Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
FUT EK Poule
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.quote:
Wat deed deze man dan? Volgens mij kwam ik net toen hij wegging, wel die Nectar enzo gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.
Oh snappquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
Dit bedoel ik. Briljantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
JLO brak Toefjes geest maar gaf geen zak snoep van de Jamin
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk UI maken, iets met die jamin zak snoep ofso.
of iets wat bij mij past
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
Thanks!quote:
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euroquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Fuck deze wedstrijd.
GJE, zullen we 2vs2 tegen random mensen, niet clubs maar gewoon?
Anders clubs maar dat is niet echt leuk met z'n twee.
ok okquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euro
ik ook aan mezelfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.
Op jouw leeftijd hoor je bij de mature/gilf sectiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
En dan met van die gemaakte teens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
Alweer, bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Afbeelding opslaan en dan upload via UI Manager (door op je eigen avatar te klikken).
Voor echte jonge dames ga je naar www.martijn.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
en een lolly in de mondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
Grapje toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |