Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Na 4x vragen denk ik niet.quote:
Jouw UI.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had een reserve spitsje nodig voor mijn Franse team. Wat een baas is die Gignac zegDie man heeft me een afstandschot
Manne chill :Kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
Iemand hard geraped in de finale van consumables cup :¤ BAM! 6-1 gewonnen!
Wat is dat nou voor een pack dat je wint?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
Iemand hard geraped in de finale van consumables cup :¤ BAM! 6-1 gewonnen!
Goffert was vet, sowieso omdat Editors daar ook voorprogramma was. Staat ook in mijn top 5 van favoriete bandsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had geen geld en vond het massale van een goffertpark veel toffer
Het is maar een grapje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef bombmannl het volgende:
grrrr... Jullie vergeten het ook niet hé...
Editors was mijn favoriete band, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Muse staat wel ergens in de top 10quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goffert was vet, sowieso omdat Editors daar ook voorprogramma was. Staat ook in mijn top 5 van favoriete bands![]()
Maar dit is de 3de keer dat ik ga. Ben erg benieuwd naar het nieuwe album.
Is er trouwens iemand die zin heeft in een potje op de xbox? Denk niet dat ik heel erg goed ben oid, dus zou leuk zijn iemand van het zelfde niveau te treffen
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Editors was mijn favoriete band, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Muse staat wel ergens in de top 10.
Springsteen en the gaslight anthem voeren mijn lijst aan
2x gewoon consumables 4 contracten ,fitness, verdedigingskaartjes etc. Waarvan 1 rare. Niks bijzonders eigenlijk :S (+2k erbij)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een pack dat je wint?
Goeie smaak heb jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetje
Op dit moment is dit Of Monsters and Men of Ben Howard
aww..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is maar een grapje.
We mogen je wel. Ik in ieder geval.
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goeie smaak heb je. Mijn top 4 is The Killers, Muse, Editors, Snow Patrol
En Linkin Park ook wel, alleen lang niet alle nummers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik heb
Mijn UI danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik heb
Soms ook 2 Rares zie ik net maar dan krijg je er extra bronze bij ipv goudenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
2x gewoon consumables 4 contracten ,fitness, verdedigingskaartjes etc. Waarvan 1 rare. Niks bijzonders eigenlijk :S (+2k erbij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
top 5 sinds eind mei 2009quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetje
Op dit moment is dit Of Monsters and Men of Ben Howard
Hybrid Theoryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Linkin Park ook wel, alleen lang niet alle nummers.
Coldplay... Ze hebben hele toffe nummers (The Scientist, Charlie Brown, Fix you bijv) maar ook nummers waar ik totaal niks mee heb (Clocks bijv, dont shoot me!quote:
Vind de vroegere albums ook beter hoor (:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hybrid Theory
[..]
Coldplay... Ze hebben hele toffe nummers (The Scientist, Charlie Brown, Fix you bijv) maar ook nummers waar ik totaal niks mee heb (Clocks bijv, dont shoot me!)
7,50 voor 100kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
He ik vroeg me af of er nog iemand ps3 coins verkoopt?
gr gr
Sieht gut aus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
top 5 sinds eind mei 2009
[ afbeelding ]
The Scientist vind ik 1 van de beste nummers ooit gemaakt. Haalt het net niet bij No sound but the wind van de Editorsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Vind de vroegere albums ook beter hoor (:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
gr gr
Hou je bakkes manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
ja ik verdien 100k per dag met 7 accounts maar ik wil toty ibra
gr gr
Niet zo blij doen.quote:
Nope, heb het 400 topics geleden eens gevraagd maar ben nooit toegevoegd, lees ook vooral mee omdat ik niet altijd zin/tijd heb om te postenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo blij doen.
GotenSSJ nu kan ik even niet, maar wil binnenkort wel een potje. Sta je in de OP? Mijn GT is iig berbathor
No sound but the wind. Het enige minpunt aan dat nummer is dat het voor twilight is gemaakt. Wat een gevoel is er in dat nummer gedrukt. Heb Editors dat nummer live zien spelen toen die nog niet bekend was bij het grotere publiek. Kippenvel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sieht gut aus.
[..]
The Scientist vind ik 1 van de beste nummers ooit gemaakt. Haalt het net niet bij No sound but the wind van de Editors
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
gr gr
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
ja ik verdien 100k per dag met 7 accounts maar ik wil toty ibra
gr gr
Klopt. Dat filmpje op Werchter ken je vast wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
No sound but the wind. Het enige minpunt aan dat nummer is dat het voor twilight is gemaakt. Wat een gevoel is er in dat nummer gedrukt. Heb Editors dat nummer live zien spelen toen die nog niet bekend was bij het grotere publiek. Kippenvel.
Feyenoord thuis.quote:
quote:
Die ken ik zeker. Die jongen wordt steeds vaker in beeld gebracht bij andere concerten van zequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Dat filmpje op Werchter ken je vast wel?
Zo voelde ik me ook eventjes op Pinkpop 2010 toen ze hem speelden. Godverdomme, wat een nummer. Zoveel gevoel
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Never nooit.
[..]
Die ken ik zeker. Die jongen wordt steeds vaker in beeld gebracht bij andere concerten van ze
Ik heb als thuis shirt: Zo'n Braziliaans team Groen-Zwart gestreept. Zilver en in het logo staat een A.quote:
Ja dat is met van die bloemetjes erop volgens mij. Kost redelijk watquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Montpellier schijnt erg populair te zijn.
Ik heb ook het thuisshirt van Evian gehad roze van boven en bij het broekje is het helemaal witquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat is met van die bloemetjes erop volgens mij. Kost redelijk wat.
Heb nu Columbus Crew als away kit. Trok ik net uit een pakje
Mijn goedkoopste IF was een TOTY en die was 30Kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik trek weer eens een IF uit een pakje... Mellberg. Volgens mij is dit mijn 4e IF bij fifa12 en er was er geen meer waard dan 15k...
Normaal doen is normaal terugkrijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef Roypsv het volgende:
ik zal vanaf nu normaal doen, als jullie dat accepteren :]
dat was meer om te kijken of er nu misschien mensen online zijn die coins verkopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Normaal doen is normaal terugkrijgen.
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat na 4x dezelfde vraag iedereen een beetje geirriteerd wordt
Volgens mij kan ik Mellberg nog beter discarden, ze staan er op voor 11k bin....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste IF was een TOTY en die was 30K
Mijn andere TOTY was 120K en mijn IF 60K
in totaal dus 3 IF's gehad.
Maar nog nooit een dure speler die geen IF was
De SIF ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik Mellberg nog beter discarden, ze staan er op voor 11k bin....
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de SIF minder waard is dan de IF
dat kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zie ik nou een Feyenoord logo op het shirt van die chick in jouw avatar?
San Siro is zo'n kut stadion. Als het daar sneeuwt doet het echt pijn aan mijn ogen!quote:
Die heb ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:23 schreef pascal08 het volgende:
Ik vind dit wel een mooie kit:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een model geweest voor een kalenderquote:
zoekhetop.nlquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:24 schreef bombmannl het volgende:
Voor hoeveel gaan die bronze squad fitnesskaartjes tegenwoordig????
logisch..al die discard if's worden zeldzaam en dus gaat de prijs omhoog. Zou bij de sif ook zijn als je 2 maanden wacht (al is het dan eind augustusquote:
Zonde, zonde, zonde...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een model geweest voor een kalender.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voor-Feyenoord.dhtml
Tsja als je ze verzamelt koop je ze meteen lijkt me en anders haal je de sifquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
logisch..al die discard if's worden zeldzaam en dus gaat de prijs omhoog. Zou bij de sif ook zijn als je 2 maanden wacht (al is het dan eind augustus)
Mag ik je coins hebben dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
I don't want to live in this world anymore
aan de andere kant van het kaartje kun je nog veel meer stats vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:29 schreef Roypsv het volgende:
kan je ergens meer stats zien van en speler?
Ik bedoel workrates enzo want daar hebben jullie het altijd overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
aan de andere kant van het kaartje kun je nog veel meer stats vinden.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:35 schreef Roypsv het volgende:
De suares IF is precies hetzelfde als Suares 87 dus
352quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
Rijst welke formatie speelde jij met je Torres/RvP team?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:35 schreef Roypsv het volgende:
De suares IF is precies hetzelfde als Suares 87 dus
352, is het echt dat je daar geen kansen mee maakt enzo? ik vind mn matchen ermee nogal moeilijk om te scoren (kan ook aan hernandez en miccoli liggen)quote:
Het kan niet aan Hernandez en Miccoli liggen, dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
352, is het echt dat je daar geen kansen mee maakt enzo? ik vind mn matchen ermee nogal moeilijk om te scoren (kan ook aan hernandez en miccoli liggen)
Dat komt omdat ze snel zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Miccoli heeft 243 keer gescoord in 185 wedstrijden.
Hernandez heeft 132 keer gescoord in 110 wedstrijden.
Bij mij doet dat duo het fantastisch!
Kolo ipv Agger?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1186795
tips?
Ja maar stoereboii zegt dat het bij hem niet lukt. Dat is voor mij moeilijk te begrijpen.quote:
LICHT VAN DE LASER!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Fuszy het volgende:
Meisje kijk om je heen
Je bent niet alleen
In het licht van de laser
Meisje ik zie je staan
En ik zie je gaan
In het licht van de laser
High attacking workrate voor een CB in een 3atb, lijkt je dat wel wat?quote:
lukt wel maar wordt zo snel van de bal gezet (vooral miccoli)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar stoereboii zegt dat het bij hem niet lukt. Dat is voor mij moeilijk te begrijpen.
Miccoli is gewoon een goede speler, long shot taker, finesse shot, outside foot shot en Hernandez is redelijk snel maar heeft ook nog een goed shot en de poacher trait.
jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
High attacking workrate voor een CB in een 3atb, lijkt je dat wel wat?
Good luckquote:
Nee, het gaat er om dat de prijs van de IF op UDB gebaseerd is op de afgelopen maanden, waarin de IF dus steeg omdat hij rare was. Daarom is de prijs hoger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja als je ze verzamelt koop je ze meteen lijkt me en anders haal je de sif
Luiz is juist iemand die je moet houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oja luiz ook nog, dan kompany ipv luiz
agger is beter manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Luiz is juist iemand die je moet houden.
Oh ja zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat de prijs van de IF op UDB gebaseerd is op de afgelopen maanden, waarin de IF dus steeg omdat hij rare was. Daarom is de prijs hoger.
Je moet het zelf weten.quote:
Mijn hart gaat tekeer als stro-bos-coopquote:
ja maar agger is ook 15x zo duur...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten.
Ik zie meer mensen met Luiz dan Agger.
Luiz staat dan ook bekend als veel te goed
Gewoon rustig blijven, en geen domme fouten makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef GotenSSJ het volgende:
2-0 voor bij rust in de advanced cup finaleZou ik mijn 1ste toernooi gaan winnen?
nicequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaja! De eerste beker is binnen4-0 en toen ragequitte de tegenstander. Toch leuk na 8 maanden oid eens een cup winnen, 200 wedstrijden over gedaan
Wat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaja! De eerste beker is binnen4-0 en toen ragequitte de tegenstander. Toch leuk na 8 maanden oid eens een cup winnen, 200 wedstrijden over gedaan
Nu niet meer toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb ook online nog nooit een cup gewonnen hoor..
Moet vrijwel altijd tegen veel betere teams spelen
Mwa, ik heb natuurlijk nog geen 'volwaardig' goed team. Heb nu 1 goeie spits dan (RvP), maar ik moet soms tegen gasten met meerdere IF's en TOTY's, daar verlies ik met ease vanquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb ook online nog nooit een cup gewonnen hoor..
Moet vrijwel altijd tegen veel betere teams spelen
Daarom moest je dus de NUP pakken. Verder won ik altijd met NIF Ben Arfa Taarabt en Djourouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ik heb natuurlijk nog geen 'volwaardig' goed team. Heb nu 1 goeie spits dan (RvP), maar ik moet soms tegen gasten met meerdere IF's en TOTY's, daar verlies ik met ease van
Hier ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2 pagina's aan non shiney bronzen contracten verkochtNormaal verkopen die ondingen nooit bij mij
Ik heb 1x offline gewonnen, voor de rest nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarvan 12x tegen de computer.
Op Ultimate valt het wel mee, dan kappen en draaien ze wat minder, maar online blijft het leukst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb 1x offline gewonnen, voor de rest nooit meer gedaan.
Tegen de CPU is zo geestdodend en saai
M. Bastos - Welliton - Krasicquote:
zelfde, vandaag al meer dan 200 dingen verkocht volgens mijquote:
Ik won gisteren met mijn silvers makkelijk van iemand met een Frans team met een aantal IFs en TOTYs en daarna tegen een standaard BPL team, maar ik verloor van iemand met een standaard BPL 5-3-2 teamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
Ik verlies altijd van mensen met een slechter team, sowieso verlies ik de laatste tijd veel. Brons toernooi is dan wel weer makkelijk om te winnen
Excelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Was me even aan het vervelen en aangezien ik hier geen xbox heb staan ga je dan rare dingen doen.
Dit zijn de stats van mijn aanvallers. De kleur staat voor met wie ze spelen, Welliton speelt op het moment niet meer, daar staat Eto'o nu.
[ afbeelding ]
Nice, ben al blij als ik met gold 1op1 haalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Was me even aan het vervelen en aangezien ik hier geen xbox heb staan ga je dan rare dingen doen.
Dit zijn de stats van mijn aanvallers. De kleur staat voor met wie ze spelen, Welliton speelt op het moment niet meer, daar staat Eto'o nu.
[ afbeelding ]
Ik heb 1 wedstrijd offline gespeeld, dat was zo verschrikkelijk saai dat ik het nooit meer heb gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb 1x offline gewonnen, voor de rest nooit meer gedaan.
Tegen de CPU is zo geestdodend en saai
Zulke berichten krijg ik nooit helaasquote:
Als ik tegen een 5atb team speel, speel ik gewoon op m'n allerbest, zeker als het een BPL 5atb is. Dit soort teams gun ik gewoon geen overwinning.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik zo naar mijn stats kijk kan ik maar beter mijn 5atb team (Cisse, Walcott & Young) verkopen en kijken of ik een leuk 352 BPL team kan maken...
komt vanzelf als je gaat winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zulke berichten krijg ik nooit helaas
Win je weleens?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat je nooit wint.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt daar gewoon veel ruimte om je aanval op te bouwen, alleen voor je aanvallers is het nogal druk als je speelt tegen 5atb. Ik vond het zelf al niet zo heel lekker spelen maar als ik zo naar de stats kijk kan ik het ook maar beter veranderen naar een 352.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik tegen een 5atb team speel, speel ik gewoon op m'n allerbest, zeker als het een BPL 5atb is. Dit soort teams gun ik gewoon geen overwinning.
Dafuq did I just read?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
laatste keer dat ik berichten kreeg was het omdat ik zo slecht was.
Op een gegeven moment was ik zo slecht, dat ik tijdens mijn geboorte niet door de kut van mijn moeder paste
3-5-2quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt daar gewoon veel ruimte om je aanval op te bouwen, alleen voor je aanvallers is het nogal druk als je speelt tegen 5atb. Ik vond het zelf al niet zo heel lekker spelen maar als ik zo naar de stats kijk kan ik het ook maar beter veranderen naar een 352.
Ik ben beter:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
Die instant sells zijn ook wel fijn.
[ afbeelding ]
Stonden er minder dan 20 seconden weer op. Vind dat wel lekker, meteen weer ruimte op je TP.
Dat komt omdat jij niet kan koppen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Dat potje voor Lindgren. speelde ik tegen een team met Nilmar. 8-3 gewonnen ofzo maar zelfs dan scoort hij 3xGewoon een kopduel winnen van Skrtel
Dat had ik gister ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Vaz Te in een 400c pakje, ik blij. Is de NIF niks waard
Ik stond gewoon goed opgesteld en toch sprong Nilmar hoger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet kan koppen.
Ik scoor ook heel vaak kopballen tegen je
Ik heb er al een stuk of 7 gehadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
En ik wil verdomme eens een IF in een pakje man. Al 2 jaar totaal niks
Kan ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer dat ik dit alleen kan doen als ik bij mijn ouders ben die een Windows PC hebben![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om Cheat Engine op mijn macbook te laten werken![]()
shiny contracten, healing, fitness, squad fitness, team morale en spelers kan je gewoon verkopen voor 200+. Deed ik ook tot aan vorige week.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer dat ik dit alleen kan doen als ik bij mijn ouders ben die een Windows PC hebben![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om Cheat Engine op mijn macbook te laten werken![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en ik ben weer rijk
Nonshiney contractenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga zo ook maar eens dat cheatengine op mn PC gooien.
Gooien jullie letterlijk alles voor 150c er op? Of bijv de non-shiny contracten en wat waardelozere spelers?
Ik doe spelers van onder de 53, shiny contract, +3, moraal en fitness voor 150 (soms 200)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga zo ook maar eens dat cheatengine op mn PC gooien.
Gooien jullie letterlijk alles voor 150c er op? Of bijv de non-shiny contracten en wat waardelozere spelers?
non-shiny contracten verkopen bij mij allemaal nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe spelers van onder de 53, shiny contract, +3, moraal en fitness voor 150 (soms 200)
Healing meer en aan non-shiny contracten doe ik niet
Ik heb geen zin om vaak dingen erop te zetten maar wil wel pakjes openen voor toffe spelers etc. Ook verkopen ze niet altijd dus daarom doe ik ze nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
non-shiny contracten verkopen bij mij allemaal nu![]()
Hoeveel accounts gebruik jij? Handel je ook nog op andere manieren of alleen met de bronzen pakjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en ik ben weer rijk
Kan beide, ligt ook eraan of je hybrid wil of BPLquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
Gerrard op CAM of CDM?? 3-5-2 Opstelling
Logisch met 3 cups. Met 1 contract kun je een speler 1 toernooi laten spelen, de zilveren contracten zijn aardig duur, verkocht een non shiney silver contract voor 400c BIN. Dus op zich niet gek dat mensen voor de 150cBIN bronzen non shiney contracten gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
non-shiny contracten verkopen bij mij allemaal nu![]()
Nee een stickerquote:
Alleen bronzen pakjes, 2 accounts. mijn echte, en mijn bronzen pakjes account. Met de echte account koop ik zelden pakjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts gebruik jij? Handel je ook nog op andere manieren of alleen met de bronzen pakjes?
Voordeel bij silver en goud is dat je +50% kan doen, bij brons blijft het maar 1 wedstrijd erbijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Logisch met 3 cups. Met 1 contract kun je een speler 1 toernooi laten spelen, de zilveren contracten zijn aardig duur, verkocht een non shiney silver contract voor 400c BIN. Dus op zich niet gek dat mensen voor de 150cBIN bronzen non shiney contracten gaan.
BPL. Ik twijfel tussen: CAM: Gerrard en CD: SIF Ramires en IF Fellaini.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan beide, ligt ook eraan of je hybrid wil of BPL
PS3 > xbox, krijg amper van die messagesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit zijn een paar berichtjes van de afgelopen maand. Grappig is dat de mensen die het meeste zeiken ook het slechtst speelde. Die gozer die over headers zit te zeiken had welgeteld 1 shot on target in 90 minuten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit zijn een paar berichtjes van de afgelopen maand. Grappig is dat de mensen die het meeste zeiken ook het slechtst speelde. Die gozer die over headers zit te zeiken had welgeteld 1 shot on target in 90 minuten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XBOX heeft te veel agressieve mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je het aardig goed. Ik heb nu pas 20k na een paar dagen. Ik bewaar wel alleen shiny spelers in m'n club en ik verkoop alleen de fitness kaarten en contracten. De rest duur me te lang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen bronzen pakjes, 2 accounts. mijn echte, en mijn bronzen pakjes account. Met de echte account koop ik zelden pakjes.
Ja, kan me echt niets leukers bedenken. Potver, daar verheug ik me altijd op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk om zulke discussies uit te lokken
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef Rijst het volgende:
Mensen die met Micolli spelen zijn wel de grootste klootzakken![]()
Niet dat jij dat bent.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk om zulke discussies uit te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
350 Is toch normaal?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:40 schreef pascal08 het volgende:
Open bid werkt ook wel chill.
[ afbeelding ]
Haha, ja ik kan ook wel de positieve berichtjes eruit halen maar dat is een stuk minder leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn berichten
Ik heb geen negatievequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ja ik kan ook wel de positieve berichtjes eruit halen maar dat is een stuk minder leuk
Owke. stats op het kaartje bijna het zelfde, vandaar de vraagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen negatieve
@gekkezuiden, TOTY Skrtel (workrates, vooral bij 352)
Ik twijfelde ook, maar Rijst zei Skrtel en nog geen spijtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Owke. stats op het kaartje bijna het zelfde, vandaar de vraag
Die zal je er altijd tussen hebben. Ik heb een keer verloren door een hattrick aan kopballen van Miyaichi tegen mijn SIF Chielliniquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar Rijst zei Skrtel en nog geen spijtBehalve 1 potje maar dat sloeg gewoon nergens op
Oke.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar Rijst zei Skrtel en nog geen spijtBehalve 1 potje maar dat sloeg gewoon nergens op
Ja, een hoge bal ging via zijn rug naar de tegenstander en hij ging 2x onder een bal door op miraculeuze wijze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal je er altijd tussen hebben. Ik heb een keer verloren door een hattrick aan kopballen van Miyaichi tegen mijn SIF Chiellini
Je schoot links zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Pff. 3-2 achter in de laatste minuut van de halve finale Chemistry Cup. Penalty mee. Zlatan achter de bal. Mis.
Ik was vandaag 7-0 onderuit gegaan. Sloeg nergens meer opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal je er altijd tussen hebben. Ik heb een keer verloren door een hattrick aan kopballen van Miyaichi tegen mijn SIF Chiellini
linkerhoekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zlatan is tweebenigMaar dat wist jij niet zeker.
Linkerhoek van het doelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zlatan is tweebenigMaar dat wist jij niet zeker.
Zovaak meegemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Ik stond in de halve finale van de chemestry cup, tegenstander Leaves bij 0-0, ik start fut opnieuw op , klik de 100 chem cup aan, moet ik opeens al die wedstrijden opnieuw doen( omdat er geen uitslagen meer staan). Hoe kan dit? Iemand dit eerder meegemaakt??
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Linkerhoek van het doel
Maar dat snap jij niet zeker.
Nee, daar duik ik altijd heen. Schoot 'm iets uit het midden, recht boven in het doel. Gaat er echt 9/10 keer wel in.quote:
Kompany is idd stuk groter, daar heb ik wel iets meer aan in het centrum. Ga Saha maar gewoon uitproberen denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
linkerhoek
@Tobi Saha niet meegespeeld, Sturridge is wel goed. Kompany en Toure draaien?
Hmm ja, daar schiet ik hem ook altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, daar duik ik altijd heen. Schoot 'm iets uit het midden, recht boven in het doel. Gaat er echt 9/10 keer wel in.
JE BENT GEWOONquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
Oh op de ps3 heb ik nogn ooit gewonnen met penalties
Ik vind die analogesticks sowieso kut. ik denk dat mijn handen te groot zijnquote:
inb4 consolewar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die analogesticks sowieso kut. ik denk dat mijn handen te groot zijnLongshots vliegen er altijd naast en skillen is lastiger.
Jij vindt xbox dus fijner?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die analogesticks sowieso kut. ik denk dat mijn handen te groot zijnLongshots vliegen er altijd naast en skillen is lastiger.
Waarom speel je er dan niet meer op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |