Hubba hubba hubbaquote:
Zoveel is het bij mij nog niet. Maar ik begon met 1 spel (Skyrim), en het zijn er nu 40. En dan heb ik er zeker nog 30 niet gespeeld. Best erg en heb er ook best wel spijt van, maar ja ze waren zo goedkoop toen.quote:
Ik meestal ook maar als het 5-10 euro is of wanneer ik goede verhalen over heb gehoord koop ik het meestal wel gelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
Altijd als ik een spel wil kopen ga ik eerst vanalles er van opzoeken
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar als het 5-10 euro is of wanneer ik goede verhalen over heb gehoord koop ik het meestal wel gelijk![]()
![]()
Juist. Met Kerst was bijvoorbeeld Metro 2033 2,50 euro. Ja daar laat ik niet voor natuurlijk. Portal 1 en 2 waren toen samen 7,50, Dead Space 1 en 2 7,50. Dus ja dat is toch wel aantrekkelijk te noemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar als het 5-10 euro is of wanneer ik goede verhalen over heb gehoord koop ik het meestal wel gelijk![]()
![]()
IK BEN EEN IMPULSKOPER, LACH ME NIET UITquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEN EEN IMPULSKOPER, LACH ME NIET UIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen maar naakte wezentjes met lange armen als ik er op zoekquote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol
Is ook niet echt een spel voor kleine meisjes.![]()
Sowieso Amnesia kopen. Zal waarschijnlijk voor 3 euro op sale gaan, is vaker gebeurd.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik kijk nu een top 10 van engste games, AmnesiaPenumbra
Silent Hill
Ga het streamen, ik wil je horen gillenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Die kan ik zo downloaden, ben alleen bang ervoor![]()
Alleen maar 'omg omg omg omg omg omg omg omgquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga het streamen, ik wil je horen gillen
Goed genoeg voor mijquote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen maar 'omg omg omg omg omg omg omg omg'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |