken, grote brokken een koe en een kalf, een heel paard en een half en nog meer, maar nog steeds niet kon slapen van de honger!
De GVR?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht wel een een reus maar volgens mij een andere.
Ik ben reuze benieuwd welke reusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht wel een een reus maar volgens mij een andere.
Tijnbrein heeft het al geraden. Raar dat Biba, Biba de Binka en Sina Snikna Knikker de Knikna niet zijn langsgekomen.quote:
Ben jij trouwens de gelaarsde kat?quote:
Ja, ik ben ook al oud hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijnbrein heeft het al geraden. Raar dat Biba, Biba de Binka en Sina Snikna Knikker de Knikna niet zijn langsgekomen.
Ojaaa snoskommers!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die at snoskommers en liet dan scheten
Lol, watquote:Dat is een FLESCH van vreemd fat-soen,
Om, 'k weet niet wat wel, in te doen.
Ssstttquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de gelaarsde kat?
Leuk wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al oud hoorik weet al die dingen niet meer.
Ik zit trouwens in jouw Trivantteam heb ik net besloten
Een keer een spelletjesmeet is wel een tof ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al oud hoorik weet al die dingen niet meer.
Ik zit trouwens in jouw Trivantteam heb ik net besloten
quote:
Geweldig boek vond ik het. Spannend ook! Sowieso Roald Dahlquote:
quote:
Inventariseren en afstemmen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een keer een spelletjesmeet is wel een tof idee
Leuk idee haha! Welke spelletjes gaan het dan worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Riskquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Educatief boek voor kinderen met plaatjes en uitleg erbij. Uit 1875.quote:
Dat spel is bijna nog kutter dan Kolonisten van Catan (hiermee ga ik op zielen trappenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die wou ik expres niet noemen
De boeken van Nowee (Arendsoog) en K.Norel waren mijn favoriet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Uit welk 'sprookje' komt dat?
[..]
Geweldig boek vond ik het. Spannend ook! Sowieso Roald Dahl
Hahahaha ehm okquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Educatief boek voor kinderen met plaatjes en uitleg erbij. Uit 1875.
Triviant, risk,kolonisten van catan, party & coquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk idee haha! Welke spelletjes gaan het dan worden?
Kolonisten van Catan is juist een heel leuk spelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat spel is bijna nog kutter dan Kolonisten van Catan (hiermee ga ik op zielen trappen).
Gewoon alleen triviant en party en co. En C_M enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Triviant, risk,kolonisten van catan, party & co
Strippoker. Twister.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Triviant, risk,kolonisten van catan, party & co
samenzweren en dan de ander keihard pakken..quote:
quote:
K. Norel kenik niet en Arendsoog wilde ik niet lezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De boeken van Nowee (Arendsoog) en K.Norel waren mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon alleen triviant en party en co. En C_M enzo
Wij deden soms twee dagen over een potjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
samenzweren en dan de ander keihard pakken..
wait, whut?
Zo lang het maar geen Set! doe ik meequote:
Met je toekomstige date?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef Flippiee het volgende:
TwisterOver mensen heen gebogen staan.
Ik heb er meer zin in nu ik weet dat jij ook wilt spelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef Flippiee het volgende:
TwisterOver mensen heen gebogen staan.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er meer zin in nu ik weet dat jij ook wilt spelen.
K Norel schreef boeken over der tweede wereld oorlog.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
K. Norel kenik niet en Arendsoog wilde ik niet lezen![]()
Ik vond de boeken van Lemniscaat geweldig en Guus Kuijer
quote:In mei 1940 werd Nederland bezet door nazi-Duitsland. Norel was één der eersten die zich verzette. Hij was één der eerste journalisten die door de bezetter werd gearresteerd. In juni kwam hij voor drie weken in de gevangenis terecht. Na zijn vrijlating bleef Norel zich verzetten, hij weigerde lid te worden van de Kultuurkamer en ging in het verzet. Al snel dook hij onder en werd redacteur van de verzetskrant Trouw. Tijdens zijn onderduiktijd schreef hij ook een boek dat zou uitgroeien tot één van zijn beroemdste werken: Engelandvaarders.
Ik draai welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii Miauw
[..]Nu nog iemand vinden die draait.
Dat boek heb ik ook gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
K Norel schreef boeken over der tweede wereld oorlog.
[..]
Glaasje?quote:
Ik vond Oorlogswinter van Jan Terlouw wel genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Piet Prins ook mooie boeken schrijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Haha, ouwe man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik begin alvast met rekken en strekken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik las vroeger zo graag, maar met vrije keuze. Ik heb me zelf leren lezen, want leuk.
Maar toen die ^#%&^$&**(&^ boekenlijst kwam met verplichte aids en boeken die je nog liever op at dan las, toen ben ik echt gestopt met lezen, het was echt een trauma.
Daarna praktisch niets meer gelezen, wat een aids is die boekenlijst.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik las vroeger zo graag, maar met vrije keuze. Ik heb me zelf leren lezen, want leuk.
Maar toen die ^#%&^$&**(&^ boekenlijst kwam met verplichte aids en boeken die je nog liever op at dan las, toen ben ik echt gestopt met lezen, het was echt een trauma.
Vond ik ook nooit zo erg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Precies oud genoeg en precies jong genoeg.quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Sinji het volgende:
Hallo tortelduifjes
Is er nog ruzie gemaakt?
De Avonden van Reve. Wat een poepboek.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond ik ook nooit zo erg.
Heb maar 1 keer een boek gehad waar ik echt met moeite door heen kwam, weet niet meer welke.
Oh ik vond het wel ok eigenlijk. Ik ben gestopt met lezen toen ik ging studerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |