Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.quote:
Wat deed deze man dan? Volgens mij kwam ik net toen hij wegging, wel die Nectar enzo gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we hebben een hoop zieke trollen gehad, maar dit was 1 van de weinige die af en toe een net woord er tussendoor gooide.
Oh snappquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
Dit bedoel ik. Briljantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij als troll zijnde weinig woorden weet om jezelf te verwoorden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
JLO brak Toefjes geest maar gaf geen zak snoep van de Jamin
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk UI maken, iets met die jamin zak snoep ofso.
of iets wat bij mij past
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij heeft me toen wel eens mongool genoemd, maar op een gegeven moment riep hij dat tegen iedereen, niet te volgen gewoon
Thanks!quote:
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euroquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Fuck deze wedstrijd.
GJE, zullen we 2vs2 tegen random mensen, niet clubs maar gewoon?
Anders clubs maar dat is niet echt leuk met z'n twee.
ok okquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen clubs, doe een potje met me boy Euro
ik ook aan mezelfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.
Op jouw leeftijd hoor je bij de mature/gilf sectiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
En dan met van die gemaakte teens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook aan mezelfIk klik op de ontdeugende site wel eens teens aan
Alweer, bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Afbeelding opslaan en dan upload via UI Manager (door op je eigen avatar te klikken).
Voor echte jonge dames ga je naar www.martijn.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
en een lolly in de mondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan met van die gemaakte teens.Wijven van 40 met twee staartjes en regenboogkousen.
Grapje toch.quote:
Zat wel zieke curve aan, toch mocht hij hem wel hebben. Hij stond net ook de hele tijd bij een paal ipv in het middenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is wel manne chill, al zeg ik het zelf.
Mooie zelfspot heb je.
Why?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mongool, Pedo ... ik begin toch beetje aan je te twijfelen.
Denk mee met de users hierquote:
Die keeper het volgens mij niks vast gehouden.,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat wel zieke curve aan, toch mocht hij hem wel hebben. Hij stond net ook de hele tijd bij een paal ipv in het midden
Dat heet een Brigadiertje, maar die snappen alleen Pascal en Rijstquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die keeper het volgens mij niks vast gehouden.,
Zou waarschijnlijk wel goed zijn in FIFA
'kk'quote:
Ik eigenlijk ook niet, maar omdat Pascal zo'n chile UI heeft gemaakt laat ik het gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie snappen hem wel
Mij maakt het niet uit, maar sommige mensen kunnen het niet waarderen
Deze is wel beter als die vorige die je had.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
en Pascal idd, die 'dan jou' is echt baas!
Stukje van persconferentie gezien gister? Dat zo'n journalist 2 vragen wil stellen en dat hij er maar eentje mag. Zegt Löw bij de eerste van stel je tweede maar want deze beantwoord ik niet en dan bij de tweede geeft hij ook geen antwoordquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Löw wel een held. Relaxte kerel zoals hij overkomt, sportief en hij straalt heel wat meer uit dan het gros van de (bonds)coaches. Niks mis mee.
Bullshit, door kk voelt niemand zich beledigd hoor, is meer aandachtszoekerijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie snappen hem wel
Mij maakt het niet uit, maar sommige mensen kunnen het niet waarderen
Achja, PSV logo is gewoon mooi (vind ik).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is wel beter als die vorige die je had.
... [ afbeelding ]
Beledigd niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bullshit, door kk voelt niemand zich beledigd hoor, is meer aandachtszoekerij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef pascal08 het volgende:
Lahm, nou doe het nog maar een keer. Die Arno Vermeulen is ook tegen een scooter aangefietst zonder helm denk ik.
de 14 jarige belg kan het weten hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ik werd gelijk 5 keer gequote. Als ik normaal post hooguit 1 keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet gezien, maar wel droog ja. Ik vond Advocaat ook wel droog tijdens de persco'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stukje van persconferentie gezien gister? Dat zo'n journalist 2 vragen wil stellen en dat hij er maar eentje mag. Zegt Löw bij de eerste van stel je tweede maar want deze beantwoord ik niet en dan bij de tweede geeft hij ook geen antwoord
Dat hij zo ontspannen is omdat er geen Nederlanders zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar wel droog ja. Ik vond Advocaat ook wel droog tijdens de persco's
Door de "kk" toevoeging kreeg ik alleen een minder positief beeld van je, maar als je alleen "Löw kneus" had gezegd was ik alsnog benieuwd geweest waarom.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ik werd gelijk 5 keer gequote. Als ik normaal post hooguit 1 keer.
Dat zag ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de 14 jarige belg kan het weten hoor
welke positie moet ik innemen bij clubs?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hij zo ontspannen is omdat er geen Nederlanders zijn
Wel dom om bij rellen te vragen of ze van een roddelblad zijn.
Sorry sorry sorry was mn broertje echt hoor sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door de "kk" toevoeging kreeg ik alleen een minder positief beeld van je, maar als je alleen "Löw kneus" had gezegd was ik alsnog benieuwd geweest waarom.
Nouuuuu dat ligt eraan wie er meedoen. Ik ga meestal ST, misschien dat Pascal zometeen de any wil en als Crook er is zal die wel LCAM gaan. Misschien Iwan nog, zou wel leuk zijn. Maar je kan wss RCAM of CAMquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke positie moet ik innemen bij clubs?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry was mn broertje echt hoor sorry
CAM dan maar, op die positie ben ik het minst slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nouuuuu dat ligt eraan wie er meedoen. Ik ga meestal ST, misschien dat Pascal zometeen de any wil en als Crook er is zal die wel LCAM gaan. Misschien Iwan nog, zou wel leuk zijn. Maar je kan wss RCAM of CAM
Zal wel meevallen tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CAM dan maar, op die positie ben ik het minst slecht
Het is alleen totaal onnodig om te zeggen dus als je weet dat mensen het niet prettig vinden doe je het gewoon niet. Sowieso is het onzin om te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
Ja kanker is een erge ziekte, er is ook familie aan overleden, maar om nu meteen te gaan huilen bij "kk" vind ik eem
Beetje vergezocht, als jullie het niet willen doe ik het niet hor, gwn ff mn mening zeggen
Maar waarom zeg je eigenlijk 'kk'?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
Ja kanker is een erge ziekte, er is ook familie aan overleden, maar om nu meteen te gaan huilen bij "kk" vind ik eem
Beetje vergezocht, als jullie het niet willen doe ik het niet hor, gwn ff mn mening zeggen
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.
Sarcasmeeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb nu alweer spijt van wat ik gezegd heb.
Ach we zijn Rijst gewendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik ben echt slecht in clubs want ik heb geen spelinzicht
Gewoon altijd Sporza opzetten tijdens de rust joh. Geen reclame en gewoon 15 minuten lang toffe filmpjes en betere analyse dan bij de NOS.quote:
Rijst is weg, dus we hebben een nieuwe Rijstbal nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
Erik was wel het hoogtepunt![]()
Ja dat is DaDudequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst is weg, dus we hebben een nieuwe Rijstbal nodig.
Hoe gaat het eigenlijk op de ps3? ik heb allang niet meer meegedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd naar het niveau van clubs op de xbox
Winststreak van 50+, nu helaas niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil wel af en toe buitenspel lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach we zijn Rijst gewend
Nja ik zei het niet he, gwn ff mn mening erover zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keertje niet erg, aan de lopende band wordt het vervelend.
Koop een Xbox, vier het met ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb het geld nu wel, maar voor clubs een xbox kopen gaat te verquote:
Verkoop je PS3quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het geld nu wel, maar voor clubs een xbox kopen gaat te ver
Gehad van m'n vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Nu niet weer zo doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
De xbox club speelt toch als het Nederlandse elftal (bijna) allemaal egotrippers.
..., zegt Arjen zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
De xbox club speelt toch als het Nederlandse elftal (bijna) allemaal egotrippers.
1 wedstrijd ja. ons record 44-33, die van jullie..?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu niet weer zo doen.
Je kraakte ons ook af, maar toch waren we beter..
Die hoofdenquote:
Maar wij kraken niet anderen afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 wedstrijd ja. ons record 44-33, die van jullie..?
Dat was ik ja. Was toen chagrijnig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wij kraken niet anderen af
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
?
Ik was altijd al een rechtspoot.
Clubben jullie nog vaak eigenlijk?
Kom gewoon weer terug. We houden nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
?
Ik was altijd al een rechtspoot.
Clubben jullie nog vaak eigenlijk?
Daarvoor ook alquote:
Dat zullen ze nog wel aanpassen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Nickskuh het volgende:
Btw allemaal dezelfde rating daar behalve een 85 Ramires
Ow zo denk ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Als je niet wilt verliezen moet je niet bij FC Pino gaan hoor '
Maar ondertussen zelf verliezenquote:
Naaahh. Zoveel speel ik ook niet meer op de xbox. Fifa 13 wel weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom gewoon weer terug. We houden nog steeds van je hoor.#nohommo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |