abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 12:48:14 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154001932
Ik heb net Edvald Boasson Hagen gespot op de dijk bij Wijk bij Duurstede *)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154001939
quote:
Gisteren raakte hij verdwaald in de stad toen hij van zijn woonplaats naar Utrecht was gefietst om zich te melden in het hotel.
:')
pi_154001985
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wielco kan echt niet fietsen gewoon.

Inb4 TheArt die zegt dat dat wel meevalt.
Wielco en Froome in de mongolenwaaier tijdens de kasseienetappe, daar kunnen we donder op zeggen natuurlijk.
Jack does it in real time...
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:24:40 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154002784
Wilco is een erkend brokkenpiloot.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154009571
quote:
Goed nieuws voor de wielerliefhebbers die ook wel eens graag met Lego-blokjes aan de slag gaan. Voor de 102de editie van de Tour de France komt het Deense speelgoedgigant op de proppen met een Lego-versie van de Tour-ploeg. Helaas is het een uniek item en kan slechts een gelukkige fan van Team Sky de speelgoedset winnen.

In het unieke pakketje zitten de Lego-versies van de negen renners die de Tour rijden, maar ook van ploegleider Sir Dave Brailsford, een Jaguar-volgauto en een Lego-versie van de Team Sky-bus. Hopelijk wordt Froome niet jaloers op zijn Lego-versie, want het gele mannetje heeft een opvallend rijkere, blonde haardos dan de levensechte versie.

De fan die het setje wil winnen moet een foto of video van zichzelf posten op een van de sociale mediakanalen van Team Sky waarin hij of zij hun steun tonen voor de Engelse ploeg voor de komende Tour.

pi_154009861
Als Syntix dit wint komt hij helemaal nooit meer buiten.
Jack does it in real time...
pi_154010172
En de Tour is nog niet begonnen of de eerste 'chute' is er al :

Kelderman is gevallen ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_154021742
quote:
Triple al in hoofd

Bij Tourwinst denkt Alberto Contador stiekem aan deelname Vuelta

’Willen is kunnen’, fluisterde zijn moeder hem in het oor toen hij in 2004 uit de operatiekamer kwam na een urenlange operatie waarbij bloedklonters uit zijn hersenen werden verwijderd. Sindsdien is het de lijfspreuk van Alberto Contador geworden.

Uit deze woorden haalt de Madrileño de motivatie om in 2015 op jacht te gaan naar een bijzondere plek tussen de grootste kampioenen uit de wielergeschiedenis. De dubbel Giro d’Italia en Tour de France is zijn doel. Fysiek onmogelijk, beweren sommige wielerkenners. Contador is echter overtuigd van zijn eigen kunnen. Hij weet als geen ander dat je met de juiste motivatie extra krachten kunt oproepen. Als het hoofd het kan, kun je fysieke grenzen verleggen.

Stiekem kijkt de Spanjaard zelfs al verder. Wanneer hij op de Champs-Elysées met het ’maillot jaune’ om zijn schouders staat, dan is er een realistische kans dat hij de jacht op de triple aankondigt. Giro, Tour en Vuelta in één jaar winnen.

Ploegmaat Rafal Majka bevestigde het hersenspinsel van Contador gisteren in een gesprek met Telesport. Op de vraag of de Pool, vorig jaar winnaar van het bergklassement in de Tour, het kopmanschap in de Vuelta draagt, antwoordde Majka: „Misschien is Alberto daar ook. Er is zeker een kans dat hij de Vuelta rijdt.” Is zijn grote doel om als eerste wielrenner ooit de triple te realiseren? Majka: „Dat is het doel.”

Sportief manager Steven de Jongh gaf vervolgens een veelzeggend antwoord op de vraag of Contador al aan de grote drie denkt. „Laten we eerst maar eens deze Tour goed afronden.”

Vorig jaar voor de Tour sprak Contador reeds De Jongh aan om in 2015 iets unieks te doen. Nadat hij in Frankrijk zijn scheenbeen brak en ruim anderhalve maand later als eindwinnaar van de Vuelta werd gehuldigd, werd het besluit genomen. De dubbel Giro en Tour werd zijn grote doel, maar stiekem denkt hij dus al verder.

„Een grote ronde meer of minder maakt mijn lijst niet echt veel specialer, daarom wil ik graag voor de unieke combinatie gaan”, benadrukt Contador. Hierin wordt hij aangemoedigd door ploegeigenaar, en Russische miljardair, Oleg Tinkov die roept dat alle grote kampioenen in een jaar voor de drie grote rondes moeten gaan.

Contador zelf spreekt nog niet van de triple. Op 31 mei slaagde hij voor deel 1, de eindzege in de Giro d’Italia. De volgende dag werd hij gehuldigd in Pinto, maar vervolgens vertrok hij naar Lugano en later op hoogtestage in Livigno, waar zijn focus compleet op de Tour was gericht. In 2011 reed ik al de dubbel Giro en Tour, maar toen was het geen doel voor mij om beide rondes te winnen. Al haal ik juist uit die combinatie ook weer motivatie dat het met een specifieke voorbereiding moet kunnen.”

Contador telt dat er 33 dagen tussen het einde van de Giro en de start van de Tour zijn. „De eerste zestien dagen na Milaan stapte ik nog met zere benen uit mijn bed. Ik heb in die periode opnieuw alle opofferingen gedaan om hier in Utrecht optimaal voorbereid aan de start te staan. Elke dag getraind, voldoende rust genomen, op mijn voeding gelet en alle feesten en bezoeken afgezegd. Nee, ik kon mijn stoom niet afblazen en het zat er niet in om een dag afstand van de sport nemen.”

Mentaal ben ik er desondanks klaar voor. Dat komt omdat ik het als een uitdaging zie. Ik voel me fris. Fysiek sta ik op het gewenste niveau, al stond ik er twaalf maanden geleden conditioneel gezien wel iets beter voor. De vraag is echter hoe ik gedurende de Tour herstel. Breken de inspanningen van een zware Giro me op of ben ik voldoende uitgerust voor de komende Tour?”

De Jongh heeft het volste vertrouwen in zijn kopman. „Fysiek kan hij het aan, daar twijfel ik niet aan”, zegt de Noord-Hollander zelfverzekerd. „Een van Alberto’s grootste talenten is dat hij snel van zware inspanningen herstelt. Hij heeft in de Giro een gewogen wedstrijd gereden. Halverwege de ronde kon hij na zijn slag in de tijdrit de afweging maken of hij ritzeges weg zou geven of consoliderend ging rijden. We staan nu halverwege. Ik ben ervan overtuigd dat het een realistisch plan is.”
pi_154022045
Hij zou wel gek zijn om het niet te proberen natuurlijk
  vrijdag 3 juli 2015 @ 06:26:41 #110
194695 franklop
Fran knock
pi_154023131
Denk ook niet dat hij in de Giro al 100% was, buiten dat hij zich op bepaalde momenten zich dus al inhield
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154036430
quote:
Nijntje zit vast

Een reclamewagen van de Tour de France kwam aan de Kromme Steenweg in Helmond vast te zitten vrijdagochtend. Nijntje was namelijk toch iets te groot toen de wagen door een tunnel moest...

Bestuurder Patrick Houthooft, oud-amateurwielrenner, had de hoogte van de tunnel niet goed ingeschat. De oren van de meest favoriete konijn van Utrecht konden in eerste instantie net wel door de tunnel, maar halverwege kwam de wagen toch vast te zitten.

Het probleem was echter snel opgelost. Cees van Dijk die een foto van dit ongelukje op Twitter zette, zei tegen Eindhovens Dagblad: ,,We moeten met vijf zware mensen in die auto gaan zitten, dan lukt het wel."

Zo geschiedde het. Door een paar mensen uit te nodigen in de auto te zitten en een beetje lucht uit de autobanden te halen, kwam Nijntje heelhuids de tunnel uit. Bij de eerst volgende benzinepomp was het alleen wel belangrijk om de banden weer op te pompen.

De reclamewagen met Nijntje erop rijdt zaterdag en zondag mee in de reclamekaravaan tijdens de Tour de France om de Domstad te promoten.

pi_154037338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Bestuurder Patrick Houthooft
Hopelijk heeft Nijntje een flexibel hoofd. :P
pi_154126681
EuroHoody twitterde op maandag 06-07-2015 om 21:53:38 Due to a booking error - eh, hem - we are in a hotel in Liege that rents by the hour, with a lot lights and mirrors reageer retweet
:D
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:16:37 #114
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_154150837
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:01 schreef DeeBee het volgende:
Als Syntix dit wint komt hij helemaal nooit meer buiten.
Maak je over mij maar geen zorgen, zolderkamer autistje.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:10:19 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_154151133
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die poppen zijn veel te dik
pi_154213535

Het 'bed' van Koen de Kort van gisteren :')

En maar moeilijk doen als er iemand in een camper wil slapen.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:17:10 #118
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_154215305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 02:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Wat stel je dan voor, dat de rijke ploegen hun belangrijkste renners in een camper kunnen stoppen en de rest het voortaan maar met deze rotzooi moeten doen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 juli 2015 @ 09:33:11 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154215504

Giro >>> Tour, maar dat wist iedereen al.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_154221975
Nu is het vandaag zo dat Froome de trui niet mag dragen. Maar Cancellara is toch ook gewoon gefinished en daarna gestopt toen hij in het geel reed, of zit ik nu fout?
pi_154222041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:16 schreef Blue_note het volgende:
Nu is het vandaag zo dat Froome de trui niet mag dragen. Maar Cancellara is toch ook gewoon gefinished en daarna gestopt toen hij in het geel reed, of zit ik nu fout?
Cancellara kwam binnen op grote achterstand en zou de gele trui zowieso kwijt zijn geraakt. Martin stond nog eerste na zijn finish.
pi_154222188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:19 schreef kilon het volgende:

[..]

Cancellara kwam binnen op grote achterstand en zou de gele trui zowieso kwijt zijn geraakt. Martin stond nog eerste na zijn finish.
Verrek ja, klopt inderdaad vwb Cancellara.
pi_154222487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:16 schreef Blue_note het volgende:
Volgens mij mocht Froome het zelf beslissen vandaag, net zoals Zoetemelk toen Hinault afstapte in jaar x (Zoetemelk is toen niet in het geel gestart)
pi_154222960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:17 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor, dat de rijke ploegen hun belangrijkste renners in een camper kunnen stoppen en de rest het voortaan maar met deze rotzooi moeten doen?
Lijkt me prima.
pi_154223630
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 02:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon een eigen M-Line, Latexco of ander matras meenemen en dit probleem is opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')