Ze verkopen ze wel (wist ik niet eens);quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Gaat Rossman dan ook doeken, dragers of babyslings verkopen? Is er eigenlijk een prijsverschil van die dingen tussen Duitsland en Nederland?
Omdat die ergonomische niet zo massaal verkocht en dus geproduceerd worden? Hoeveel mensen hebben van manducca gehoord? En hoeveel van babybjorn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom zijn ergonomische dragers eigenlijk standaard minimaal ¤30-¤40 duurder dan de niet ergonomische varianten? Je hebt voor de ergonomische soort wel een klein beetje meer stof nodig. Maar is dat dan de reden?
Ik gok op een kleine Sethquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje, wat een mooie doek!
Het hangt op mijn borst en het knort...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef Kersjes het volgende:
... Wat is dragen toch heerlijk![]()
En aangezien meneer alleen op mij wil slapen is hij de afgelopen 3 weken al bijna dagelijks in de doek geweest. Echt ideaal, nog voordat ik klaar ben met knopen ligt hij al te tukken
dat is niet perse waar...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom zijn ergonomische dragers eigenlijk standaard minimaal ¤30-¤40 duurder dan de niet ergonomische varianten? Je hebt voor de ergonomische soort wel een klein beetje meer stof nodig. Maar is dat dan de reden?
ja maar dat hou je altijd...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:53 schreef Tinuviel het volgende:
Asy ik heb net gegoogled. Het klopt dat de Baby Björn niet erg goedkoop is. Afhankelijk van soort en winkel krijg je hem vanaf ¤80. Er zijn echter diverse niet ergonomische dragers vanaf ¤40 bv van Tomy en Chicco. Dat vind ik dan wel een groot verschil met een bondolino of Ergo van ¤100.
Denk dat je de Manduca bedoeldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Marjolijntjewat mooi zeg!
vind een doek echt super mooi maar dat past niet echt bij mij denk ik
een Bondolino of ergo lijkt me wel iets
Heb hier op het forum ook eens iets gelezen over een drager (zoals de bandolino bijv) en die had een supermooie print, weet iemand welke ik bedoel?
ik ben alleen altijd zo bang dat ik door mijn benen zak. eigenlijk zou ik Huubke achterop moeten doen maar dat is dan nu even moeilijk ivm erop krijgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef mefke79 het volgende:
Klopt Asy, in heb begin was de tip om veel met de wagen te wandelen want dan werkt ie al rollator. Maar als je bekken het weer een beetje oppikt is lopen met de doek verstandiger, je loopt dan niet zo naar voren. En ik vind het ook maar lastig hoor, dat je de meeste dragers die goed zijn, niet effe op elke straathoek kan proberen. Terwijl de slechte dragers bij elke Prenatal hangen.
Ik had gisteren Tienus in de MT, voorop want op mijn rug wil alleen nog niet zo goed. Hij lag te miepen en te mieren, dus op een gegeven moment maar naar huis. Ik kom binnen, ga op de bank zitten om de MT los te doen, slaapt ie...om vervolgens bijna twee uur lang op mijn blaas te blijven liggen. Niet handig, wel gezellig.
Pvoesss doet het ook nog, maar ik vind het knap hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef mrien het volgende:
Ik draag Jelle ook nog weleens voorop hoor1,5 uur ging nog wel prima
Asy dat weet ik, maar mijn kindje is een stuitkindje, dus heeft hij sowieso een grotere kans en dan wil ik de gok niet nemen, dat ik hem verkeerd draag. Ik draag in de doek ook alleen in houdingen, waarvan ik weet dat het niet slecht is voor zijn heup.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Asyniur het volgende:
Tinuviel, het was gewoon een voorbeeld.
En het is niet zo dat alle kinderen gedragen in een baby bjorn of andere niet-ergonomische drager heupdysplasie ontwikkelen
Overigens (los hiervan) vindt mijn bekkentherapeut het nog altijd beter dat ik Huubke draag dan dat ik met een kinderwagen ga wandelen!
Hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Zoë23 het volgende:
Asy
Dat zal ons meisje vast ook wel leuk vinden
Is die ergens online te koop?
beetje offtopic maar wel handig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |