Volgens mij is het aangekoekte kak. Waar zit die klier dan precies? Er zat van de week ook een interessante bruine plakvlek in de voerbak. En de binnenkant van de wilgenbruggen is witquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Berengeur? Beren hebben daar ook een speciale klier zitten he, die maakt het soms ook wat viezer. Heeft de mijne hier ook, zo'n heel vettig plekje is dat
Welnee, lang niet elk mannetje ruikt zo sterkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees dan begin ik lichtelijk spijt te krijgen van mijn 2 mannetjes
Onze beer is te oud om te casteren, onze DA raadde het af... Toch jammer, ik zou graag meerdere zeugjes bij mijn beer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef SacreCoeur het volgende:
ja weet ik en dat risico zou ik niet willen nemen.
En ik vind het gewoon zielig
Da's een tuinsetshop?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand hier ervaring met knaagdierenwinkel.nl?
Waren het van die cuy cavia's?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef SacreCoeur het volgende:
awh wat lief! vooral die linkse.
bij ons op de kinderboederij hebben ze 2 reuze cavia's:D:D die zijn grooooooooot!
Volgens mij gaat het vooral in welke maten, je moet vooral oppassen dat ze niet teveel vocht binnen krijgen. Dus een beetje kan altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
Mag een cavia nou wel of niet een blaadje sla?? Ik dacht dus gelezen te hebben dat ze het af en toe wel mochten, heb ze dus vanmiddag een klein blaadje gegeven, maar begin nu te twijfelen...
Ja ze mogen het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
Mag een cavia nou wel of niet een blaadje sla?? Ik dacht dus gelezen te hebben dat ze het af en toe wel mochten, heb ze dus vanmiddag een klein blaadje gegeven, maar begin nu te twijfelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |