SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef Pien85 het volgende:
Nou nou... Fantastische TT... Hoe oud is Bob? 13?
Ja, haha. Tempo zat er goed in!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:39 schreef JK1982 het volgende:
Tering, anderhalf topic verder..
Zo eerst maar es ff douchen, heb hard gewerkt vandaag..
Zou wel verklaren waarom 'ie (blijkbaar) nog maagd is...quote:
Dan nog een beetje triest hoor. 14 en nog maagd (mits sterrenbeeld dan no offense)....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom 'ie (blijkbaar) nog maagd is...
Is 13 tegenwoordig de gemiddelde leeftijd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan nog een beetje triest hoor. 14 en nog maagd (mits sterrenbeeld dan no offense)....
tuurlijk niet. maar dit is geen dating/hosseltopic. Daarvoor moet je in singles/dating zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Maar in dit topic zijn jullie toch niet zo veroordelend toch? Kan me niet voorstellen als ik het serieuze deel zo lees.
Alleen richting mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Maar in dit topic zijn jullie toch niet zo veroordelend toch? Kan me niet voorstellen als ik het serieuze deel zo lees.
Ervaar je dat echt zo?quote:
Kom kom. Een beetje roddelen over relaties is toch mooi manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. maar dit is geen dating/hosseltopic. Daarvoor moet je in singles/dating zijn.
Tijnbrein post hier ook en afaik is die ook nog maagd
what's that?quote:
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefdquote:
Hoe oud ben je? Heb je je al voorgesteld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefd
oh!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat als je nieuw bent in een SC, je niet geaccepteerd wordt. Mensen negeren je of ze gaan je juist testen. Ze proberen het je zo moeilijk mogelijk te maken. Om te kijken wat ze aan je hebben. Na een poosje gaan ze je accepteren en heb je de ontgroening overleefd
21 en nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je je al voorgesteld?
Kan je nog wel krijgen, kutwijf! Wie denk je wel dat je bent met dat zure, zuigende gedoe elke keer. Ga een leven zoeken en vertoon je hier niet weer! Zonder jou is alles beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh!
waarom heb ik die niet gehad?
kom maar op met de snarky remarks mensen
4 jaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iets over biseksuele vrouwen? Niet?
21 is toch geen schaamtevolle leeftijd om nog maagd te zijn? ik ken er die ouder zijn. en dan nog lekker boeiend. Het is maar seks (maar daar kom je wel achter als het eenmaal zo ver is en dat je je al die jaren voor niets druk hebt gemaakt)quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij vonden mensen dat je zo negatief was of zo? Toch?
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
21 is toch geen schaamtevolle leeftijd om nog maagd te zijn? ik ken er die ouder zijn. en dan nog lekker boeiend. Het is maar seks (maar daar kom je wel achter als het eenmaal zo ver is en dat je je al die jaren voor niets druk hebt gemaakt)
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zetquote:
Waarom achterlopen? Bedoel, je kunt beter voor een leuke relatie gaan, dan dat je relaties hebt waarbij je achteraf zegt / denkt; Dit had ik eigenlijk geen relatie komen noemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.
En ook daar valt wel wat aan te doen. Maar dat is iets wat je alleen maar zelf aan kunt pakken. En waar je hard voor moet werken. En dat kan confronterend zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel druk. Maar ik weet wel dat ik achterloop op relationeel/sociaal gebied en dat stoort mij vooral.
Klopt. Daar had ik even zin inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zet
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je op een aparte manier hier binnen komt en jezelf hier weg zet
owja!! en sloom van zeg dat ik dat niet meteen zagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...
Dan moet je het niet gek vinden om vreemde reacties te krijgenquote:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het irritant vind ik dat sociaal net zo ver ben als ik zou willen zijn. Ik zou gewoon wat socialer en misschien wel leuker willen zijn. En dan dikke kans dat ik dan al een relatie of iets dergelijks had gehad. Het één volgt uit het andere.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom achterlopen? Bedoel, je kunt beter voor een leuke relatie gaan, dan dat je relaties hebt waarbij je achteraf zegt / denkt; Dit had ik eigenlijk geen relatie komen noemen.
En dat je daar zelf iets aan zal moeten doen is vast al in je op gekomen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ik het irritant vind ik dat sociaal net zo ver ben als ik zou willen zijn. Ik zou gewoon wat socialer en misschien wel leuker willen zijn. En dan dikke kans dat ik dan al een relatie of iets dergelijks had gehad. Het één volgt uit het andere.
Valt me nu pas opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en dat ie nog lang geen 25 is...
Ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat je daar zelf iets aan zal moeten doen is vast al in je op gekomen?
Ontopic willen gaan in een SCquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
maaargoed. Back on topic. Wie heeft er al zin in 30 juni?
Dat kan best ;-) en ik heb er wel zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |