abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113273683
Deze SC is afkomstig van deze reeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14

Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.

Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus *O*
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.

Hieronder een deel van de OP uit het voorstel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
pi_113273697
fipo
pi_113273701
sepo
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:57:53 #4
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_113273708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dat laatste snap ik gewoon niet
er is geen wereld die tegen je is of zo
alle dingen die gebeuren in je leven komen voort uit je eigen keuzes... en hoe mensen op je reageren komt voort uit je eigen gedrag
ik snap niet hoe je dat niet kunt zien
maar dat zal wel aan mij liggen :P
In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
na na na na na na na Badjasman!
pi_113273714
Ben nu dit spel aan het (uit)spelen, met een biertje in de hand :9

pi_113273718
Misschien is het niet waar hoor, maar ik denk dat Rhu op dit gebied zich wat minder goed in kan leven, omdat ze het zelf niet heeft mee gemaakt.
pi_113273720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je denkt dat iets gewoon is, dan zal je ook niet zo snel het probleem daar zoeken ;)
al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderen

quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omdat je niks anders gewend bent? Omdat het dus altijd al kut ging? Omdat je ondanks wat hulp niet echt verder kwam? Omdat je terugvalt in oude patronen?
ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggen
maar dat zal wel een karakter verschil ding zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113273725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet
misschien is het wel jaloezie

ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut

maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden

hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoort :') sorry voor het hard op denken
Het zwelgen in zelfmedelijden is ook niet iets dat we dan expres doen. Het lijkt namelijk juist zo normaal te zijn.
Beetje brakke uitleg, dat wel

En waarom zou dat jaloezie zijn? Misschien is het eerder totaal onbegrip?
pi_113273731
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
Misschien is het niet waar hoor, maar ik denk dat Rhu op dit gebied zich wat minder goed in kan leven, omdat ze het zelf niet heeft mee gemaakt.
je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderen

[..]

ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggen
maar dat zal wel een karakter verschil ding zijn
Het is niet neerleggen. Het is ongewild terugvallen in oude patronen, waardoor je niks verder komt.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:59:22 #11
13411 NaRRaToR
pi_113273756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet
misschien is het wel jaloezie

ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut

maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden

hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoort :') sorry voor het hard op denken
Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?
pi_113273757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
ook dit weet ik en zie ik gebeuren maar ik begrijp het echt echt niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
pi_113273802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?
nee dat wil ik zijn, niet alleen projecteren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:01:00 #15
13411 NaRRaToR
pi_113273815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?
pi_113273821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggen
Daarom breng ik het ook voorzichtig :*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:01:55 #17
13411 NaRRaToR
pi_113273851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat wil ik zijn, niet alleen projecteren
Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?
pi_113273854
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

maar mijn reactie zou dan zijn: blijkbaar snap ik dit niet
en dan zou ik er alles aan doen om het te begrijpen

net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?
Nee, ik wist oprecht niet wat er aan de hand was! Ik zag gewoon geen uitweg meer. Studeren wilde niet lukken, m'n hele leven wilde niet lukken. En waar het probleem zat, tsja, ik wist het echt niet! Alsof ik tegen een muur aan zat te lopen
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:02:39 #20
13411 NaRRaToR
pi_113273882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?
pi_113273888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?
ik denk niet dat dat onzekerheid is maar meer een overlevingsstrategie
en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

net als een wiskunde som
Ik deed er ook alles aan, maar het wilde gewoon niet. Achteraf was ik zwaar depressief en had ik hulp moeten zoeken, maar dat had ik in die tijd gewoonweg niet door
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:04:31 #23
13411 NaRRaToR
pi_113273946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
En een overlevingsstrategie is in weze hetzelfde als wat waar we het net over hadden. een manier om te vluchten van de realiteit. Dus je doet hetzelfde alleen het uit zich op een andere manier.
pi_113273953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is niet alsof ik ging liggen om dood te gaan. Hele dagen op m'n bed liggen heb ik -nooit- gedaan.
pi_113273954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?
in mijn default setting niet nee :P maar ik probeer dat wel af te leren want je schiet er niet altijd wat mee op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273964
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik deed er ook alles aan, maar het wilde gewoon niet. Achteraf was ik zwaar depressief en had ik hulp moeten zoeken, maar dat had ik in die tijd gewoonweg niet door
maar als je geen hulp zoekt dan doe je toch maar de helft?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273984
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar als je geen hulp zoekt dan doe je toch maar de helft?
Ja, maar als je niet door hebt dat je hulp moet zoeken, dan doe je voor je gevoel toch alles?
pi_113273996
In mijn geval vluchtte ik in gamewerelden enzo met het idee van "NPCs behandelen mij beter dan echte mensen", maar ik was niet bewust van dat idee. Het was meer een gevoelskwestie. Van buiten gezien is het niet te onderscheiden van een verslaving, maar de drijfveer is anders en nu zit ik bijvoorbeeld veel meer te Fokken dan te gamen. Dat komt gewoon puur omdat julllie me over het algemeen goed behandelen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113274001
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

En een overlevingsstrategie is in weze hetzelfde als wat waar we het net over hadden. een manier om te vluchten van de realiteit. Dus je doet hetzelfde alleen het uit zich op een andere manier.
nee een overlevingsstrategie is een manier om om te gaan met shitty situaties door bijv opvoeding of zo
niet vlucht, zorgen dat je er door komt

en daarom snap ik denk ik niet waarom je voor die andere strategie kunt gaan omdat dat niet in mij zit om die te kiezen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274016
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn geval vluchtte ik in gamewerelden enzo met het idee van "NPCs behandelen mij beter dan echte mensen", maar ik was niet bewust van dat idee. Het was meer een gevoelskwestie. Van buiten gezien is het niet te onderscheiden van een verslaving, maar de drijfveer is anders en nu zit ik bijvoorbeeld veel meer te Fokken dan te gamen. Dat komt gewoon puur omdat julllie me over het algemeen goed behandelen :)
Ik vind fokken dan ook nuttiger dan gamen :P
pi_113274026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar als je niet door hebt dat je hulp moet zoeken, dan doe je voor je gevoel toch alles?
misschien... maar ik snap niet dat je wel kunt denken ik moet hier wat aan doen en dan niet op de optie hulp kunt komen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:07:43 #32
13411 NaRRaToR
pi_113274045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee een overlevingsstrategie is een manier om om te gaan met shitty situaties door bijv opvoeding of zo
niet vlucht, zorgen dat je er door komt

en daarom snap ik denk ik niet waarom je voor die andere strategie kunt gaan omdat dat niet in mij zit om die te kiezen
Dat kan maar toch ben ik er van overtuigd dat het jouw manier is om aan de realiteit te ontsnappen. Je zegt net dat het niet je default setting is maar een oerinstinct en daar zien we dus door deze discussie dat dat oerinstinct per persoon (en zeker ook per geslacht) verandert.
pi_113274070
quote:

[..]

misschien... maar ik snap niet dat je wel kunt denken ik moet hier wat aan doen en dan niet op de optie hulp kunt komen
Als je niet door hebt dat er vliegtuigen bestaan, dan ga je toch ook gewoon met de auto op vakantie?
Dan ga je geen vliegtuigen lopen zoeken :P

Je kunt niet iets doen waarvan je niet weet dat het bestaat, je kunt alleen maar melancholisch ronddolen.

Ik ben uiteindelijk dan ook "per toeval" in het hulpverleningscircuit terecht gekomen
pi_113274096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fokken is inderdaad nuttiger dan gamen. Fok was tot een paar weken geleden eigenlijk mijn enige "sociale" uitlaatklep :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:10:17 #35
13411 NaRRaToR
pi_113274104
quote:

[..]

"oh ik zit echt in een shit situatie en ik moet er iets aan doen"
"mjah dat heeft eigenlijk geen zin want bla bla bla"
"zie je wel het heeft geen nut om hulp te zoeken want ik ben zus en zo en dat gaat mij ook niet veranderen"

Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk (selffulfilling prophecy) dat ze niet anders kunnen denken.

Ben jij een optimist Rhubarbje?
pi_113274107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik niet.
pi_113274113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Fokken is inderdaad nuttiger dan games. Fok was tot een paar weken geleden eigenlijk mijn enige "sociale" uitlaatklep :)
Wat ik zo nuttig vind aan het fokken is dat het me leert hoe met groepen mensen om te gaan. De hele wirwar aan sociale regeltjes enzo. Daarom zit ik tegenwoordig voornamelijk in de sc's
pi_113274115
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn geval vluchtte ik in gamewerelden enzo met het idee van "NPCs behandelen mij beter dan echte mensen"
"I'm sworn to carry your burdens..."

:N
pi_113274135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ik zo nuttig vind aan het fokken is dat het me leert hoe met groepen mensen om te gaan. De hele wirwar aan sociale regeltjes enzo. Daarom zit ik tegenwoordig voornamelijk in de sc's
Het echte leven is veel subtieler ;)
pi_113274166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

"zie je wel het heeft geen nut om hulp te zoeken want ik ben zus en zo en dat gaat mij ook niet veranderen"
shit, dat lukt gewoon niet, maar ik snap niet waarom?!?
dan maar [volgende plan] proberen, gewoon doorgaan!!!1

Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk (selffulfilling prophecy) dat ze niet anders kunnen denken.
En dat jaren lang zonder door te hebben dat het probleem bij jezelf ligt

Zo, verbeterd :7
pi_113274182
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Online groepsgedrag is voor mij veel overzichtelijker, je moet ergens beginnen, niet? ;)
pi_113274191
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, als de SC's je enige referentiekader is voor menselijk contact, krijg je denk ik ook wel een heel depressing beeld van de mensheid :P Wat mensen wel allemaal niet voor shit zeggen op een forum, wat ze voor zich houden in het echte leven :7
pi_113274207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dat kan maar toch ben ik er van overtuigd dat het jouw manier is om aan de realiteit te ontsnappen. Je zegt net dat het niet je default setting is maar een oerinstinct en daar zien we dus door deze discussie dat dat oerinstinct per persoon (en zeker ook per geslacht) verandert.
ja en daarom snap ik het niet, omdat het een oerinstinct is dat ik niet heb

maar het is zeker geen manier om aan de realiteit te ontsnappen hoor, het is een manier om om te gaan met de realiteit als niets doen/ontsnappen (wat in mijn ogen dat: welk probleem? ik hoef niets te doen er is geen probleem' of 'het komt door de ander' is )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:13 schreef STING het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, als de SC's je enige referentiekader is voor menselijk contact, krijg je denk ik ook wel een heel depressing beeld van de mensheid :P Wat mensen wel allemaal niet voor shit zeggen op een forum, wat ze voor zich houden in het echte leven :7
Je moet het dan ook allemaal kunnen relativeren, maar dat kan ik dan ook. En bovendien, daar zijn de meets toch ook voor? ;)
pi_113274218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je niet door hebt dat er vliegtuigen bestaan, dan ga je toch ook gewoon met de auto op vakantie?
Dan ga je geen vliegtuigen lopen zoeken :P

Je kunt niet iets doen waarvan je niet weet dat het bestaat, je kunt alleen maar melancholisch ronddolen.

Ik ben uiteindelijk dan ook "per toeval" in het hulpverleningscircuit terecht gekomen
kom op, niemand in onze huidige samenleving is niet op de hoogte van de huisarts/coaches/psychologen/maatschappelijk werkers etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:13 schreef STING het volgende:

[..]

Zelfs op facebook is al meer sociale controle. Als je een status lijkt over een ex die ze mist of van iemand die gepakt is door de politie krijg je gelijk mensen over je heen ;(
pi_113274250
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nee ik ben een cynische pessimist

maar die laatste zin snap ik dus oprecht niet
ik ben zus en zo
IK dus ik kan het veranderen
misschien niet alleen maar het kan wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kom op, niemand in onze huidige samenleving is niet op de hoogte van de huisarts/coaches/psychologen/maatschappelijk werkers etc
Je snapt mijn punt niet Rhu.

Als je niet weet dat er iets met je mis is, dan ga je toch ook niet naar de huisarts? Of wel?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:16:24 #49
13411 NaRRaToR
pi_113274260
Ik vind de discussie erg interessant maar ik moet echt gaan. Nog teveel te doen vanmiddag... ik lees straks wel even bij (yeah right :X)

:W mensen
pi_113274266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je hebt de sluimerende hoop dat het wel goed zal komen, zou ik gokken.
pi_113274276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik vind de discussie erg interessant maar ik moet echt gaan. Nog teveel te doen vanmiddag... ik lees straks wel even bij (yeah right :X)

Haha, mazzel! :W
pi_113274277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je niet weet dat er iets met je mis is, dan ga je toch ook niet naar de huisarts? Of wel?
en ik snap niet hoe je tegen jezelf vol kutn houden dat er niets mis met je is als je ongelukkig op je zolderkamer zit te zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet het dan ook allemaal kunnen relativeren, maar dat kan ik dan ook. En bovendien, daar zijn de meets toch ook voor? ;)
Mooi ;) Juist :)
pi_113274315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ik snap niet hoe je tegen jezelf vol kutn houden dat er niets mis met je is als je ongelukkig op je zolderkamer zit te zijn
Dat komt omdat wij -voor ons gevoel- niet op een zolderkamertje zitten te janken, maar full throttle vooruit proberen te komen...wat niet lukt...wat extreem vermoeiend is
pi_113274316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:17 schreef STING het volgende:

[..]

Mooi ;) Juist :)
Ach er zijn zelfs modjes op fok die hun eigenwaarde daaraan afmeten :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113274337
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ach er zijn zelfs modjes op fok die hun eigenwaarde daaraan afmeten :')

SPOILER
Mod bashing! 2 weken ban!!1
SPOILER
pi_113274338
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij -voor ons gevoel- niet op een zolderkamertje zitten te janken, maar full throttle vooruit proberen te komen...wat niet lukt...wat extreem vermoeiend is
Dit dus.
pi_113274351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Bij mij kwam ook nog de angst voor mijn ouders bij kijken: "Als ik zeg dat ik naar de huisarts wil, dan krijg ik grote problemen". Het was echt iets van proberen om zo weinig mogelijk problemen te hebben en gewoon door te gaan met school/studie enzo.
pi_113274366
Het is natuurlijk ook wat makkelijk gedacht dat bewustwording en inzet genoeg zijn om echt verder te komen ;)
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:20:39 #60
13411 NaRRaToR
pi_113274390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Bij mij kwam ook nog de angst voor mijn ouders bij kijken: "Als ik zeg dat ik naar de huisarts wil, dan krijg ik grote problemen". Het was echt iets van proberen om zo weinig mogelijk problemen te hebben en gewoon door te gaan met school/studie enzo.
Ja ik kan me hele topics herinneren waarin iedereen jou probeerde te overtuigen van het feit dat je naar de cokter gaat niet eng is enzo en dat je zooooo overtuigd was van je angsten dat het gewoon niet doorkwam.
pi_113274414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef NaRRaToR het volgende:

ja ik ga ook, mijn maat is net thuis
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113274438
Ik had ook gehoopt dat het beter zou gaan via sport en vrijwilligerswerk enzo, maar dat ging ook niet. Ik ben een halfjaar geleden op een andere sport gegaan en die keuze had ik gemaakt, omdat ik uit mijn isolement wilde komen.
pi_113274442
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Het is natuurlijk ook wat makkelijk gedacht dat bewustwording en inzet genoeg zijn om echt verder te komen ;)
Het is vaak makkelijk praten voor een buitenstaander en al helemaal een buitenstaander die er alleen rationeel tegenaan kan kijken, of tewel met weinig inlevingsvermogen.
pi_113274661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ja ik kan me hele topics herinneren waarin iedereen jou probeerde te overtuigen van het feit dat je naar de cokter gaat niet eng is enzo en dat je zooooo overtuigd was van je angsten dat het gewoon niet doorkwam.
Klopt.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:43:22 #65
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113274995
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar... Als je door hebt dat dat niet lukt dan heb je toch meteen door dat er iets niet klopt? Je spreekt jezelf tegen...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113275028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Maar... Als je door hebt dat dat niet lukt dan heb je toch meteen door dat er iets niet klopt? Je spreekt jezelf tegen...
ja precies wat ik bedoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Na tig keer -begin- je wel door te krijgen dat er iets niet klopt, maar je hebt geen flauw idee -wat- er dan niet klopt
pi_113275046
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies wat ik bedoel
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

pi_113275050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Na tig keer -begin- je wel door te krijgen dat er iets niet klopt, maar je hebt geen flauw idee -wat- er dan niet klopt
ja goed maar dan ga je er toch alles aan doen om daar achter te komen
desnoods met hulp
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275068
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

desnoods met hulp
Nee, want je weet niet dat er iets met je mis is!
pi_113275075
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

desnoods met hulp
Hulp inschakelen is eng. Daarnaast heb je het gevoel dat je een kneus bent, omdat je het zelf niet op kan lossen.
pi_113275095
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

je zegt net dat dat kwartje op een gegeven moment wel valt

maar no offence misschien is dat dan ook wel een intelligentie ding
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275101
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hulp inschakelen is eng. Daarnaast heb je het gevoel dat je een kneus bent, omdat je het zelf niet op kan lossen.
Das in mijn geval niet helemaal waar, want ik ben zo schaamteloos om dan alsnog om hulp te vragen ;)
pi_113275113
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zegt net dat dat kwartje op een gegeven moment wel valt

maar no offence misschien is dat dan ook wel een intelligentie ding
Nee, ik zei dat je dan -->begint<--- door te krijgen, maar dan ben je er nog lang niet hoor Rhu
pi_113275135
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

als er iets is met je knie ga je ook naar de huisarts/fysio
dus dat snap ik niet en is in mijn ogen ook gewoon iets dat je zelf in je hoofd haalt en in stand houdt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das in mijn geval niet helemaal waar, want ik ben zo schaamteloos om dan alsnog om hulp te vragen ;)
Ik heb er moeite mee. Ik merk dat ik soms liever iets niet doe, of slecht doe dan dat ik hulp inschakel. En als ik dat wel doe alleen op het laatste moment ;)
pi_113275161
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb er moeite mee. Ik merk dat ik soms liever iets niet doe, of slecht doe dan dat ik hulp inschakel. En als ik dat wel doe alleen op het laatste moment ;)
Ik heb er ook moeite mee, en ook mij lukt het niet altijd hoor, maar de intentie om er wat aan te doen is er wel ;)
pi_113275164
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als er iets is met je knie ga je ook naar de huisarts/fysio
dus dat snap ik niet en is in mijn ogen ook gewoon iets dat je zelf in je hoofd haalt en in stand houdt
Ik ga pas naar de huisarts als ik het idee heb dat het ernstig is. Ik wacht gerust een week als ik voel dat dat wel kan. :D
pi_113275195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat je dan -->begint<--- door te krijgen, maar dan ben je er nog lang niet hoor Rhu
ja en ik begrijp best dat je daar wat tijd voor nodig hebt maar er zit in mijn ogen wel een limiet aan hoor
ken genoeg users hier op fok die al jaren in die zelfde cirkel zitten en zelfs na 29 topics vol advies gewoon niet bepaalde stappen willen maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er ook moeite mee, en ook mij lukt het niet altijd hoor, maar de intentie om er wat aan te doen is er wel ;)
Om een voorbeeld te geven. Mensen zeggen dat je niet iets slecht hebt gedaan en vinden je niet capabel. Het moet nog een keer gedaan worden. Dan vind ik dat erg moeilijk om uit handen te geven. Ook als mensen het in mijn ogen beter zouden kunnen.
pi_113275214
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en ik begrijp best dat je daar wat tijd voor nodig hebt maar er zit in mijn ogen wel een limiet aan hoor
ken genoeg users hier op fok die al jaren in die zelfde cirkel zitten en zelfs na 29 topics vol advies gewoon niet bepaalde stappen willen maken
Tsja, dat weet ik ook niet. In die tijd zat ik nog niet op fok.
pi_113275232
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ga pas naar de huisarts als ik het idee heb dat het ernstig is. Ik wacht gerust een week als ik voel dat dat wel kan. :D
naja dat vind ik alleen maar dom
meestal word de boel daar niet beter op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, dat weet ik ook niet. In die tijd zat ik nog niet op fok.
Ach, als we namen gaan noemen. Eerste die in me opkomen zijn Benzin, Schenkstroop en mlig.
pi_113275266
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Om een voorbeeld te geven. Mensen zeggen dat je niet iets slecht hebt gedaan en vinden je niet capabel. Het moet nog een keer gedaan worden. Dan vind ik dat erg moeilijk om uit handen te geven. Ook als mensen het in mijn ogen beter zouden kunnen.
Dat is misschien ook wel je leeftijd hoor bob. Tegenwoordig heb ik met zoiets al heel wat minder moeite (nauwelijks nog, laat het hun dan maar doen! :P ) dan toen ik jouw leeftijd had. Toen zou ik het gevoel hebben gehad dat ik persoonlijk gefaald had
pi_113275287
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ach, als we namen gaan noemen. Eerste die in me opkomen zijn Benzin, Schenkstroop en mlig.
Maar dat begrijp ik dan ook niet. Ik zit niet in elkaar zoals zij misschien?
pi_113275331
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat begrijp ik dan ook niet. Ik zit niet in elkaar zoals zij misschien?
Omgaan met kritiek is gewoon facking moeilijk.
pi_113275360
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omgaan met kritiek is gewoon facking moeilijk.
huh? ik vind dat vrij makkelijk eigenlijk. Het enige waar ik op let is of de kritiek wel of niet terecht is.
Als het niet terecht is dan veeg ik die "last" zo effetjes van m'n schouder af.
Echt, ik zit er niet mee ;)
pi_113275540
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

huh? ik vind dat vrij makkelijk eigenlijk. Het enige waar ik op let is of de kritiek wel of niet terecht is.
Als het niet terecht is dan veeg ik die "last" zo effetjes van m'n schouder af.
Echt, ik zit er niet mee ;)
Ik voel me snel persoonlijk aangevallen. Vooral als de kritiek terecht is. Ik probeer dat niet te laten blijken verder.
pi_113275650
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik voel me snel persoonlijk aangevallen. Vooral als de kritiek terecht is. Ik probeer dat niet te laten blijken verder.
Beste bob, als kritiek terecht is, dan zie ik het als een leermomentje! ;)
Ik zie het een beetje zo: De ander helpt mij om inzicht in mezelf te krijgen zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen, waar ik persoonlijk alleen maar beter en sterker van word :)
pi_113275672
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

maakt het uit wat de intentie van de ander is?
ik bedoel, zelfs al wou iemand je aanvallen maakt dat uit als jij daarmee jezelf kunt verbeteren?
lijkt me dan alleen maar leuk omdat die ander er dan nooit meer iets van kan zeggen

maar goed volgens mij is het 9 uit 10 keer helemaal niet de bedoeling van mensen om iemand aan te vallen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maakt het uit wat de intentie van de ander is?
ik bedoel, zelfs al wou iemand je aanvallen maakt dat uit als jij daarmee jezelf kunt verbeteren?
lijkt me dan alleen maar leuk omdat die ander er dan nooit meer iets van kan zeggen

maar goed volgens mij is het 9 uit 10 keer helemaal niet de bedoeling van mensen om iemand aan te vallen
Ik zoek er ook niet iets kwaads achter. Maar ik vind het altijd pijnlijk om te horen dat je dingen niet goed doet.
pi_113275792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beste bob, als kritiek terecht is, dan zie ik het als een leermomentje! ;)
Ik zie het een beetje zo: De ander helpt mij om inzicht in mezelf te krijgen zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen, waar ik persoonlijk alleen maar beter en sterker van word :)
Ik ervaar het niet als leerpuntje, hoogstens als reminder. Omdat de meeste kritiek die ik krijg allang wordt onderkend door mijzelf ;)
pi_113275948
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ervaar het niet als leerpuntje, hoogstens als reminder. Omdat de meeste kritiek die ik krijg allang wordt onderkend door mijzelf ;)
maar waarom is het dan nog pijnlijk? je weet het toch al?
en zolang je probeert het te verbeteren

en iedereen heeft 'foutjes'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113275991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar waarom is het dan nog pijnlijk? je weet het toch al?
en zolang je probeert het te verbeteren

en iedereen heeft 'foutjes'
HOAX!!! 8-)

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_113276038
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet als een leermomentje zien? Zo word je er zelf toch niet beter van?
Of wil je er niet beter van worden? :P
pi_113276068
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HOAX!!! 8-)

:')
als zelfs ik ze heb (en ik ben practically perfect) dan heeft iedereen ze :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Drat -O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_113276183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Net zo perfect als je spelling, hoofdlettergebruik en interpunctie?
pi_113276210
Maar als ik het goed begrijp kan iedereen hier goed met kritiek omgaan :D
pi_113276230
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Iedereen behalve jij! :D
pi_113276243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iedereen behalve jij! :D
Blijkbaar. Ik snap er niks van.
pi_113276294
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik snap er niks van.
Is misschien je leeftijd bob. Als je later groot bent...

:P
pi_113276318
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Net zo perfect als je spelling, hoofdlettergebruik en interpunctie?
practically perfect he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

practically perfect he
Punt vergeten! :D
pi_113276349
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
met terechte kritiek wel ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Punt vergeten! :D
nee hoor, dat doe ik expres nooit
zoek mijn posts maar eens na
je zult me op praktisch geen enkele punt betrappen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:') _O-
pi_113276467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Geen hoofdletters! :D

.

.

Ah, ik neem je maar een beetje in de zeik hoor Rhu :*
pi_113276493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

met terechte kritiek wel ja
Klopt. De kritiek moet wel terecht zijn. Anders heb je er niet veel aan.
Onterechte kritiek, ligt er een beetje aan hoe het gebracht wordt denk ik
pi_113276622
Effect van kritiek = kwaliteit x acceptatie
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_113276643
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:') _O-
ik vind het niet mooi staan :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen hoofdletters! :D

.

.

Ah, ik neem je maar een beetje in de zeik hoor Rhu :*
nee hoor, want het doet me geen zak :P

dat ligt er maar net aan of ik te lui ben om de shift in te duwen of niet :P daar zit verder geen esthetisch bezwaar achter of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276685
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind het niet mooi staan :@
Ik zou het maar wel doen om een beetje intelligent over te komen. ;)
pi_113276707
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef Michel2GRFE het volgende:
Effect van kritiek = kwaliteit x acceptatie
Goede kritiek = goede kwaliteit x goede acceptatie
Slechte kritiek = lage kwaliteit x slechte/goede acceptatie

zoiets?
pi_113276726
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou het maar wel doen om een beetje intelligent over te komen. ;)
als jij iemands intelligentie beoordeeld op basis van het wel of niet plaatsen van een punt op een internet forum zegt dat denk ik meer over jouw intelligentie :P

see: onterechte kritiek en toch doet het me niets ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113276740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee hoor, want het doet me geen zak :P

dat ligt er maar net aan of ik te lui ben om de shift in te duwen of niet :P daar zit verder geen esthetisch bezwaar achter of zo
Sowieso, ik vergeet ook vaak de punt en haal altijd de eij door elkaar :@
pi_113276970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als jij iemands intelligentie beoordeeld op basis van het wel of niet plaatsen van een punt op een internet forum zegt dat denk ik meer over jouw intelligentie :P

see: onterechte kritiek en toch doet het me niets ;)
Stiekem ligt je nu wel onder je bureau uit te huilen he? ;(
pi_113277024
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stiekem ligt je nu wel onder je bureau uit te huilen he? ;(
ja en te krassen ;(
wel erg ontopic R&P van me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113277140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en te krassen ;(
wel erg ontopic R&P van me
Brave rhubarbje O+ Open er nu nog even een topic over, dan is het plaatje compleet.
pi_113277152
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Brave rhubarbje O+ Open er nu nog even een topic over, dan is het plaatje compleet.
maar dan komt er te veel bloed op mijn toetsenbord ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 16:01:45 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113277154
Hallow allen :W

Net hout liggen stapelen, ben kapot :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113277186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dan komt er te veel bloed op mijn toetsenbord ;(
Dan is het topic zeker niet compleet zonder foto´s oO<
pi_113277248
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan is het topic zeker niet compleet zonder foto´s oO<
ieuw gatsie

trouwens, mijn lief is weer thuis na 2 dagen, maar hij ligt alleen te slapen :')
emotionele verwaarlozing!!! kraskras
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113277265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ieuw gatsie

trouwens, mijn lief is weer thuis na 2 dagen, maar hij ligt alleen te slapen :')
emotionele verwaarlozing!!! kraskras
Aw ;(
pi_113277331
nou ja ik hoef in ieder geval niet meer zelf te koken O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113277978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
Hallow allen :W

Net hout liggen stapelen, ben kapot :P
Hout? Heb je een open haard?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:01:09 #128
13411 NaRRaToR
pi_113278859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hout? Heb je een open haard?
Met dit weer is dat niet eens zo onverstandig :P
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:17:38 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113279316
Zo... Bijna naar huis.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_113279603
open haard O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113279915
* sylvesterrr heeft net 2 uurtjes geslapen.

Was blijkbaar nogal moe. :+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:45:57 #132
13411 NaRRaToR
pi_113280021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft net 2 uurtjes geslapen.

Was blijkbaar nogal moe. :+
Haha dat had ik dus gisteren. Denk ga even een uurtje liggen....dat werden er dus drie :P
pi_113280075
middagdutjes zijn zooo veel lekkerder dan gewoon echt slapen
bijna de moeite om je nachten kort te maken zodat je lekker op de bank even weg kunt doezelen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:50:51 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113280134
Op zondag lekker in bed blijven en tussendoor lekker slapen O+
pi_113280331
Ik heb zin om zelf ijsjes op een stokje te maken maar ik heb geen stokjes en de winkels zijn al dicht ;(
of zou een ah xl stokjes hebben?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:04:20 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113280447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin om zelf ijsjes op een stokje te maken maar ik heb geen stokjes en de winkels zijn al dicht ;(
of zou een ah xl stokjes hebben?
Ik denk het wel :)
pi_113280560
wow de website van de ah weet alles!
ze hebben ze niet in mijn woonplaats helaas
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:11:45 #138
13411 NaRRaToR
pi_113280682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
wow de website van de ah weet alles!
ze hebben ze niet in mijn woonplaats helaas
scheelt je toch weer een ritje haha. maar je kunt ook gewoon ijsjes kopen :P
pi_113280733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

scheelt je toch weer een ritje haha. maar je kunt ook gewoon ijsjes kopen :P
dat is toch niet leuk om te doen? :P
en ik wil lekker experimenteren met smaakjes en aan kneuteren in de keuken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113281164
ik moet eerlijk zeggen dat jullie zo op zaterdag wel een saaie sc zijn :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113281227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is toch juist goed dat betekend dat sommige een leven hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113281383
hello dear, never fear, i'm here :D
pi_113281407
quote:
Ben F.E.A.R aan het spelen :P
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:36:43 #144
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113281434
quote:
Sorry, ik moest werken ;)
pi_113281525
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoi :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113281588
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch juist goed dat betekend dat sommige een leven hebben
laaaame

en volgens mij betekend het vooral dat de meeste hier vooral fokken in de baas zijn tijd :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:42:17 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113281597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laaaame

en volgens mij betekend het vooral dat de meeste hier vooral fokken in de baas zijn tijd :P
Ja, haha _O-
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:42:31 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113281602
Wat ga je vanavond doen rhu?
pi_113281609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laaaame

Helaas dat gaat op mijn werk niet. Netwerk is net zo traag van begrip als ik
14 SHADES OF GREY
pi_113281659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Wat ga je vanavond doen rhu?
pfoe weet ik nog niet
misschien komen er wat vrienden
hoezo? heb je zin in sushi? :P

wat ga jij doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:51:14 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113281863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

pfoe weet ik nog niet
misschien komen er wat vrienden
hoezo? heb je zin in sushi? :P

wat ga jij doen?
Haha, nee... Ik ga er nu vandoor. Ik moest om 19.00 in Etten-Leur zijn, dus dat ga ik niet meer halen 8-)
Ga vanavond naar de film en daarna duik ik mijn bed in :{
pi_113281891
Veel plezier!!
welke film?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:55:24 #153
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113282007
Iemand filmtips voor mij?
pi_113282055
voor in de bios of thuis?

ik wil naar deze :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:59:20 #155
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113282136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:

Thuis. Geen zin om weg te gaan :+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 19:06:38 #156
Brabo Bastard
pi_113282356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Met dit weer is dat niet eens zo onverstandig :P
Inderdaad :P

@De Hovenier: We hebben een houtkachel hier, en als het hout nu opgeslagen is kan het lekker drogen in de zomer en hebben we er 's winters plezier van ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113282412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Thuis. Geen zin om weg te gaan :+
wat voor genre?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113282416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

@De Hovenier: We hebben een houtkachel hier, en als het hout nu opgeslagen is kan het lekker drogen in de zomer en hebben we er 's winters plezier van ;)
we?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:08:44 #159
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113282432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat voor genre?
Thrillers ofzo, geen comedy iig
pi_113282461
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Thrillers ofzo, geen comedy iig
Phone booth
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:10:43 #161
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113282489
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Phone booth
Al gezien.
pi_113282513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:

Bij mij in de bios is die alleen in het NL :r
pi_113282540
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lekker hoor _O_
pi_113282581
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Al gezien.
Ben je meer van de oude films of juist nieuwere?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:15:44 #165
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113282673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ben je meer van de oude films of juist nieuwere?
Nee, nieuw, oude films die ik interessant vond heb ik al gezien :+
pi_113282701
oh daar weet ik niks van sorry want dat vind ik eng
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113282709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee, nieuw, oude films die ik interessant vond heb ik al gezien :+
Geen idee, dan :)
14 SHADES OF GREY
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 19:18:24 #168
Brabo Bastard
pi_113282766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Lekker hoor _O_
Zeker :Y

@rhu: Ik woon nog thuis ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113282801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En hoe jong ben je? Met een reden?
14 SHADES OF GREY
pi_113283066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Welke? :D

Ow, topic lag stilletjes te rusten :@
pi_113283106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

dit moet je niet verkeerd opvatten maar waarom?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:29:37 #172
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113283133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Welke? :o Fear is tof! :D
pi_113283181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:

[..]

FEAR multiplayer is tof! En dan vooral de coop warfare 0.7 mod want nade whore :D
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:35:55 #174
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113283310
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

FEAR multiplayer is tof! En dan vooral de coop warfare 0.7 mod want nade whore :D
F3AR multiplayer op de PS3 met HJ O+
pi_113283521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
:W
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:44:16 #176
13411 NaRRaToR
pi_113283554
hmmmpffff :( Toch maar eens met poes naar de HA volgende week...mevrouw heeft op hetzelfde plekje als afgelopen week lopen plassen (afgelopen week waren het drolletjes :( ). Iemand een idee hoe ik urine zo effectief mogelijk uit een hoogpolig tapijt krijg?
pi_113283583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke? :D

Ow, topic lag stilletjes te rusten :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:

[..]

De eerste :P

Ik vind het irritant dat het vaak niet duidelijk is waar je heen moet gaan.
pi_113283589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmmpffff :( Toch maar eens met poes naar de HA volgende week...mevrouw heeft op hetzelfde plekje als afgelopen week lopen plassen (afgelopen week waren het drolletjes :( ). Iemand een idee hoe ik urine zo effectief mogelijk uit een hoogpolig tapijt krijg?
Schaar?

Sorrie, ik weet het echt niet
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:45:20 #179
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113283593
quote:
Biotex.
En ik zou naar de DA gaan met de poes :+
pi_113283595
quote:
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_113283612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

En ik zou naar de DA gaan met de poes :+
GMTA
pi_113283631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[..]

De eerste :P

Ik vind het irritant dat het vaak niet duidelijk is waar je heen moet gaan.
Die 1e was goed! Had ik voor ¤5 uit de budget bak ^O^
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:46:43 #183
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113283637
Overignes Narra, Biotex in KOUD water.
pi_113283682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die 1e was goed! Had ik voor ¤5 uit de budget bak ^O^
Ik ietsje meer, maar dat was een tijd geleden. Heb net het spel afgesloten na 3 uur spelen, nu wachten op m'n pizza en de Simpsons TreeHouse Of Horror kijken :P
pi_113283874
quote:
oooh je hebt een kat? O+ pics!

en nee sorry geen idee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:55:32 #186
13411 NaRRaToR
pi_113283967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Pien85 het volgende:
Overignes Narra, Biotex in KOUD water.
biotex waar haal ik dat? supermarkt? en ja ik bedoelde uiteraard de DA niet de HA. typo :+
pi_113283980
ik ben trouwens echt zo'n kattenvrouwtje O+
ik ben iets te gek op mijn kat... vanmiddag nog dacht ooh fuck ik heb echt te veel fotos van mijn kat :')
en die laat ik dan allemaal aan mensen zien die er niet op zitten te wachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:55:56 #188
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113283981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

biotex waar haal ik dat? supermarkt? en ja ik bedoelde uiteraard de DA niet de HA. typo :+
Supermarkt :Y
pi_113283988
quote:

[..]

:Y bij de afdeling waspoeder en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:56:30 #190
13411 NaRRaToR
pi_113284001
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oooh je hebt een kat? O+ pics!

en nee sorry geen idee
ik heb twee poezen... ik post straks wel een linkje in topic en zet een plaatje in FoBo. Ben nu aan het koken.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:57:31 #191
13411 NaRRaToR
pi_113284042
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Supermarkt :Y
nou eens kijken of er morgen dan een super open is in dat gat waar ik woon....heb je ook een oplossing for the time being....ik heb wel zo'n spuitbus ding van de DA gekregen destijds...werkt dat een beetje?
pi_113284067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik heb twee poezen... ik post straks wel een linkje in topic en zet een plaatje in FoBo. Ben nu aan het koken.
ik ook! soep
komen weinig skills bij kijken :P

smakelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 19:58:44 #193
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113284100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nou eens kijken of er morgen dan een super open is in dat gat waar ik woon....heb je ook een oplossing for the time being....ik heb wel zo'n spuitbus ding van de DA gekregen destijds...werkt dat een beetje?
Geen flauw idee, wat is het?
Ik heb een dementerende kat in huis... Alle plekjes waar ze niet mag plassen moet ik dus spul op spuiten want mevrouw weet het verschil niet meer tussen kattenbak en oudpapierbak/balkon/wasmand :')
pi_113284134
quote:

[..]

DA de drogist :?
pi_113284168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb een dementerende kat in huis... Alle plekjes waar ze niet mag plassen moet ik dus spul op spuiten want mevrouw weet het verschil niet meer tussen kattenbak en oudpapierbak/balkon/wasmand :')
ooh als mijn kat ooit op mijn kleren zou pissen wurg ik haar :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113284299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Je poezen?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:03:59 #197
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113284311
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ooh als mijn kat ooit op mijn kleren zou pissen wurg ik haar :o
Ach, ze is ruim 17, doof, dement en begint blind te worden... Ik kan 't 'r niet kwalijk nemen :+ Heb wel wat dingen verstopt voor dr enzo inmiddels :')
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:06:21 #198
13411 NaRRaToR
pi_113284400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook! soep
komen weinig skills bij kijken :P

smakelijk
hier lekker hollands... aerpel vleesch en groen :P
pi_113284464
Pizza is er :9
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:08:41 #200
13411 NaRRaToR
pi_113284488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef Pien85 het volgende:

[..]

zal eens kijken. het heet urine-off ofzo maar volgens mij is het een veredelde febreze. het heeft iig niet geholpen tegen andere vlekken in het matras. de geur wel maar niet dat ze er niet meer iwllen plassen. overigens weet ik niet of dat dezelfde is als die nu op tapijt heeft geplast. en daar zat ook niet zo'n korte tijd tussen. ze mogen daarom ook niet meer in de slaapkamer.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:08:54 #201
13411 NaRRaToR
pi_113284500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je poezen?
ja tijn... mijn poezen....
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:10:13 #202
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113284567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zal eens kijken. het heet urine-off ofzo maar volgens mij is het een veredelde febreze. het heeft iig niet geholpen tegen andere vlekken in het matras. de geur wel maar niet dat ze er niet meer iwllen plassen. overigens weet ik niet of dat dezelfde is als die nu op tapijt heeft geplast. en daar zat ook niet zo'n korte tijd tussen. ze mogen daarom ook niet meer in de slaapkamer.
Mijn ervaring is dat wat de dierenarts je aansmeert over het algemeen rotzooi is dat alleen is bedoeld om de portemonnee van de dierenarts te vullen.
Ik heb erg fijn spul, wel duur, van een vriend van me die een dierenwinkel heeft. Geen gewone dierenwinkel overigens, een dierenwinkel met een ehm... iets andere visie op dingen dan de meeste dierenwinkels.
pi_113284767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat wat de dierenarts je aansmeert over het algemeen rotzooi is dat alleen is bedoeld om de portemonnee van de dierenarts te vullen.
Ik heb erg fijn spul, wel duur, van een vriend van me die een dierenwinkel heeft. Geen gewone dierenwinkel overigens, een dierenwinkel met een ehm... iets andere visie op dingen dan de meeste dierenwinkels.
Slagerij?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:16:12 #204
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113284837
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Slagerij?
Dat soort artikelen verkoopt hij ook ja, gehakt enzo.
pi_113284874
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja tijn... mijn poezen....
Smakelijk dan
14 SHADES OF GREY
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 20:17:19 #206
Brabo Bastard
pi_113284885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit moet je niet verkeerd opvatten maar waarom?
Dat leg ik je nog wel uit ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113285320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat leg ik je nog wel uit ;)
nu? O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:31:46 #208
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_113285463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nu? O-)
* Daalder82 pakt de popcorn
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:31:48 #209
13411 NaRRaToR
pi_113285464
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb het niet bij de DA gekocht maar bij de dierenwinkel in aanraden op de DA.. dit spul:

Het was best duur overigens....eurootje of 20 voor de flacon...

Wat bedoel je met een iets andere visie?

Overigens Rhu.... mijn dames O+ *; :

Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 20:34:26 #210
Brabo Bastard
pi_113285573
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nu? O-)
Je hebt PM ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 20:34:53 #211
Brabo Bastard
pi_113285592
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik heb het niet bij de DA gekocht maar bij de dierenwinkel in aanraden op de DA.. dit spul:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een lieverds :Y O+
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:34:54 #212
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113285594
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ken 't niet iig... Maar kan me niet voorstellen dat het de geur genoeg weghaalt om er voor te zorgen dat de kat 't ook niet meer ruikt als de kat er nog steeds plast.
Andere visie alsin: hij verkoopt geen normale dierenvoeding, geen whiskas troep enzo, daar is te veel aan toegevoegd, hij verkoopt wel versvoer en andere dingen waar alleen maar spul in zit dat een kat van nature ook zou eten, en dus zonder conserveringsmiddelen enzo.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:35:17 #213
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113285607
Over katten gesproken... Ik ga even de kat van m'n ex eten geven :W
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:35:51 #214
13411 NaRRaToR
pi_113285631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik ken 't niet iig... Maar kan me niet voorstellen dat het de geur genoeg weghaalt om er voor te zorgen dat de kat 't ook niet meer ruikt als de kat er nog steeds plast.
Andere visie alsin: hij verkoopt geen normale dierenvoeding, geen whiskas troep enzo, daar is te veel aan toegevoegd, hij verkoopt wel versvoer en andere dingen waar alleen maar spul in zit dat een kat van nature ook zou eten, en dus zonder conserveringsmiddelen enzo.
En Biotex doet dat wel?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:38:41 #215
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113285725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

En Biotex doet dat wel?
Ja. Biotex breekt bepaalde enzymen af.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:41:34 #216
13411 NaRRaToR
pi_113285860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ja. Biotex breekt bepaalde enzymen af.
En dat werkt ook nog na een langere tijd? bijv. nadat een vlek al is ingetrokken? want dan vind ik het ook wel de moeite waard om het op mijn matras te proberen
pi_113286361
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

* Daalder82 pakt de popcorn
waarom?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113286377
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ooh wat zijn ze ook lief samen O+
hoe heten ze?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113286423
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
is dat jouw handtas? :7
pi_113286471
onze bank is trouwens net zo'n kleur haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:59:00 #221
13411 NaRRaToR
pi_113286640
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

is dat jouw handtas? :7
Ja artic dat is mijn handtas }:| -O- u jelly brah?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ooh wat zijn ze ook lief samen O+
hoe heten ze?
Ze zijn niet altijd lief samen. Soms is het water en vuur hier in huis en slaan ze elkaar helemaal de hersens in :Y

Witte = Spotje (vanwege de donkere plekjes op de vacht)
Bruine = Tigger (vanwege het strepenpatroon op de rug)

Overigens niet zelf gekozen het zijn asielkatten

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
onze bank is trouwens net zo'n kleur haha
De kleur van de bank is niet handig icm met de kleur van de katten haha maarjah :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:01:15 #222
Brabo Bastard
pi_113286751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

[..]

Ze zijn niet altijd lief samen. Soms is het water en vuur hier in huis en slaan ze elkaar helemaal de hersens in :Y

Toch niets mis mee dat ze uit het asiel komen? Als ze een goed baasje hebben is het toch goed ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:02:13 #223
13411 NaRRaToR
pi_113286801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toch niets mis mee dat ze uit het asiel komen? Als ze een goed baasje hebben is het toch goed ;)
Ik zeg toch nergens dat het slecht is dat ze uit het asiel komen?
pi_113286869
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

[..]

[..]

De kleur van de bank is niet handig icm met de kleur van de katten haha maarjah :P
die van mij had in het asiel zo'n onaardige naam!!! dus die heb ik maar veranderd

en toen ik nog in het asiel werkte hebben we ooit 2 super oude katten binnen gekregen omdat de eigenaren een nieuwe bank hadden gekocht en 'ze kleuren niet meer bij de bank'
echt wtf!
die eigenaren zouden opgenomen moeten worden, niet die katten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:04:15 #225
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113286926
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

En dat werkt ook nog na een langere tijd? bijv. nadat een vlek al is ingetrokken? want dan vind ik het ook wel de moeite waard om het op mijn matras te proberen
Geen idee, ik heb ander spul dat wel werkt, ook na een hele tijd :) Kan eventueel wel een beetje voor je meenemen de 30ste?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:05:08 #226
Brabo Bastard
pi_113286979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat het slecht is dat ze uit het asiel komen?
Nee dat weet ik en ik suggereer dat ook niet ;)

Maar ik ken mensen die er op neer kijken als dieren uit het asiel komen. Vind dat de grootste onzin die er bestaat, een dier is een dier, of je hem/haar op bij een asiel haalt of bij een fokker.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:12:24 #227
13411 NaRRaToR
pi_113287329
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee dat weet ik en ik suggereer dat ook niet ;)

Maar ik ken mensen die er op neer kijken als dieren uit het asiel komen. Vind dat de grootste onzin die er bestaat, een dier is een dier, of je hem/haar op bij een asiel haalt of bij een fokker.
ik vind het juist een plus als een beest uit een asiel komt. Hoeven ze daar niet meer weg te kwijnen... :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb ander spul dat wel werkt, ook na een hele tijd :) Kan eventueel wel een beetje voor je meenemen de 30ste?
Als ik de 30ste kom that is zou dat fijn zijn ja. kun je anders de naam even PMen voor de zekerheid...

Ik heb nu de vlek gedept en schoongemaakt met een gewone zeep water. Daarna dat spul erop en een vuilniszak erover gelegd met wat zwaars zodat het goed kan intrekken... Hopelijk werkt het...

Ik ben er overigens huiverig voor dat jouw spul ook werkt op een hoogpolig tapijt. Dat is dan weer het nadeel van hoogpolig... Misschien maar eens een keer professioneel laten reinigen.

En sowieso met tigger naar de DA. Zou het protest kunnen zijn omdat ik een week of wat terug de deksel weer op de bak heb gedaan.... Ze hebben altijd op een open bak de behoefte gedaan en afgezien van die twee incidenten van afgelopen week doen ze het netjes op de bak.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:14:27 #228
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113287425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik vind het juist een plus als een beest uit een asiel komt. Hoeven ze daar niet meer weg te kwijnen... :)

[..]

Als ik de 30ste kom that is zou dat fijn zijn ja. kun je anders de naam even PMen voor de zekerheid...

Ik heb nu de vlek gedept en schoongemaakt met een gewone zeep water. Daarna dat spul erop en een vuilniszak erover gelegd met wat zwaars zodat het goed kan intrekken... Hopelijk werkt het...

Ik ben er overigens huiverig voor dat jouw spul ook werkt op een hoogpolig tapijt. Dat is dan weer het nadeel van hoogpolig... Misschien maar eens een keer professioneel laten reinigen.

En sowieso met tigger naar de DA. Zou het protest kunnen zijn omdat ik een week of wat terug de deksel weer op de bak heb gedaan.... Ze hebben altijd op een open bak de behoefte gedaan en afgezien van die twee incidenten van afgelopen week doen ze het netjes op de bak.
Spul werkt ook op kussen van de bank enzo ;) Dus dan zal tapijt geen probleem moeten zijn :)
Overigens lijkt me het deksel op de kattenbak een redelijk goede verklaring :Y
Zodra ik zin heb om op te staan ga ik de naam even voor je opzoeken :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:15:25 #229
Brabo Bastard
pi_113287468
quote:

[..]

Inderdaad, hebben ze toch een kans op een nieuw en/of beter leven :Y

En toch wordt mijn eerste dier een konijntje :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113287560
quote:

[..]

[..]

protest weet ik niet maar mijn beest moet gewoon niks hebben van een dichte bak
ze snapt dat ook niet goed of is bang of zo
dus we hebben hier een open bak anders ging ze in de kamerplant haar behoeften doen
dus misschien is het zoiets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:25:04 #231
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113287919
Voetbal kijken, gamen of een boek lezen? Twijfel... ;(
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:25:26 #232
13411 NaRRaToR
pi_113287937
Njah even terugkijkend op de keren dat een van de twee op bed geplast hebben

eerste keer was volgens mij angst.... ze hadden ruzie op bed en ze hadden het zo voor elkaar gekregen dat ze zichzelf in de dekens gewikkeld hadden...na een hoop gesis ging ik kijken en zag ik een vlek....

Een paar maanden later werd ik wakker met natte voeten op diezelfde plek... wederom schoongemaakt en ze niet meer in de slaapkamer laten komen... Een week of 6-7 terug heeft mijn ex een keer de deur van de slaapkamer open laten staan en toen lag er weer een plasje (wel op een andere plek)...

In al die gevallen had ik wel gewoon een open bak...
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:26:08 #233
13411 NaRRaToR
pi_113287970
Ik ga er overigens vandoor. klaarmaken voor stappen enzo. wordt een epic avondje dat is nu al zeker.

Bedankt voor de tips :)

Later :W
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:26:45 #234
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113287999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Njah even terugkijkend op de keren dat een van de twee op bed geplast hebben

eerste keer was volgens mij angst.... ze hadden ruzie op bed en ze hadden het zo voor elkaar gekregen dat ze zichzelf in de dekens gewikkeld hadden...na een hoop gesis ging ik kijken en zag ik een vlek....

Een paar maanden later werd ik wakker met natte voeten op diezelfde plek... wederom schoongemaakt en ze niet meer in de slaapkamer laten komen... Een week of 6-7 terug heeft mijn ex een keer de deur van de slaapkamer open laten staan en toen lag er weer een plasje (wel op een andere plek)...

In al die gevallen had ik wel gewoon een open bak...
Mja, als die plek na de eerste keer nooit goed schoongemaakt is is het logisch dat ze daar blijven plassen omdat ze het ruiken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:30:09 #235
Brabo Bastard
pi_113288155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik ga er overigens vandoor. klaarmaken voor stappen enzo. wordt een epic avondje dat is nu al zeker.

Bedankt voor de tips :)

Later :W
Veel plezier! :W
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:33:50 #236
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113288329
Iemand hier (meer) verstand van routers enzo? :{
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:34:20 #237
Brabo Bastard
pi_113288355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier (meer) verstand van routers enzo? :{
Wat is het probleem?
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:36:41 #238
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113288444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Repeater tussen router en laptop ivm zwak signaal, dhcp gebeuren veranderd, alles een eigen range IP's gegeven om uit te delen omdat ze anders elkaar in de weg gingen zitten en nu is er *iets* dat mijn bittorrent blocked... zit al een eeuwigheid te zoeken maar ik kan er níet achter komen wat dat is :{

Edit: het probleem kan (denk ik) niet in de router zitten, want met alleen de router werkt het... probleem zit dus in de repeater, maar wáár dan, hoereding :{ :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:44:16 #239
Brabo Bastard
pi_113288824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Repeater tussen router en laptop ivm zwak signaal, dhcp gebeuren veranderd, alles een eigen range IP's gegeven om uit te delen omdat ze anders elkaar in de weg gingen zitten en nu is er *iets* dat mijn bittorrent blocked... zit al een eeuwigheid te zoeken maar ik kan er níet achter komen wat dat is :{

Edit: het probleem kan (denk ik) niet in de router zitten, want met alleen de router werkt het... probleem zit dus in de repeater, maar wáár dan, hoereding :{ :')
Ik weet niet precies wat een repeater is, maar ik ga mijn best doen :')

Welk merk is de repeater?
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:45:14 #240
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113288862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat een repeater is, maar ik ga mijn best doen :')

Welk merk is de repeater?
Netgear WN2000PRTv2. Om precies te zijn :+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:46:31 #241
13411 NaRRaToR
pi_113288935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Mja, als die plek na de eerste keer nooit goed schoongemaakt is is het logisch dat ze daar blijven plassen omdat ze het ruiken.
ok en dat lukt dus wel met Biotex / jouw spul. Dat is dan wel de moeite waard want ik mis mijn poesjes wel in bed :'( Altijd zo lekker warm...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:46:50 #242
Brabo Bastard
pi_113288951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Netgear WN2000PRTv2. Om precies te zijn :+
Moet je daar geen poorten in openzetten zodat je wel met torrents kan werken? Zit al te kijken hoe dat eventueel kan.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:48:02 #243
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289017
w/
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:48:39 #244
13411 NaRRaToR
pi_113289036
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moet je daar geen poorten in openzetten zodat je wel met torrents kan werken? Zit al te kijken hoe dat eventueel kan.
is afhankelijk van je torrent client en de netwerken waarmee je connect. Bij sommige private peers moet dat idd.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:48:40 #245
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb ik ook al naar zitten zoeken.
Anyway, toch nog even verder zitten pielen, lijkt nu wel te werken (muv 1 film :') en nee, dat ligt niet an die film, ergens anders werkt het wel )
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ok en dat lukt dus wel met Biotex / jouw spul. Dat is dan wel de moeite waard want ik mis mijn poesjes wel in bed :'( Altijd zo lekker warm...
Poezen in bed, echt? Ik word altijd helemaal gek van ze :')
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:48:58 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Daar moet ik echt niets van hebben...
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:48:59 #247
13411 NaRRaToR
pi_113289054
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef automatic_ het volgende:
w/
auto! :* Hoe was de film?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:49:26 #248
13411 NaRRaToR
pi_113289080
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Daar moet ik echt niets van hebben...
Ik hoor het al weer... geen poezen meer in bed dus :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:50:44 #249
Brabo Bastard
pi_113289148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef automatic_ het volgende:
w/
:W
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113289201
mijn poezel slaapt altijd of op het voeteneind of boven je hoofd op het randje van het kussen O+
zo lief
en als ik op de bank lig komt ze er ook altijd bij O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:53:00 #251
13411 NaRRaToR
pi_113289264
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
mijn poezel slaapt altijd of op het voeteneind of boven je hoofd op het randje van het kussen O+
zo lief
en als ik op de bank lig komt ze er ook altijd bij O+
Daar sliepen die van mij ook altijd O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:53:59 #252
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289312
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

auto! :* Hoe was de film?
Oeh. Een kusje! Ja, leuk! Verrassend ook!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:54:19 #253
13411 NaRRaToR
pi_113289331
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oeh. Een kusje! Ja, leuk! Verrassend ook!
Gaan ze dood?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:54:59 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik hoor het al weer... geen poezen meer in bed dus :(
Inderdaad... Als je mij in bed wilt moet je dat laten :@
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:55:23 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Gaan ze dood?
Nee :o
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 juni 2012 @ 21:57:28 #256
Brabo Bastard
pi_113289485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Heb ik ook al naar zitten zoeken.
Anyway, toch nog even verder zitten pielen, lijkt nu wel te werken (muv 1 film :') en nee, dat ligt niet an die film, ergens anders werkt het wel )

Mooi, dat is in ieder geval iets ;)

Ik ga even Just Cause 2 spelen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:58:35 #257
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mooi, dat is in ieder geval iets ;)

Ik ga even Just Cause 2 spelen :P
Ik kan er niet zo goed tegen als dingen niet werken, dan ga ik desnoods de hele nacht door om 't werkend te krijgen :')

Have fun :W
  zaterdag 23 juni 2012 @ 21:58:43 #258
13411 NaRRaToR
pi_113289536
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Inderdaad... Als je mij in bed wilt moet je dat laten :@
oke.... ~O>

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee :o
Jammer :{
pi_113289575
welke film was je geweest?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:00:35 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
welke film was je geweest?
Jackie, had gratis kaartjes en Carice O+ O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:01:35 #261
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113289687
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

oke.... ~O>

[..]

Jammer :{
Keuze ligt bij jou :P
pi_113289690
ik heb zin in pinda's...wat heb ik niet in huis? ;(
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:02:43 #263
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289757
Artic *O*
pi_113289780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Pien85 het volgende:
Artic *O*
Pienelien *O*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:03:57 #265
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289834
Baileys op m'n broek ;(
pi_113289902
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Baileys op m'n broek ;(
broek uit :9
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:05:52 #267
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Spijkerbroek uit, joggingbroek aan
pi_113289945
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

oh nog nooit van gehoord :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:06:21 #269
13411 NaRRaToR
pi_113289965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef ArTiC het volgende:

[..]

broek uit? wil je het niet aflikken Artic?
pi_113289983
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tof :Y Carice is tof
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:06:46 #271
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113289987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder broek :9
pi_113289994
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

eerst broek uit, dan opnieuw knoeien en dan aflikken :9~
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:07:12 #273
13411 NaRRaToR
pi_113290012
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder broek :9
moodkiller :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik mag jou wel :)
pi_113290051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zij snapt het :7
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:08:46 #275
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113290096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef ArTiC het volgende:

[..]

zij snapt het :7
Ik snapte 't ook :'(
pi_113290135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik snapte 't ook :'(
kom maar ff langs dan met je baileys :+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:10:40 #277
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113290185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

kom maar ff langs dan met je baileys :+
Ja hallo, je woont fucking ver weg -O-
pi_113290247
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ja hallo, je woont fucking ver weg -O-
ik woon vlakbij...jij woont ver weg :{w
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:12:14 #279
13411 NaRRaToR
pi_113290273
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik woon vlakbij...jij woont ver weg :{w
Helemaal mee eens hoor Pien. Artic woont dichtbij... jij niet....
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:12:34 #280
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113290291
Ja, nu heb ik 't weer gedaan ;(
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:13:19 #281
13411 NaRRaToR
pi_113290320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, nu heb ik 't weer gedaan ;(
ja wie anders. Wij hebben geen baileys gemorst >:)
pi_113290321
Ik ben teleurgesteld dat ik nog niet genoemd ben in dit topic ;(
Met welke bekende man wil jij wel uitgaan en seks hebben
pi_113290322
Zo, een lekkere rijsttafel genomnommed :9
pi_113290371
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou je doen. Dat was toch de bedoeling
14 SHADES OF GREY
pi_113290414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou je doen. Dat was toch de bedoeling
tijn...op even dagen is hij homo, op oneven dagen hetero ;(
pi_113290428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

[/Jambers]
pi_113290480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Kut je hebt mij door
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:16:30 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113290518
Oeh, ik heb zin in Safari 7up :o
pi_113290571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

moodkiller :(

[..]

Ik mag jou wel :)
ik jou ook dus dat komt mooi uit :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113290572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik in nog een biertje
14 SHADES OF GREY
pi_113290613
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef ArTiC het volgende:
maak er een fok variant van :P
met welke fokker wil jij wel eens een beschuitje eten of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:19:02 #292
13411 NaRRaToR
pi_113290654
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maak er een fok variant van :P
met welke fokker wil jij wel eens een beschuitje eten of zo
Beschuit eten is saai.....bovendien heb ik nooit beschuit in huis :P
pi_113290670
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
kom maar!
safari heb ik wel
7 up moet je ff op het station dan mee nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113290701
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Beschuit eten is saai.....bovendien heb ik nooit beschuit in huis :P
nou oke, voor degene voor wie elke vorm van subtiliteit te veel is: welke fokker wil je neuken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113290716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou oke, voor degene voor wie elke vorm van subtiliteit te veel is: welke fokker wil je neuken
oh...zeg dat dan meteen
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:21:08 #296
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113290779
quote:

[..]

:9
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:21:49 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113290815
quote:

[..]

kom maar!
safari heb ik wel
7 up moet je ff op het station dan mee nemen
Zou je wel willen je?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:22:09 #298
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113290838
Ik ga maar 's filmpje kijken denk ik.
pi_113290849
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zou je wel willen je?
ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113290895
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's filmpje kijken denk ik.
porno? O-)
pi_113291095
Geen fokkers
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')