quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, en dan daarna naar the dark knight rises
Wat is er zo tof aan Batman dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...!!
ok ok wolverine mag op de 2e plaats... maar batman!
26 juli.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt er nieuwe film..?!(sorry dat soort dingen hou ik niet bij) maar batman!!
moet eigenlijk een keer een avondje alle films achter elkaar kijken.... leuk leuk
why so sad...
Wel beginnen met de film uit de jaren ´60.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt er nieuwe film..?!(sorry dat soort dingen hou ik niet bij) maar batman!!
moet eigenlijk een keer een avondje alle films achter elkaar kijken.... leuk leuk
why so sad...
nou ten eerste is zijn pak eh.. stylischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo tof aan Batman dan?
Deadpool.
hij kotm pas eind juli uit lees ik dus net... duurt nog wel ff dusquote:
Hij durft niet buiten zijn kooi te komen wegens schiet gevaar. Hij wordt bedreigd weetje...quote:
De nederlanders hadden vroeger nog verstand, die wisten wel hoe ze mensen aan het werk moesten krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Afrikaan die werkt. Dat is zoiets als een goudeerlijke zigeuner.
Dat is al snel hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kotm pas eind juli uit lees ik dus net... duurt nog wel ff dus
{athe heeft een marathon als Dark Knight Rises uit komt..quote:
Hier komt waarschijnlijk ook een marathon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
{athe heeft een marathon als Dark Knight Rises uit komt..
serieusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
{athe heeft een marathon als Dark Knight Rises uit komt..
Two-Face.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ten eerste is zijn pak eh.. stylisch
en hij heeft een acrobaten jhulpje, gesprokkeld uit t circus
maar vooral: de schurken zijn ge-wel-dig!!
the riddler
Count me inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil dr heen!! wie gaat mee...?
Allicht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil dr heen!! wie gaat mee...?
Thank god voor pauzes.. Hoop ik toch welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
al is nadeel aan bios-marathon dak niet naar de wc kan zonder in t donker over iedereens benen heen te struikelen...
ja, dan gata iedereen massaal naar de wc en heb ik een kartier om me door die ellenlange rij heen te worstelen en mn blaas leeg te drukken... chaos, ik weet t nu al ghehe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thank god voor pauzes.. Hoop ik toch wel
Een 2 liter fles mee nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dan gata iedereen massaal naar de wc en heb ik een kartier om me door die ellenlange rij heen te worstelen en mn blaas leeg te drukken... chaos, ik weet t nu al ghehe.
denk dat t tijd wordt voor n tena
zo goed kan ik niet mikkenquote:
hoezo, er zijn meerdere wc's hoor, iig pathe schouwburgplein..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dan gata iedereen massaal naar de wc en heb ik een kartier om me door die ellenlange rij heen te worstelen en mn blaas leeg te drukken... chaos, ik weet t nu al ghehe.
denk dat t tijd wordt voor n tena
Problem solvedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo goed kan ik niet mikkendan ook ene trechter en een handdoek (voor als t mis gaat ghehe)
http://www.pathe.nl/film/17646/the-dark-knight-marathonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
joof, heb je een linkje van die marathon bij pathe... kan t nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |