SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef Pien85 het volgende:
Nou nou... Fantastische TT... Hoe oud is Bob? 13?
Ja, haha. Tempo zat er goed in!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:39 schreef JK1982 het volgende:
Tering, anderhalf topic verder..
Zo eerst maar es ff douchen, heb hard gewerkt vandaag..
Zou wel verklaren waarom 'ie (blijkbaar) nog maagd is...quote:
Dan nog een beetje triest hoor. 14 en nog maagd (mits sterrenbeeld dan no offense)....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom 'ie (blijkbaar) nog maagd is...
Is 13 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan nog een beetje triest hoor. 14 en nog maagd (mits sterrenbeeld dan no offense)....
tuurlijk niet. maar dit is geen dating/hosseltopic. Daarvoor moet je in singles/dating zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Maar in dit topic zijn jullie toch niet zo veroordelend toch? Kan me niet voorstellen als ik het serieuze deel zo lees.
Alleen richting mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Maar in dit topic zijn jullie toch niet zo veroordelend toch? Kan me niet voorstellen als ik het serieuze deel zo lees.
Ervaar je dat echt zo?quote:
Kom kom. Een beetje roddelen over relaties is toch mooi manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. maar dit is geen dating/hosseltopic. Daarvoor moet je in singles/dating zijn.
Tijnbrein post hier ook en afaik is die ook nog maagd
what's that?quote:
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefdquote:
Hoe oud ben je? Heb je je al voorgesteld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefd
oh!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefd
21 en nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je je al voorgesteld?
Kan je nog wel krijgen, kutwijf! Wie denk je wel dat je bent met dat zure, zuigende gedoe elke keer. Ga een leven zoeken en vertoon je hier niet weer! Zonder jou is alles beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh!
waarom heb ik die niet gehad?
kom maar op met de snarky remarks mensen
4 jaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iets over biseksuele vrouwen? Niet?
21 is toch geen schaamtevolle leeftijd om nog maagd te zijn? ik ken er die ouder zijn. en dan nog lekker boeiend. Het is maar seks (maar daar kom je wel achter als het eenmaal zo ver is en dat je je al die jaren voor niets druk hebt gemaakt)quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij vonden mensen dat je zo negatief was of zo? Toch?
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
21 is toch geen schaamtevolle leeftijd om nog maagd te zijn? ik ken er die ouder zijn. en dan nog lekker boeiend. Het is maar seks (maar daar kom je wel achter als het eenmaal zo ver is en dat je je al die jaren voor niets druk hebt gemaakt)
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zetquote:
Waarom achterlopen? Bedoel, je kunt beter voor een leuke relatie gaan, dan dat je relaties hebt waarbij je achteraf zegt / denkt; Dit had ik eigenlijk geen relatie komen noemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.
En ook daar valt wel wat aan te doen. Maar dat is iets wat je alleen maar zelf aan kunt pakken. En waar je hard voor moet werken. En dat kan confronterend zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.
Klopt. Daar had ik even zin inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zet
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zet
owja!! en sloom van zeg dat ik dat niet meteen zagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...
Dan moet je het niet gek vinden om vreemde reacties te krijgenquote:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het irritant vind ik dat sociaal net zo ver ben als ik zou willen zijn. Ik zou gewoon wat socialer en misschien wel leuker willen zijn. En dan dikke kans dat ik dan al een relatie of iets dergelijks had gehad. Het één volgt uit het andere.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom achterlopen? Bedoel, je kunt beter voor een leuke relatie gaan, dan dat je relaties hebt waarbij je achteraf zegt / denkt; Dit had ik eigenlijk geen relatie komen noemen.
En dat je daar zelf iets aan zal moeten doen is vast al in je op gekomen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het irritant vind ik dat sociaal net zo ver ben als ik zou willen zijn. Ik zou gewoon wat socialer en misschien wel leuker willen zijn. En dan dikke kans dat ik dan al een relatie of iets dergelijks had gehad. Het één volgt uit het andere.
Valt me nu pas opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...
Ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat je daar zelf iets aan zal moeten doen is vast al in je op gekomen?
Ontopic willen gaan in een SCquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
maaargoed. Back on topic. Wie heeft er al zin in 30 juni?
Dat kan best ;-) en ik heb er wel zin inquote:
jij was toch anti meetsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb er niet specifiek zin in maar goed de vorige sc waar ik zat werd wel een stuk spannender na een meet![]()
dus ja misschien wel een beetje
komt ze mee als ze weer thuis is hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan best ;-) en ik heb er wel zin in
ja ik ga ook niet maar jullie welquote:
Welke meet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb er niet specifiek zin in maar goed de vorige sc waar ik zat werd wel een stuk spannender na een meet![]()
We hebben eerder gemeet hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:11 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee maar ik ga ook niet!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben eerder gemeet heEn ehm... Jij staat niet op 't lijstje, toch?
oh je mist er niks aan hoorquote:
ja preciesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje hard to get spelen dit...
Ja, nu durf ik dat allemaal te zeggen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
komt ze mee als ze weer thuis is hoor
Me too!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan best ;-) en ik heb er wel zin in
Naast dat het te veel moeite was om de TT te bekijken is het je ook te veel moeite om de OP even te lezen?quote:
Had je meer verwacht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naast dat het te veel moeite was om de TT te bekijken is het je ook te veel moeite om de OP even te lezen?
Negeer die trol toch..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naast dat het te veel moeite was om de TT te bekijken is het je ook te veel moeite om de OP even te lezen?
er is al een compleet verneukte sc in r&pquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je meer verwacht?
En je kan altijd TR's machen.
Waarom kom jij eigenlijk niet ook gezellig dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is al een compleet verneukte sc in r&p
ik stel voor dat je daar gewoon blijft
Haast je daar even meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo zuur allemaal
Ik donder vanzelf wel weer op.
wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet ook gezellig dan?
Waarom je niet ook naar de meet komtquote:
oh!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom je niet ook naar de meet komt
Oh en iets met 'gezellig'
Tssss. Ik heb die SC niet verneuktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is al een compleet verneukte sc in r&p
ik stel voor dat je daar gewoon blijft
Met de juiste mensen. Maar zou wel goed van te voren kijken wat het plan is van de meets. Op sommige meets (van heel fok) wordt er soms veel te veel gezopen. Moet je maar net willen.quote:
Wat is veelste veel? dat heb je toch helemaal zelf in de handquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met de juiste mensen. Maar zou wel goed van te voren kijken wat het plan is van de meets. Op sommige meets (van heel fok) wordt er soms veel te veel gezopen. Moet je maar net willen.
Ah, ok.. dat kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh!
omdat ik niet zo'n behoefte heb aan meets
Ja. Maar ik bedoel dus dat je maar net moet willen om met vreemde, zatte mensen in een vreemde stad te zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat is veelste veel? dat heb je toch helemaal zelf in de hand
Dan moet je stoppen met pubers meetenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoel dus dat je maar net moet willen om met vreemde, zatte mensen in een vreemde stad te zijn.
Ik meet niet. Ik ken de verhalen. En het zijn echt niet alleen de jongsten die zich bezatten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met pubers meeten
Daarom zit hij hier. ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met pubers meeten
Guess not... Hij meet nietquote:
Ah, betrouwbare bron, het verhaal van een meet...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik meet niet. Ik ken de verhalen. En het zijn echt niet alleen de jongsten die zich bezatten.
Ik wil op zich wel een keer meeten hoor. Alleen niet veel prioriteit nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Guess not... Hij meet niet
[..]
Ah, betrouwbare bron, het verhaal van een meet...
Maar dat was 1 meet...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel een keer meeten hoor. Alleen niet veel prioriteit nog.
En de verhalen zijn betrouwbaar genoeg.
Dat vind ik juist mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoel dus dat je maar net moet willen om met vreemde, zatte mensen in een vreemde stad te zijn.
Zeer zeker niet. Ja, één is uit de hand gelopen. Maar bij een deel van de meets wordt standaard teveel gedronken en gaan mensen door tot ze de eerste trein kunnen pakken.quote:
ik ben er naar drie geweest en dit scenario was nergensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Ja, één is uit de hand gelopen. Maar bij een deel van de meets wordt standaard teveel gedronken en gaan mensen door tot ze de eerste trein kunnen pakken.
Dat moet dan bijna wel toeval zijn geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik ben er naar drie geweest en dit scenario was nergens
Dat vind ik juist ook mooi. Heb je vaak de leukste gesprekken. Alleen als je op fok gaat meeten heb je er altijd een paar tussen zitten die niet zo veel gewend zijn of issues hebben of zichzelf niet in de hand kunnen houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:39 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooiGewoon lekker drinken en lol maken....Moet niet te gek worden natuurlijk, maar een beetje aangeschoten moet kunnen!
En dat is hun goed recht. Overigens ben ik naar genoeg meets geweest en nog nooit meegemaakt dat mensen te veel dronken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Ja, één is uit de hand gelopen. Maar bij een deel van de meets wordt standaard teveel gedronken en gaan mensen door tot ze de eerste trein kunnen pakken.
Ligt ook zeker aan de doelgroep denk ik. En als je gaat bowlen zal het altijd wel prima gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik ben er naar drie geweest en dit scenario was nergens
Ben nog maar naar 1 minimeet geweest, geen last van gehadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat vind ik juist ook mooi. Heb je vaak de leukste gesprekken. Alleen als je op fok gaat meeten heb je er altijd een paar tussen zitten die niet zo veel gewend zijn of issues hebben of zichzelf niet in de hand kunnen houden
Was ff gamen tussendoorquote:
Battlefield 3quote:
Ok dan, youre forgivenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:44 schreef debeterebob het volgende:
Gaat trouwens niet over meets van dit topic he
Ik weet in ieder geval wat verhalen van meets van POL, R&P, ONZ en KLB waar te veel werd gedronken, tot aan kotsen en alles aan toe. Is ook wel iets meer de leeftijd 16-22.
OK. Bij deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
O hoi bob. Maar bobje, jij durft gewoon niet naar meets, zeg het ze dan gewoon eerlijk!
De vraag is alleen...waar is mijn geheugen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
OK. Bij deze.
Je bent echt mijn geheugen.
Vond het toch altijd wel awkward als ik flink aangeschoten had leren kennen, daarna een poos niet zag en daarna weer tegen kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ok dan, youre forgiven
moet zeggen dat dat wel mijn beste avonden uit waren, gewoon mensen leren kennen, lekker drinken en veel onzinDat je ze een jaar later tegen komt en zegt; was jij niet diegene van die avond toen? Mooi man!
Daarom was ik ff wegquote:
Haha, hangt er vanaf hoe de avond ging iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vond het toch altijd wel awkward als ik flink aangeschoten had leren kennen, daarna een poos niet zag en daarna weer tegen kwam
Is onmogelijk. Terug in je hok.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:51 schreef sawadie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier kom, geef me een kans
hehe...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is onmogelijk. Terug in je hok.
/Pien.
Aan een meet? How?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:52 schreef sawadie het volgende:
[..]
Haha, hangt er vanaf hoe de avond ging iddHeb wel mss mn toekomstige baan eraan overgehouden, dus het kan goed zijn
Wel ja?quote:
Zit nu op de ipad, kan geen YT links postenquote:
Slapen zonder muziek?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zit nu op de ipad, kan geen YT links posten
Tijd om te slapen
Spotifyquote:
Meerdere batterijen ftwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:55 schreef ArTiC het volgende:
Ohnoes...bijna vergeten de batt van mijn cam op te laden
So truequote:
niet aan een meet..Aan een dronken avond met onbekendenquote:
Die zitten weer in andere dingen inmiddelsquote:
Tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
niet aan een meet..Aan een dronken avond met onbekendenWaren een paar engelsen ad bar..Ff aangesproken en ze vonden het wel leuk dat iemad ze de stad liet zien..dus toen de vriend waarmee ik daar was naar huis ging ben ik bij ze gebleven en heb ze de stad laten zien. Mooie avond gehad en pas aan het einde beetje serieus gepraat over wat we allemaal deden. Bleek dat een van hen een eigen bedrijf had in mijn studierichting... ofwel, we mailen sindsdien regelmatig en hij wil graag dat ik naar Londen kom, maar moet er nog ff over nadenken
Dat sws ja... Ben er nu een stuk of 6 keer geweest, love it! Staat nog steeds op nummer 1 van bezochte steden!quote:
Vanwaar je twijfel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat sws ja... Ben er nu een stuk of 6 keer geweest, love it! Staat nog steeds op nummer 1 van bezochte steden!
Zoiets heb ik meegemaakt met een Fin in Budapestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
niet aan een meet..Aan een dronken avond met onbekendenWaren een paar engelsen ad bar..Ff aangesproken en ze vonden het wel leuk dat iemad ze de stad liet zien..dus toen de vriend waarmee ik daar was naar huis ging ben ik bij ze gebleven en heb ze de stad laten zien. Mooie avond gehad en pas aan het einde beetje serieus gepraat over wat we allemaal deden. Bleek dat een van hen een eigen bedrijf had in mijn studierichting... ofwel, we mailen sindsdien regelmatig en hij wil graag dat ik naar Londen kom, maar moet er nog ff over nadenken
Nouja, als het niet bevalt kun je altijd weer vertrekken toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:00 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, wel een goede vraag eigenlijk....Weet ik niet zo goed!
Deze heb ik daarna wel gecheckt, zn visitekaartje klopte wel goed genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoiets heb ik meegemaakt met een Fin in Budapest
Ben meteen met die studie gestopt
Klopt, soms bang om int diepe te springen denk ik...;)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, als het niet bevalt kun je altijd weer vertrekken toch?
Zonde... Ik ben een aantal jaar geleden min of meer van de ene op de andere dag voor een half jaar naar Tsjechië vertrokken. Uiteraard wel getwijfeld maar zó blij dat ik dat gedaan heb... En ik weet heel zeker dat ik er voor de rest van m'n leven spijt van zou hebben gehad als ik 't niet had gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:01 schreef sawadie het volgende:
[..]
Klopt, soms bang om int diepe te springen denk ik...;)
Mss heb je wel gelijk hoor..Ik vermaak me nu ook wel, en door contact met hem te houden laat ik de deur ook nog steeds open staan. Maar vertel, details?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonde... Ik ben een aantal jaar geleden min of meer van de ene op de andere dag voor een half jaar naar Tsjechië vertrokken. Uiteraard wel getwijfeld maar zó blij dat ik dat gedaan heb... En ik weet heel zeker dat ik er voor de rest van m'n leven spijt van zou hebben gehad als ik 't niet had gedaan.
details? Wat voor details?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Mss heb je wel gelijk hoor..Ik vermaak me nu ook wel, en door contact met hem te houden laat ik de deur ook nog steeds open staan. Maar vertel, details?
Tja... geen idee... Het leek me leuk, meer niet eigenlijkquote:
Slaap lekker Pienelienquote:
Ik zie 't verband niet..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben deze keer niet misselijk wakker geworden, want ik heb met een extra kussen geslapen
Dank, ik zat al te piekeren over een verklaringquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
goeiemorgen zoetjes
misschien zit er schimmel in zijn andere kussen waar je van over je nek gaat en nu heeft ie dat extra kussen er boven op gelegd
goed ik zou het eerst genoemde kussen gewoon weg gooien maar oke
Neuh, dit is voldoende, een verklaring waar ik mee kan leven... Het grote vraagstuk is opgelostquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
your welcom!
moet ik er nog meer verzinnen?
Als ik te plat lig, dan krijg ik last van mijn maag.quote:
Weekend? Mens, ik heb vakantiequote:
Ah... En dan bedenk je je nu pas dat een extra kussen wel handig is?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik te plat lig, dan krijg ik last van mijn maag.
ik ook! zo ongeveer danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weekend? Mens, ik heb vakantie
[..]
Ah... En dan bedenk je je nu pas dat een extra kussen wel handig is?
Ksssssstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! zo ongeveer dan
hoef niet meer echt naar mijn werk (alleen voor nog voor afscheidsborrels, ik ben echt al borrel moe ondertussen) en geen college's meer!
maar goed, ik moet nog wel kei veel af maken thuis
dus ik mag hier vandaag ook niet te lang rond hangen
eerst ff rustig wakker wordenquote:
Ja hallo, je moet nog heul veel doen en dan ga je tot kwart over 11 in bed liggen, kan toch nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerst ff rustig wakker worden
ik lig nog in bed!
en dan ontbijten, beetje opruimen en dan werken
jawelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hallo, je moet nog heul veel doen en dan ga je tot kwart over 11 in bed liggen, kan toch niet
Waarom is ie weg?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
stomme vriend van me is er namelijk niet en dan slaap ik heel slechthalve nacht wakker liggen en zo
Nee, dat heb ik gisteravond bedacht. Ik blijf nu gewoon met een extra kussen slapen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ah... En dan bedenk je je nu pas dat een extra kussen wel handig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
stomme vriend van me is er namelijk niet en dan slaap ik heel slechthalve nacht wakker liggen en zo
ook borrelenquote:
heerlijk!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat gaat dit topic hard zeg! Ben je er een dag niet, is men alweer enkele topics verder.Heeft er iemand een samenvatting voor me?
Noteer alvast in jullie agenda's: indien ik op donderdag 5 juli om 23.00u (Nederlandse tijd) niks van me heb laten horen, dan mogen jullie mij als vermist opgeven bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Istanbul, here I come!istanbulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind istanbul so nice!!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ja ahw meer awh shitquote:
Fucking veel suikerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heerlijk!
maar die mag ik niet zo veel van mezelfvolgens mij word je daar kei dik van
suikerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Fucking veel suiker![]()
Ik word al misselijk van de geur
maar ik heb het geduld niet om door te lezenquote:
Wow. Ik slaap eerder slecht als m'n vriendin naast me ligt, het duurt ff voordat ik er weer aan gewend ben zeg maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ahw meer awh shit
want hij is al 2 nachten weg dus ik ben kapot
als het ooit uit gaat ga ik dood van oververmoeidheid denk ik
Nu maar hopen dat ik ervan kan genieten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
istanbul
ik vind istanbul so nice!!
Mits in m'n eigen bed kan ik altijd wel slapen, al liggen dr 10 mensen naast mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Wow. Ik slaap eerder slecht als m'n vriendin naast me ligt, het duurt ff voordat ik er weer aan gewend ben zeg maar
ja maar dat is precies het zelfde hier juistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Wow. Ik slaap eerder slecht als m'n vriendin naast me ligt, het duurt ff voordat ik er weer aan gewend ben zeg maar
wat echt leuk is, is zo'n waterpijpkroegje op zoeken waar vooral native's komen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik ervan kan genieten.
Multiquotequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is precies het zelfde hier juist
maar we wonen al ongeveer 4 jaar samen dus dan is het gewoon wennen
ik hoef nooit zo vaak alleen te slapen
[..]
wat echt leuk is, is zo'n waterpijpkroegje op zoeken waar vooral native's komen!
multiquote voor pien!
Ik denk dat m'n familie in Istanbul mij daarbij kan helpen. Zij zullen Istanbul wel goed genoeg kennen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
wat echt leuk is, is zo'n waterpijpkroegje op zoeken waar vooral native's komen!
oooh dan komt het helemaal goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n familie in Istanbul mij daarbij kan helpen. Zij zullen Istanbul wel goed genoeg kennen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat gaat dit topic hard zeg! Ben je er een dag niet, is men alweer enkele topics verder.Heeft er iemand een samenvatting voor me?
Noteer alvast in jullie agenda's: indien ik op donderdag 5 juli om 23.00u (Nederlandse tijd) niks van me heb laten horen, dan mogen jullie mij als vermist opgeven bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Istanbul, here I come!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt leuk
![]()
Ben jaloers hoor![]()
Ohh en goede morgen trouwens
There is nothing permanent except change.
Mogguh!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]Dat wordt leuk
![]()
Ben jaloers hoor![]()
Ohh en goede morgen trouwens
Mogguh!quote:
quote:
Tuurlijk wordt het leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik hoop echt dat het leuk wordt, heb er zin in!
[..]
Mogguh!
Reisverslag ben ik niet goed in. Héél veel foto's maken, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
[..]
Tuurlijk wordt het leuk'
Istanbul staat ook nog op mijn to-do list.. dus ik verwacht natuurijk wel een uitgebreid reis verslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reisverslag ben ik niet goed in. Héél veel foto's maken, is dat ook goed?
sta je er dan zelf op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reisverslag ben ik niet goed in. Héél veel foto's maken, is dat ook goed?
Uiteraard zijn foto's ook goed, beter zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is nothing permanent except change.
oeh dan is het beter dan een verslagquote:
Los Angeles - San Francisco (langs de geweldige kust!) - South Lake Tahoe - Yosemite NP - Las Vegas - Death Valley NP - Grand Canyon - Los Angeles - Nederland?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh dan is het beter dan een verslag
waar ben je geweest in amerika?
oh we hebben bijna precies dat gedaan af gelopen jaar!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Los Angeles - San Francisco (langs de geweldige kust!) - South Lake Tahoe - Yosemite NP - Las Vegas - Death Valley NP - Grand Canyon - Los Angeles - Nederland?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Uiteraard zijn foto's ook goed, beter zelfs
Maak je dan maar geen zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh we hebben bijna precies dat gedaan af gelopen jaar!
alleen andersom en zonder lake tahoe
was leuk, ik ben gek op amerika en al helemaal op SFJammer dat ik er maar twee weken ben gebleven...
Slechte Geen planning. Laatste werkdag voor vakantie besloten dat ik naar de VS wilde gaan.
Ik vond South Lake Tahoe echt geweldig, vooral de Sunset Cruise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je gaat nooit weg?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Leuke foto's. Als ik een keertje wegga dan hoop ik ook zulke mooie foto's te maken.
Nee, ik ben bijvoorbeeld al 10 jaar niet meer op vakantie geweestquote:
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijvoorbeeld al 10 jaar niet meer op vakantie geweest
Ik vergeet ook altijd foto´s te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laatste keer dat ik op vakantie was, heb ik te veel zitten genieten om foto's te maken. Was trouwens maar een weekje weg.
En erg veel viel daar niet te schieten
waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijvoorbeeld al 10 jaar niet meer op vakantie geweest
Ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie en ik ga niet in mijn eentje op vakantie. Ik ben aan het kijken of ik met een groep op vakantie kan gaan.quote:
Als ik in m'n 1tje ging, dan ging ik altijd naar bekenden. Ben ook nog nooit echt moederziel alleen op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie en ik ga niet in mijn eentje op vakantie. Ik ben aan het kijken of ik met een groep op vakantie kan gaan.
Das wel een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie en ik ga niet in mijn eentje op vakantie. Ik ben aan het kijken of ik met een groep op vakantie kan gaan.
Klopt en daarom wil ik het een keer proberen. Ik ben niet meer van plan om elke zomer in mijn eentje thuis te zitten of ergens aan het werk te zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.
maar dat had je 10 jaar geleden niet al kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben vorig jaar in m'n uppie naar Amerika gegaan. Dat was een geweldige ervaring. En je leert er veel mensen kennen. Vooral wanneer je langs de kust rijdt kan je genieten én geweldige foto's maken.
Nog een paar foto's om het af te leren...whaha ik heb bijna precies die fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Thnx. Allemaal foot's met een simpele Canon IXUS of SGS II.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat naar die foto's te kijken (voor ze verdwenen) en er zaten een aantal hele goeie tussen!
Sommigen zouden hele mooie bureaublad-achtergronden zijn!
Ik doe dat vaak precies andersomquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laatste keer dat ik op vakantie was, heb ik te veel zitten genieten om foto's te maken. Was trouwens maar een weekje weg.
En erg veel viel daar niet te schieten
Ik ben een aantal keer alleen naar Parijs geweest... Maar goed, dan ga ik eigenlijk alleen voor het Louvre, daar zit ik niet zo te wachten op gezelschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik in m'n 1tje ging, dan ging ik altijd naar bekenden. Ben ook nog nooit echt moederziel alleen op vakantie geweest.
Ik ben niet zo'n fan van canvasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thnx. Allemaal foot's met een simpele Canon IXUS of SGS II.
Ik wil er nog een stuk of twee op Canvas laten drukken, zitten namelijk inderdaad een paar leuke tussen.
Waar werk jij dan kom ik daar nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer alleen naar Parijs geweest... Maar goed, dan ga ik eigenlijk alleen voor het Louvre, daar zit ik niet zo te wachten op gezelschap.
[..]
Ik ben niet zo'n fan van canvasAlu is mooier, maar helaas een stukje duurder. Probeer klanten in de winkel ook altijd alu aan te smeren als ze iets op canvas willen
Een fotozaak in Amstelveenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar werk jij dan kom ik daar nooit
Wat ben je toch een mooie jongen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:40 schreef ArTiC het volgende:
whehehe ga zo naar mijn opoe's verjaardag en neem juist de camera mee.
Kan ik mooi al die bejaarden mee ontwijken die tegen mijn moeder zeggen 'wat is het toch een mooie jongen'![]()
ik heb de verkeerde doelgroep
Ik stuur iemand die ik ken wel langsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een fotozaak in AmstelveenBlijf maar weg inderdaad
Pien is bejaardquote:
waaromquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stuur iemand die ik ken wel langs
Nee, dat had ik 10 jaar geleden niet kunnen verzinnen. Ik mocht toen van mijn ouders niet alleen op vakantie. Ik had al die jaren gedacht dat het niet mocht, totdat ik vorig jaar liep te flippen richting mijn ouders. Ik heb ook recent van mijn studiebegeleider te horen gekregen dat dat mogelijk was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat had je 10 jaar geleden niet al kunnen verzinnen?
en waarom niet alleen? niks mis mee
ik vond het juist wel cool
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
Bedreig je me nu Tijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stuur iemand die ik ken wel langs
Dafuq... Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat had ik 10 jaar geleden niet kunnen verzinnen. Ik mocht toen van mijn ouders niet alleen op vakantie. Ik had al die jaren gedacht dat het niet mocht, totdat ik vorig jaar liep te flippen richting mijn ouders. Ik heb ook recent van mijn studiebegeleider te horen gekregen dat dat mogelijk was.
Ik ga trouwens niet alleen, omdat ik altijd alleen ben. Daar ben ik inmiddels zat van. Als ik ergens alleen heen moet gaan, dan ga ik gewoon niet.
Heb je eigenlijk wel vrienden Lex?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat had ik 10 jaar geleden niet kunnen verzinnen. Ik mocht toen van mijn ouders niet alleen op vakantie. Ik had al die jaren gedacht dat het niet mocht, totdat ik vorig jaar liep te flippen richting mijn ouders. Ik heb ook recent van mijn studiebegeleider te horen gekregen dat dat mogelijk was.
Ik ga trouwens niet alleen, omdat ik altijd alleen ben. Daar ben ik inmiddels zat van. Als ik ergens alleen heen moet gaan, dan ga ik gewoon niet.
hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zorgen dat je klanten hebt is toch geen bedreiging? Of haat je werken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
[..]
Bedreig je me nu Tijn?
Ik mocht ook niet van m'n ouders alleen op vakantie (iets met cultuur enzo...). Heb ze vorig jaar pas op het laatste moment (vliegtuig was net in beweging) via Facebook laten weten dat ik onderweg ben..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar Berlijn gegaan en vanuit Berlijn m'n moeder opgebeld. Ze wist niet wat ze hoorde!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet van m'n ouders alleen op vakantie (iets met cultuur enzo...). Heb ze vorig jaar pas op het laatste moment (vliegtuig was net in beweging) via Facebook laten weten dat ik onderweg ben..
En wat vonden ze er van?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet van m'n ouders alleen op vakantie (iets met cultuur enzo...). Heb ze vorig jaar pas op het laatste moment (vliegtuig was net in beweging) via Facebook laten weten dat ik onderweg ben..
Waarom wil je perse iemand bij mij in de winkel laten langskomen Tijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorgen dat je klanten hebt is toch geen bedreiging? Of haat je werken?
Mijn ouders hebben geen Facebook en waren op vakantie in Turkije. Ze kregen het pas na een dag of 12 te horen, iemand had z'n mond voorbij gepraat.quote:
Ik woon pas sindskort op mezelf. Dit had ik echt eerder moeten doen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
mijn ouders hebben echt pech dan hoor
ik woon al 8 jaar op mezelf en ik kan ook prima dingen zelf beslissen en regelen
als ik alleen zou doen wat ik van ze mocht is mijn leven wel erg saai
Om jou te pesten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom wil je perse iemand bij mij in de winkel laten langskomen Tijn?
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom wil je perse iemand bij mij in de winkel laten langskomen Tijn?
Gaat bij mij niet werken. Ik heb mijn vader op Facebook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen Facebook en waren op vakantie in Turkije. Ze kregen het pas na een dag of 12 te horen, iemand had z'n mond voorbij gepraat.
Je weet dat je je status updates kan verbergen hè?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Gaat bij mij niet werken. Ik heb mijn vader op Facebook.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Speciaal voor Pien85 heb ik niet zitten multiquoten.
Oh dat zou vast, wat ik op facebook zet vind ik niet erg als mijn vader dat leestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet dat je je status updates kan verbergen hè?
Ik ben nu 26. Ik heb het afgelopen halfjaar een paar keer fikse ruzie gehad met mijn ouders en ik ben er achter gekomen dat ik nu mag doen waar ik zin in heb. Ze kwamen met smoesjes als "Ik dacht dat je dat niet wilde?!?!". Wat een onzin. Toen ik 16 was mocht ik niet uit, ik mocht niet op vakantie en ik mocht ook niet met meisjes omgaan.quote:
nee crappy 90's muziekquote:
Wat een kutzooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben nu 26. Ik heb het afgelopen halfjaar een paar keer fikse ruzie gehad met mijn ouders en ik ben er achter gekomen dat ik nu mag doen waar ik zin in heb. Ze kwamen met smoesjes als "Ik dacht dat je dat niet wilde?!?!". Wat een onzin. Toen ik 16 was mocht ik niet uit, ik mocht niet op vakantie en ik mocht ook niet met meisjes omgaan.
Ik heb nooit vrienden gehad trouwens.
Ik had het eigenlijk jaren geleden moeten doen, maar ik wist niet hoe ik het beste uit mijn isolement kon komen. Ik wilde ook niet op kamers gaan, want mijn ouders zijn eigenlijk de laatste mensen waarmee ik nog een beetje goed contact mee heb. Ik wilde niet het risico lopen dat ik helemaal alleen ergens zou zijn zonder mensen te kennen.
oke ja als je 16 bent is het misschien een beetje vroeg om alleen de wereld over te trekken maar vanaf je 18/20ste moet je toch ook wel je eigen weg leren gaan hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben nu 26. Ik heb het afgelopen halfjaar een paar keer fikse ruzie gehad met mijn ouders en ik ben er achter gekomen dat ik nu mag doen waar ik zin in heb. Ze kwamen met smoesjes als "Ik dacht dat je dat niet wilde?!?!". Wat een onzin. Toen ik 16 was mocht ik niet uit, ik mocht niet op vakantie en ik mocht ook niet met meisjes omgaan.
Ik had het eigenlijk jaren geleden moeten doen, maar ik wist niet hoe ik het beste uit mijn isolement kon komen. Ik wilde ook niet op kamers gaan, want mijn ouders zijn eigenlijk de laatste mensen waarmee ik nog een beetje goed contact mee heb. Ik wilde niet het risico lopen dat ik helemaal alleen ergens zou zijn zonder mensen te kennen.
Naar meets gaan!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ja als je 16 bent is het misschien een beetje vroeg om alleen de wereld over te trekken maar vanaf je 18/20ste moet je toch ook wel je eigen weg leren gaan hoor
en als je ergens alleen komt te staan moet je vanzelf mensen leren kennen
wat doe je nu dan om mensen te leren kennen?
Als je ouders geen contact meer met je willen omdat je besluit om op je 26ste je eigen leven te gaan leiden zijn 't verdomd slechte ouders. Maw: Gewoon doen, ouders houden toch wel van hun kind, geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je ouders geen contact meer met je willen omdat je besluit om op je 26ste je eigen leven te gaan leiden zijn 't verdomd slechte ouders.
maar dan doe je het toch zelf? dan kun je het niet op je ouders af schuivenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Rhubarbje ik vind zijn tekst helemaal niet zo raar. Ik herken het ergens wel. Dat je in gaat vullen wat je ouders waarschijnlijk zullen gaan denken en daardoor maar voor de 'makkelijke' weg kiest.
Ik ben het hier wel mee eens, ik herken dit wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Rhubarbje ik vind zijn tekst helemaal niet zo raar. Ik herken het ergens wel. Dat je in gaat vullen wat je ouders waarschijnlijk zullen gaan denken en daardoor maar voor de 'makkelijke' weg kiest.
Ik heb mijn pubertijd min of meer overgeslagen en later deels ingehaaldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan doe je het toch zelf? dan kun je het niet op je ouders af schuiven
en ik vind het gewoon niet natuurlijk dat je je niet af probeert te zetten tegen je ouders
alsof je compleet geen puberteit door maakt
Er zijn gewoon twee manieren waarop mensen met angst op kunnen gaan. Instinctief komen dan de kindreacties weer naar boven. En dat kan idd betekenen dat je opstandig gaat doen zoals jij beschrijft maar er is ook een groep die dan maar braaf is en situaties ontwijkt om maar niet in de problemen te komen. In die groep hoort Comp_lexquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik vind het gewoon niet natuurlijk dat je je niet af probeert te zetten tegen je ouders
Dat is dus de vicieuze cirkel waar ik uit moet zien te komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dit een raar stukje om te lezen als ik eerlijk ben
hoezo moeten je ouders aangeven dat je weg mag?
het hoort bij de 'normale' ontwikkeling dat je tegen je ouders in gaat
je ouders zeggen: je moet om 1 uur thuis zijn (als je 16 bent of zo) of je mag niet uit en jij gaat daar dan tegen in
dan krijg je ruzie, sla je met de deur, dreig je met weg lopen etc
en een jaar later gaat de ruzie over alleen op vakantie gaan/een bepaalde studie/op jezelf wonen etc ga je door het zelfde riedeltje
als je ouders echt zo tiranniek zijn dan snap ik ook niet waarom je niet het huis uit bent gegaan?
contact maken komt vanzelf als je er tijd en moeite in stopt...
vreemde cirkelredenering: door mijn ouders zit ik in een sociaal isolement dus ik blijf bij ze want ik zit in een sociaal isolement
maar goed te horen dat je er nu wel iets aan doet
woon je al op jezelf?
Ik zat ook in die groep. Uiteindelijk ben in in die tijd depressief gewordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er zijn gewoon twee manieren waarop mensen met angst op kunnen gaan. Instinctief komen dan de kindreacties weer naar boven. En dat kan idd betekenen dat je opstandig gaat doen zoals jij beschrijft maar er is ook een groep die dan maar braaf is en situaties ontwijkt om maar niet in de problemen te komen. In die groep hoort Comp_lex
Je projecteert nu te veel denk ik. Het heeft denk ik ook met persoonlijkheid te maken of je je af gaat zetten tegen je ouders of juist niet. En ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk moet houden voor het feit dat hij achterstand op loopt. Het ligt dus wel aan dat de ouders het kind bv. te weinig vertrouwen gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Conflicten vermijden, daar ben ik ook heel goed in...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er zijn gewoon twee manieren waarop mensen met angst op kunnen gaan. Instinctief komen dan de kindreacties weer naar boven. En dat kan idd betekenen dat je opstandig gaat doen zoals jij beschrijft maar er is ook een groep die dan maar braaf is en situaties ontwijkt om maar niet in de problemen te komen. In die groep hoort Comp_lex
Heb je nooit conflicten dan? Ook niet op fok?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Conflicten vermijden, daar ben ik ook heel goed in...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Dit klopt dus helemaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom je (als je daar blijkbaar dood ongelukkig van word) dan niet je reactie zou veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb mijn pubertijd later alsnog (deels) ingehaald en moet zeggen dat ik daarvan een veel beter persoon geworden ben. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar het is goed voor je als je zo'n fase doormaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dus helemaal.
Ik heb verder geen zin om mijn puberteit in te halen. Het is voor mij toch al te laat. Ik ga gewoon het beste er van maken.
Deels ben ik het met je eens Comp_Lex... Ja je moet verder gaan met je leven en wellicht meer in het hier-en-nu leven maar je moet niet vergeten om het verleden een plaats te geven en daarmee te leren leven. Dat laatste heb ik namelijk gedaan en dat komt op een latere leeftijd keihard terug (daar ben ik nu mee aan het werken)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dus helemaal.
Ik heb verder geen zin om mijn puberteit in te halen. Het is voor mij toch al te laat. Ik ga gewoon het beste er van maken.
ik geloof je ook wel hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is dus de vicieuze cirkel waar ik uit moet zien te komen
In mijn geval hoefde ik niet te dreigen dat ik weg ging lopen, want ze gingen me toch slaan, schoppen en letterlijk het huis uit trappen als het verkeerd ging. Dan mocht ik een dagje buiten blijven en ik mocht ook niet meer naar binnen. Zulke dingen gebeurden toen ik een jaar of 12 was. Vandaar dus de angst voor mijn ouders.
Ik heb dus verder gewoon naar ze geluisterd en het contact was verder wel goed zolang ik gewoon naar ze luisterde. Het was belangrijk voor me dat het contact goed was, want ik zat toch in een isolement.
Ik weet dat het heel ongelooflijk klinkt, maar ik zit echt niet uit mijn nek te lullen. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om nep verhalen over mezelf te gaan lopen posten. Ik heb betere dingen te doen.
Nou, in mijn geval werd ik dus gewoon depressief. Daar ben ik jarenlang in blijven hangen. En ik kan je vertellen, als je in zo'n situatie zit, dan gaan de jaren heel snel!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom je (als je daar blijkbaar dood ongelukkig van word) dan niet je reactie zou veranderen
Tuurlijk heb ik ook wel eens conflicten, maar die probeer ik zoveel mogelijkt te vermijden. Conflicten laat ik liever niet escaleren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je nooit conflicten dan? Ook niet op fok?
Omdat het instinctief gebeurd... Het is niet iets wat je onder controle hebt. Je innerlijke kind komt dan weer naar boven. Er zijn wel manieren om ermee het te leren herkennen en het aan te passen maar dat is niet iets wat je als puber doet zeg maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom je (als je daar blijkbaar dood ongelukkig van word) dan niet je reactie zou veranderen
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef ArTiC het volgende:
dag baard, ik heb genoten van onze tijd samen
nee als ie nog 16 zou zijn zou ik hem ook niet verantwoordelijk houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je projecteert nu te veel denk ik. Het heeft denk ik ook met persoonlijkheid te maken of je je af gaat zetten tegen je ouders of juist niet. En ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk moet houden voor het feit dat hij achterstand op loopt. Het ligt dus wel aan dat de ouders het kind bv. te weinig vertrouwen geven
maar dan nog begrijp ik niet dat je dan niet denkt: goed ik ben blijkbaar depressief en kom niet vooruit laat ik hier eens hulp voor in schakelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval werd ik dus gewoon depressief. Daar ben ik jarenlang in blijven hangen. En ik kan je vertellen, als je in zo'n situatie zit, dan gaan de jaren heel snel!
Dat heb ik dus gedaan. Alleen dus wel een halfjaar geleden. Ik heb waarschijnlijk een (te?) hoog tolerantie voor "abnormale zaken" en dat komt misschien door het pesten op de basisschool en de middelbare school.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel iets wat je als volwassen persoon kunt en moet doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Omdat het instinctief gebeurd... Het is niet iets wat je onder controle hebt. Je innerlijke kind komt dan weer naar boven. Er zijn wel manieren om ermee het te leren herkennen en het aan te passen maar dat is niet iets wat je als puber doet zeg maar.
goed om te horen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Alleen dus wel een halfjaar geleden. Ik heb waarschijnlijk een (te?) hoog tolerantie voor "abnormale zaken" en dat komt misschien door het pesten op de basisschool en de middelbare school.
Dat geflip en negatieve gejank van mij hier op Fok is eigenlijk het gevolg van mijn slechte situatie dat ik op een gegeven moment gewoon niet meer kon hebben.
Het gaat nu al een stuk beter met me
Dat komt omdat ik niet door had dat ik depressief wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan nog begrijp ik niet dat je dan niet denkt: goed ik ben blijkbaar depressief en kom niet vooruit laat ik hier eens hulp voor in schakelen
en dat zeg ik echt niet omdat ik denk dat dat zo simpel is want ik heb zelf ook genoeg moeten 'vechten' (he bah dat klinkt zo sbs6 hart in actie maar goed)
Njah blijkbaar kunnen sommige mensen dat niet... iets met zelfmedelijden en vicieuze cirkels enzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel iets wat je als volwassen persoon kunt en moet doen
en juist als je je gedrag niet onder controle hebt en er ongelukkig van word dan was ik toch naar een coach of zo gestapt van: ik ben ongelukkig ik weet niet hoe ik het moet stoppen, help me!
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof je ook wel hoor!
maar wat ik net al zei: ik snap niet dat als je in een kutsituatie zit en door je huidige gedrag er niet uit komt dat het dan jaaaaren duurt voor je dat gedrag veranderd
dat weet ik maar dat snap ik oprecht nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Njah blijkbaar kunnen sommige mensen dat niet... iets met zelfmedelijden en vicieuze cirkels enzo.
Ik denk dat ik ook jarenlang heel erg depressief ben geweest. Ik had dat ook niet door. Het zat voor mij als "normaal" in mijn hoofd gebakken. Ik herkende het gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Lex, ben je ooit depressief geweest?
Misschien een rare vraag hoor, maar wou ik toch wel even weten
Ja ik snap wat je bedoelt en dat je het niet snapt omdat het waarschijnlijk onwerkelijk voor je is. Klopt Dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat weet ik maar dat snap ik oprecht niet
als je snapt wat ik bedoel
Dat komt misschien wel omdat je dat nog nooit hebt meegemaakt. Ik snap sommige dingen van andere mensen ook totaal nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat weet ik maar dat snap ik oprecht niet
als je snapt wat ik bedoel
maar dat laatste snap ik gewoon nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet door had dat ik depressief was
Ik wist wel dat het kut ging, maar ik had niet door dat dat aan mezelf kon liggen
Heel erg herkenbaar Lexquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook jarenlang heel erg depressief ben geweest. Ik had dat ook niet door. Het zat voor mij als "normaal" in mijn hoofd gebakken. Ik herkende het gewoon niet.
Heb je nu net als ik ook het idee van dat je nu uit een droom/nachtmerrie bent ontwaakt? Heb je ook iets van "WTF heb ik al die jaren eigenlijk gedaan?".
Omdat je niks anders gewend bent? Omdat het dus altijd al kut ging? Omdat je ondanks wat hulp niet echt verder kwam? Omdat je terugvalt in oude patronen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat laatste snap ik gewoon niet
er is geen wereld die tegen je is of zo
alle dingen die gebeuren in je leven komen voort uit je eigen keuzes... en hoe mensen op je reageren komt voort uit je eigen gedrag
ik snap niet hoe je dat niet kunt zien
maar dat zal wel aan mij liggen
Als je denkt dat iets gewoon is, dan zal je ook niet zo snel het probleem daar zoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat laatste snap ik gewoon niet
er is geen wereld die tegen je is of zo
alle dingen die gebeuren in je leven komen voort uit je eigen keuzes... en hoe mensen op je reageren komt voort uit je eigen gedrag
ik snap niet hoe je dat niet kunt zien
maar dat zal wel aan mij liggen
ik weet nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt en dat je het niet snapt omdat het waarschijnlijk onwerkelijk voor je is. Klopt Dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |