We moeten per Eindhovenaar allemaal 100euri extra betalen aan belasting zodat we even lekker kunnen gaan shoppen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Henriksen zou wel een toppertje zijn voor PSV hoor. Moeten ze dan weer een lening aanvragen bij de gemeente of hoe zit dat
Mag toch hopen dat hij komt bij een vetrek van Toivonen. Wie moet anders op die positie spelen, Wijnaldum? Henriksen lijkt me een prima speler.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:11 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:22:54#PSV en #Brands maken serieus werk van middenvelder Markus Henriksen van #Rosenborg. Later meer. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:25:27Henriksen is 19 jaar en al twee keer landskampioen geworden met #Rosenborg. Is een uitstekende middenvelder en versterking voor #PSV. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:47:13Nee, geen zorgen. Mijn nieuws gaat niet over #Henriksen. Die volgen ze slechts. Nog geen bod gedaan reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:55:22#PSV heeft geen bod gedaan op #Henriksen. Hij komt volgens Brands mogelijk in beeld als bv #Engelaar vertrekt reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof die roddelende Opa het altijd goed heeft. Ik vind dit echt flauwe kul. Bij Ajax heeft hij veeeeeeeeeeeeel meer mogelijkheden en voordelenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Narsingh woont in Amsterdam zelf, heef daaar zelfs een gezin
Oke man. Jij zal het vast beter weten dan een clubwatcher die er de hele dag op zit en contacten heeft. Zet je Ajax bril eens even af. Qua kansen heeft hij die bij PSV meer omdat er bij Ajax al een speler is voor zijn positie.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die roddelende Opa het altijd goed heeft. Ik vind dit echt flauwe kul. Bij Ajax heeft hij veeeeeeeeeeeeel meer mogelijkheden en voordelen
Oke..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Ik heb liever dat je dan niet reageert vriend, Dit vind ik een beetje van: ''dit is een galbak die dronken is''. Niet hatelijk bedoeld hoorquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Lens ook. En Wijnaldum in Rotterdam.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Het contract van Narsingh in Friesland loopt volgend jaar zomer af. Naar verluidt heeft de rechtsbuiten PSV hoger op zijn lijstje staan dan Ajax, de club uit zijn geboortestad.
No offence, maar had niet het idee dat ik je post heel serieus moest nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan niet reageert vriend, Dit vind ik een beetje van: ''dit is een galbak die dronken is''. Niet hatelijk bedoeld hoor
Ligt er aan of Sulejmani blijft, goede kans dat hij deze zomer vertrekt als de contractbesprekingen niet geweldig verlopenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Oke man. Jij zal het vast beter weten dan een clubwatcher die er de hele dag op zit en contacten heeft. Zet je Ajax bril eens even af. Qua kansen heeft hij die bij PSV meer omdat er bij Ajax al een speler is voor zijn positie.
Clubwatcherquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Oke man. Jij zal het vast beter weten dan een clubwatcher die er de hele dag op zit en contacten heeft. Zet je Ajax bril eens even af. Qua kansen heeft hij die bij PSV meer omdat er bij Ajax al een speler is voor zijn positie.
Ja, Sulejmaniquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Sulejmani gekost (18 miljoen ofzo), en denk je dat er nog OOIT voor terug te krijgen? Dus bij een eventueel verkoop, draai je bijna zeker verlies, zeker als je ziet dat zijn contract 2013 afloopt. Ik heb het al maanden geleden geroepen dat Narsingh naar PSV helemaal geen slechte optie is. En dat Narsingh best wel naar PSV wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sulejmani![]()
!
Is de Boer totaal niet tevreden over vrind
Als we de geruchten moeten geloven, wil Arsenal 20 miljoen neerleggen voor Sulejmaniquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heeft Sulejmani gekost (18 miljoen ofzo), en denk je dat er nog OOIT voor terug te krijgen? Dus bij een eventueel verkoop, draai je bijna zeker verlies, zeker als je ziet dat zijn contract 2013 afloopt. Ik heb het al maanden geleden geroepen dat Narsingh naar PSV helemaal geen slechte optie is. En dat Narsingh best wel naar PSV wil.
Je zegt het goed...geruchten. Gozer heeft een contract voor 1 jaar, en wees realistisch, is hij echt 20 miljoen waard??? 1 van de meest grillige spelers van Ajax, en boekt al jaren weinig tot geen progressie. Ik denk dat Ajax alleen Narsingh haalt, als Sulejmani verkocht wordt. Waarom zou Arsenal 20 miljoen betalen, als ze hem volgend jaar transfervrij op kunnen halen, of desnoods in de winterstop voor een prikkie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we de geruchten moeten geloven, wil Arsenal 20 miljoen neerleggen voor Sulejmani
Die krant schreef dat Sulejmani in 2008 naar Ajax kwam van Feijenoord, dus dan weet je gelijk hoe serieus de geruchten zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we de geruchten moeten geloven, wil Arsenal 20 miljoen neerleggen voor Sulejmani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |