Niet ver genoeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
TS is blijkbaar niet met z'n hoofd naar beneden gegaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is TS toevallig degene die alle wc-papaier verstopt zodat, als er een meisje op bezoek is en moet poepen, hij even naar haar kutje kan gluren als ze om wc-papier vraagt?
Goede hossel tip was dat zegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is TS toevallig degene die alle wc-papaier verstopt zodat, als er een meisje op bezoek is en moet poepen, hij even naar haar kutje kan gluren als ze om wc-papier vraagt?
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerdquote:
jaa jaa, deze kennen we al, laat dit een les voor u zijn, en veeg uw cloaca af op een degelijke manierquote:
Stront zat aan het wc kleedje, geen succesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerd
Smerige wijven, bahquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Stront zat aan het wc kleedje, geen succes
Ik durf best toe te geven dat ik dit (helaas zonder succes) heb uitgetest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerd
lol doe eens een link?quote:
het lukt vast wel een keer, hoe had ze het geregeld dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik dit (helaas zonder succes) heb uitgetest.
DAFAK IEWquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef HeroischeRobben het volgende:
Ik ben nu al een half jaartje verlost van een lange relatie met matige seks en ik moet zeggen dat er een wereld voor me open gaat. Toegegeven, het zijn niet de allermooiste dames waar ik de afgelopen maanden het bed mee heb mogen delen, maar de kwaliteit van de seks is ver boven wat ik gewend was, heerlijk.![]()
Afgelopen weekend was echter een bijzonder weekend, want het lukte me zowaar om een meid mee naar huis te krijgen die echt ontzettend knap was! Mooi strak lichaam, redelijk gebruinde tint en een knap ondeugend koppie. Seks was erg lekker, maar nu komen we bij mijn klacht:
Toen ik naar de badkamer strompelde om mijn condoom weg te gooien, zag ik haar string op de grond liggen, en daar zaten dus gewoon remsporen in, van die smerige bruine poepvlekken, dikke klodders dat het waren.![]()
![]()
Wat ontzettend smerig zeg, het herinnerde me weer eens aan het feit dat ook vrouwen moeten poepen, en deze dame in kwestie veegt haar reet dus niet goed af. Zo zonde. Hopelijk lopen er niet veel meer van dat soort dames rond.![]()
Doet me trouwens denken aan iets anders wat ook wel klachtwaardig is: als je in een relatie zit en vaak samen bent, dan ontkom je er niet aan dat je je vriendin er weleens op betrapt dat ze zit te schijten. Heeft me op zich al veel tijd en moeite gekost om me daar overheen te zetten, maar dan willen ze later op de avond ook nog ineens seks met je, en jij weet dat ze niet meer gedoucht heeft daarna. Dan ben ik altijd bang dat ze d'r kont niet goed heeft afgeveegd en dat er nog wat zit ofzo, ik kan dan iig nooit echt genieten van de seks.![]()
Conclusie: vrouwen moeten voortaan maar gewoon gaan douchen na het schijten, vooral als ze strings dragen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop