Opbouwen idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef BigSmurf het volgende:
Buikspieren trainen en vetpercentage verlagen. Maar beter train je gewoon je hele lichaam.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
Naar de supermarkt gaan en geld meenemen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
Naar de supermarkt gaan en geld meenemen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef RoBo87 het volgende:
Afvallen... Het enige dat werkt. Hie sterk en "buft " je buik ook is, je moet een heel laag vetpercentage hebben om de sixpack te zien! Het liefst onder de 8%, je zit dan wel dicht tegen ondervoeding aan dus let op je dieet!
Onder de 8% is niet nodig; ik zit ook op 8% vet en mijn sixpack is prima te zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef RoBo87 het volgende:
Afvallen... Het enige dat werkt. Hie sterk en "buft " je buik ook is, je moet een heel laag vetpercentage hebben om de sixpack te zien! Het liefst onder de 8%, je zit dan wel dicht tegen ondervoeding aan dus let op je dieet!
Ik zit op 23% maar mijn sixpack is ook prima te zien, alleen ff het koelkast deurtje open te doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Onder de 8% is niet nodig; ik zit ook op 8% vet en mijn sixpack is prima te zien.
Alsof bier alleen in een sixpack wordt verkochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:07 schreef Skv het volgende:
Al die keileuke grappen met referenties naar bier.. Kneusjes.
Dafaq is deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe gewoon een Mariah Carey'tje!
[ afbeelding ]
Is dat erop geverfd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe gewoon een Mariah Carey'tje!
[ afbeelding ]
Niet iedereen neemt genoegen met de middelmaat. Jij zult altijd een losertje blijven heb ik al wel door.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso een sixpack willen. Jezelf helemaal kapot trainen voor een harde buik.Als je slank bent is het meer dan zat.
Oke.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt genoegen met de middelmaat. Jij zult altijd een losertje blijven heb ik al wel door.
Jaloers, jongetje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso een sixpack willen. Jezelf helemaal kapot trainen voor een harde buik.Als je slank bent is het meer dan zat.
Nee, hoor. Heb totaal geen ambitie om een sixpack te krijgen. Ben tevreden met mijn lichaam. Die vierkantjes op mijn buik mogen achterwege blijven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Jaloers, jongetje?
OT: Sportschooltopics
Precies, als het je overkomt omdat je veel sport is het leuk. Of het was ooitleuk althans, ik moet snel even wat bijsnacken anders word ik straks op het strand aangezien voor zo'n sportschooluitslover.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
dan had je wel een erg zwakke core zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Verschilt heel erg per persoon.
Ik had 4 maanden geleden een vetpercentage van 9% en nog had ik geen sixpack (alleen als ik aanspande zag je iet wat vorm).
Buikspieren /care
quote:
want er bestaat maar één vorm van buikspierenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:28 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Omdat, als je buikspieren wat ontwikkeld zijn, je ze bij 9% ziet.
ik moest grinnekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef Kerol het volgende:
Bij paupers met alleen een sixpack en geen grammetje spier denk ik altijd aan deze soort meeuwen:
[ afbeelding ]
Kutbeesten, lopen alleen maar in de weg en hebben geen toegevoegde waarde in de maatschappij. Alleen maar een beetje showen met dat rode stipje op hun snavel
Als je reageerde op mijn post kan ik je vertellen dat ik er niet mee te koop loop. Het interesseert me verder niets.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef Kerol het volgende:
Bij paupers met alleen een sixpack en geen grammetje spier denk ik altijd aan deze soort meeuwen:
[ afbeelding ]
Kutbeesten, lopen alleen maar in de weg en hebben geen toegevoegde waarde in de maatschappij. Alleen maar een beetje showen met dat rode stipje op hun snavel
en dan 2 sprietjes eronder zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef Sneaker92 het volgende:
Anyway als je het voor de meiden doet... Ik denk eerlijk gezegt dat de meeste het niet echt aantrekkelijk vinden ofzo alleen een sixpack. Het geen wat een mooi lichaam maakt is het compleet plaatje, buikspieren armspieren schouders borstspieren rugspieren benen... Correct me if I'm wrong.
Ik voetbal al man, dus ik train m'n benen al genoeg enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
Elke spier in het bovenlichaam stuk voor stuk noemen en achteraan ergens "benen" noemen, nee dan snap je het gewoon niet
ALs jij het zegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik voetbal al man, dus ik train m'n benen al genoeg enzo.
Ah zoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
Elke spier in het bovenlichaam stuk voor stuk noemen en achteraan ergens "benen" noemen, nee dan snap je het gewoon niet
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want er bestaat maar één vorm van buikspieren
Noem ik elke spier in het boven lichaam dan? Volgens mij bestaat je rug uit meer dan 1 spier, net als je armen. Ik bedoelde er gewoon in het algemeen mee te zeggen train je hele lichaam en niet 1 spiergroep want dan raakt t uit balans -.-''. Maar Life2.0 blijkbaar denk jij dat je rugspier uit maar 1 spier bestaat, dus volgens mij begrijp jij het niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |