metallica, coldplay, madonnaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet bij wat voor concerten jij verschijnt, maar dit komt me onbekend voor
Of ben je zo'n simpele ziel die die top40-meuk luistert?
ja , gebeurt ook wel eens. maar het ging niet over deze situatie, was meer een voorbeeldjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
Dit soort foto's vind ik altijd zulke slechte voorbeelden. Vaak vraagt het artiest om dit te doen en dan pakt iedereen zijn/haar mobiel uit.
vaginaal binnensmokkelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef trovey het volgende:
Vroeger was het verboden om maar zoiets als een camera mee te nemen bij een concert....dubbele bodem tas....maar ze hebben het tegenwoordig blijkbaar maar opgegeven om het te verbieden.
dire straits, nirvana , en iron maiden, ook . in het algemeen overal bij festivals waar ik verschijn zie ik die mobiele meuk.quote:
15 minuten later een heel verhaal,haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
Terecht en dan zie je op FB: Ben nu lekker bij het concert.. 5 min later: het is geweldig
Dire straits ook? Das wel een tegenvaller dan...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dire straits, nirvana , en iron maiden, ook . in het algemeen overal bij festivals waar ik verschijn zie ik die mobiele meuk.
Werkte niet helemaal bij de camera die ik had....AUW!quote:
Oh ja en dan lekker je poten branden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
Op dat filmpje is lang niet iedereen aan het filmen maar staat de helft gewoon met hun mobiel te zwaaien. Zal wel de nieuwe hightech versie zijn van zwaaien met een aansteker.r
Net zoals in de Nikon reclame met Robin Wiliams, iedereen die tegelijkertijd een foto maakt van het podium, mooi uitzicht voor de artiest ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
Dit soort foto's vind ik altijd zulke slechte voorbeelden. Vaak vraagt het artiest om dit te doen en dan pakt iedereen zijn/haar mobiel uit.
Robin Williamsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Net zoals in de Nikon reclame met Robin Wiliams, iedereen die tegelijkertijd een foto maakt van het podium, mooi uitzicht voor de artiest ook![]()
Maar TS heeft wel gelijk, vaak zijn mensen zo bezig met filmen en fotograferen dat ze helemaal niets meer van het concert zelf meemaken.
Wel weer leuk voor de thuisblijvers want die kunnen het concert ook gewoon volgen en zo in elk geval de liedjes horen die ze gemist hebben.
Of dat dat het vuur uitgaat door de beweging. Best wel een verbetering om dat met je mobiel te doen op dat gebied, maar het licht van een vuurtje is wel sfeervoller vind ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja en dan lekker je poten branden.
Die shit die met een telefoon gefilmd is klinkt echt voor geen meter, 1 en al ruis. Ik snap niet dat mensen daar een lamme arm voor over hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Net zoals in de Nikon reclame met Robin Wiliams, iedereen die tegelijkertijd een foto maakt van het podium, mooi uitzicht voor de artiest ook![]()
Maar TS heeft wel gelijk, vaak zijn mensen zo bezig met filmen en fotograferen dat ze helemaal niets meer van het concert zelf meemaken.
Wel weer leuk voor de thuisblijvers want die kunnen het concert ook gewoon volgen en zo in elk geval de liedjes horen die ze gemist hebben.
Zit hij ook al in die reclame?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat een geweldige vergelijking!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga nooit naar concerten, geen idee.
Maar ga voor de grap eens naar de Mona Lisa kijken. Staat ook een hele massa omheen met camera's.
Waarom? Omdat ze dat kennen van TV.
Veel mensen zijn vreselijke schapen. Wen er maar vast aan.
in je eentje zo rondjes rennen en niemand komt erbij en ga je jezelf slaan enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Probeer je phone maar eens recht te houden als ik een pit start...
de tijd dat ik fapte op mona lisa is al voorbij iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een geweldige vergelijking!
Echt!
Ik heb het na één keer maar gelaten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Of dat dat het vuur uitgaat door de beweging. Best wel een verbetering om dat met je mobiel te doen op dat gebied, maar het licht van een vuurtje is wel sfeervoller vind ik.
Zo ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
in je eentje zo rondjes rennen en niemand komt erbij en ga je jezelf slaan enzoiedereen doet een stap naar achteren en jij kijkt heel verwilderd om je heen met schuim om je mondhoeken en schreeuwt... NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
Wat een inzicht-verschaffende post, werkelijk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een geweldige vergelijking!
Echt!
Mijn penis wil nog wel, maar het mag dan wel een verdomd goed stuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Als dat betekent dat je volgende poging weer zo'n zielloze post wordt, betreur ik dat ten zeerste.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ik bedank voor de oneer.
En weer on topic.
Zo kom je aan dat 28 pagina's tellend strafblad.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Ik film er enkel chicks met gewaagde decolletés. Of ik ga er mee op de foto terwijl ik een tiet van haar beet heb. Zo rol ik.
Steker nog, ben net weer los. Heb 2 weken moeten zitten omdat ik zadels aan het ruiken was bij verschillende uni's hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo kom je aan dat 28 pagina's tellend strafblad.
Was vorig jaar bij een concert in Paradiso waar de artiest stopte met spelen en aan zo iemand vroeg waarom hij naar het concert was gekomen als het hem kennelijk toch niet interesseerde.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Nog erger zijn de mensen die tijdens kleinschalige concerten alleen maar aan het ouwehoeren zijn of hun Facebook aan het checken zijn. Blijf thuis.
ik plaatste ook een verkeerde foto, was als voorbeeldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
Op dat filmpje is lang niet iedereen aan het filmen maar staat de helft gewoon met hun mobiel te zwaaien. Zal wel de nieuwe hightech versie zijn van zwaaien met een aansteker.r
Klinkt stoer, maar volgens mij heeft die persoon betaald. Lazer lekker op meneer de artiest.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij een concert in Paradiso waar de artiest stopte met spelen en aan zo iemand vroeg waarom hij naar het concert was gekomen als het hem kennelijk toch niet interesseerde.
Pit induiken met headcamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Nog een specifieke band voor ogen voor deze?quote:
Dus als je betaald hebt mag je het voor de rest van het publiek verpesten tijdens rustige passages? Is dat netjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar volgens mij heeft die persoon betaald. Lazer lekker op meneer de artiest.
Of is het tegenover alle andere bezoekers netjes om dat te doen? Maar die staan natuurlijk schaapachtig te joelen en klappen voor hun "held".
Ik dacht dat het over spelen met een mobieltje gingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus als je betaald hebt mag je het voor de rest van het publiek verpesten tijdens rustige passages? Is dat netjes?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
Als je rustig een gesprek kunt voeren zit je wat mij betreft sowieso bij het verkeerde concert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die praten onder een concert zijn vele maken erger
Daarom ga ik ook amper meer naar akoestische artiesten in paradiso/melkweg. Als dat kut yupvolk dat loopt te lullen idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Nog erger zijn de mensen die tijdens kleinschalige concerten alleen maar aan het ouwehoeren zijn of hun Facebook aan het checken zijn. Blijf thuis.
die top-40 concerten zijn van het ergste soort qua telefoonsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet bij wat voor concerten jij verschijnt, maar dit komt me onbekend voor
Of ben je zo'n simpele ziel die die top40-meuk luistert?
Als ik het concert niks aan vind, doe ik dat weleensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die praten onder een concert zijn vele maken erger
Dat is kankerirritant. Hou daarmee op svp.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:41 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Als ik het concert niks aan vind, doe ik dat weleens
zo hard praat ik niet hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is kankerirritant. Hou daarmee op svp.
Het hangt ook een beetje af van op welke dag het concert is. Op een doordeweekse avond is het beter te doen dan op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook amper meer naar akoestische artiesten in paradiso/melkweg. Als dat kut yupvolk dat loopt te lullen idd.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vraag me af tot hoever dit door gaat, straks zie je in de toekomst een band spelen, en die ziet niemand springen, schreeuwen of juichen. Alleen maar duizenden mobieltjes, En een doodse stilte in de zaal en als je het dan toch uithaalt om "wahoo" of "yeah!" schreeuwt krijg je het aan de stok met honderden mensen die het concert proberden te filmen, en je hebt hun geluid verpest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |