Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.quote:
Wat deed deze man dan? Volgens mij kwam ik net toen hij wegging, wel die Nectar enzo gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.
Oh snappquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
Dit bedoel ik. Briljantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
JLO brak Toefjes geest maar gaf geen zak snoep van de Jamin
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk UI maken, iets met die jamin zak snoep ofso.
of iets wat bij mij past
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
Thanks!quote:
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euroquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Fuck deze wedstrijd.
GJE, zullen we 2vs2 tegen random mensen, niet clubs maar gewoon?
Anders clubs maar dat is niet echt leuk met z'n twee.
ok okquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euro
ik ook aan mezelfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.
Op jouw leeftijd hoor je bij de mature/gilf sectiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
En dan met van die gemaakte teens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
Alweer, bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Afbeelding opslaan en dan upload via UI Manager (door op je eigen avatar te klikken).
Voor echte jonge dames ga je naar www.martijn.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
en een lolly in de mondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
Grapje toch.quote:
Zat wel zieke curve aan, toch mocht hij hem wel hebben. Hij stond net ook de hele tijd bij een paal ipv in het middenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is wel manne chill, al zeg ik het zelf.
Mooie zelfspot heb je.
Why?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.
Denk mee met de users hierquote:
Die keeper het volgens mij niks vast gehouden.,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat wel zieke curve aan, toch mocht hij hem wel hebben. Hij stond net ook de hele tijd bij een paal ipv in het midden
Dat heet een Brigadiertje, maar die snappen alleen Pascal en Rijstquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die keeper het volgens mij niks vast gehouden.,
Zou waarschijnlijk wel goed zijn in FIFA
'kk'quote:
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat Pascal zo'n chile UI heeft gemaakt laat ik het gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie snappen hem wel
Mij maakt het niet uit, maar sommige mensen kunnen het niet waarderen
Deze is wel beter als die vorige die je had.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
en Pascal idd, die 'dan jou' is echt baas!
Stukje van persconferentie gezien gister? Dat zo'n journalist 2 vragen wil stellen en dat hij er maar eentje mag. Zegt Löw bij de eerste van stel je tweede maar want deze beantwoord ik niet en dan bij de tweede geeft hij ook geen antwoordquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Löw wel een held. Relaxte kerel zoals hij overkomt, sportief en hij straalt heel wat meer uit dan het gros van de (bonds)coaches. Niks mis mee.
Bullshit, door kk voelt niemand zich beledigd hoor, is meer aandachtszoekerijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie snappen hem wel
Mij maakt het niet uit, maar sommige mensen kunnen het niet waarderen
Achja, PSV logo is gewoon mooi (vind ik).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is wel beter als die vorige die je had.
... [ afbeelding ]
Beledigd niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bullshit, door kk voelt niemand zich beledigd hoor, is meer aandachtszoekerij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
Lahm, nou doe het nog maar een keer. Die Arno Vermeulen is ook tegen een scooter aangefietst zonder helm denk ik.
de 14 jarige belg kan het weten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ik werd gelijk 5 keer gequote. Als ik normaal post hooguit 1 keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet gezien, maar wel droog ja. Ik vond Advocaat ook wel droog tijdens de persco'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stukje van persconferentie gezien gister? Dat zo'n journalist 2 vragen wil stellen en dat hij er maar eentje mag. Zegt Löw bij de eerste van stel je tweede maar want deze beantwoord ik niet en dan bij de tweede geeft hij ook geen antwoord
Dat hij zo ontspannen is omdat er geen Nederlanders zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar wel droog ja. Ik vond Advocaat ook wel droog tijdens de persco's
Door de "kk" toevoeging kreeg ik alleen een minder positief beeld van je, maar als je alleen "Löw kneus" had gezegd was ik alsnog benieuwd geweest waarom.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ik werd gelijk 5 keer gequote. Als ik normaal post hooguit 1 keer.
Dat zag ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de 14 jarige belg kan het weten hoor
welke positie moet ik innemen bij clubs?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hij zo ontspannen is omdat er geen Nederlanders zijn
Wel dom om bij rellen te vragen of ze van een roddelblad zijn.
Sorry sorry sorry was mn broertje echt hoor sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door de "kk" toevoeging kreeg ik alleen een minder positief beeld van je, maar als je alleen "Löw kneus" had gezegd was ik alsnog benieuwd geweest waarom.
Nouuuuu dat ligt eraan wie er meedoen. Ik ga meestal ST, misschien dat Pascal zometeen de any wil en als Crook er is zal die wel LCAM gaan. Misschien Iwan nog, zou wel leuk zijn. Maar je kan wss RCAM of CAMquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke positie moet ik innemen bij clubs?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry was mn broertje echt hoor sorry
CAM dan maar, op die positie ben ik het minst slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nouuuuu dat ligt eraan wie er meedoen. Ik ga meestal ST, misschien dat Pascal zometeen de any wil en als Crook er is zal die wel LCAM gaan. Misschien Iwan nog, zou wel leuk zijn. Maar je kan wss RCAM of CAM
Zal wel meevallen tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CAM dan maar, op die positie ben ik het minst slecht
Het is alleen totaal onnodig om te zeggen dus als je weet dat mensen het niet prettig vinden doe je het gewoon niet. Sowieso is het onzin om te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
Ja kanker is een erge ziekte, er is ook familie aan overleden, maar om nu meteen te gaan huilen bij "kk" vind ik eem
Beetje vergezocht, als jullie het niet willen doe ik het niet hor, gwn ff mn mening zeggen
Maar waarom zeg je eigenlijk 'kk'?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
Ja kanker is een erge ziekte, er is ook familie aan overleden, maar om nu meteen te gaan huilen bij "kk" vind ik eem
Beetje vergezocht, als jullie het niet willen doe ik het niet hor, gwn ff mn mening zeggen
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.
Sarcasmeeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nu alweer spijt van wat ik gezegd heb.
Ach we zijn Rijst gewendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik ben echt slecht in clubs want ik heb geen spelinzicht
Gewoon altijd Sporza opzetten tijdens de rust joh. Geen reclame en gewoon 15 minuten lang toffe filmpjes en betere analyse dan bij de NOS.quote:
Rijst is weg, dus we hebben een nieuwe Rijstbal nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
Erik was wel het hoogtepunt![]()
Ja dat is DaDudequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst is weg, dus we hebben een nieuwe Rijstbal nodig.
Hoe gaat het eigenlijk op de ps3? ik heb allang niet meer meegedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd naar het niveau van clubs op de xbox
Winststreak van 50+, nu helaas niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil wel af en toe buitenspel lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
Nja ik zei het niet he, gwn ff mn mening erover zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.
Koop een Xbox, vier het met ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb het geld nu wel, maar voor clubs een xbox kopen gaat te verquote:
Verkoop je PS3quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het geld nu wel, maar voor clubs een xbox kopen gaat te ver
Gehad van m'n vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Nu niet weer zo doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
De xbox club speelt toch als het Nederlandse elftal (bijna) allemaal egotrippers.
..., zegt Arjen zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
De xbox club speelt toch als het Nederlandse elftal (bijna) allemaal egotrippers.
1 wedstrijd ja. ons record 44-33, die van jullie..?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu niet weer zo doen.
Je kraakte ons ook af, maar toch waren we beter..
Die hoofdenquote:
Maar wij kraken niet anderen afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 wedstrijd ja. ons record 44-33, die van jullie..?
Dat was ik ja. Was toen chagrijnig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wij kraken niet anderen af
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
?
Ik was altijd al een rechtspoot.
Clubben jullie nog vaak eigenlijk?
Kom gewoon weer terug. We houden nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
?
Ik was altijd al een rechtspoot.
Clubben jullie nog vaak eigenlijk?
Daarvoor ook alquote:
Dat zullen ze nog wel aanpassen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Nickskuh het volgende:
Btw allemaal dezelfde rating daar behalve een 85 Ramires
Ow zo denk ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Als je niet wilt verliezen moet je niet bij FC Pino gaan hoor '
Maar ondertussen zelf verliezenquote:
Naaahh. Zoveel speel ik ook niet meer op de xbox. Fifa 13 wel weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom gewoon weer terug. We houden nog steeds van je hoor.#nohommo.
neeeeeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naaahh. Zoveel speel ik ook niet meer op de xbox. Fifa 13 wel weer
Jep, nee maar daar rechts onderin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zullen ze nog wel aanpassen heEn het is Toure, niet Ramires.
Schürrle echt al voor de vijfde keer dom balverlies waar ze zo uit kunnen counteren ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Een verlenging verdient deze wedstrijd niet
Lekker verdedigd Boateng.
Kom maar nog een keer zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ondertussen zelf verliezen
Haha sorry, ik zie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef Nickskuh het volgende:
Samaras lolll
[..]
Jep, nee maar daar rechts onderin.
Goed weer even van je gehoord te hebben, ik heb je bronzen pakjes verslaving helemaal overgenomen , ik moest altijd wel om je bronzen pakjes verhalen lachen, maar dit is echtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een tijd niks van me laten horen maar ik ben er nog steeds. Ik speelde een moeilijke halve finale en finale van het bronze toernooi maar ik won gelukkig wel 0-1 en 4-5. In de halve finale had ik mijn IFs weer in de basis gezet en toen ging het meteen een stuk minder
In de finale had ik de pech dat mijn tegenstander bijna alles afmaakte, ik had 11 schoten en hij 5.
Team is incompleet op het momentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom maar nog een keer zoAls we verliezen dan zeg ik niks
Brigadiertjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
die doelman heeft nog nooit een bal klem gehad in z'n leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
BrigadiertjeJa looool. Wat een baas was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe sowieso niet meer mee danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Team is incompleet op het moment
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
BrigadiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Duitsland gaat huilen en wil de Grieken niet meer steunen waardoor alles uit elkaar dondertquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop echt dat die Grieken winnen.
1. Duitsland uitgeschakeld
2. Griekenland krijgt boost in de economie.
3. Wij krijgen ons geld terug.
Na duitsland clubs?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik doe sowieso niet meer mee danwat het resultaat ook is, komt toch niks positiefs van.
Je doet net alsof je twee weken bent weggeweest, terwijl het maar een paar uur wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een tijd niks van me laten horen maar ik ben er nog steeds. Ik speelde een moeilijke halve finale en finale van het bronze toernooi maar ik won gelukkig wel 0-1 en 4-5. In de halve finale had ik mijn IFs weer in de basis gezet en toen ging het meteen een stuk minder
In de finale had ik de pech dat mijn tegenstander bijna alles afmaakte, ik had 11 schoten en hij 5.
Ik had gehoopt op een finale Tsjechië - Griekenland, zodat dit EK als het slechtste EK ooit de geschiedenisboeken ingaat, en dat de UEFA derhalve besluit zo'n toernooi nooit meer in een pauperland te organiseren, zodat ik de volgende keer mee kan naar de Oranje campingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop echt dat die Grieken winnen.
1. Duitsland uitgeschakeld
2. Griekenland krijgt boost in de economie.
3. Wij krijgen ons geld terug.
sure, als rijst ook meedoet, + hopelijk nog iemand/meer mensenquote:
Briljant toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Kut Grieken
[..]
Je doet net alsof je twee weken bent weggeweest, terwijl het maar een paar uur was![]()
Im in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sure, als rijst ook meedoet, + hopelijk nog iemand/meer mensen
je hoort de tegenstander niet tijdens de wedstrijd, dat is ook beterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Wati k niet snap bij die ps3ers. Je hoort altijd de mic van de tegenstander. In de lobby hoor je ze nog praten maar dan als de wedstrijd begint hoor je gewoon niet praten. Pas als er een doelpunt is gescoord hoor je juichen en daarna weer stilAlsof het allemaal autisten zijn ofzo
Het zit er weer op wat betreft bronze packs. De hoogtepunten: Pearce, Fucito 4-1-2-1-2, Ainsworth 4-1-2-1-2, Miquel, Otsemobor, Westcarr en natuurlijk die IF Park Sang Hee. En een Luciano (ja, die van Groningen)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed weer even van je gehoord te hebben, ik heb je bronzen pakjes verslaving helemaal overgenomen , ik moest altijd wel om je bronzen pakjes verhalen lachen, maar dit is echt
Bij mij kan er in een paar uur heel veel gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je doet net alsof je twee weken bent weggeweest, terwijl het maar een paar uur was![]()
Serieus? Dat wist ik niet. Dus tijdens de celebration wordt de mic unmute?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hoort de tegenstander niet tijdens de wedstrijd, dat is ook beter
haha neequote:
Heb je geen partychat op de PS3?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Wati k niet snap bij die ps3ers. Je hoort altijd de mic van de tegenstander. In de lobby hoor je ze nog praten maar dan als de wedstrijd begint hoor je ze gewoon niet praten. Pas als er een doelpunt is gescoord hoor je ze juichen en daarna weer stilAlsof het allemaal autisten zijn ofzo
FFFUUUUUUUUquote:
Is goed, heb net tegen een beesten team 4-0 gewonnen, dus ik ben weer IFquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nee
Toefjes, Rijst & rest clubs na de wedstrijd?
en nice goal ja
Waarom dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nee
Toefjes, Rijst & rest clubs na de wedstrijd?
en nice goal ja
Pas als je bijelkaar in de lobby zit kan je met elkaar praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
maar party chat is sowieso niet al te nuttig imo, je kan als je op hetzelfde spel zit toch gewoon chatten. En als 5 man cod doen en 1 fifa is het ook eerder irritant dan handig.
nicequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, heb net tegen een beesten team 4-0 gewonnen, dus ik ben weer IF
Hij is ook zo ongelooflijk underrated in FUT (zoals zoveel middenvelders/verdedigers in La Liga)quote:
Het is echt wel handig hoor, maar het is inderdaad wel irritant als er 10 man inzitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
maar party chat is sowieso niet al te nuttig imo, je kan als je op hetzelfde spel zit toch gewoon chatten. En als 5 man cod doen en 1 fifa is het ook eerder irritant dan handig.
Pascal: MOET JE WEER KAKKEN?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is echt wel handig hoor, maar het is inderdaad wel irritant als er 10 man inzitten.
Omdat noobs bij FC Pino beginnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poker, waarom zou Euro er niet gewoon bij mogen als hij dat wilt?
Marcel die altijd chips zat te eten en dan kwam zijn vader zeggen dat hij moest stoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pascal: MOET JE WEER KAKKEN?
10 minuten later......
Pascal: Sorry jongens ik moet even weg.
Rijst: WC papier is op?
genoeg mensenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poker, waarom zou Euro er niet gewoon bij mogen als hij dat wilt?
Noobs moeten winnen inderdaad, als ze tegen tegenslagen kunnen dan mogen ze naar de Dutchiesquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pascal: MOET JE WEER KAKKEN?
10 minuten later......
Pascal: Sorry jongens ik moet even weg.
Rijst: WC papier is op?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marcel die altijd chips zat te eten en dan kwam zijn vader zeggen dat hij moest stoppen
COME AT US BRADA COME AT USquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noobs moeten winnen inderdaad, als ze tegen tegenslagen kunnen dan mogen ze naar de Dutchies
Nee.quote:
Mensen die in je oor gaan boerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]Mensen die in je oor gaan fluisteren. Scary is dat
Rijst verliest van iedereen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet echt een noob aangezien jij met moeite van mij wint..
Muziek via de headset is sowieso kutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat vond ik wel ranzig steeds, die MarcelJouw muziek vond ik ook kut :p
Nee, we spelen liever tegen mensen die je niet meteen uitkafferen als je wint van ze.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, precies. 1x winnen en dan niet meer spelen. Typisch GJE.
Ik zal Quel even whappen, kijken of ze komtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
Wie na de wedstrijd clubben met FC Pino?
Leuk dat je voor anderen spreekt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, we spelen liever tegen mensen die je niet meteen uitkafferen als je wint van ze.
Tevens zoals ik al zei, ligt ons team uit elkaar op het moment.
Leuk, oude koeien uit de sloot halen, nuttig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, we spelen liever tegen mensen die je niet meteen uitkafferen als je wint van ze.
Tevens zoals ik al zei, ligt ons team uit elkaar op het moment.
Als hij in de BPL zou spelen zou hij sowieso 1k kosten. Je kan een heel bronze team uit de Poolse competitie maken voor 2k ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de competitie, krijg hem niet eens voor 150 BIN verkocht
Marcelquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel![]()
![]()
Het meest awkward moment op Xbox Live voor mij was dat een gozer van rond de 30 onze party joinde (vriend van Marcel) en die had een kind op schoot, want we hoorde telkens een kinderstem. Toen zei die gozer op een gegeven moment: "wil je 'm ook vasthouden?". Wij dachten dat 'ie het over de controller van de Xbox had, totdat we ineens dat meisje hoorde zeggen: "papa, wat wordt ie groot!". Ik heb toen echt gierend op de grond liggen rollen. Wat een awesome awkward moment was dat.![]()
wtf?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel![]()
![]()
Het meest awkward moment op Xbox Live voor mij was dat een gozer van rond de 30 onze party joinde (vriend van Marcel) en die had een kind op schoot, want we hoorde telkens een kinderstem. Toen zei die gozer op een gegeven moment: "wil je 'm ook vasthouden?". Wij dachten dat 'ie het over de controller van de Xbox had, totdat we ineens dat meisje hoorde zeggen: "papa, wat wordt ie groot!". Ik heb toen echt gierend op de grond liggen rollen. Wat een awesome awkward moment was dat.![]()
whutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcel![]()
![]()
sattelietclubquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
Dus FC Pino is de opleidingsclub voor Dutchies haha?
Ja, en als je heel goed bent, mag je bij ons komenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
Dus FC Pino is de opleidingsclub voor Dutchies haha?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
De Dutchies voelen zich dus beter dan andere. Trieste boel.
Ze hebben scouts, nooit gezien langs de lijnen bij FC Pino?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
En hoe weten jullie of iemand goed genoeg is?
maakte maar een grapje hoor,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Wij hebben leden in jullie club zitten. jullie denken dat ze mee voetballen, maar in werkelijkheid scouten ze voor ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Stoereboiis FC, zal je na de wedstrijd wel invite sturen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke club is het tegenwoordig eigenlijk? Volgens mij zit ik nog bij FC Pino ofzo
hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben leden in jullie club zitten. jullie denken dat ze mee voetballen, maar in werkelijkheid scouten ze voor ons.
Nee had hem laatst nog verslagen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
Ik weet zeker, dat Euro beter is dan menig spelers uit Dutchies.
De kinderen gaan er zo lekker op inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakte maar een grapje hoor,clubs hebben niks met elkaar te maken
We hebben je verslagen.quote:
als jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Ik heb jou ook verslagen, ben ik dan meteen beter als jou?
Ik heb in het toernooi(heel lang geleden) van toefjes gewonnen? ben ik dan meteen beter. Nee toefjes is denk ik beter dan mij
Normaal doen, je hebt laatst nog 20k aan hem verloren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel tegen iedereen met moeite. Behalve tegen GJE.
Jep we waren echt slecht toenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben je verslagen.
Tan. Toe. Hard.
Dat vindt Lampard ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel tegen iedereen met moeite. Behalve tegen GJE.
Xboxquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussie over clubs alweer xD
Pino <15jaar vs Dutchies >17jaar
Wie zal er winnen?
Kom, nog even snel een rematch voor het clubs gebeuren losbarst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Ik heb jou ook verslagen, ben ik dan meteen beter als jou?
Ik heb in het toernooi(heel lang geleden) van toefjes gewonnen? ben ik dan meteen beter. Nee toefjes is denk ik beter dan mij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Normaal doen, je hebt laatst nog 20k aan hem verloren.
Dat was ook foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
Poker, Eronder doe ik het wel goed.
Mijn UI is gewoon goed
lol die was ook foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
Poker, Eronder doe ik het wel goed.
Mijn UI is gewoon goed
Waar spelen de 16 jarigen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussie over clubs alweer xD
Pino <15jaar vs Dutchies >17jaar
Wie zal er winnen?
Zullen we zeggen dat als GJE wint hij TOTY Hart krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
Dat GJE me heeft verslagen met H2Hkomo p zeg dat speel ik nooit. Gameplay is veel anders. neemtn iet weg dat het een terechte overwinning was. Met FUT zal die me niet verslaan.
doe ik mn mls bronzes, overdag niks gepland, savonds ben ik wel wegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Toefjes, ik kijk het spektakel stuk Duitsland - Griekenland.
morgen doen we wel? ik heb btw echt een kut team.
jij* 1e naamval zeg maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben beter dan jou
Ik ben net zo goed als jou?
Vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen we zeggen dat als GJE wint hij TOTY Hart krijgt
Dan jij, bij ongelijkheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben beter dan jou
Ik ben net zo goed als jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |