SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Donequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wil je even de meet-info uit de OP halen Stefan?
Vertel eens iets over jezelf trouwens
O ik dacht de OP niet ge-edit kon worden door zwarten zeg maar?quote:
Ik ben halfbloed, niet zwartquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik dacht de OP niet ge-edit kon worden door zwarten zeg maar?
Ik heb hier wat zwarts voor je dat je in dat diepe geval van je kan stekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ons Arischer zijn alle niet Ariers gewoon zwartjes
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een diepe... Euh... Geen idee hoe ik deze zin af wilde gaan maken
Leven Lang Fitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik niet, klinkt ingewikkeld. Hoe is dat in de praktijk?
Er staat een boel medische en chemische bullshit in dat boek.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:40 schreef Stefan het volgende:
Ontopic, wie volgen hier nog meer dat dieet dat je eiwit/vlees scheidt van zetmeelproducten?![]()
Het is toch t zelfde als montiac?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat een boel medische en chemische bullshit in dat boek.
Voor de rest val je er inderdaad van af omdat je minder kcal binnen krijgt.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/leven-lang-fit.aspx
Ik ken montignac niet, maar die twee componenten in de voeding werken absoluut elkaars vertering niet tegen. Ze zijn er denk ik wel rijk mee gewordenquote:
Ja, uitstekend! Ik zit nu aan twee volkorenbammetjes met ei, tomaat en hamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat 5 day diet?
Ik merk het zelf wel, heb veel minder opgeblazen gevoelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken montignac niet, maar die twee componenten in de voeding werken absoluut elkaars vertering niet tegen. Ze zijn er denk ik wel rijk mee geworden
Dan komt dat omdat je nu waarschijnlijk gezondere producten eet en/of dingen laat staan waar je een opgeblazen gevoel van kreeg. De theorie van het boek klopt domweg niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
Ik merk het zelf wel, heb veel minder opgeblazen gevoel
Maar ik eet sowieso minder vlees en al bijna geen melkproducten, daar kan ik niet tegen en ik merk t wel.
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat de naam van deze reeks veranderd moet worden. Er is hier niemand die een dieet volgt (behalve Stefan dus nu en Isa voor de gein). We weten bijna allemaal dat diëten onzin is dus waarom heten we dan zo? Noem het de plus size club, obese clun, bmi+ club, whatever.
Ah, ben jij die Stefanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:18 schreef Stefan het volgende:
Kwam overigens vandaag deze column weer tegen
http://frontpage.fok.nl/c(...)en-krijg-kanker.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |