Wtfquote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Snowbells het volgende:
http://armorgames.com/play/6244/every-day-the-same-dream Dit spel is zo weird
Iedere keer als je iets gekleurds vastpakt zegt het vrouwtje dat je een stap dichter bij bent van het worden van een ander persoon.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef Snowbells het volgende:
http://armorgames.com/play/6244/every-day-the-same-dream Dit spel is zo weird
Ja maar had dit niet in een animatie gekundquote:Op zondag 24 juni 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
Het gaat erom, dat elke dag hetzelfde is, en je er veranderingen in moet brengen en door die veranderingen verlaat iedereen je/word je ontslagen. Volgens mij zie je op het einde wat je gedaan zou hebben als je elke dag hetzelfde deed.
Met je sexy stemquote:Op zondag 24 juni 2012 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen maar 'omg omg omg omg omg omg omg omg'
Beetje, hoezo?quote:
Heb een pc samengesteld, geen idee of het een beetje goed is.quote:
Dan kan je beter naar DIG gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb een pc samengesteld, geen idee of het een beetje goed is.
Ja ben ik ook al geweest maar ik dacht de meeste hier spelen op pc dus misschien hebben jullie er ook wel verstand van.quote:
Je doet niets anders in bedquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die kun je er denk ik niet uithalen als ik alleen maar piep, schreeuw, gil, etc
Wat zijn de specs?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Link het eensquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nja 8GB is 5 euro duurder ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
DVD-brander heb je niet nodig denk ik, tenzij je dat echt de hele tijd gaat doen. En 8 GB ram is overkill, 4 is meer dan genoeg, als je 't echt graag wil ga dan voor 6.
Het is totaal overbodig. Alle spellen draaien op 4 of minder. Wil je meer zeker zijn ga voor 6. Je hebt 8GB niet nodig tenzij je video's edit etc. Photoshopt. Maar dan heb je ook wel meer dan 8 nodigquote:
Photoshoppen doe ik ook trouwens.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is totaal overbodig. Alle spellen draaien op 4 of minder. Wil je meer zeker zijn ga voor 6. Je hebt 8GB niet nodig tenzij je video's edit etc. Photoshopt. Maar dan heb je ook wel meer dan 8 nodig
Dan zou ik het wel doen ja, zo heel veel meer is het inderdaad niet. Alleen totaal nutteloos qua gamen betreftquote:
quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Processor en videokaart ook wel goed jtog?
echt nietquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef FerryNL het volgende:
Wrm zou je geen 8 gb nemen voor die 5 euro extra?
En zo overkill vind ik het ook weer niet. Er zijn zat mensen die ook 16gb hebben. Dat is pas overkill.
Dan is het handig ja. Maar om nou te zeggen dat 8GB overkill is, nou nee. Er is zelfs al een spel die dat kan gebruiken, alleen dat ligt volgens mij meer aan het feit dat het slecht geprogrammeerd is.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
echt niet
kei handig met photoshop en after effects
Tweakers pricewatch? Wat weet je over de performance van de videokaart?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe kreeg je die videokaart trouwens zo goedkoop? Toen ik 'm opzocht stond er overal 150-ish pond/euro bij.
2 van die kaarten heb ik gehad. Damn! Wat een prestaties voor het geld.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch? Wat weet je over de performance van de videokaart?
Srsly? Nicequote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef FerryNL het volgende:
[..]
2 van die kaarten heb ik gehad. Damn! Wat een prestaties voor het geld.
Dat was zeker nice, maar alleen is het jammer dat Skyrim geen Crossifre ondersteund. Anders kan je helemaal blazen met mods en texture mods.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |