SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat laatste snap ik gewoon niet
er is geen wereld die tegen je is of zo
alle dingen die gebeuren in je leven komen voort uit je eigen keuzes... en hoe mensen op je reageren komt voort uit je eigen gedrag
ik snap niet hoe je dat niet kunt zien
maar dat zal wel aan mij liggen
al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je denkt dat iets gewoon is, dan zal je ook niet zo snel het probleem daar zoeken
ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je niks anders gewend bent? Omdat het dus altijd al kut ging? Omdat je ondanks wat hulp niet echt verder kwam? Omdat je terugvalt in oude patronen?
Het zwelgen in zelfmedelijden is ook niet iets dat we dan expres doen. Het lijkt namelijk juist zo normaal te zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet
misschien is het wel jaloezie
ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut
maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden
hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoortsorry voor het hard op denken
je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
Misschien is het niet waar hoor, maar ik denk dat Rhu op dit gebied zich wat minder goed in kan leven, omdat ze het zelf niet heeft mee gemaakt.
Het is niet neerleggen. Het is ongewild terugvallen in oude patronen, waardoor je niks verder komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderen
[..]
ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggen
maar dat zal wel een karakter verschil ding zijn
Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet
misschien is het wel jaloezie
ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut
maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden
hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoortsorry voor het hard op denken
ook dit weet ik en zie ik gebeuren maar ik begrijp het echt echt nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
nee dat wil ik zijn, niet alleen projecterenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?
in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
Daarom breng ik het ook voorzichtigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggen
Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat wil ik zijn, niet alleen projecteren
maar mijn reactie zou dan zijn: blijkbaar snap ik dit nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
Nee, ik wist oprecht niet wat er aan de hand was! Ik zag gewoon geen uitweg meer. Studeren wilde niet lukken, m'n hele leven wilde niet lukken. En waar het probleem zat, tsja, ik wist het echt niet! Alsof ik tegen een muur aan zat te lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?
Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar mijn reactie zou dan zijn: blijkbaar snap ik dit niet
en dan zou ik er alles aan doen om het te begrijpen
net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
ik denk niet dat dat onzekerheid is maar meer een overlevingsstrategiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?
Ik deed er ook alles aan, maar het wilde gewoon niet. Achteraf was ik zwaar depressief en had ik hulp moeten zoeken, maar dat had ik in die tijd gewoonweg niet doorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar mijn reactie zou dan zijn: blijkbaar snap ik dit niet
en dan zou ik er alles aan doen om het te begrijpen
net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
En een overlevingsstrategie is in weze hetzelfde als wat waar we het net over hadden. een manier om te vluchten van de realiteit. Dus je doet hetzelfde alleen het uit zich op een andere manier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat onzekerheid is maar meer een overlevingsstrategie
en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
Het is niet alsof ik ging liggen om dood te gaan. Hele dagen op m'n bed liggen heb ik -nooit- gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat onzekerheid is maar meer een overlevingsstrategie
en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
in mijn default setting niet neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?
maar als je geen hulp zoekt dan doe je toch maar de helft?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deed er ook alles aan, maar het wilde gewoon niet. Achteraf was ik zwaar depressief en had ik hulp moeten zoeken, maar dat had ik in die tijd gewoonweg niet door
Ja, maar als je niet door hebt dat je hulp moet zoeken, dan doe je voor je gevoel toch alles?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je geen hulp zoekt dan doe je toch maar de helft?
nee een overlevingsstrategie is een manier om om te gaan met shitty situaties door bijv opvoeding of zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En een overlevingsstrategie is in weze hetzelfde als wat waar we het net over hadden. een manier om te vluchten van de realiteit. Dus je doet hetzelfde alleen het uit zich op een andere manier.
Ik vind fokken dan ook nuttiger dan gamenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn geval vluchtte ik in gamewerelden enzo met het idee van "NPCs behandelen mij beter dan echte mensen", maar ik was niet bewust van dat idee. Het was meer een gevoelskwestie. Van buiten gezien is het niet te onderscheiden van een verslaving, maar de drijfveer is anders en nu zit ik bijvoorbeeld veel meer te Fokken dan te gamen. Dat komt gewoon puur omdat julllie me over het algemeen goed behandelen
misschien... maar ik snap niet dat je wel kunt denken ik moet hier wat aan doen en dan niet op de optie hulp kunt komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet door hebt dat je hulp moet zoeken, dan doe je voor je gevoel toch alles?
Dat kan maar toch ben ik er van overtuigd dat het jouw manier is om aan de realiteit te ontsnappen. Je zegt net dat het niet je default setting is maar een oerinstinct en daar zien we dus door deze discussie dat dat oerinstinct per persoon (en zeker ook per geslacht) verandert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee een overlevingsstrategie is een manier om om te gaan met shitty situaties door bijv opvoeding of zo
niet vlucht, zorgen dat je er door komt
en daarom snap ik denk ik niet waarom je voor die andere strategie kunt gaan omdat dat niet in mij zit om die te kiezen
Als je niet door hebt dat er vliegtuigen bestaan, dan ga je toch ook gewoon met de auto op vakantie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien... maar ik snap niet dat je wel kunt denken ik moet hier wat aan doen en dan niet op de optie hulp kunt komen
Fokken is inderdaad nuttiger dan gamen. Fok was tot een paar weken geleden eigenlijk mijn enige "sociale" uitlaatklepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind fokken dan ook nuttiger dan gamen
"oh ik zit echt in een shit situatie en ik moet er iets aan doen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien... maar ik snap niet dat je wel kunt denken ik moet hier wat aan doen en dan niet op de optie hulp kunt komen
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind fokken dan ook nuttiger dan gamen
Wat ik zo nuttig vind aan het fokken is dat het me leert hoe met groepen mensen om te gaan. De hele wirwar aan sociale regeltjes enzo. Daarom zit ik tegenwoordig voornamelijk in de sc'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Fokken is inderdaad nuttiger dan games. Fok was tot een paar weken geleden eigenlijk mijn enige "sociale" uitlaatklep
"I'm sworn to carry your burdens..."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn geval vluchtte ik in gamewerelden enzo met het idee van "NPCs behandelen mij beter dan echte mensen"
Het echte leven is veel subtielerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik zo nuttig vind aan het fokken is dat het me leert hoe met groepen mensen om te gaan. De hele wirwar aan sociale regeltjes enzo. Daarom zit ik tegenwoordig voornamelijk in de sc's
Zo, verbeterdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"oh ik zit echt in een shit situatie en ik moet er iets aan doen"
"mjah dat heeft eigenlijk geen zin want bla bla bla"
"zie je wel het heeft geen nut om hulp te zoeken want ik ben zus en zo en dat gaat mij ook niet veranderen"
shit, dat lukt gewoon niet, maar ik snap niet waarom?!?
dan maar [volgende plan] proberen, gewoon doorgaan!!!1
Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk (selffulfilling prophecy) dat ze niet anders kunnen denken.
En dat jaren lang zonder door te hebben dat het probleem bij jezelf ligt
Ben jij een optimist Rhubarbje?
Online groepsgedrag is voor mij veel overzichtelijker, je moet ergens beginnen, niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het echte leven is veel subtieler
Ik wou al zeggen, als de SC's je enige referentiekader is voor menselijk contact, krijg je denk ik ook wel een heel depressing beeld van de mensheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het echte leven is veel subtieler
ja en daarom snap ik het niet, omdat het een oerinstinct is dat ik niet hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat kan maar toch ben ik er van overtuigd dat het jouw manier is om aan de realiteit te ontsnappen. Je zegt net dat het niet je default setting is maar een oerinstinct en daar zien we dus door deze discussie dat dat oerinstinct per persoon (en zeker ook per geslacht) verandert.
Je moet het dan ook allemaal kunnen relativeren, maar dat kan ik dan ook. En bovendien, daar zijn de meets toch ook voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, als de SC's je enige referentiekader is voor menselijk contact, krijg je denk ik ook wel een heel depressing beeld van de mensheidWat mensen wel allemaal niet voor shit zeggen op een forum, wat ze voor zich houden in het echte leven
kom op, niemand in onze huidige samenleving is niet op de hoogte van de huisarts/coaches/psychologen/maatschappelijk werkers etcquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je niet door hebt dat er vliegtuigen bestaan, dan ga je toch ook gewoon met de auto op vakantie?
Dan ga je geen vliegtuigen lopen zoeken
Je kunt niet iets doen waarvan je niet weet dat het bestaat, je kunt alleen maar melancholisch ronddolen.
Ik ben uiteindelijk dan ook "per toeval" in het hulpverleningscircuit terecht gekomen
Zelfs op facebook is al meer sociale controle. Als je een status lijkt over een ex die ze mist of van iemand die gepakt is door de politie krijg je gelijk mensen over je heenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, als de SC's je enige referentiekader is voor menselijk contact, krijg je denk ik ook wel een heel depressing beeld van de mensheidWat mensen wel allemaal niet voor shit zeggen op een forum, wat ze voor zich houden in het echte leven
nee ik ben een cynische pessimistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"oh ik zit echt in een shit situatie en ik moet er iets aan doen"
"mjah dat heeft eigenlijk geen zin want bla bla bla"
"zie je wel het heeft geen nut om hulp te zoeken want ik ben zus en zo en dat gaat mij ook niet veranderen"
Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk (selffulfilling prophecy) dat ze niet anders kunnen denken.
Ben jij een optimist Rhubarbje?
Je snapt mijn punt niet Rhu.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, niemand in onze huidige samenleving is niet op de hoogte van de huisarts/coaches/psychologen/maatschappelijk werkers etc
Je hebt de sluimerende hoop dat het wel goed zal komen, zou ik gokken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, niemand in onze huidige samenleving is niet op de hoogte van de huisarts/coaches/psychologen/maatschappelijk werkers etc
Haha, mazzel!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik vind de discussie erg interessant maar ik moet echt gaan. Nog teveel te doen vanmiddag... ik lees straks wel even bij (yeah right)
mensen
en ik snap niet hoe je tegen jezelf vol kutn houden dat er niets mis met je is als je ongelukkig op je zolderkamer zit te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet Rhu.
Als je niet weet dat er iets met je mis is, dan ga je toch ook niet naar de huisarts? Of wel?
Mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet het dan ook allemaal kunnen relativeren, maar dat kan ik dan ook. En bovendien, daar zijn de meets toch ook voor?
Dat komt omdat wij -voor ons gevoel- niet op een zolderkamertje zitten te janken, maar full throttle vooruit proberen te komen...wat niet lukt...wat extreem vermoeiend isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik snap niet hoe je tegen jezelf vol kutn houden dat er niets mis met je is als je ongelukkig op je zolderkamer zit te zijn
Ach er zijn zelfs modjes op fok die hun eigenwaarde daaraan afmetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach er zijn zelfs modjes op fok die hun eigenwaarde daaraan afmetenMod bashing! 2 weken ban!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij -voor ons gevoel- niet op een zolderkamertje zitten te janken, maar full throttle vooruit proberen te komen...wat niet lukt...wat extreem vermoeiend is
Bij mij kwam ook nog de angst voor mijn ouders bij kijken: "Als ik zeg dat ik naar de huisarts wil, dan krijg ik grote problemen". Het was echt iets van proberen om zo weinig mogelijk problemen te hebben en gewoon door te gaan met school/studie enzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik snap niet hoe je tegen jezelf vol kutn houden dat er niets mis met je is als je ongelukkig op je zolderkamer zit te zijn
Ja ik kan me hele topics herinneren waarin iedereen jou probeerde te overtuigen van het feit dat je naar de cokter gaat niet eng is enzo en dat je zooooo overtuigd was van je angsten dat het gewoon niet doorkwam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Bij mij kwam ook nog de angst voor mijn ouders bij kijken: "Als ik zeg dat ik naar de huisarts wil, dan krijg ik grote problemen". Het was echt iets van proberen om zo weinig mogelijk problemen te hebben en gewoon door te gaan met school/studie enzo.
ja ik ga ook, mijn maat is net thuisquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik vind de discussie erg interessant maar ik moet echt gaan. Nog teveel te doen vanmiddag... ik lees straks wel even bij (yeah right)
mensen
Het is vaak makkelijk praten voor een buitenstaander en al helemaal een buitenstaander die er alleen rationeel tegenaan kan kijken, of tewel met weinig inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Het is natuurlijk ook wat makkelijk gedacht dat bewustwording en inzet genoeg zijn om echt verder te komen
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja ik kan me hele topics herinneren waarin iedereen jou probeerde te overtuigen van het feit dat je naar de cokter gaat niet eng is enzo en dat je zooooo overtuigd was van je angsten dat het gewoon niet doorkwam.
Maar... Als je door hebt dat dat niet lukt dan heb je toch meteen door dat er iets niet klopt? Je spreekt jezelf tegen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij -voor ons gevoel- niet op een zolderkamertje zitten te janken, maar full throttle vooruit proberen te komen...wat niet lukt...wat extreem vermoeiend is
ja precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Als je door hebt dat dat niet lukt dan heb je toch meteen door dat er iets niet klopt? Je spreekt jezelf tegen...
Na tig keer -begin- je wel door te krijgen dat er iets niet klopt, maar je hebt geen flauw idee -wat- er dan niet kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Als je door hebt dat dat niet lukt dan heb je toch meteen door dat er iets niet klopt? Je spreekt jezelf tegen...
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet Rhu.
Als je niet weet dat er iets met je mis is, dan ga je toch ook niet naar de huisarts? Of wel?
ja goed maar dan ga je er toch alles aan doen om daar achter te komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na tig keer -begin- je wel door te krijgen dat er iets niet klopt, maar je hebt geen flauw idee -wat- er dan niet klopt
Nee, want je weet niet dat er iets met je mis is!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed maar dan ga je er toch alles aan doen om daar achter te komen
desnoods met hulp
Hulp inschakelen is eng. Daarnaast heb je het gevoel dat je een kneus bent, omdat je het zelf niet op kan lossen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed maar dan ga je er toch alles aan doen om daar achter te komen
desnoods met hulp
je zegt net dat dat kwartje op een gegeven moment wel valtquote:
Das in mijn geval niet helemaal waar, want ik ben zo schaamteloos om dan alsnog om hulp te vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hulp inschakelen is eng. Daarnaast heb je het gevoel dat je een kneus bent, omdat je het zelf niet op kan lossen.
Nee, ik zei dat je dan -->begint<--- door te krijgen, maar dan ben je er nog lang niet hoor Rhuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt net dat dat kwartje op een gegeven moment wel valt
maar no offence misschien is dat dan ook wel een intelligentie ding
als er iets is met je knie ga je ook naar de huisarts/fysioquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hulp inschakelen is eng. Daarnaast heb je het gevoel dat je een kneus bent, omdat je het zelf niet op kan lossen.
Ik heb er moeite mee. Ik merk dat ik soms liever iets niet doe, of slecht doe dan dat ik hulp inschakel. En als ik dat wel doe alleen op het laatste momentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das in mijn geval niet helemaal waar, want ik ben zo schaamteloos om dan alsnog om hulp te vragen
Ik heb er ook moeite mee, en ook mij lukt het niet altijd hoor, maar de intentie om er wat aan te doen is er welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee. Ik merk dat ik soms liever iets niet doe, of slecht doe dan dat ik hulp inschakel. En als ik dat wel doe alleen op het laatste moment
Ik ga pas naar de huisarts als ik het idee heb dat het ernstig is. Ik wacht gerust een week als ik voel dat dat wel kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iets is met je knie ga je ook naar de huisarts/fysio
dus dat snap ik niet en is in mijn ogen ook gewoon iets dat je zelf in je hoofd haalt en in stand houdt
ja en ik begrijp best dat je daar wat tijd voor nodig hebt maar er zit in mijn ogen wel een limiet aan hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je dan -->begint<--- door te krijgen, maar dan ben je er nog lang niet hoor Rhu
Om een voorbeeld te geven. Mensen zeggen dat je niet iets slecht hebt gedaan en vinden je niet capabel. Het moet nog een keer gedaan worden. Dan vind ik dat erg moeilijk om uit handen te geven. Ook als mensen het in mijn ogen beter zouden kunnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee, en ook mij lukt het niet altijd hoor, maar de intentie om er wat aan te doen is er wel
Tsja, dat weet ik ook niet. In die tijd zat ik nog niet op fok.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en ik begrijp best dat je daar wat tijd voor nodig hebt maar er zit in mijn ogen wel een limiet aan hoor
ken genoeg users hier op fok die al jaren in die zelfde cirkel zitten en zelfs na 29 topics vol advies gewoon niet bepaalde stappen willen maken
naja dat vind ik alleen maar domquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga pas naar de huisarts als ik het idee heb dat het ernstig is. Ik wacht gerust een week als ik voel dat dat wel kan.
Ach, als we namen gaan noemen. Eerste die in me opkomen zijn Benzin, Schenkstroop en mlig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik ook niet. In die tijd zat ik nog niet op fok.
Dat is misschien ook wel je leeftijd hoor bob. Tegenwoordig heb ik met zoiets al heel wat minder moeite (nauwelijks nog, laat het hun dan maar doen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te geven. Mensen zeggen dat je niet iets slecht hebt gedaan en vinden je niet capabel. Het moet nog een keer gedaan worden. Dan vind ik dat erg moeilijk om uit handen te geven. Ook als mensen het in mijn ogen beter zouden kunnen.
Maar dat begrijp ik dan ook niet. Ik zit niet in elkaar zoals zij misschien?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, als we namen gaan noemen. Eerste die in me opkomen zijn Benzin, Schenkstroop en mlig.
Omgaan met kritiek is gewoon facking moeilijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik dan ook niet. Ik zit niet in elkaar zoals zij misschien?
huh? ik vind dat vrij makkelijk eigenlijk. Het enige waar ik op let is of de kritiek wel of niet terecht is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omgaan met kritiek is gewoon facking moeilijk.
Ik voel me snel persoonlijk aangevallen. Vooral als de kritiek terecht is. Ik probeer dat niet te laten blijken verder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
huh? ik vind dat vrij makkelijk eigenlijk. Het enige waar ik op let is of de kritiek wel of niet terecht is.
Als het niet terecht is dan veeg ik die "last" zo effetjes van m'n schouder af.
Echt, ik zit er niet mee
Beste bob, als kritiek terecht is, dan zie ik het als een leermomentje!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel me snel persoonlijk aangevallen. Vooral als de kritiek terecht is. Ik probeer dat niet te laten blijken verder.
maakt het uit wat de intentie van de ander is?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel me snel persoonlijk aangevallen. Vooral als de kritiek terecht is. Ik probeer dat niet te laten blijken verder.
Ik zoek er ook niet iets kwaads achter. Maar ik vind het altijd pijnlijk om te horen dat je dingen niet goed doet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt het uit wat de intentie van de ander is?
ik bedoel, zelfs al wou iemand je aanvallen maakt dat uit als jij daarmee jezelf kunt verbeteren?
lijkt me dan alleen maar leuk omdat die ander er dan nooit meer iets van kan zeggen
maar goed volgens mij is het 9 uit 10 keer helemaal niet de bedoeling van mensen om iemand aan te vallen
Ik ervaar het niet als leerpuntje, hoogstens als reminder. Omdat de meeste kritiek die ik krijg allang wordt onderkend door mijzelfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beste bob, als kritiek terecht is, dan zie ik het als een leermomentje!
Ik zie het een beetje zo: De ander helpt mij om inzicht in mezelf te krijgen zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen, waar ik persoonlijk alleen maar beter en sterker van word
maar waarom is het dan nog pijnlijk? je weet het toch al?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ervaar het niet als leerpuntje, hoogstens als reminder. Omdat de meeste kritiek die ik krijg allang wordt onderkend door mijzelf
HOAX!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom is het dan nog pijnlijk? je weet het toch al?
en zolang je probeert het te verbeteren
en iedereen heeft 'foutjes'
Waarom zou je het niet als een leermomentje zien? Zo word je er zelf toch niet beter van?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ervaar het niet als leerpuntje, hoogstens als reminder. Omdat de meeste kritiek die ik krijg allang wordt onderkend door mijzelf
als zelfs ik ze heb (en ik ben practically perfect) dan heeft iedereen zequote:
Dratquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als zelfs ik ze heb (en ik ben practically perfect) dan heeft iedereen ze
Net zo perfect als je spelling, hoofdlettergebruik en interpunctie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als zelfs ik ze heb (en ik ben practically perfect) dan heeft iedereen ze
Iedereen behalve jij!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kan iedereen hier goed met kritiek omgaan
practically perfect hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zo perfect als je spelling, hoofdlettergebruik en interpunctie?
met terechte kritiek wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kan iedereen hier goed met kritiek omgaan
nee hoor, dat doe ik expres nooitquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, dat doe ik expres nooit
zoek mijn posts maar eens na
je zult me op praktisch geen enkele punt betrappen
Geen hoofdletters!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, dat doe ik expres nooit
zoek mijn posts maar eens na
je zult me op praktisch geen enkele punt betrappen
Klopt. De kritiek moet wel terecht zijn. Anders heb je er niet veel aan.quote:
ik vind het niet mooi staanquote:
nee hoor, want het doet me geen zakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen hoofdletters!
.
.
Ah, ik neem je maar een beetje in de zeik hoor Rhu
Goede kritiek = goede kwaliteit x goede acceptatiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef Michel2GRFE het volgende:
Effect van kritiek = kwaliteit x acceptatie
als jij iemands intelligentie beoordeeld op basis van het wel of niet plaatsen van een punt op een internet forum zegt dat denk ik meer over jouw intelligentiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou het maar wel doen om een beetje intelligent over te komen.
Sowieso, ik vergeet ook vaak de punt en haal altijd de eij door elkaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, want het doet me geen zak![]()
dat ligt er maar net aan of ik te lui ben om de shift in te duwen of nietdaar zit verder geen esthetisch bezwaar achter of zo
Stiekem ligt je nu wel onder je bureau uit te huilen he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij iemands intelligentie beoordeeld op basis van het wel of niet plaatsen van een punt op een internet forum zegt dat denk ik meer over jouw intelligentie
see: onterechte kritiek en toch doet het me niets
ja en te krassenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem ligt je nu wel onder je bureau uit te huilen he?
Brave rhubarbjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en te krassen
wel erg ontopic R&P van me
maar dan komt er te veel bloed op mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brave rhubarbjeOpen er nu nog even een topic over, dan is het plaatje compleet.
Dan is het topic zeker niet compleet zonder foto´squote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan komt er te veel bloed op mijn toetsenbord
ieuw gatsiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het topic zeker niet compleet zonder foto´s
Awquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw gatsie
trouwens, mijn lief is weer thuis na 2 dagen, maar hij ligt alleen te slapen
emotionele verwaarlozing!!! kraskras
Hout? Heb je een open haard?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
Hallow allen
Net hout liggen stapelen, ben kapot
Haha dat had ik dus gisteren. Denk ga even een uurtje liggen....dat werden er dus driequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft net 2 uurtjes geslapen.
Was blijkbaar nogal moe.
Ik denk het welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin om zelf ijsjes op een stokje te maken maar ik heb geen stokjes en de winkels zijn al dicht
of zou een ah xl stokjes hebben?
scheelt je toch weer een ritje haha. maar je kunt ook gewoon ijsjes kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
wow de website van de ah weet alles!
ze hebben ze niet in mijn woonplaats helaas
dat is toch niet leuk om te doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
scheelt je toch weer een ritje haha. maar je kunt ook gewoon ijsjes kopen
Dat is toch juist goed dat betekend dat sommige een leven hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat jullie zo op zaterdag wel een saaie sc zijn
Ben F.E.A.R aan het spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry, ik moest werkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Hoiquote:
laaaamequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed dat betekend dat sommige een leven hebben
Ja, hahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laaaame
en volgens mij betekend het vooral dat de meeste hier vooral fokken in de baas zijn tijd
Helaas dat gaat op mijn werk niet. Netwerk is net zo traag van begrip als ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laaaame
en volgens mij betekend het vooral dat de meeste hier vooral fokken in de baas zijn tijd
pfoe weet ik nog nietquote:
Haha, nee... Ik ga er nu vandoor. Ik moest om 19.00 in Etten-Leur zijn, dus dat ga ik niet meer halenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfoe weet ik nog niet
misschien komen er wat vrienden
hoezo? heb je zin in sushi?
wat ga jij doen?
Thuis. Geen zin om weg te gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
voor in de bios of thuis?
ik wil naar deze![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Met dit weer is dat niet eens zo onverstandig
wat voor genre?quote:
we?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad
@De Hovenier: We hebben een houtkachel hier, en als het hout nu opgeslagen is kan het lekker drogen in de zomer en hebben we er 's winters plezier van
Phone boothquote:
Bij mij in de bios is die alleen in het NLquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
voor in de bios of thuis?
ik wil naar deze![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad
@De Hovenier: We hebben een houtkachel hier, en als het hout nu opgeslagen is kan het lekker drogen in de zomer en hebben we er 's winters plezier van
Ben je meer van de oude films of juist nieuwere?quote:
Nee, nieuw, oude films die ik interessant vond heb ik al gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je meer van de oude films of juist nieuwere?
Geen idee, danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nieuw, oude films die ik interessant vond heb ik al gezien
Zekerquote:
En hoe jong ben je? Met een reden?quote:
dit moet je niet verkeerd opvatten maar waarom?quote:
F3AR multiplayer op de PS3 met HJquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
FEAR multiplayer is tof! En dan vooral de coop warfare 0.7 mod want nade whore
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke?
Ow, topic lag stilletjes te rusten
De eerstequote:
Schaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmmpffffToch maar eens met poes naar de HA volgende week...mevrouw heeft op hetzelfde plekje als afgelopen week lopen plassen (afgelopen week waren het drolletjes
). Iemand een idee hoe ik urine zo effectief mogelijk uit een hoogpolig tapijt krijg?
Biotex.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmmpffffToch maar eens met poes naar de HA volgende week...mevrouw heeft op hetzelfde plekje als afgelopen week lopen plassen (afgelopen week waren het drolletjes
). Iemand een idee hoe ik urine zo effectief mogelijk uit een hoogpolig tapijt krijg?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ik zou naar de DA gaan met de poes
Die 1e was goed! Had ik voor ¤5 uit de budget bakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
De eerste
Ik vind het irritant dat het vaak niet duidelijk is waar je heen moet gaan.
Ik ietsje meer, maar dat was een tijd geleden. Heb net het spel afgesloten na 3 uur spelen, nu wachten op m'n pizza en de Simpsons TreeHouse Of Horror kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 1e was goed! Had ik voor ¤5 uit de budget bak
oooh je hebt een kat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
biotex waar haal ik dat? supermarkt? en ja ik bedoelde uiteraard de DA niet de HA. typoquote:
Supermarktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
biotex waar haal ik dat? supermarkt? en ja ik bedoelde uiteraard de DA niet de HA. typo
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
biotex waar haal ik dat? supermarkt? en ja ik bedoelde uiteraard de DA niet de HA. typo
ik heb twee poezen... ik post straks wel een linkje in topic en zet een plaatje in FoBo. Ben nu aan het koken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh je hebt een kat?pics!
en nee sorry geen idee
nou eens kijken of er morgen dan een super open is in dat gat waar ik woon....heb je ook een oplossing for the time being....ik heb wel zo'n spuitbus ding van de DA gekregen destijds...werkt dat een beetje?quote:
ik ook! soepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb twee poezen... ik post straks wel een linkje in topic en zet een plaatje in FoBo. Ben nu aan het koken.
Geen flauw idee, wat is het?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nou eens kijken of er morgen dan een super open is in dat gat waar ik woon....heb je ook een oplossing for the time being....ik heb wel zo'n spuitbus ding van de DA gekregen destijds...werkt dat een beetje?
DA de drogistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ooh als mijn kat ooit op mijn kleren zou pissen wurg ik haarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wat is het?
Ik heb een dementerende kat in huis... Alle plekjes waar ze niet mag plassen moet ik dus spul op spuiten want mevrouw weet het verschil niet meer tussen kattenbak en oudpapierbak/balkon/wasmand
Je poezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb twee poezen... ik post straks wel een linkje in topic en zet een plaatje in FoBo. Ben nu aan het koken.
Ach, ze is ruim 17, doof, dement en begint blind te worden... Ik kan 't 'r niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh als mijn kat ooit op mijn kleren zou pissen wurg ik haar
hier lekker hollands... aerpel vleesch en groenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! soep
komen weinig skills bij kijken
smakelijk
zal eens kijken. het heet urine-off ofzo maar volgens mij is het een veredelde febreze. het heeft iig niet geholpen tegen andere vlekken in het matras. de geur wel maar niet dat ze er niet meer iwllen plassen. overigens weet ik niet of dat dezelfde is als die nu op tapijt heeft geplast. en daar zat ook niet zo'n korte tijd tussen. ze mogen daarom ook niet meer in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wat is het?
Ik heb een dementerende kat in huis... Alle plekjes waar ze niet mag plassen moet ik dus spul op spuiten want mevrouw weet het verschil niet meer tussen kattenbak en oudpapierbak/balkon/wasmand
Mijn ervaring is dat wat de dierenarts je aansmeert over het algemeen rotzooi is dat alleen is bedoeld om de portemonnee van de dierenarts te vullen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zal eens kijken. het heet urine-off ofzo maar volgens mij is het een veredelde febreze. het heeft iig niet geholpen tegen andere vlekken in het matras. de geur wel maar niet dat ze er niet meer iwllen plassen. overigens weet ik niet of dat dezelfde is als die nu op tapijt heeft geplast. en daar zat ook niet zo'n korte tijd tussen. ze mogen daarom ook niet meer in de slaapkamer.
Slagerij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wat de dierenarts je aansmeert over het algemeen rotzooi is dat alleen is bedoeld om de portemonnee van de dierenarts te vullen.
Ik heb erg fijn spul, wel duur, van een vriend van me die een dierenwinkel heeft. Geen gewone dierenwinkel overigens, een dierenwinkel met een ehm... iets andere visie op dingen dan de meeste dierenwinkels.
Dat soort artikelen verkoopt hij ook ja, gehakt enzo.quote:
Smakelijk danquote:
Dat leg ik je nog wel uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit moet je niet verkeerd opvatten maar waarom?
nu?quote:
Ik heb het niet bij de DA gekocht maar bij de dierenwinkel in aanraden op de DA.. dit spul:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wat de dierenarts je aansmeert over het algemeen rotzooi is dat alleen is bedoeld om de portemonnee van de dierenarts te vullen.
Ik heb erg fijn spul, wel duur, van een vriend van me die een dierenwinkel heeft. Geen gewone dierenwinkel overigens, een dierenwinkel met een ehm... iets andere visie op dingen dan de meeste dierenwinkels.
Je hebt PMquote:
Wat een lieverdsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij de DA gekocht maar bij de dierenwinkel in aanraden op de DA.. dit spul:
[ afbeelding ]
Het was best duur overigens....eurootje of 20 voor de flacon...
Wat bedoel je met een iets andere visie?
Overigens Rhu.... mijn dames![]()
:
[ afbeelding ]
Ik ken 't niet iig... Maar kan me niet voorstellen dat het de geur genoeg weghaalt om er voor te zorgen dat de kat 't ook niet meer ruikt als de kat er nog steeds plast.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij de DA gekocht maar bij de dierenwinkel in aanraden op de DA.. dit spul:
[ afbeelding ]
En Biotex doet dat wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken 't niet iig... Maar kan me niet voorstellen dat het de geur genoeg weghaalt om er voor te zorgen dat de kat 't ook niet meer ruikt als de kat er nog steeds plast.
Andere visie alsin: hij verkoopt geen normale dierenvoeding, geen whiskas troep enzo, daar is te veel aan toegevoegd, hij verkoopt wel versvoer en andere dingen waar alleen maar spul in zit dat een kat van nature ook zou eten, en dus zonder conserveringsmiddelen enzo.
Ja. Biotex breekt bepaalde enzymen af.quote:
En dat werkt ook nog na een langere tijd? bijv. nadat een vlek al is ingetrokken? want dan vind ik het ook wel de moeite waard om het op mijn matras te proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja. Biotex breekt bepaalde enzymen af.
waarom?quote:
ooh wat zijn ze ook lief samenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
is dat jouw handtas?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
Ja artic dat is mijn handtasquote:
Ze zijn niet altijd lief samen. Soms is het water en vuur hier in huis en slaan ze elkaar helemaal de hersens inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh wat zijn ze ook lief samen
hoe heten ze?
De kleur van de bank is niet handig icm met de kleur van de katten haha maarjahquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
onze bank is trouwens net zo'n kleur haha
Toch niets mis mee dat ze uit het asiel komen? Als ze een goed baasje hebben is het toch goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja artic dat is mijn handtas![]()
u jelly brah?
[..]
Ze zijn niet altijd lief samen. Soms is het water en vuur hier in huis en slaan ze elkaar helemaal de hersens in![]()
Witte = Spotje (vanwege de donkere plekjes op de vacht)
Bruine = Tigger (vanwege het strepenpatroon op de rug)
Overigens niet zelf gekozen het zijn asielkatten
Ik zeg toch nergens dat het slecht is dat ze uit het asiel komen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch niets mis mee dat ze uit het asiel komen? Als ze een goed baasje hebben is het toch goed
die van mij had in het asiel zo'n onaardige naam!!! dus die heb ik maar veranderdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja artic dat is mijn handtas![]()
u jelly brah?
[..]
Ze zijn niet altijd lief samen. Soms is het water en vuur hier in huis en slaan ze elkaar helemaal de hersens in![]()
Witte = Spotje (vanwege de donkere plekjes op de vacht)
Bruine = Tigger (vanwege het strepenpatroon op de rug)
Overigens niet zelf gekozen het zijn asielkatten
[..]
De kleur van de bank is niet handig icm met de kleur van de katten haha maarjah![]()
Geen idee, ik heb ander spul dat wel werkt, ook na een hele tijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En dat werkt ook nog na een langere tijd? bijv. nadat een vlek al is ingetrokken? want dan vind ik het ook wel de moeite waard om het op mijn matras te proberen
Nee dat weet ik en ik suggereer dat ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het slecht is dat ze uit het asiel komen?
ik vind het juist een plus als een beest uit een asiel komt. Hoeven ze daar niet meer weg te kwijnen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee dat weet ik en ik suggereer dat ook niet
Maar ik ken mensen die er op neer kijken als dieren uit het asiel komen. Vind dat de grootste onzin die er bestaat, een dier is een dier, of je hem/haar op bij een asiel haalt of bij een fokker.
Als ik de 30ste kom that is zou dat fijn zijn ja. kun je anders de naam even PMen voor de zekerheid...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ander spul dat wel werkt, ook na een hele tijdKan eventueel wel een beetje voor je meenemen de 30ste?
Spul werkt ook op kussen van de bank enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vind het juist een plus als een beest uit een asiel komt. Hoeven ze daar niet meer weg te kwijnen...
[..]
Als ik de 30ste kom that is zou dat fijn zijn ja. kun je anders de naam even PMen voor de zekerheid...
Ik heb nu de vlek gedept en schoongemaakt met een gewone zeep water. Daarna dat spul erop en een vuilniszak erover gelegd met wat zwaars zodat het goed kan intrekken... Hopelijk werkt het...
Ik ben er overigens huiverig voor dat jouw spul ook werkt op een hoogpolig tapijt. Dat is dan weer het nadeel van hoogpolig... Misschien maar eens een keer professioneel laten reinigen.
En sowieso met tigger naar de DA. Zou het protest kunnen zijn omdat ik een week of wat terug de deksel weer op de bak heb gedaan.... Ze hebben altijd op een open bak de behoefte gedaan en afgezien van die twee incidenten van afgelopen week doen ze het netjes op de bak.
Inderdaad, hebben ze toch een kans op een nieuw en/of beter levenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vind het juist een plus als een beest uit een asiel komt. Hoeven ze daar niet meer weg te kwijnen...
protest weet ik niet maar mijn beest moet gewoon niks hebben van een dichte bakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[..]
Als ik de 30ste kom that is zou dat fijn zijn ja. kun je anders de naam even PMen voor de zekerheid...
Ik heb nu de vlek gedept en schoongemaakt met een gewone zeep water. Daarna dat spul erop en een vuilniszak erover gelegd met wat zwaars zodat het goed kan intrekken... Hopelijk werkt het...
Ik ben er overigens huiverig voor dat jouw spul ook werkt op een hoogpolig tapijt. Dat is dan weer het nadeel van hoogpolig... Misschien maar eens een keer professioneel laten reinigen.
En sowieso met tigger naar de DA. Zou het protest kunnen zijn omdat ik een week of wat terug de deksel weer op de bak heb gedaan.... Ze hebben altijd op een open bak de behoefte gedaan en afgezien van die twee incidenten van afgelopen week doen ze het netjes op de bak.
Mja, als die plek na de eerste keer nooit goed schoongemaakt is is het logisch dat ze daar blijven plassen omdat ze het ruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Njah even terugkijkend op de keren dat een van de twee op bed geplast hebben
eerste keer was volgens mij angst.... ze hadden ruzie op bed en ze hadden het zo voor elkaar gekregen dat ze zichzelf in de dekens gewikkeld hadden...na een hoop gesis ging ik kijken en zag ik een vlek....
Een paar maanden later werd ik wakker met natte voeten op diezelfde plek... wederom schoongemaakt en ze niet meer in de slaapkamer laten komen... Een week of 6-7 terug heeft mijn ex een keer de deur van de slaapkamer open laten staan en toen lag er weer een plasje (wel op een andere plek)...
In al die gevallen had ik wel gewoon een open bak...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga er overigens vandoor. klaarmaken voor stappen enzo. wordt een epic avondje dat is nu al zeker.
Bedankt voor de tips
Later
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier (meer) verstand van routers enzo?
Repeater tussen router en laptop ivm zwak signaal, dhcp gebeuren veranderd, alles een eigen range IP's gegeven om uit te delen omdat ze anders elkaar in de weg gingen zitten en nu is er *iets* dat mijn bittorrent blocked... zit al een eeuwigheid te zoeken maar ik kan er níet achter komen wat dat isquote:
Ik weet niet precies wat een repeater is, maar ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Repeater tussen router en laptop ivm zwak signaal, dhcp gebeuren veranderd, alles een eigen range IP's gegeven om uit te delen omdat ze anders elkaar in de weg gingen zitten en nu is er *iets* dat mijn bittorrent blocked... zit al een eeuwigheid te zoeken maar ik kan er níet achter komen wat dat is
Edit: het probleem kan (denk ik) niet in de router zitten, want met alleen de router werkt het... probleem zit dus in de repeater, maar wáár dan, hoereding![]()
![]()
Netgear WN2000PRTv2. Om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat een repeater is, maar ik ga mijn best doen
Welk merk is de repeater?
ok en dat lukt dus wel met Biotex / jouw spul. Dat is dan wel de moeite waard want ik mis mijn poesjes wel in bedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, als die plek na de eerste keer nooit goed schoongemaakt is is het logisch dat ze daar blijven plassen omdat ze het ruiken.
Moet je daar geen poorten in openzetten zodat je wel met torrents kan werken? Zit al te kijken hoe dat eventueel kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Netgear WN2000PRTv2. Om precies te zijn
is afhankelijk van je torrent client en de netwerken waarmee je connect. Bij sommige private peers moet dat idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je daar geen poorten in openzetten zodat je wel met torrents kan werken? Zit al te kijken hoe dat eventueel kan.
Heb ik ook al naar zitten zoeken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je daar geen poorten in openzetten zodat je wel met torrents kan werken? Zit al te kijken hoe dat eventueel kan.
Poezen in bed, echt? Ik word altijd helemaal gek van zequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok en dat lukt dus wel met Biotex / jouw spul. Dat is dan wel de moeite waard want ik mis mijn poesjes wel in bedAltijd zo lekker warm...
Daar moet ik echt niets van hebben...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok en dat lukt dus wel met Biotex / jouw spul. Dat is dan wel de moeite waard want ik mis mijn poesjes wel in bedAltijd zo lekker warm...
Ik hoor het al weer... geen poezen meer in bed dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar moet ik echt niets van hebben...
quote:
Daar sliepen die van mij ook altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
mijn poezel slaapt altijd of op het voeteneind of boven je hoofd op het randje van het kussen
zo lief
en als ik op de bank lig komt ze er ook altijd bij
Oeh. Een kusje! Ja, leuk! Verrassend ook!quote:
Gaan ze dood?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh. Een kusje! Ja, leuk! Verrassend ook!
Inderdaad... Als je mij in bed wilt moet je dat latenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik hoor het al weer... geen poezen meer in bed dus
Mooi, dat is in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik ook al naar zitten zoeken.
Anyway, toch nog even verder zitten pielen, lijkt nu wel te werken (muv 1 filmen nee, dat ligt niet an die film, ergens anders werkt het wel )
Ik kan er niet zo goed tegen als dingen niet werken, dan ga ik desnoods de hele nacht door om 't werkend te krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, dat is in ieder geval iets
Ik ga even Just Cause 2 spelen
oke....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad... Als je mij in bed wilt moet je dat laten
Jammerquote:
Jackie, had gratis kaartjes en Caricequote:
Pienelienquote:
broek uitquote:
oh nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jackie, had gratis kaartjes en Carice![]()
Tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jackie, had gratis kaartjes en Carice![]()
Dat kan ook zonder broekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
broek uit? wil je het niet aflikken Artic?
eerst broek uit, dan opnieuw knoeien en dan aflikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
broek uit? wil je het niet aflikken Artic?
moodkillerquote:
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerst broek uit, dan opnieuw knoeien en dan aflikken
zij snapt hetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerst broek uit, dan opnieuw knoeien en dan aflikken
kom maar ff langs dan met je baileysquote:
ik woon vlakbij...jij woont ver wegquote:
Helemaal mee eens hoor Pien. Artic woont dichtbij... jij niet....quote:
Ik zou je doen. Dat was toch de bedoelingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat ik nog niet genoemd ben in dit topic
Met welke bekende man wil jij wel uitgaan en seks hebben
tijn...op even dagen is hij homo, op oneven dagen heteroquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou je doen. Dat was toch de bedoeling
[/Jambers]quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tijn...op even dagen is hij homo, op oneven dagen hetero
Kut je hebt mij doorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tijn...op even dagen is hij homo, op oneven dagen hetero
ik jou ook dus dat komt mooi uitquote:
Ik in nog een biertjequote:
maak er een fok variant vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat ik nog niet genoemd ben in dit topic
Met welke bekende man wil jij wel uitgaan en seks hebben
Beschuit eten is saai.....bovendien heb ik nooit beschuit in huisquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak er een fok variant van
met welke fokker wil jij wel eens een beschuitje eten of zo
kom maar!quote:
nou oke, voor degene voor wie elke vorm van subtiliteit te veel is: welke fokker wil je neukenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Beschuit eten is saai.....bovendien heb ik nooit beschuit in huis
oh...zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou oke, voor degene voor wie elke vorm van subtiliteit te veel is: welke fokker wil je neuken
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou oke, voor degene voor wie elke vorm van subtiliteit te veel is: welke fokker wil je neuken
Zou je wel willen je?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar!
safari heb ik wel
7 up moet je ff op het station dan mee nemen
jaquote:
porno?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |