abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:45:10 #199
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114332054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Leuk om te lezen. Gaat Rossman dan ook doeken, dragers of babyslings verkopen? Is er eigenlijk een prijsverschil van die dingen tussen Duitsland en Nederland?
Ze verkopen ze wel (wist ik niet eens);

http://www.rossmannversan(...)82869&cat=Babytragen
pi_114332366
Is ook wel logisch PE, lijkt me raar dat ze er anders over zouden gaan berichten in hun nieuwsbrief.

Ze hebben een paar doeken en bondolino's zag ik. En dat safety first merk zegt mij niets, maar is denk ik niet echt even goed als de merken. Heb even de prijzen van de bondolino's vergeleken en die zijn niet echt goedkoper dan als je op een nederlandse webshop koopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114378377
Waarom zijn ergonomische dragers eigenlijk standaard minimaal ¤30-¤40 duurder dan de niet ergonomische varianten? Je hebt voor de ergonomische soort wel een klein beetje meer stof nodig. Maar is dat dan de reden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114378532
Colibri na een rondje wasmachine en koude droger met schoenen, al heel veel zachter O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114379629
Ja mooi issie he? O+

Ik heb hem ook en het viel me inderdaad mee hoe soepel hij uit de droger kwam!

Superfoto ook trouwens!

Over smalle schouders: Boba misschien? Draagt voor mijn smalle en lange man perfect :)
pi_114380217
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom zijn ergonomische dragers eigenlijk standaard minimaal ¤30-¤40 duurder dan de niet ergonomische varianten? Je hebt voor de ergonomische soort wel een klein beetje meer stof nodig. Maar is dat dan de reden?
Omdat die ergonomische niet zo massaal verkocht en dus geproduceerd worden? Hoeveel mensen hebben van manducca gehoord? En hoeveel van babybjorn?
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:06:04 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114380278
Marjolijntje, wat een mooie doek!

Het hangt op mijn borst en het knort... Wat is dragen toch heerlijk O+
En aangezien meneer alleen op mij wil slapen is hij de afgelopen 3 weken al bijna dagelijks in de doek geweest. Echt ideaal, nog voordat ik klaar ben met knopen ligt hij al te tukken :D
.... met gevoel voor drama....
pi_114381499
Athlon, logisch dat verklaart. Er zijn een paar dragers die ergonomisch en wat goedkoper zijn, maar die zijn dan vooral geschikt tot een jaar en niet langer, zoals bv Marsupi.

Marjolijntje super mooi doek voor een meisje!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje, wat een mooie doek!

Het hangt op mijn borst en het knort...
Ik gok op een kleine Seth :P Denk niet dat Toby of Devin nog kunnen knorren.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef Kersjes het volgende:

... Wat is dragen toch heerlijk O+
En aangezien meneer alleen op mij wil slapen is hij de afgelopen 3 weken al bijna dagelijks in de doek geweest. Echt ideaal, nog voordat ik klaar ben met knopen ligt hij al te tukken :D
O+ Hier idem luidkeels brullen en zodra hij in de doek tegen me aan ligt is het stil. De dagen dat ik niet heb gedragen kan ik hier ook nog aan een hand tellen denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:39:50 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114381990
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Tinuviel het volgende:
dat is niet perse waar...

ik heb pas geleden de bondolino aanbevolen bij vrienden, want ze waren niet zo blij met hun baby bjorn. ik heel voorzichtig zeggen dat een bondolino wel aan de prijzige kant is en dat je ze ook wel 2ehands kan vinden, dus zij vroegen wat ie dan kostte. Ik zeg rond de ¤100 waarop zij hard lachen en zeiden dat hun baby bjorn rond de ¤140 had gekost...
pi_114382863
Asy ik heb net gegoogled. Het klopt dat de Baby Björn niet erg goedkoop is. Afhankelijk van soort en winkel krijg je hem vanaf ¤80. Er zijn echter diverse niet ergonomische dragers vanaf ¤40 bv van Tomy en Chicco. Dat vind ik dan wel een groot verschil met een bondolino of Ergo van ¤100.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:57:16 #209
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114391223
Net een mei tai besteld bij ooiebeest *O*
pi_114453170
Marjolijntje
O+ wat mooi zeg!

vind een doek echt super mooi maar dat past niet echt bij mij denk ik :@
een Bondolino of ergo lijkt me wel iets :)

Heb hier op het forum ook eens iets gelezen over een drager (zoals de bandolino bijv) en die had een supermooie print, weet iemand welke ik bedoel?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:14:05 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114453427
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef Tinuviel het volgende:
Asy ik heb net gegoogled. Het klopt dat de Baby Björn niet erg goedkoop is. Afhankelijk van soort en winkel krijg je hem vanaf ¤80. Er zijn echter diverse niet ergonomische dragers vanaf ¤40 bv van Tomy en Chicco. Dat vind ik dan wel een groot verschil met een bondolino of Ergo van ¤100.
ja maar dat hou je altijd...
Je kan een maxi cosi kopen of een römer of een goedkoper stoeltje...
De vraag blijft of dan een duurder stoeltje (altijd) beter is dan een goedkoper...

Zo zijn er nu ook behoorlijk dure autostoeltjes te koop van Lief! maar die blijken dan weer te zijn van een goedkope fabrikant. Alleen het feit dat er een hoes van Lief! omheen zit, maakt het dan weer duur...
pi_114453790
Mooie doek Marjolijntje O+

Hier ook weer een hummeltje tegen me aan. Slapen in de wieg wilde niet, in de doek zo vertrokken :P. Als ik hem wakker wil hebben voor een voeding, hoef ik hem alleen maar uit de doek te halen en even weg te leggen. 10 min max, dan is het brullen :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114457430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Marjolijntje
O+ wat mooi zeg!

vind een doek echt super mooi maar dat past niet echt bij mij denk ik :@
een Bondolino of ergo lijkt me wel iets :)

Heb hier op het forum ook eens iets gelezen over een drager (zoals de bandolino bijv) en die had een supermooie print, weet iemand welke ik bedoel?
Denk dat je de Manduca bedoeld
pi_114460418
Asy misschien zie ik dat verkeerd maar ik vind het bij een drager toch wat anders dan bij een autostoel. Ten eerste brengt mijn uk op dit moment veel meer tijd door in de drager/ doek dan in de autostoel en ten tweede wil ik zeker met de onzekerheid op een heupdysplasie geen niet ergonomische drager kopen. Het viel me gewoon op dat deze ongeveer het dubbele kosten dan een goedkope niet ergonomische en dat vind ik erg jammer
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114461144
Mrien
Bedankt! :)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:41:45 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114462030
Tinuviel, het was gewoon een voorbeeld.
En het is niet zo dat alle kinderen gedragen in een baby bjorn of andere niet-ergonomische drager heupdysplasie ontwikkelen ;)

Overigens (los hiervan) vindt mijn bekkentherapeut het nog altijd beter dat ik Huubke draag dan dat ik met een kinderwagen ga wandelen!
pi_114462152
Wat een prachtige doek Marjoleintje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:45:36 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_114462201
Klopt Asy, in heb begin was de tip om veel met de wagen te wandelen want dan werkt ie al rollator. Maar als je bekken het weer een beetje oppikt is lopen met de doek verstandiger, je loopt dan niet zo naar voren. En ik vind het ook maar lastig hoor, dat je de meeste dragers die goed zijn, niet effe op elke straathoek kan proberen. Terwijl de slechte dragers bij elke Prenatal hangen.

Ik had gisteren Tienus in de MT, voorop want op mijn rug wil alleen nog niet zo goed. Hij lag te miepen en te mieren, dus op een gegeven moment maar naar huis. Ik kom binnen, ga op de bank zitten om de MT los te doen, slaapt ie...om vervolgens bijna twee uur lang op mijn blaas te blijven liggen. Niet handig, wel gezellig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:48:58 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114462344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef mefke79 het volgende:
Klopt Asy, in heb begin was de tip om veel met de wagen te wandelen want dan werkt ie al rollator. Maar als je bekken het weer een beetje oppikt is lopen met de doek verstandiger, je loopt dan niet zo naar voren. En ik vind het ook maar lastig hoor, dat je de meeste dragers die goed zijn, niet effe op elke straathoek kan proberen. Terwijl de slechte dragers bij elke Prenatal hangen.

Ik had gisteren Tienus in de MT, voorop want op mijn rug wil alleen nog niet zo goed. Hij lag te miepen en te mieren, dus op een gegeven moment maar naar huis. Ik kom binnen, ga op de bank zitten om de MT los te doen, slaapt ie...om vervolgens bijna twee uur lang op mijn blaas te blijven liggen. Niet handig, wel gezellig.
ik ben alleen altijd zo bang dat ik door mijn benen zak. eigenlijk zou ik Huubke achterop moeten doen maar dat is dan nu even moeilijk ivm erop krijgen...
het is gewoon zo steeds kiezen tussen 2 kwaden.
ben jij inmiddels pijnvrij?

dat jij Tienus nog voorop kan dragen! :o
pi_114463296
Ik draag Jelle ook nog weleens voorop hoor :) 1,5 uur ging nog wel prima
pi_114463829
Asy
Dat vertelde m'n fysio ook, ik moest zonder kinderwagen lopen. Maar ik zak nog regelmatig door m'n been..of dragen dan zo handig is?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:29:02 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114464100
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef mrien het volgende:
Ik draag Jelle ook nog weleens voorop hoor :) 1,5 uur ging nog wel prima
Pvoesss doet het ook nog, maar ik vind het knap hoor! :Y

Lastig hè Zoë :*
pi_114464297
Ja, Saar vind gedragen worden erg fijn, het liefst heeft ze dat je de hele dag met dr loopt. Als m'n vriend thuis komt dan kan ie gelijk even met dr door de kamer lopen.

Daarom leek dragen me wel leuk, voor haar. Vind het in ieder geval erg leuk om dragers te bekijken :) sommige zijn erg leuk
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:48:17 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_114464899
Zo zwaar is Tienus nu ook weer niet he, iets van 10,5 kilo. En ik kan het alleen als ik em goed knoop in de MT. Achterop krijg ik gewoon nog niet zo heel goed voor elkaar, dus dan is voorop makkelijker.

Pijnvrij ben ik niet. Maar Tienus bleek al die tijd op een zenuw gelegen te hebben, dus het door de benen zakken was ik bijna meteen na de bevalling al kwijt. Het zijn nu vooral mijn bekkenbodem en onderrug die opspelen. De vraag is ook of dat nog wel ooit helemaal goed komt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:51:18 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114465010
Zoë, ik heb een schommelstoeltje voor Huubke ;)
Hij wordt ook graag gedragen en gewiegd dus dat ding is echt ideaal als ik heel even rustig wil koken of als hij moe is en in slaap gewiegd wil worden en ik niet meer kan lopen of staan. 5 minuutjes in dat ding en hij is vertrokken. Dan haal ik hem eruit en dan leg ik hem in bed.

Ai mef, ik steek daar nog even mijn kop voor in het zand :X
En Harry is ook nog geen 11 kilo maar toch draag ik die al heel lang niet meer voorop (overigens ook al heel lang niet meer achterop maar dat terzijde).
pi_114466639
Mefke
Vervelend zo :(

Asy
Dat zal ons meisje vast ook wel leuk vinden :D
Is die ergens online te koop? :9
beetje offtopic maar wel handig :@
pi_114468918
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Asyniur het volgende:
Tinuviel, het was gewoon een voorbeeld.
En het is niet zo dat alle kinderen gedragen in een baby bjorn of andere niet-ergonomische drager heupdysplasie ontwikkelen ;)

Overigens (los hiervan) vindt mijn bekkentherapeut het nog altijd beter dat ik Huubke draag dan dat ik met een kinderwagen ga wandelen!
Asy dat weet ik, maar mijn kindje is een stuitkindje, dus heeft hij sowieso een grotere kans en dan wil ik de gok niet nemen, dat ik hem verkeerd draag. Ik draag in de doek ook alleen in houdingen, waarvan ik weet dat het niet slecht is voor zijn heup.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:27:49 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114472649
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Zoë23 het volgende:
Asy
Dat zal ons meisje vast ook wel leuk vinden :D
Is die ergens online te koop? :9
beetje offtopic maar wel handig :@
Hier
pi_114493943
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:00:20 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_114495415
En de MT is af!
Actiepics houden jullie tegoed, het pasmodel wilde niet. We zijn tevreden, al hebben we nu al weer tig dingen die we een volgende keer anders zouden doen. Ik heb het lijfje van mijn eigen MamaMerel MT nagemaakt, die heeft een rechte heupband ipv twee losse stroken aan het lijfje. In die band hebben we schuimrubber zitten en we hebben er een gesp op gezet.
Compleet Ikea trouwens, de vulling is een matrasspleetopvuller, de gesp is van een Ikearugzak en de stof is ook van de Ikea. Alleen het garen niet.

zaterdag 21 juli 2012 @ 14:05:32 #231
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114495560
Wauwww Mefke!
Jammer dat je pasmodel niet even wil poseren, en ik ben erg benieuwd hoe hij draagt :) !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')