quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meegaan naar het Feyenoord-topic om dit te bespreken, hebben de PSV'ers hier er geen last van. Kan ik je uitleggen dat die jongens gezamenlijk het talent niet bezitten dat Ahmadi in zijn rechterteen had.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Leerdam NIET gezien hebben tegen Ajax en AZ, toen Ahmadi geschorst was en beide tegenstanders HELEMAAL kapot werden gespeeld door Leerdam.
Je kan beter je mond houden want je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Als je denkt dat Ahmadi kwalitatief beter is dan Vormer of Leerdam heb je gelijk. Als je denkt dat, als die gasten in het elftal komen, ze binnen 10 wedstrijden niet het niveau Ahmadi halen, ben je een totaalmongool.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]Nee, hoor. Maargoed, ga ik hier niet met je bespreken, pik.
Genoteerd en ik neem het mee. Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je denkt dat Ahmadi kwalitatief beter is dan Vormer of Leerdam heb je gelijk. Als je denkt dat, als die gasten in het elftal komen, ze binnen 10 wedstrijden niet het niveau Ahmadi halen, ben je een totaalmongool.
Er waren drie posities in dit elftal waar we écht mensen konden missen: de CV en de rechter middenverlder / rechtsback.
Bij alle posities lijkt het erop dat iemand vertrekt (Vlaar naar Italië, Ahmadi weet je al, en Leerdam naar PSV).
Maak je nou maar druk over die 35-jarige seniel die op jullie middenveld TOTAAL niet gaat renderen, want Feijenoord racet jullie voorbij als een Formule 1-auto een Golf IV op Spa Franchorchamps.
Ook weer 1 goed seizoen gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
want Feijenoord racet jullie voorbij als een Formule 1-auto een Golf IV op Spa Franchorchamps.
Kom er anders even over discussiëren in het Feijenoordtopic. Blazen we net zo hard over je heen als over die club van je komend seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd en ik neem het mee. Bedankt, Hans.
Ok.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom er anders even over discussiëren in het Feijenoordtopic. Blazen we net zo hard over je heen als over die club van je komend seizoen
Wat zul jij anders piepen als de pubers van Feyenoord voetballes in Europa krijgen, en het zelfvertrouwen in de schoenen in gezonken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom er anders even over discussiëren in het Feijenoordtopic. Blazen we net zo hard over je heen als over die club van je komend seizoen
Zie eerst de CL maar eens te bereiken, dat lijkt me al een opgave van formaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef honkeytonk het volgende:
Een wijs man zei ooit al: "Liever voetballes krijgen in de CL, dan falen in de EL"
Heerlijk joh, voetballes krijgen van Real en Milan terwijl jullie uit mogen naar Azebedijan. En dan ook nog eens minimaal 12 miljoen uit de CL pakken, waar jullie 1 miljoen krijgen voor plaatsing EL (als dat al luktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat zul jij anders piepen als de pubers van Feyenoord voetballes in Europa krijgen, en het zelfvertrouwen in de schoenen in gezonken.
Haha no worries mijn club heeft de CL al bereikt ik dacht ik help HMF een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie eerst de CL maar eens te bereiken, dat lijkt me al een opgave van formaat.
Zolang het niet door een club bevestigd is zijn het altijd roddels. Ik heb geen flauw idee of het nu waar is of niet, maar zolang Milan geen kik geeft denk ik er geen seconde over na. Ik hoop dat Tyton hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha no worries mijn club heeft de CL al bereikt ik dacht ik help HMF een beetje![]()
Maar even serieus, jullie denken toch niet echt dat er 10 miljoen is geboden op Tyton? Lijkt mij enorme onzin
Jullie halen de CL niet. Leer dat nou eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk joh, voetballes krijgen van Real en Milan terwijl jullie uit mogen naar Azebedijan. En dan ook nog eens minimaal 12 miljoen uit de CL pakken, waar jullie 1 miljoen krijgen voor plaatsing EL (als dat al lukt!!!) en dan nog eens 70.000 voor elke verloren wedstrijd
.
Ben benieuwd wat het met het zelfvertrouwen doet van die jonkies, ik voorzie een Groningen - Feyenoord rendez vous.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk joh, voetballes krijgen van Real en Milan terwijl jullie uit mogen naar Azebedijan. En dan ook nog eens minimaal 12 miljoen uit de CL pakken, waar jullie 1 miljoen krijgen voor plaatsing EL (als dat al lukt!!!) en dan nog eens 70.000 voor elke verloren wedstrijd
.
Je ziet 't wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jullie halen de CL niet. Leer dat nou eens
Je wordt meer genegeerd dan bekritiseerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens, voor al die PSV'ertjes die janken dat we hier 'trollen': zie je hoe wij WEL in discussie gaan in plaats van huilen bij de FA's / A's / mods 'dat er in ons topicje getrollt wordt![]()
![]()
![]()
".
Zo kan 't dus ook. Vanaf nu dus niet meer piepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |