quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Devv het volgende:
Ik gun Dirk zijn afscheidstournee bij een echte topclub zoals Fenerbahçe. Het mooiste zou zijn als ze Feyenoord loten in de voorrondes en hij met de winnende goal al die jankballen uit Rotterdam naar de Europa League schopt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
Dirk die Feyenoord eruit trapt, mooi man
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
Dirk die Feyenoord eruit trapt, mooi man
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:38 schreef Lastpost het volgende:
Sportief failliet tegen financieel failliet, leuk affiche.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:35 schreef Devv het volgende:
''Mijn grootste droom is met Feyenoord kampioen te worden. Dat is me destijds niet gelukt. Ik ken daar nog veel mensen en kom er graag. Daarom zou ik er heel graag ooit terugkeren.''
[ afbeelding ]
Groter en beter betalend wel mooier is maar een mening.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan veel zeggen maar Fenerbahce is een grotere, mooiere en beter betalende club dan Feyenoord. Van Hooijdonk heeft daar een geweldige tijd gehad.
Bij Feijenoord natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan veel zeggen maar Fenerbahce is een grotere, mooiere en beter betalende club dan Feyenoord. Van Hooijdonk heeft daar een geweldige tijd gehad.
Je kunt helemaal geen mooie tijd hebben bij feyenoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Bij Feijenoord natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt helemaal geen mooie tijd hebben bij feyenoord
Hoe vaak hebben ze een europa cup gewonnen en hoe vaak zijn ze wereldkampioen geweest ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In de jaren 60 wel de Balkan cup, dat is toch ook niet niksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze een europa cup gewonnen en hoe vaak zijn ze wereldkampioen geweest ?
Hoe simpel ben je dan wel niet als je een club daarop gaat beoordelen. Maarja, we kennen je inmiddels wel...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze een europa cup gewonnen en hoe vaak zijn ze wereldkampioen geweest ?
Ik veroordeel niet één club. Ik reageer alleen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je dan wel niet als je een club daarop gaat beoordelen. Maarja, we kennen je inmiddels wel...
Grootsheid wordt mede bepaald door de prijzen en historie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je dan wel niet als je een club daarop gaat beoordelen. Maarja, we kennen je inmiddels wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |