Letters van Ajax horen fluorgroen te zijn, Griekenland is te licht blauw naar mijn zin. Is geen officiele Adidas belettering, maar universele belettering, verschil is me toch te groot.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef Onufriev het volgende:
Wat is er mis met die letters op dat shirt van Ajax en Griekenland dan? Dat is toch 'gewoon' net als alle andere Adidas letters van aankomend seizoen en zelfs op dit EK.
Er moet toch ook een rugnummer en naam achterop? Dan lijkt me dit sowieso niet officieel..quote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef DUK het volgende:
Ik hoop toch zo erg dat dat shirt van Spurs er anders uit gaat zien.
Wat een gedrocht..
Oja de kleur is wel een verschil. Qua vorm maakt het verder weinig uit toch.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Letters van Ajax horen fluorgroen te zijn, Griekenland is te licht blauw naar mijn zin. Is geen officiele Adidas belettering, maar universele belettering, verschil is me toch te groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind deze shirts maar matig, terwijl ze vorig seizoen toch een mooi thuisshirt hadden. En dat terwijl ik een hekel heb aan die clubquote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Hamsik het volgende:
Alle Go Ahead Eagles kits:
http://t.co/625bbLvD
hier mogen we het eigenlijk niet over hebben, wij zijn badboysquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Jack-D het volgende:
jongens, weten jullie wat Enquiry Reference Number is? Want als ik mijn tracking nummer invul op hongkongpost, krijg ik die vraag steeds.
Heb je het nummer vandaag gekregen? Waarschijnlijk is je pakket dan nog niet 'geaccepteerd' op het postkantoor in Hong Kong. Het kan een paar dagen duren voordat je hier een update over krijgt. Heb geduld, het hele verzendproces kan 2-3 weken duren.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Jack-D het volgende:
jongens, weten jullie wat Enquiry Reference Number is? Want als ik mijn tracking nummer invul op hongkongpost, krijg ik die vraag steeds.
Geen Thailand maar Hong Kong, dus magquote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hier mogen we het eigenlijk niet over hebben, wij zijn badboys![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfft.. Ik wilde er misschien nog wel 1 bestellen voor het Olympisch voetbaltoernooi, maar dat gaat dus niet meer op tijd lukken.quote:Het kan een paar dagen duren voordat je hier een update over krijgt. Heb geduld, het hele verzendproces kan 2-3 weken duren.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Als je kiest voor DHL verzending heb je.je shirt binnen enkele dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Thas het volgende:
Pfft.. Ik wilde er misschien nog wel 1 bestellen voor het Olympisch voetbaltoernooi, maar dat gaat dus niet meer op tijd lukken.
Vrijwel identiek aan Benfica thuis, op logo met streep en sponsor na. Wel mooi!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:00 schreef reem het volgende:
Nieuwe uit shirt van River Plate is bekend: http://yfrog.com/ocfs5voj
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Stampie22 het volgende:
Napoli 2012-2013. Op de rechterborst zie je het logo van de Coppa Italia, die ze afgelopen seizoen wonnen en waar ze erg trots op zijn. Hierdoor is 'Macron' naar het midden verhuisd. Bij het ontwerp van het shirt is met een schuin oog gekeken naar het shirt uit 1986/87 jaar, toen Napoli ook de Italiaanse beker won.
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo jammer dat sponsors een heel vlak op het shirt zetten dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Stampie22 het volgende:
Napoli 2012-2013. Op de rechterborst zie je het logo van de Coppa Italia, die ze afgelopen seizoen wonnen en waar ze erg trots op zijn. Hierdoor is 'Macron' naar het midden verhuisd. Bij het ontwerp van het shirt is met een schuin oog gekeken naar het shirt uit 1986/87 jaar, toen Napoli ook de Italiaanse beker won.
[ afbeelding ]
Ik snap er ook weinig vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Vak113 het volgende:
Ben ik de enige die totaal niet snapt hoe waveshirts werkt?
Je stuurt een mailtje naar wavefutbol@gmail.com met daarin het ID of een omschrijving van het shirt en je gegevens. Hij stuurt shirt het na betaling via bv. Paypal op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Vak113 het volgende:
Ben ik de enige die totaal niet snapt hoe bestellen bij Bill werkt?
Maar je mag dus gezellig 80 pagina's doorkijken om te kijken of het goede shirt ertussen zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef koeken het volgende:
[..]
Je stuurt een mailtje naar wavefutbol@gmail.com met daarin het ID of een omschrijving van het shirt en je gegevens. Hij stuurt shirt het na betaling via bv. Paypal op.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:55 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Maar je mag dus gezellig 80 pagina's doorkijken om te kijken of het goede shirt ertussen zit?
Staat op de site..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Vak113 het volgende:
Hoeveel kost een shirt daar ongeveer? En hoe zit het met de verzendkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |