Man, man. Ik wilde je een like geven, maar daar heb ik persoonlijk de brui aan gegeven. Je bent ook een beetje arrogant aan het worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Tjitze het volgende:
Ik ga me hier echt niet verantwoorden. Nog even dan moet ik iedereen hier inzicht geven in mijn bankgegevens en moet ik ook nog het medisch dossier van mijn zoon publiekelijk maken. Zoals geschreven, ik heb de mods gevraagd om deze post z.s.m. te verwijderen.
Ik hoop dat jullie gezond blijven.
Je deed er inderdaad heel erg lang over.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
It takes TOO long...
hihi nu wel een spelfout gevonden
beetje een dubbel gevoel of nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Man, man. Ik wilde je een like geven, maar daar heb ik persoonlijk de brui aan gegeven. Je bent ook een beetje arrogant aan het worden.
Verder succes met uw zoon. Hopelijk kan hij nog naar de TT in Assen. Met vast wel lukken met uw vermogen.
Ja, ik begrijp dat het zwaar is als je een ongeneeslijke zieke zoon hebt, maar een beetje uitleg kan geen kwaad.quote:
Ik snap ook echt niet dat topicstarter op deze manier zijn zoon wil helpen. Er zijn toch veel betere dingen te bedenken. Ik zou me er als zoon voor schamen als mijn vader een facebookcampagne hiervoor zou beginnen. Ik neem aan dat de vader het zou kunnen betalen. Als dat niet zo, dan is er nog altijd familie. En anders zijn er nog de vrienden van die jongen. En desnoods kan je iets regelen met de Doe een wens stichting.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Man, man. Ik wilde je een like geven, maar daar heb ik persoonlijk de brui aan gegeven. Je bent ook een beetje arrogant aan het worden.
Verder succes met uw zoon. Hopelijk kan hij nog naar de TT in Assen. Met vast wel lukken met uw vermogen.
Er zijn inderdaad betere manieren te bedenken. Vooral dat huis doet het hem. Het zou toch van de gekke zijn als je mensen gaat sponsoren die het beter hebben. Regel dan wat voor uw zoon, of leg het uit. Zoniet, dan geen likes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat topicstarter op deze manier zijn zoon wil helpen. Er zijn toch veel betere dingen te bedenken. Ik zou me er als zoon voor schamen als mijn vader een facebookcampagne hiervoor zou beginnen. Ik neem aan dat de vader het zou kunnen betalen. Als dat niet zo, dan is er nog altijd familie. En anders zijn er nog de vrienden van die jongen. En desnoods kan je iets regelen met de Doe een wens stichting.
Hoef je ook niet te doen, maar dan hoef je ook niet te smeken om likes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Tjitze het volgende:
Ik ga me hier echt niet verantwoorden. Nog even dan moet ik iedereen hier inzicht geven in mijn bankgegevens en moet ik ook nog het medisch dossier van mijn zoon publiekelijk maken. Zoals geschreven, ik heb de mods gevraagd om deze post z.s.m. te verwijderen.
Dat mag best, maar als je anderen erbij betrekt moet je ze ook niet afsnauwen wanneer ze vragen stellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Cucumissativus het volgende:
Waarom mag deze man geen andere aktie bedenken om iets voor zijn zoon te doen, dan het zelf voor hem te betalen?
Dit is echt een simpele ja/nee-vraag die ik al meerdere malen heb gesteld, maar meneer weigert er antwoord op te geven. Donder dan maar gewoon op, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is je zoon nou al wel of niet een keer aanwezig geweest bij de TT Assen?
Supporteren was de vraag, niet sponsoren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad betere manieren te bedenken. Vooral dat huis doet het hem. Het zou toch van de gekke zijn als je mensen gaat sponsoren die het beter hebben. Regel dan wat voor uw zoon, of leg het uit. Zoniet, dan geen likes.
Het is niet DE Cor Bakkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:24 schreef debeterebob het volgende:
Maar hij is wel vrienden met Cor Bakker
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
It takes TOO long...
hihi nu wel een spelfout gevonden
Schijnbaar lukt dat al voordat er likes komen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Sinds wanneer krijg je kaartjes voor de TT als je genoeg likes hebt?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
En, wat ik niet begrijp:
[..]
Beschrijving bij de foto op Facebook:
quote:Niet alleen de TT was de moeite waard, maar de Iveco meisjes waren ook erg leuk!
Ik ben altijd in voor een goed doel maar ik begrijp niet wat "likes" kunnen doen om hem naar de TT te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Tjitze het volgende:
Wij zijn hard op zoek naar Facebook likes voor mijn zoon. Want met genoeg likes is er een kans dat hij naar de TT in Assen kan. Voor hem een unieke gelegenheid om dit evenement eens van dichtbij mee te maken.
Maar waarom dit op FOK!?
Wel, hij heeft een ongeneeslijke longziekte en alleen daarom al hoop ik dat jullie hem willen supporteren door de foto van hem te liken op Facebook.
Ik (de vader van) zou jullie ongelooflijk dankbaar zijn als jullie, de Fok members, hier aan zouden willen meewerken door de foto te liken.
Heel erg bedankt alvast en ik laat zeker weten hoe het is afgelopen.
De link is:
http://www.facebook.com/p(...)12864&type=1&theater
Ah, dit had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Tjitze het volgende:
Likequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, dit had ik niet gezien.
Als je kan uitleggen hoe die "likes" helpen om hem naar de TT te krijgen, wil ik het ook wel "liken".
Als jij zegt "die likes zijn nodig omdat ..." dan zeggen wij misschien wel "oh, zo, natuurlijk willen we dan like klikken"...
Als echter niet duidelijk is wat het nut is van het "liken" dan ga ik niet "liken"...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Bah, wat een kinderlijke reacties zeg in dit topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |