abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113273683
Deze SC is afkomstig van deze reeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14

Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.

Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus *O*
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.

Hieronder een deel van de OP uit het voorstel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
pi_113273697
fipo
pi_113273701
sepo
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:57:53 #4
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_113273708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dat laatste snap ik gewoon niet
er is geen wereld die tegen je is of zo
alle dingen die gebeuren in je leven komen voort uit je eigen keuzes... en hoe mensen op je reageren komt voort uit je eigen gedrag
ik snap niet hoe je dat niet kunt zien
maar dat zal wel aan mij liggen :P
In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
na na na na na na na Badjasman!
pi_113273714
Ben nu dit spel aan het (uit)spelen, met een biertje in de hand :9

Children of the night. What music they make.
pi_113273718
Misschien is het niet waar hoor, maar ik denk dat Rhu op dit gebied zich wat minder goed in kan leven, omdat ze het zelf niet heeft mee gemaakt.
pi_113273720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je denkt dat iets gewoon is, dan zal je ook niet zo snel het probleem daar zoeken ;)
al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderen

quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omdat je niks anders gewend bent? Omdat het dus altijd al kut ging? Omdat je ondanks wat hulp niet echt verder kwam? Omdat je terugvalt in oude patronen?
ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggen
maar dat zal wel een karakter verschil ding zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113273725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet
misschien is het wel jaloezie

ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut

maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden

hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoort :') sorry voor het hard op denken
Het zwelgen in zelfmedelijden is ook niet iets dat we dan expres doen. Het lijkt namelijk juist zo normaal te zijn.
Beetje brakke uitleg, dat wel

En waarom zou dat jaloezie zijn? Misschien is het eerder totaal onbegrip?
pi_113273731
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
Misschien is het niet waar hoor, maar ik denk dat Rhu op dit gebied zich wat minder goed in kan leven, omdat ze het zelf niet heeft mee gemaakt.
je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

al is iets gewoon, als het mij ongelukkig maakt dan ga ik het veranderen

[..]

ik snap niet waarom dat redenen zijn om je ergens bij neer te leggen
maar dat zal wel een karakter verschil ding zijn
Het is niet neerleggen. Het is ongewild terugvallen in oude patronen, waardoor je niks verder komt.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:59:22 #11
13411 NaRRaToR
pi_113273756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik weet niet
misschien is het wel jaloezie

ik heb nooit de ruimte gehad om te zwelgen in zelfmedelijden en dat is ook kut

maar aan de andere kant, ik zou ook niet willen dat je me kunt betrappen op zwelgen in zelfmedelijden

hmmm dus ik weet eigenlijk nog niet wat me zo stoort :') sorry voor het hard op denken
Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?
pi_113273757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

In die mensen hun belevingswereld is dat dus wel zo. Je ziet het ook in verschillende topics hier. Sommige mensen leggen de oorzaak van hun problemen bij anderen als een manier van vluchten. Of ze hebben het gewoon niet door. Ze creeren daarmee vaak ook een selffulfilling prophecy. Dingen als "zie je wel" gedachtes. En dat zorgt er weer voor dat ze niet uit die gedachten kunnen stappen en rationeel omgaan met situaties.
ook dit weet ik en zie ik gebeuren maar ik begrijp het echt echt niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
pi_113273802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dus (sorry als ik het zo zeg) eigenlijk wil je naar buiten toe een heel sterke persoonlijkheid projecteren. De sterke vrouw! Geen angst voor de omgeving en de alleskunner bij wijze van spreken?
nee dat wil ik zijn, niet alleen projecteren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:01:00 #15
13411 NaRRaToR
pi_113273815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had die "zie je wel" momenten eigenlijk nooit. Het ging gewoon kut, ik probeerde vaak genoeg wat wat vervolgens niet lukte en snapte er echt he-le-maal niets van
in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?
pi_113273821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je weet echt niet wat ik heb mee gemaakt dus daar kun je helemaal niets over zeggen
Daarom breng ik het ook voorzichtig :*
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:01:55 #17
13411 NaRRaToR
pi_113273851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat wil ik zijn, niet alleen projecteren
Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?
pi_113273854
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

maar mijn reactie zou dan zijn: blijkbaar snap ik dit niet
en dan zou ik er alles aan doen om het te begrijpen

net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

in de trend van als andere mensen maar veranderen wordt mijn beleving ook beter?
Nee, ik wist oprecht niet wat er aan de hand was! Ik zag gewoon geen uitweg meer. Studeren wilde niet lukken, m'n hele leven wilde niet lukken. En waar het probleem zat, tsja, ik wist het echt niet! Alsof ik tegen een muur aan zat te lopen
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:02:39 #20
13411 NaRRaToR
pi_113273882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

net als een wiskunde som
als het niet lukt zou ik alles er over gaan lezen, alles proberen en als het maar niet blijft lukken zou ik bijles nemen
Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?
pi_113273888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Maar je snapt ook wel dat dat ook een beetje een teken is van onzekerheid he. want is dat wie je ook echt bent? of is dat een masker?
ik denk niet dat dat onzekerheid is maar meer een overlevingsstrategie
en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113273913
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

net als een wiskunde som
Ik deed er ook alles aan, maar het wilde gewoon niet. Achteraf was ik zwaar depressief en had ik hulp moeten zoeken, maar dat had ik in die tijd gewoonweg niet door
  zaterdag 23 juni 2012 @ 14:04:31 #23
13411 NaRRaToR
pi_113273946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dat ik daarom de andere strategie (ik ga hier liggen en wacht wel tot het over gaat) niet snap
En een overlevingsstrategie is in weze hetzelfde als wat waar we het net over hadden. een manier om te vluchten van de realiteit. Dus je doet hetzelfde alleen het uit zich op een andere manier.
pi_113273953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is niet alsof ik ging liggen om dood te gaan. Hele dagen op m'n bed liggen heb ik -nooit- gedaan.
pi_113273954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Maar je kunt het dus niet accepteren dat je iets niet kunt om even in te haken in je wiskunde voorbeeld?
in mijn default setting niet nee :P maar ik probeer dat wel af te leren want je schiet er niet altijd wat mee op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')