Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Na 4x vragen denk ik niet.quote:
Jouw UI.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had een reserve spitsje nodig voor mijn Franse team. Wat een baas is die Gignac zegDie man heeft me een afstandschot
Manne chill :Kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
Iemand hard geraped in de finale van consumables cup :¤ BAM! 6-1 gewonnen!
Wat is dat nou voor een pack dat je wint?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
Iemand hard geraped in de finale van consumables cup :¤ BAM! 6-1 gewonnen!
Goffert was vet, sowieso omdat Editors daar ook voorprogramma was. Staat ook in mijn top 5 van favoriete bandsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had geen geld en vond het massale van een goffertpark veel toffer
Het is maar een grapje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef bombmannl het volgende:
grrrr... Jullie vergeten het ook niet hé...
Editors was mijn favoriete band, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Muse staat wel ergens in de top 10quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goffert was vet, sowieso omdat Editors daar ook voorprogramma was. Staat ook in mijn top 5 van favoriete bands![]()
Maar dit is de 3de keer dat ik ga. Ben erg benieuwd naar het nieuwe album.
Is er trouwens iemand die zin heeft in een potje op de xbox? Denk niet dat ik heel erg goed ben oid, dus zou leuk zijn iemand van het zelfde niveau te treffen
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Editors was mijn favoriete band, maar ik heb er al een hele tijd niet meer naar geluisterd. Muse staat wel ergens in de top 10.
Springsteen en the gaslight anthem voeren mijn lijst aan
2x gewoon consumables 4 contracten ,fitness, verdedigingskaartjes etc. Waarvan 1 rare. Niks bijzonders eigenlijk :S (+2k erbij)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een pack dat je wint?
Goeie smaak heb jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetje
Op dit moment is dit Of Monsters and Men of Ben Howard
aww..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is maar een grapje.
We mogen je wel. Ik in ieder geval.
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goeie smaak heb je. Mijn top 4 is The Killers, Muse, Editors, Snow Patrol
En Linkin Park ook wel, alleen lang niet alle nummers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik heb
Mijn UI danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Killers en Snow Patrol zijn ook baas inderdaad. Die wisselen mijn top 5 een beetje af inderdaad. Ligt er net aan welke bui ik heb
Soms ook 2 Rares zie ik net maar dan krijg je er extra bronze bij ipv goudenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
2x gewoon consumables 4 contracten ,fitness, verdedigingskaartjes etc. Waarvan 1 rare. Niks bijzonders eigenlijk :S (+2k erbij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
top 5 sinds eind mei 2009quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Muse, Kings of Leon, Foo Fighters, Editors en de 5de plek wisselt altijd wel een beetje
Op dit moment is dit Of Monsters and Men of Ben Howard
Hybrid Theoryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Linkin Park ook wel, alleen lang niet alle nummers.
Coldplay... Ze hebben hele toffe nummers (The Scientist, Charlie Brown, Fix you bijv) maar ook nummers waar ik totaal niks mee heb (Clocks bijv, dont shoot me!quote:
Vind de vroegere albums ook beter hoor (:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hybrid Theory
[..]
Coldplay... Ze hebben hele toffe nummers (The Scientist, Charlie Brown, Fix you bijv) maar ook nummers waar ik totaal niks mee heb (Clocks bijv, dont shoot me!)
7,50 voor 100kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
He ik vroeg me af of er nog iemand ps3 coins verkoopt?
gr gr
Sieht gut aus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
top 5 sinds eind mei 2009
[ afbeelding ]
The Scientist vind ik 1 van de beste nummers ooit gemaakt. Haalt het net niet bij No sound but the wind van de Editorsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Vind de vroegere albums ook beter hoor (:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
gr gr
Hou je bakkes manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
ja ik verdien 100k per dag met 7 accounts maar ik wil toty ibra
gr gr
Niet zo blij doen.quote:
Nope, heb het 400 topics geleden eens gevraagd maar ben nooit toegevoegd, lees ook vooral mee omdat ik niet altijd zin/tijd heb om te postenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo blij doen.
GotenSSJ nu kan ik even niet, maar wil binnenkort wel een potje. Sta je in de OP? Mijn GT is iig berbathor
No sound but the wind. Het enige minpunt aan dat nummer is dat het voor twilight is gemaakt. Wat een gevoel is er in dat nummer gedrukt. Heb Editors dat nummer live zien spelen toen die nog niet bekend was bij het grotere publiek. Kippenvel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sieht gut aus.
[..]
The Scientist vind ik 1 van de beste nummers ooit gemaakt. Haalt het net niet bij No sound but the wind van de Editors
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef Thorb het volgende:
gr gr
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
ja ik verdien 100k per dag met 7 accounts maar ik wil toty ibra
gr gr
Klopt. Dat filmpje op Werchter ken je vast wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
No sound but the wind. Het enige minpunt aan dat nummer is dat het voor twilight is gemaakt. Wat een gevoel is er in dat nummer gedrukt. Heb Editors dat nummer live zien spelen toen die nog niet bekend was bij het grotere publiek. Kippenvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |