metallica, coldplay, madonnaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet bij wat voor concerten jij verschijnt, maar dit komt me onbekend voor
Of ben je zo'n simpele ziel die die top40-meuk luistert?
ja , gebeurt ook wel eens. maar het ging niet over deze situatie, was meer een voorbeeldjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
Dit soort foto's vind ik altijd zulke slechte voorbeelden. Vaak vraagt het artiest om dit te doen en dan pakt iedereen zijn/haar mobiel uit.
vaginaal binnensmokkelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef trovey het volgende:
Vroeger was het verboden om maar zoiets als een camera mee te nemen bij een concert....dubbele bodem tas....maar ze hebben het tegenwoordig blijkbaar maar opgegeven om het te verbieden.
dire straits, nirvana , en iron maiden, ook . in het algemeen overal bij festivals waar ik verschijn zie ik die mobiele meuk.quote:
15 minuten later een heel verhaal,haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
Terecht en dan zie je op FB: Ben nu lekker bij het concert.. 5 min later: het is geweldig
Dire straits ook? Das wel een tegenvaller dan...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dire straits, nirvana , en iron maiden, ook . in het algemeen overal bij festivals waar ik verschijn zie ik die mobiele meuk.
Werkte niet helemaal bij de camera die ik had....AUW!quote:
Oh ja en dan lekker je poten branden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
Op dat filmpje is lang niet iedereen aan het filmen maar staat de helft gewoon met hun mobiel te zwaaien. Zal wel de nieuwe hightech versie zijn van zwaaien met een aansteker.r
Net zoals in de Nikon reclame met Robin Wiliams, iedereen die tegelijkertijd een foto maakt van het podium, mooi uitzicht voor de artiest ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Lithia het volgende:
Dit soort foto's vind ik altijd zulke slechte voorbeelden. Vaak vraagt het artiest om dit te doen en dan pakt iedereen zijn/haar mobiel uit.
Robin Williamsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Net zoals in de Nikon reclame met Robin Wiliams, iedereen die tegelijkertijd een foto maakt van het podium, mooi uitzicht voor de artiest ook![]()
Maar TS heeft wel gelijk, vaak zijn mensen zo bezig met filmen en fotograferen dat ze helemaal niets meer van het concert zelf meemaken.
Wel weer leuk voor de thuisblijvers want die kunnen het concert ook gewoon volgen en zo in elk geval de liedjes horen die ze gemist hebben.
Of dat dat het vuur uitgaat door de beweging. Best wel een verbetering om dat met je mobiel te doen op dat gebied, maar het licht van een vuurtje is wel sfeervoller vind ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja en dan lekker je poten branden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |